PDA

Bekijk de volledige versie : Regio vrij Harman Kardon DVD21



Tossie
17-12-2002, 17:00
Hallo,

Sinds vandaag heb ik de opvolger van de DVD20. Deze was met behulp van een code van regio te veranderen. Weet iemand of het met de DVD21 ook lukt?

Tossie
01-01-2003, 22:23
Probleem opgelost.
Via het internet een bestandje gedownload. Op cd gebrand. In mijn dvd speler gestopt en nu slikt ie in 1 keer alles.
Wat is Harman Kardon toch geweldig !!! ;-)

frosty
14-02-2003, 21:35
kan nergens een bestandje voor de dvd 21 vinden, bedoel je misschien de 25?

Tossie
14-02-2003, 21:59
kan nergens een bestandje voor de dvd 21 vinden, bedoel je misschien de 25?

Nee hoor. Ik bedoel de 21. Die heb ik zelf namelijk ook.
Kijk hier maar eens:
http://www.apache.co.uk/vision/

frosty
14-02-2003, 22:41
:D thx

Tossie
14-02-2003, 23:14
En het werkt perfect!!!
Je hoeft niet eens meer een code in te tikken, zoals bij de vorige versies. Gewoon toppie dus.

El-Jorge
16-11-2003, 16:31
wat wordt dan bedoeld met:

Connect DVD via Composite connection to a video monitor

is dat via een scart-kabel??

El-Jorge
16-11-2003, 16:32
wat wordt dan bedoeld met:

Connect DVD via Composite connection to a video monitor

is dat via een scart-kabel??

basset
19-12-2003, 19:33
Nee, gewoon de tulpuitgang gebruiken

Ik moet het over doen :(

Mijn HK was terug ter reparatie en de flashrom is vervangen, dus ik ben bang dat het weer moet. Maar ik ga eerst meer info inwinnen omdat de grote problemen begonnen na het flashen :(

Ik wil je niet bang maken, want daarvoor had ik al af en toe dat het beeld bij een film haperde als een laagwissel (maar niet 3 keer in 1 film!) Dus ik denk dat er daarvoor al iets mis was.

Johan van den D.
20-12-2003, 15:17
want daarvoor had ik al af en toe dat het beeld bij een film haperde als een laagwissel (maar niet 3 keer in 1 film!) Dus ik denk dat er daarvoor al iets mis was.Dit is een bekend probleem van de HK 21 en kan ook voorkomen als de speler nog 100% standaard is.
Heeft dus waarschijnlijk niet te maken met het regiovrij maken en dergelijke. 8)

basset
21-12-2003, 11:43
want daarvoor had ik al af en toe dat het beeld bij een film haperde als een laagwissel (maar niet 3 keer in 1 film!) Dus ik denk dat er daarvoor al iets mis was.Dit is een bekend probleem van de HK 21 en kan ook voorkomen als de speler nog 100% standaard is.
Heeft dus waarschijnlijk niet te maken met het regiovrij maken en dergelijke. 8)

Aha! Das goed nieuws (denk ik) Kan ik hem weer veilig flashen.

Waar zou ik meer info over dit probleem kunnen vinden? Als ik dit namelijk weer merk, dan ga ik gelijk terug of neem ik kontakt op met HK zelf.

Ik lees namelijk alleen maar hoe goed ie wel niet is :(

Johan van den D.
21-12-2003, 11:48
of neem ik kontakt op met HK zelf.Ik denk niet dat H/K dit zal toegeven.

Ik lees namelijk alleen maar hoe goed ie wel niet is :(Het is ook een goede dvd speler voor de rest. :wink:

El-Jorge
21-12-2003, 16:13
Dus als ik het goed begrijp, als hij hapert bij laag wissel (en dat doet ie van mij af en toe) dan kan ik er dus gewoon mee terug naar de winkel??

El-Jorge
21-12-2003, 16:13
Dus als ik het goed begrijp, als hij hapert bij laag wissel (en dat doet ie van mij af en toe) dan kan ik er dus gewoon mee terug naar de winkel??

Johan van den D.
22-12-2003, 07:50
Hetgeen wat ik bedoelde is niet alleen bij de laagwissel.
Ook tussendoor "kan" het beeld af en toe een sec. stilstaan.
Een hapering bij de laagwissel kun je niet mee aan komen zetten vrees ik.
De ene speler doet dat nu eenmaal beter dan de andere speler.

basset
22-12-2003, 08:16
Ik vind juist dat ie de laagwissel best goed doet, het is idd buiten de laagwissels om.

Zouden ze niet een patch kunnen uitbrengen :(

Weet iemand waar meer informatie over de problemen te vinden is met deze speler?

El-Jorge
24-12-2003, 22:52
Ja daar ben ik ook wel benieuwd naar, want in het begin deed ie het helemaal niet maar hij gaat het steeds vaker doen.....

basset
25-12-2003, 13:22
Ja daar ben ik ook wel benieuwd naar, want in het begin deed ie het helemaal niet maar hij gaat het steeds vaker doen.....

En heb je hem al regiovrij gemaakt of niet?

(Ik moet even kijken welke chip die flash chip (U8) nu is. Met een beetje mazzel is dat dezelfde soort dioe ze bij ons op het werk gebruiken. Dan kan ik er even een kopie van maken. (dit is dus wat er bij mij "stuk" was en vervangen is. Wellicht leuke info voor andere 21 bezitters).

El-Jorge
26-12-2003, 00:40
Ja ik heb hem bijna gelijk regio vrij gemaakt. Maar uit deze thread begrijp ik dat dat niet uit moet maken.