PDA

Bekijk de volledige versie : Sneeuwwitje Deluxe NL???



(Disney)Tom Houben
09-10-2001, 16:58
Op drie verschillende webwinkels staat de Deluxe DVD van Sneeuwwitje te koop MET NEDERLANDSE ONDERTITELS!!!:D

Ik hoop echt dat dit betekent dat Buena Vista Nederland toch voor een keertje aan de fans heeft gedacht en ook hier een Nederlandse Deluxe Edition uitbrengt!!! Ik zou echt een supergroot gat in de lucht springen als dat waar is!!!
:D
Weet iemand er al meer vanaf???

Nathan Strik
09-10-2001, 20:09
Nu maar hopen dat je gelijk hebt Tom.

Alex van den Berg
09-10-2001, 20:49
Ik geloof dat we zelfs mogen kiezen... Ik heb gezien dat er een 'normale' EN een Deluxe versie komt... :)

Zoek bij dvdshop.nl (http://www.dvdshop.nl) maar eens op 'sneeuwwitje'... er komen dan twee versies... eentje voor 69,95 en een Deluxe voor 99.95

(Disney)Tom Houben
09-10-2001, 20:53
Ik geloof dat we zelfs mogen kiezen... Ik heb ergens gezien dat er een 'normale' en een Deluxe versie komt... :)

Ja, er komt zeker een normale NL versie uit en een Engelse import Deluxe, maar waar ik dus nu op hoop is dat ze even snel ondertitels en een extra audiotrack op die DVD hebben geflanst, zodat wij eindelijk ook eens een fatsoenlijke Deluxe edition krijgen! :)

Alex van den Berg
09-10-2001, 20:55
Op DVDshop.nl wordt bij beiden Nederlands Ondertiteld genoemd... :)
De Deluxe versie staat daar zelfs al in de DVD Video Top 20 ... release 24 oktober... :)

Marco
09-10-2001, 21:44
Het probleem met webwinkels vind ik is dat ze vaak de informatie niet nauw nemen. Oftewel foute informatie. Zo kan het idd zijn dat deze webwinkels de Deluxe versie wel verkopen. Maar denk aan worst case scenario. Je Deluxe versie valt eigenlijk thuis op de mat. Later ga je de DVD's bekijken en wat blijkt dan. Geen NL ondertitels. Zoiets had ik met Snatch UK versie, deze was aangekondigd bij een UK webwinkel met NL ondertitels. Helaas bleek die info fout te zijn. Ik moest het met Engelse ondertiteling doen (ook goed).

Wacht even volgens een persbericht van Buena Vista (http://www.dvd-home.nl/pers/buenav.htm#10)

ZEER UITGEBREIDE DELUXE DVD!
Naast de standaard DVD is ook een zeer uitgebreide DeLuxe DVD (Engels / Frans) op importbasis verkrijgbaar. Deze DVD bestaat uit twee discs.

en verder op te lezen:

DVD met heel veel extra's in twee verschillende versies:
DVD standaard (Nederlands/Engels/Frans) en
DVD Deluxe (op import basis, Engels/Frans)

Ik denk dat die NL ondertitels wel kan vergeten.

(Disney)Tom Houben
09-10-2001, 21:56
en verder op te lezen:

DVD met heel veel extra's in twee verschillende versies:
DVD standaard (Nederlands/Engels/Frans) en
DVD Deluxe (op import basis, Engels/Frans)

Ik denk dat die NL ondertitels wel kan vergeten.

Ja, dit had ik ook al gelezen:(, maar misschien hebben ze snel toch nog besloten er NL ondertitels op te zetten:confused:

Hmm, zal wel niet denk ik, maar ik heb nog steeds een beetje hoop:D :)

Marco
09-10-2001, 22:09
Ja, dit had ik ook al gelezen:(, maar misschien hebben ze snel toch nog besloten er NL ondertitels op te zetten:confused:
Hmm we praten nog steeds over Buena Vista die vorig jaar al aangaf geen 2 disc deluxe/special editions van Di$ney films uit te brengen in de Benelux, omdat er geen belangstelling (lees geen marktaandeel) zou zijn aldus Buena Vista. Vreemd is dat Buena Vista wel de UK import gewoon toelaat (c.q. zelf importeren).

(Disney)Tom Houben
10-10-2001, 09:43
Hmm we praten nog steeds over Buena Vista die vorig jaar al aangaf geen 2 disc deluxe/special editions van Di$ney films uit te brengen in de Benelux, omdat er geen belangstelling (lees geen marktaandeel) zou zijn aldus Buena Vista. Vreemd is dat Buena Vista wel de UK import gewoon toelaat (c.q. zelf importeren).

Daar gaat mijn hoop:(:(:(;):D

Alexander de Mol
10-10-2001, 10:13
Is er niet zo iets als een belangenvereniging voor DVD minnend Nederland (Benelux)? Blijkbaar gaat Buena Vista regelmatig voorbij aan de DVD behoefte van de de consument.
:(

Nathan Strik
10-10-2001, 12:55
Vandaag even mee in mijn handen gestaan bij de plaatselijke videotheek, maar ik huur hem misschien van het weekend wel. Was trouwens de normale versie.

(Disney)Tom Houben
10-10-2001, 15:13
Vandaag even mee in mijn handen gestaan bij de plaatselijke videotheek, maar ik huur hem misschien van het weekend wel. Was trouwens de normale versie.

HUH??? Hij komt pas over 2 weken uit! Hebben ze daar de NL regio 2 dan al??:confused:

Nathan Strik
10-10-2001, 16:40
Ja, alleen te huur hoor. Misschien is dit weer zo´n DVD die eerder uit komt op verhuur... Ik kan me niet herinneren of dit de NL versie was of de regio 2 UK import, maar hij lag bij de Videoland in Nunspeet, dus misschien ligt hij bij andere vestigingen ook wel...

(Disney)Tom Houben
10-10-2001, 20:56
Ik kan me niet herinneren of dit de NL versie was of de regio 2 UK import

Oh, dan zal het wel de enelse zijn, want die is wel al uit!

starbuck
20-10-2001, 16:02
Nou, het is bijna zover, woensdag is het 24 oktober...al veel gesurfd en volgens mij komt er maar 1 nederlandse versie uit. De engelse uitgave is inderdaad de family edition ( zelfde als in nederland) en de collectors edition met een extra dvd vol waanzinnige onmisbare en niet zonder te leven extra's:D

Ga dan toch maar voor de engelse versie zonder ondertitels, is mijn raad, zeker als je geen kleine kinderen mocht hebben.