PDA

Bekijk de volledige versie : RCV: DVD releases in februari 2003



Eric van Ballegoie
17-12-2002, 13:27
RCV: DVD releases in februari 2003



Lees dit artikel (http://www.dvd.nl/nieuws.php?id=672)

Lesley
17-12-2002, 14:55
Het moet zijn Life as a house;)

Beetje raar gedaan op de hoes van de film.

Jibbe Stuijts
17-12-2002, 15:04
Love....House met Kevin Kline vond ik echt een prachtige film.Mooi acteerwerk en een pakkent verhaal. Superrr

Frank
17-12-2002, 16:19
Op het gebied van exta's stellen de DVD's weer teleur.

Lex v/d Moolen
17-12-2002, 16:51
Love....House met Kevin Kline vond ik echt een prachtige film.Mooi acteerwerk en een pakkent verhaal. Superrr Ik zie Kline denk ik liever in een komische rol. In A fish called Wanda vond ik hem subliem:).

Pepijn Wildbret
17-12-2002, 17:52
YES!!!!!!!!

Blue in the face!!, eindelijk!

Alleen waarom nou weer full screen :(
Maar goed, beter dan niets.

PS,
voor de mensen die deze film niet kennen, huur eerst even smoke, en kijk daar na deze film. Echt een super goede film.

Jibbe Stuijts
17-12-2002, 17:56
Ik zie Kline denk ik liever in een komische rol. In A fish called Wanda vond ik hem subliem:).

Kevin Kline is uiteraard geboren voor het komische werk. Daarom verraste hij me zo positief in deze film. Had ik ook met Robin Williams in Dead poets society en Insomnia. Zijn echt acteertalenten vind ik.

Mark S
18-12-2002, 07:36
Yes! Blue in The Face!
Idd jammer dat het fullscreen/ 4:3 LB beeld is, maar als je weet hoe de "film" tot stand is gekomen: de cast van Smoke had er zoveel lol in, dat men met pure improvisatie verder is gegaan op de set.
Kan me dus voorstellen dat de productie al niet veel geld gekost heeft, de film niet zo heel veel heeft opgeleverd, dus een goed uitgevoerde dvd ook te duur was.
Met leuke cameo's van Madonna, Roseanne Barr, Lou Reed, en wie al niet meer.
Overigens is de dvd van Smoke ook niet bijzonder qua uitvoering. Het mooist had ik gevonden als ze beide titels in een boxje hadden gestopt.
Beide zijn kleine juweeltjes, menselijk, komisch, en hartverwarmend.