PDA

Bekijk de volledige versie : Pioneer DCS-303



Ash
17-12-2002, 19:43
Hoi,

Nu zie ik dit leuke setje, bij een welbekende zaak, staan voor een leuke prijs en tevens regiovrij.

Maar nu mijn vra(a)g(en) is,

Is dit wel een goed setje? en ik weet het hele verhaal van "je kan beter voor losse componenten gaan etc"

Maar is dit een goed setje onder de complete cinema setjes die er op dit moment verkrijgbaar zijn? of heeft iemand anders nog leuke aanraders kwa complete home cinema sets?

En dat ie regio vrij is, is ie nu ook gelijk RCE vrij? en future proof?
Heeft iemand dit setje ook regio vrij en kan mij dit vertellen?

En ik merk dat dit setje niet met SCART werkt, wat is de beste manier om hem aantesluiten voor de mooiste beeld/geluid kwaliteit wat hij te bieden heeft?

Als iemand me hierbij kan helpen, dan hoor ik het graag!

bij voorbaat dank,

MVG

D.G.C Leenart

Erikro
17-12-2002, 19:50
Maar is dit een goed setje onder de complete cinema setjes die er op dit moment verkrijgbaar zijn? of heeft iemand anders nog leuke aanraders kwa complete home cinema sets?

En dat ie regio vrij is, is ie nu ook gelijk RCE vrij? en future proof?
Heeft iemand dit setje ook regio vrij en kan mij dit vertellen?

En ik merk dat dit setje niet met SCART werkt, wat is de beste manier om hem aantesluiten voor de mooiste beeld/geluid kwaliteit wat hij te bieden heeft?

D.G.C Leenart

De LG 5620 kwam beter uit een vergelijkende test
En deze review op internet was ook erg positief.

http://www.home-entertainment.co.uk/grouptest_read.asp?GroupID=2231&ArticleID=2228&Scrollaction=5

Hij kan bovendien ook mp3 afspelen en heeft component en scart. Prijs is wel €50hoger, maar geluid moet completer klinken en het zelfs met gewone muziek ook redelijk doen.
Bij MM arena in de aanbieding en als het niets is kun je hem terugbrengen en krijg je gewoon geld terug, wel zo handig.
Je zou zelfs allebei de setjes daar kunnen kopen, weekendje luisteren en de minst klinkende terugbrengen ;)
Kost je niks maar je kunt tenminste rustig testen en een weloverwogen beslissing nemen.