PDA

Bekijk de volledige versie : Leukste/Gezelligste (winkel)centrum?



Frank J.
15-12-2002, 19:03
Ik was afgelopen zaterdag met mijn vriendin naar Amstelveen geweest en het was me hier toch leuk aangekleed (binnen in het winkelcentrum). Heerlijke kerst sfeer en leuke winkeltjes met gezellige mensen. Misschien een beetje te druk.
Nou vroeg ik me af wat vinden jullie nou een leuk (winkel)centrum om te shoppen/dvd's te kopen?

GrtZ Frank

Hanna
15-12-2002, 19:27
Winkelcity voor mij bij uitstek is natuurlijk Rotterdam centrum..
koopgoot, lijnbaan, jummie jummie!!

maar goed.. echt een winkelcentrum??

nou, dan stem ik voor Hoog-Kathelijne (hopelijk goed geschreven).. in Utrecht!! onwijs groot en divers.. als het erg koud is of veel regent kun je daar echt je lol op!!!

System 3rror
15-12-2002, 19:33
nou, dan stem ik voor Hoog-Kathelijne (hopelijk goed geschreven).. in Utrecht!! onwijs groot en divers.. als het erg koud is of veel regent kun je daar echt je lol op!!! Hoog-Catherijne ;)

Zeker goed winkelcentrum met als aanvulling de oude gracht natuurlijk. Binnenkort ook nog eens de MediaMarkt in Hoog Catherijne wat het tot een super-winkelcentrum maakt.

Nu alleen nog de last van "bepaalde mensen" weg en het is ook nog het veiligste winkelcentrum dan :o

Frank J.
15-12-2002, 20:41
<<<<< KNIP >>>>>
maar goed.. echt een winkelcentrum??]<<<<< KNIP >>>>> Neej alles mag (winkel)centrum/stad/dorp etc etc....

GrtZ