PDA

Bekijk de volledige versie : Airwolf DVD's



bakkerf
18-12-2002, 16:19
Hallo,

Weet iemand een Nederlandse site waar ik de Airwolf DVD's kan kopen want ik kan ze alleen op buitenlandse site's bestellen. Het liefst koop ik ze via een Nederlandse site.

Alvast bedankt.

Frank Bakker

Camille
18-12-2002, 16:33
Ja deze zijn ook bij een Nederlandse site te koop, namelijk bij Rodirect.nl
Deel 1 t/m 4.
Hier de link: http://www.rodirect.nl/displayers/list-navigator.asp?rduniqueid=44&offset=0

Maar waarom perse een Nederlandse site, want je krijg dezelfde uitgave als bijvoorbeeld de DVD uit Engeland en vaak is hij in het buitenland ook nog eens goedkoper.

GJB
18-12-2002, 16:33
Rodirect (http://www.rodirect.nl)

Camille
18-12-2002, 16:54
Da's toevallig:D
Op hetzelfde moment gepost;)

Werner
19-12-2002, 09:21
op DVD Info (http://www.dvdinfo.be) heb ik van alle vier een bespreking staan. Je kan misschien deze toch wel best bestellen in Engeland of op Jersey zelf, scheelt een behoorlijk stuk.

bakkerf
19-12-2002, 17:52
Hey,

Bedank voor jullie reacties!!! Maar zijn de DVD's dan veel goedkoper dan? Ik heb geen credit card om ze kopen dus ik zou het anders niet weten hoe ik ze zou moeten betalen.

Groetjes Frank

Camille
21-12-2002, 17:15
Hey,

Bedank voor jullie reacties!!! Maar zijn de DVD's dan veel goedkoper dan? Ik heb geen credit card om ze kopen dus ik zou het anders niet weten hoe ik ze zou moeten betalen.

Groetjes Frank

Zonder CC is het moeilijk, heeft niemand anders in het gezin een CC?

Anders zou je het daaraan kunnen vragen;)

John Sital
24-12-2002, 20:54
bij www.dvdstore.nl kun je ze ook vinden.

Dennis Kuijper
24-02-2005, 18:17
Airwolf: Season One komt er aan,let wel het gaat om REGIO 1.

Bron:digital bits

Philippe
24-02-2005, 19:01
Airwolf: Season One komt er aan,let wel het gaat om REGIO 1.

Bron:digital bits

Dan zal R2 ook wel volgen, tegenwoordig krijgen die series praktisch evensnel een NL release

Philippe
24-02-2005, 19:13
Op dit moment maken amazon, soon en cdwow nog geen melding van een mogelijke release...

Sneaker
25-02-2005, 00:37
Geweldige serie. Deuntje zit nog steeds in mijn kop. Hoop wel op een R2 met Nederlandse subs. Liefst R2NL natuurlijk.

Werner
25-02-2005, 11:00
Ik moet mezelf tegenhouden om al niet aan de winkeldeur te gaan staan aanschuiven! Zo erg is het met mij gesteld.

Hoop dat S2 (Flight #093 Is Missing) en S3 (Airwolf II) snel volgen. S4 kan wat mij betreft gestolen worden.

http://www.tvtome.com/images/shows/2/2/19-1432.jpg

Philippe
25-02-2005, 16:29
Hopelijk ontbreekt de pilootaflevering niet, vind ik nog altijd de beste episode.

Werner
26-02-2005, 01:08
Hopelijk ontbreekt de pilootaflevering niet, vind ik nog altijd de beste episode.

Hopelijk komen daarvan de beide versies op dvd: de kortere (pilootfilm) en de iets langere ([spoiler:a39d39d2e2]Samenraapsel van de eerste twee afleveringen, waarin Hawke op het einde van de aflevering zijn kunstvoorwerpen terugkrijgt, en Archangel zo eens terloops polst of Hawke niet occaioneel zo opdrachten willen vliegen in ruil voor Archangels bescherming[/spoiler:a39d39d2e2]). Daar wordt echt de basis van de reeks gelegd.
Maar het aantal schitterende afleveringen is eigenlijk niet te tellen: Mind Of The Machine, Airwolf II, To Snare A Wolf, Where Have All The Children Gone?, One Way Express, Santini's Millions,... ik kan er uren over doorbomen... HIER met die discs!

Philippe
26-02-2005, 11:46
Ik wist niet dat er twee verschillende pilootafleveringen bestonden. Heb de pilot op vhs en die duurt ongeveer 90 minuten. Mooie muziek ook van Sylvester Levay (naast het main theme heel wat mooie composities). Inderdaad heel veel goede afleveringen. De regelmatig terugkerende rode draad waarin Hawke sporen naar zijn verdwenen broer vindt, zorgde vaak voor erg mooie episodes.

FrankGuthrie
26-02-2005, 13:12
Hopelijk ontbreekt de pilootaflevering niet, vind ik nog altijd de beste episode.

Hopelijk komen daarvan de beide versies op dvd: de kortere (pilootfilm) en de iets langere ([spoiler:29116cd02e]Samenraapsel van de eerste twee afleveringen, waarin Hawke op het einde van de aflevering zijn kunstvoorwerpen terugkrijgt, en Archangel zo eens terloops polst of Hawke niet occaioneel zo opdrachten willen vliegen in ruil voor Archangels bescherming[/spoiler:29116cd02e]). Daar wordt echt de basis van de reeks gelegd.
Maar het aantal schitterende afleveringen is eigenlijk niet te tellen: Mind Of The Machine, Airwolf II, To Snare A Wolf, Where Have All The Children Gone?, One Way Express, Santini's Millions,... ik kan er uren over doorbomen... HIER met die discs!

Ja, sentiment, maar kijk erop terug en dan valt het vies tegen. De A-Team is daar een voorbeeld van.

Werner
26-02-2005, 13:54
Ja, sentiment, maar kijk erop terug en dan valt het vies tegen. De A-Team is daar een voorbeeld van.

I beg to disagree. Ik heb de afleveringen nog op verlebberde VHS-banden, en zou ze maar al te graag inruilen tegen een dvd-versie. Met A-Team kan ik het niet vergelijken want dat heb ik altijd troep gevonden.

Chris W
26-02-2005, 19:12
Na al die releases van Knight Rider, A-team, Magnum, en Miami Vice is dit toch wel DE serie waar ik op zit te wachten. Knight Rider is ook wel lache, maar eerste seizoen was nogal corny, hoop dat 2de hiervan snel naar europa komt. Airwolf is alles wel goed, tot de cast wisseling. Al die andere series kunnen me eigenlijk gestolen worden.

basbrem
27-02-2005, 11:24
Na al die releases van Knight Rider, A-team, Magnum, en Miami Vice is dit toch wel DE serie waar ik op zit te wachten. Knight Rider is ook wel lache, maar eerste seizoen was nogal corny, hoop dat 2de hiervan snel naar europa komt. Airwolf is alles wel goed, tot de cast wisseling. Al die andere series kunnen me eigenlijk gestolen worden.

2de en 3de seizoen van knight rider en a-team worden dit jaar nog uitgebracht in nederland

Werner
27-02-2005, 17:32
Airwolf is alles wel goed, tot de cast wisseling.

Tja, die castwisseling, hè? Voor mij bestaan er maar 3 seizoenen van Airwolf :mrgreen:

markprijs
28-02-2005, 18:02
Ik kan niet wachten.... er waren echt een aantal hele goede afleveringen....totdat de hele boel omgegooid werd. :evil: Toen was het wel over.

Beetje hetzelfde als met de Dukes of Hazzard... fantastisch behalve de seizoen(en) met die 2 andere leipo's. :evil:

basbrem
07-03-2005, 19:59
Airwolf - 'Universal to release Airwolf', says Digital Bits
Posted by David Lambert
2/24/2005

Our friends at The Digital Bits website have posted news today that includes a mention of DVDs for Airwolf, along with an upgrade to the DVD of a popular film. Here's what they said:

By the way, Universal has let it be known that Airwolf: Season One and The Big Lebowski Special Edition are on the way. Street dates and features are TBA.


We extend our thanks to the staff over there for the heads-up! This show was created by Don Bellisario, who has worked as Writer, or Director, or Producer, or Executive Producer, or Creator (or any combination of the above) on such other Universal-owned titles as Kojak, Battlestar Galactica, Magnum P.I., and Quantum Leap. Since all of those are out or planned for DVD, it makes sense that Airwolf would join the party, too. Bellisario is also behind current primetime hits N.C.I.S. and the long-running JAG, which are owned by another studio and not yet planned for DVD (the latter due to a syndication deal which precludes a home video release).

Jan-Michael Vincent and Ernest Borgnine starred in the first three season of this classic 1984 series about a hi-tech attack copter that was stolen and taken to Libya, only to be taken back by Stringfellow Hawke (Vincent), who then used the copter in a series of special missions given to him by "The Firm", in return for their help in tracking down his long-lost brother, who went MIA in Viet Nam.

This word about DVD plans is good news for a highly anticipated item! Stay tuned and we'll keep you posted on about this DVD release as developments occur.

Link to this page:
http://www.tvshowsondvd.com/newsitem.cfm?NewsID=2978

All news for this show:
http://www.tvshowsondvd.com/shownews.cfm?ShowID=595

Chris W
07-03-2005, 20:26
YYYYYYYYYYYYYYYEEEEEEEEEEEEESSSSSSSSSSSSSSS!!!!!!! !!

DIT IS GOED NIEUWS!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Philippe
08-03-2005, 10:09
Fantastisch nieuws ja, hopelijk krijgen we nu snel een releasedatum.

Dennis Kuijper
09-03-2005, 14:21
Hier de verpakking van de regio 1 versie:
http://www.dvdanswers.com/index.php?r=0&s=1&c=6064&n=1&burl=r%3D0%26s%3D1

Werner
09-03-2005, 23:31
Of direct:
http://www.dvdanswers.com/images/screenshots/airwolfseas1r1artworkpic.jpg

Cool hè?

Seizoen bevat dan ook nog eens allemaal top-afleveringen:
1. Shadow of the Hawke; a.k.a. Airwolf: The Movie (1)
2. Shadow of the Hawke; a.k.a. Airwolf: The Movie (2)
3. Daddy's Gone a Hunt'n
4. Bite of the Jackal
5. Proof Through the Night
6. One Way Express
7. Echos From the Past
8. Fight Like a Dove
9. Mad Over Miami
10. And They Are Us
11. Mind of the Machine - met schitterende guest appearance door David Carradine
12. To Snare a Wolf - het fameuze B2-bombardement!

Dennis Kuijper
10-03-2005, 00:22
Ja dat kan ook Werner,maar soms zijn die plaatjes beveilgd op die site,dat had ik vorige keer,vandaar dat ik het nu maar zo deed. :)

Philippe
10-03-2005, 09:15
En inmiddels te pre-orderen bij amazon.com:
http://www.amazon.com/exec/obidos/tg/detail/-/B0007YMWFK/qid=1110446086/sr=1-2/ref=sr_1_2/103-4201483-7362222?v=glance&s=dvd

Herjan
10-03-2005, 09:20
Ja dat kan ook Werner,maar soms zijn die plaatjes beveilgd op die site,dat had ik vorige keer,vandaar dat ik het nu maar zo deed. :)
En terecht. Die van Werner kan ik inderdaad niet zien...

Dennis Kuijper
10-03-2005, 13:50
Ja dat kan ook Werner,maar soms zijn die plaatjes beveilgd op die site,dat had ik vorige keer,vandaar dat ik het nu maar zo deed. :)
En terecht. Die van Werner kan ik inderdaad niet zien...

Het gekke is dat ik het plaatje wel kan zien :?

Werner
10-03-2005, 13:57
Ja dat kan ook Werner,maar soms zijn die plaatjes beveilgd op die site,dat had ik vorige keer,vandaar dat ik het nu maar zo deed. :)
En terecht. Die van Werner kan ik inderdaad niet zien...

Refresh je cache eens...

Philippe
10-03-2005, 15:00
Uiteraard schreeuwt deze release om een uitgebreide review Werner. :wink:

Werner
10-03-2005, 19:07
Uiteraard schreeuwt deze release om een uitgebreide review Werner. :wink:

Maar die komt er zeker aan hoor. Ik ga wel nog even de kat uit de boom kijken naar een mogelijke R2-release, want ik zou wel graag NL subs hebben Jan-Michael Vincent praat namelijk hoe langer hoe onduidelijker naarmate de reeks vordert :twisted:

... is misschien een geintje, maar het drankmisbruik is er aan te zien. In de aflevering Sins Of The Past loopt hij bijvoorbeeld de hele aflevering lang met een lamme arm rond omdat hij die gebroken heeft door te hard op zijn vrouw te slaan (echt waar!)

Philippe
10-03-2005, 21:40
Uiteraard schreeuwt deze release om een uitgebreide review Werner. :wink:

Maar die komt er zeker aan hoor. Ik ga wel nog even de kat uit de boom kijken naar een mogelijke R2-release, want ik zou wel graag NL subs hebben Jan-Michael Vincent praat namelijk hoe langer hoe onduidelijker naarmate de reeks vordert :twisted:

... is misschien een geintje, maar het drankmisbruik is er aan te zien. In de aflevering Sins Of The Past loopt hij bijvoorbeeld de hele aflevering lang met een lamme arm rond omdat hij die gebroken heeft door te hard op zijn vrouw te slaan (echt waar!)

Ik kijk al uit naar de review. De recensies op jullie site zijn altijd perfect in orde, net zoals hier trouwens. (y)

Over dat drankmisbruik van Vincent hebben inderdaad heel wat verhalen de ronde gedaan. Nadat hij uit de serie verdween is het alleen maar van kwaad naar erger gegaan. Eigenlijk zonde dat iemand die ooit zo succesvol geweest is door drankmisbruik zo laag kan afglijden. Vincent was destijds ook één van mijn grote jeugdidolen.

Werner
10-03-2005, 23:50
Over dat drankmisbruik van Vincent hebben inderdaad heel wat verhalen de ronde gedaan. Nadat hij uit de serie verdween is het alleen maar van kwaad naar erger gegaan. Eigenlijk zonde dat iemand die ooit zo succesvol geweest is door drankmisbruik zo laag kan afglijden. Vincent was destijds ook één van mijn grote jeugdidolen.

Je neemt me de woorden uit de mond... het feit dat de rechten voor het apocriefe vierde seizoen in handen van een andere firma en met andere acteurs werd gemaakt had nochtans als voornaamste reden dat door JMV's gedrag elke samenwerking met Ernest Borgnine onmogelijk werd. Jammer maar helaas...

Philippe
31-05-2005, 23:02
Heb ondertussen Season 1 R1 ontvangen. Beeldkwaliteit is, zoals te verwachten viel, degelijk maar zeker niet spectaculair. Het komt een beetje flets en gedateerd over maar dat stoort niet echt, heb eindelijk dit stukje jeugdsentiment in de kast staan. :D Vandaag de pilootaflevering 'Shadow Of The Hawk' gekeken en die vond ik nog altijd even goed als vroeger. (y)

Chris W
31-05-2005, 23:04
Heb ondertussen Season 1 R1 ontvangen. Beeldkwaliteit is, zoals te verwachten viel, degelijk maar zeker niet spectaculair. Het komt een beetje flets en gedateerd over maar dat stoort niet echt, heb eindelijk dit stukje jeugdsentiment in de kast staan. :D Vandaag de pilootaflevering 'Shadow Of The Hawk' gekeken en die vond ik nog altijd even goed als vroeger. (y)

Ok, fris even me geheugen op. Hoe ging die eerste aflevering ook alweer?

Philippe
31-05-2005, 23:11
Heb ondertussen Season 1 R1 ontvangen. Beeldkwaliteit is, zoals te verwachten viel, degelijk maar zeker niet spectaculair. Het komt een beetje flets en gedateerd over maar dat stoort niet echt, heb eindelijk dit stukje jeugdsentiment in de kast staan. :D Vandaag de pilootaflevering 'Shadow Of The Hawk' gekeken en die vond ik nog altijd even goed als vroeger. (y)

Ok, fris even me geheugen op. Hoe ging die eerste aflevering ook alweer?

In een notedop: Airwolf wordt gestolen door Henry Moffet (David Hemmings). Archangel geeft Hawke en Santini de opdracht om de 'Lady' terug te halen wat hen naar het Lybië van Khadaffi brengt. Ondertussen valt Hawke dan ook nog voor de charmes van Gabrielle. Fantastische reeks toch. :D

Spidey^
31-05-2005, 23:25
Over dat drankmisbruik van Vincent hebben inderdaad heel wat verhalen de ronde gedaan. Nadat hij uit de serie verdween is het alleen maar van kwaad naar erger gegaan. Eigenlijk zonde dat iemand die ooit zo succesvol geweest is door drankmisbruik zo laag kan afglijden. Vincent was destijds ook één van mijn grote jeugdidolen.

Hmm, ik dacht eigenlijk dat het drugs was altijd, maar misschien heb ik het mis. Valt me mee dat ie nog leeft :)

Chris W
01-06-2005, 15:32
Heb ondertussen Season 1 R1 ontvangen. Beeldkwaliteit is, zoals te verwachten viel, degelijk maar zeker niet spectaculair. Het komt een beetje flets en gedateerd over maar dat stoort niet echt, heb eindelijk dit stukje jeugdsentiment in de kast staan. :D Vandaag de pilootaflevering 'Shadow Of The Hawk' gekeken en die vond ik nog altijd even goed als vroeger. (y)

Ok, fris even me geheugen op. Hoe ging die eerste aflevering ook alweer?

In een notedop: Airwolf wordt gestolen door Henry Moffet (David Hemmings). Archangel geeft Hawke en Santini de opdracht om de 'Lady' terug te halen wat hen naar het Lybië van Khadaffi brengt. Ondertussen valt Hawke dan ook nog voor de charmes van Gabrielle. Fantastische reeks toch. :D

Juist! Met die Ali's in libië, dat was t :D

rmelkert
01-07-2005, 15:55
Is er inmiddels al iets bekend van een R2 uitgave?

Werner
01-07-2005, 23:50
Is er inmiddels al iets bekend van een R2 uitgave?

De laatste keer dat ik bij het persbureau van Universal in België aanklopte (vorige week) stond er een hele lijst met tv-reeksen te verschijnen (Miami Vice, Knight Rider seizoen 2, nóg meer Columbo...) Airwolf was er echter niet bij en er waren geen directe plannen voor...
... dan heb ik de R1 set maar besteld.

Leijo
06-07-2005, 03:08
De laatste keer dat ik bij het persbureau van Universal in België aanklopte (vorige week) stond er een hele lijst met tv-reeksen te verschijnen (Miami Vice, Knight Rider seizoen 2, nóg meer Columbo...) Airwolf was er echter niet bij en er waren geen directe plannen voor...

:cry:

Chris W
18-07-2005, 20:30
http://www.play.com/play247.asp?pa=sr&page=title&r=R2&title=702300

:D There is still hope

basbrem
19-07-2005, 10:06
http://www.play.com/play247.asp?pa=sr&page=title&r=R2&title=702300

:D There is still hope

yesssssssssss

Joyrider
01-08-2005, 21:43
http://www.play.com/play247.asp?pa=sr&page=title&r=R2&title=702300

:D There is still hope

yesssssssssss

Hoezo is er nog hoop? Ik zie hier nl. nergens staan dat deze NL sub heeft? Of bedoelen jullie dat de box misschien (in een aanzienelijke tijd) ook in R2 komt?

rmelkert
01-08-2005, 22:59
Engeland is ook R2, tevens zijn Universal serie uitgaven een stuk goedkoper in de UK.

Alleen de NL subs missen vaak, maar die mogen ze houden voor dat prijsverschil.

hengellaar
19-08-2005, 19:21
Weet iemand of deze nog uitkomt op dvd?

Dennis Kuijper
19-08-2005, 21:20
Weet iemand of deze nog uitkomt op dvd?

Voor regio 2 nog niet bekend.

Werner
19-08-2005, 23:43
Jawel: 26/9/2005
Kijk maar eens op Play (http://www.play.com/play247.asp?pa=sr&page=title&r=R2&title=702300)!

Dennis Kuijper
20-08-2005, 00:07
Jawel: 26/9/2005
Kijk maar eens op Play (http://www.play.com/play247.asp?pa=sr&page=title&r=R2&title=702300)!

Ja sorry,ik zat met Tour of duty in me hoofd. :wink:

Werner
20-08-2005, 22:20
'k Heb intussen al zowat de helft van het eerste seizoen (R1) opnieuw bekeken. Wat was dat toch een gave reeks met veel onderkoelde humor! Reeks 1 steekt bovendien met kop en schouders boven de rest uit, alhoewel de beste aflevering die ik me kan herinneren (Airwolf II, die aflevering [spoiler:8d70121380]met die tweede, rooie Airwolf[/spoiler:8d70121380]) toch uit seizoen 3 kwam. Alleen jammer wat een rotzooi ze van dat Canadese seizoen 4 gemaakt hebben, een smet op het blazoen.

Chris W
02-10-2005, 23:19
Iemand al wat meer info over de R2 release? Hij is blijkbaar uit/afgesteld, want hij is niet op voorraad ofzo bij play

Kasper P.
03-10-2005, 07:43
Heb inmiddels ook het eerste seizoen maar het valt mij op dat ze vaak hetzelfde stock-footage gebruiken, gaat toch vervelen als je het hele seizoen achter elkaar gaat kijken.

Werner
03-10-2005, 14:18
Zeker in het eerste seizoen hebben ze toch ook wat unieke beelden, zoals de vliegtesten in Mind Of The Machine en zo. Maar ja, elke keer een andere helikopter doen ontploffen zou het kostenplaatje waarschijnlijk de hoogte hebben ingejaagd.

Leijo
29-03-2006, 00:02
Releasedatum aanstaande maandag (3 april): Airwolf - Season 1 R2UK :D
(Eigenlijk R2/4/5, maar wel zonder NL subs!)

http://www.play.com/play247.asp?page=title&r=R2&title=898806&p=57&g=72&pa=sr

Ik weet niet hoelang het nog gaat duren voordat er hiervan een R2NL release komt, aangezien het ook al niet wil vlotten met The A-Team, Knight Rider en Magnum P.I., dus misschien dat ik deze toch maar in de UK bestel en dan later eventueel vervang voor een ondertitelde versie.

Spidey^
29-03-2006, 00:26
Ik zit al een jaar te wachten op Season 2 op R1 :|

Volgens mij zijn de verkopen toch ook niet echt tegengevallen van het 1e seizoen, dus hopelijk gaat het wel door spoedig.

Werner
29-03-2006, 12:13
De R2 ziet er overigens veel minder mooi afgewerkt uit dan de R1. Universal Playback in de UK hebben wat dat betreft géén goede reputatie. De R1 heeft mooiere menuschermen, ondertiteling, korte samenvattingen,...

Leijo
29-03-2006, 20:33
De R2 ziet er overigens veel minder mooi afgewerkt uit dan de R1. Universal Playback in de UK hebben wat dat betreft géén goede reputatie. De R1 heeft mooiere menuschermen, ondertiteling, korte samenvattingen,...

Hoe weet je dat?

Werner
29-03-2006, 22:50
Hoe weet je dat?

Ergens op een site gelezen, maar sla me dood, ik weet niet meer welke.

dvdanny
23-05-2006, 00:27
Ik heb goed nieuws voor de Airwolf fans :D of laat ik het maar hoopvol nieuws noemen.

volgens de release lijst van dvd-home wordt het 1ste seizoen in juli uitgebracht in nederland.

zou dat effe mooi zijn 8)

Leijo
23-05-2006, 01:00
Volgens de release lijst van dvd-home wordt het 1ste seizoen in juli uitgebracht in nederland.

:D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D

En dat nog duizend keer!!! Ik zit hier echt met een lach op m'n gezicht, die er het komende uur niet meer vanaf gaat!!! :D

Spidey^
23-05-2006, 13:59
En op seizoen 2 R1 wacht ik ook al langer dan een jaar.. :(

Werner
23-05-2006, 14:07
En op seizoen 2 R1 wacht ik ook al langer dan een jaar.. :(

Ik ook. Alleen 2 en 3 dan, voor 4 ga ik passen... Ze mogen er wel eens werk van maken, want Ebay wordt overspoeld door bijzonder slechte bootlegversies, Airwolf onwaardig.

basbrem
24-05-2006, 12:47
Ik heb goed nieuws voor de Airwolf fans :D of laat ik het maar hoopvol nieuws noemen.

volgens de release lijst van dvd-home wordt het 1ste seizoen in juli uitgebracht in nederland.

zou dat effe mooi zijn 8)

ja dat wordt een duur dagje 20 Juli volgens de planning van universal,
a-team seizoen 3, knight rider seizoen 3, magnum pi seizoen 3, miami vice seizoen 2 en nu dus ook airwolf seizoen 1

Leijo
24-05-2006, 14:52
ja dat wordt een duur dagje 20 Juli volgens de planning van universal,
a-team seizoen 3, knight rider seizoen 3, magnum pi seizoen 3, miami vice seizoen 2 en nu dus ook airwolf seizoen 1

5 keer 60 euro = 300 euro!!! :P

Ik ga voor The A-Team seizoen 3, Knight Rider seizoen 3, Magnum P.I. seizoen 3 en Airwolf seizoen 1. Ik denk alleen niet dat ik ze allemaal tegelijk ga aanschaffen...

Chris W
25-05-2006, 12:50
Airwolf en Miami Vice seizoen 2 komen er sowieso :twisted: misschien nog Knight Rider, maar daar moet ik even over nadenken. Seizoen 3 was toch nog niet met die uitgebouwde teringwagen? Dat zag er namelijk echt niet uit. Wagen klapte bijna uit naar een vliegtuig :roll:

Leijo
25-05-2006, 19:48
...Knight Rider... Seizoen 3 was toch nog niet met die uitgebouwde teringwagen?

K.I.T.T. in Super Pursuit Mode, ja.

Joyrider
29-05-2006, 13:38
...Knight Rider... Seizoen 3 was toch nog niet met die uitgebouwde teringwagen?

K.I.T.T. in Super Pursuit Mode, ja.

Dat was pas in seizoen 4. Volgens mij....

martwout
14-06-2006, 18:43
FRS heeft al beknopte info staan (geen reclame voor de zaak :wink: ):

http://www.freerecordshop.nl/pages/productview.asp?productid=1058853&navid=3

http://images.fisbase.nl/ProductImages/autoimport/1058800_1058899/00000p1058853_front.jpg

Prijs staat op de site (aangezien het hier niet het commerciele prijsgedeelte is). Maar voor een seizoenbox valt de prijs nog mee.

Ernst985
15-06-2006, 17:47
Dat wordt bestellen :D

Rickje
27-06-2006, 15:34
De prijs is zeer mooi voor het eerste seizoen.. € 39,99 namelijk :wink:

basbrem
27-06-2006, 17:10
De prijs is zeer mooi voor het eerste seizoen.. € 39,99 namelijk :wink:

voor 11 afleveringen van seizoen 1 dus 40 euro zal seizoen 2 wel 80 euro worden met 22 afleveringen als ze die gaan uitbrengen

Aeneas
27-06-2006, 18:24
voor 11 afleveringen van seizoen 1 dus 40 euro zal seizoen 2 wel 80 euro worden met 22 afleveringen als ze die gaan uitbrengen

Ik denk het niet want alle DVD-boxen van deze oudere series, die door Universal uit worden gebracht, kosten dit keer niet meer dan €49,99 voor de grote seizoenen en bij Bol.com zelfs nog iets goedkoper.
Kijk maar bij de DVD-boxen van Knight Rider, Magnum P.I, Miami Vice enz.

basbrem
01-07-2006, 17:08
Komt seizoen 1 in twee boxjes?

want op deze foto staat disc 1 en 2

http://www.dvd-home.nl/pers/images/universal/juli/AIRWOLF_S1_NL.jpg

Werner
01-07-2006, 22:13
Komt seizoen 1 in twee boxjes?

want op deze foto staat disc 1 en 2


Ik denk 2 dubbele Amarays, samen 4 discs. Da's beter dan de R1, daar zitten er twee double sided discs in twee enkele boxen, en dat trekt er niet op...

Chris W
20-07-2006, 11:22
Komt seizoen 1 in twee boxjes?

want op deze foto staat disc 1 en 2


Ik denk 2 dubbele Amarays, samen 4 discs. Da's beter dan de R1, daar zitten er twee double sided discs in twee enkele boxen, en dat trekt er niet op...

je hebt helemaal gelijk. Behalve dat het slimcases zijn.

Jeuj, eindelijk binnen :D

Tommy L
24-07-2006, 11:57
Ik heb de box sinds zaterdag en de pilot inmiddels bekeken.
Als kind (geboren in '80) was ik verzot op de reeks en deze is absoluut nog steeds de moeite waard.
Hoewel ik in die tijd vooral kijk om de Airwolf zelf, valt nu op dat de reeks toch vrij hard is.
Schitterend om deze eindelijk op DVD te hebben.
Mooie box die weinig plaats inneemt!

dvdanny
27-07-2006, 17:00
Ook ik heb de airwolf gehaald en het is fantastisch om al die afleveringen weer terug te zien.

echter op de laatste dvd heb ik last van een licht hinderlijk krakend geluid vooral bij To snare a wolf. zijn er meer mensen die dit hebben.

vast bedankt
danny

Werner
27-07-2006, 20:27
Hoewel ik in die tijd vooral kijk om de Airwolf zelf, valt nu op dat de reeks toch vrij hard is.

Zeker het eerste seizoen. Om aan die kritiek tegemoet te komen en het programma wat "familie-vriendelijker" te maken werd overigens in seizoen 2 het personage van Caitlin ingevoerd.

AIRWOLF
07-08-2006, 00:12
Hallo Airwolf fans,

Mijn excuus dat ik deze topic even onderbreek, ik ben zelf een zeer grote fan van de serie Airwolf, heb ook inmiddels de dvd box van seizoen 1 al in mijn bezit, ik zit nu eigenlijk met spanning af te wachten wanneer de dvd box van seizoen 2 uitkomt. Zelf ben ik helemaal verzot op helikopters daarom vlieg ik ook met modelhelikopters. Mijn vliegmaatje heeft een schaalmodel gebouwd van de Airwolf (type: Bell 222) Daarom wil ik jullie wat foto`s laten zien van de schaal helikopter. Hij is 1m80 lang en ongeveer 40a50 cm hoog.

http://www.johnvaneldijk.nl/Airwolf/veld1.jpg

http://www.johnvaneldijk.nl/Airwolf/veld2.jpg

http://www.johnvaneldijk.nl/Airwolf/veld3.jpg

http://www.johnvaneldijk.nl/Airwolf/veld4.jpg

http://www.johnvaneldijk.nl/Airwolf/veld5.jpg

Spidey^
07-08-2006, 11:29
Wow, ziet er erg mooi uit! Heb je ook een foto van Airwolf junior in de lucht?

Jammer dat je er geen raketten aan kan hangen om een paar Migs uit te schakelen ;)

Chris W
07-08-2006, 16:19
Hoewel ik in die tijd vooral kijk om de Airwolf zelf, valt nu op dat de reeks toch vrij hard is.

Zeker het eerste seizoen. Om aan die kritiek tegemoet te komen en het programma wat "familie-vriendelijker" te maken werd overigens in seizoen 2 het personage van Caitlin ingevoerd.

Dat was ook pas rond de helft van het seizoen. Maar het is idd best een harde serie. Zeker voor die tijd. Overigens blijft de pilot mijn favoriete aflevering.

Dat schaalmodel is trouwens vet bruut :shock: Mist alleen wat rode details op de staart rotor, en dat puntje/haakje onderaan hoort ook wat roods te hebben volgens mij. Voor de rest een uber kick ding :D

AIRWOLF
07-08-2006, 17:38
Wow, ziet er erg mooi uit! Heb je ook een foto van Airwolf junior in de lucht?

Jammer dat je er geen raketten aan kan hangen om een paar Migs uit te schakelen ;)

Hoi Spidey,

De optie voor raketten is er wel, je moet wel een wapen vergunning voor hebben omdat er een onstekingsmechanisme in zit, de rakketjes kunnen dan ook daadwerkelijk ook afgevuurd worden, maar die raketten geven geen explosie.

Hier op verzoek nog een paar foto`s in vlucht en in combat mode.

http://www.severnaparkphoto.com/images/airwolfflight11a.jpg

http://www.severnaparkphoto.com/images/airwolfflight12.jpg

http://www.severnaparkphoto.com/images/airwolfflight14.jpg

http://www.severnaparkphoto.com/images/airwolfflight13.jpg

http://foto.modelbouwforum.nl/albums/userpics/10791/normal_Big%2520airwolf.jpg

AIRWOLF
07-08-2006, 17:41
Dat schaalmodel is trouwens vet bruut :shock: Mist alleen wat rode details op de staart rotor, en dat puntje/haakje onderaan hoort ook wat roods te hebben volgens mij. Voor de rest een uber kick ding :D

Dat klopt inderdaad er horen nog rode strepen op de heckrotor en op de staart onderaan.

Werner
07-08-2006, 23:06
Dat was ook pas rond de helft van het seizoen.

Nee hoor, vanaf aflevering 1 (Sweet Britches). Maar het duurt wel even voor ze regulier in de reeks wordt.

Werner
07-08-2006, 23:07
Mijn vliegmaatje heeft een schaalmodel gebouwd van de Airwolf (type: Bell 222) Daarom wil ik jullie wat foto`s laten zien van de schaal helikopter.

Dat is cool zeg! Mag ik eens onbeleefd zijn en vragen hoeveel dat heeft gekost aan materiaal en manuren?

AIRWOLF
08-08-2006, 00:34
Mijn vliegmaatje heeft een schaalmodel gebouwd van de Airwolf (type: Bell 222) Daarom wil ik jullie wat foto`s laten zien van de schaal helikopter.

Dat is cool zeg! Mag ik eens onbeleefd zijn en vragen hoeveel dat heeft gekost aan materiaal en manuren?

Hallo Werner,

Mijn vliegmaat is in Februari mee begonnen met bouwen en op 16 Juli jl heeft ie zijn eerste test vlucht gehad. ivm met extreme warmte liep de benzine motor niet helemaal lekker, kreeg slechte koeling waardoor de motor arm ging lopen. Dit is nu inmiddels hersteld.
Het totale kostenplaatje moet je denken tussen 4000 en de 5000 Euro.
De dingen die het zo duur maken is de 26cc motor de electronica en het mechniek die er in de heli zit. tevens is de romp van de Airwolf ook niet echt goedkoop. De Airwolf wordt op afstand gestart met een electrische start mechanisme die aangestuurd wordt door servo`s.
Mochten jullie geintereseerd zijn in zijn bouwverslag met foto`s laat het me maar ff weten. :wink:

Ernst985
12-08-2006, 14:25
Mijn vliegmaatje heeft een schaalmodel gebouwd van de Airwolf (type: Bell 222) Daarom wil ik jullie wat foto`s laten zien van de schaal helikopter.

Dat is cool zeg! Mag ik eens onbeleefd zijn en vragen hoeveel dat heeft gekost aan materiaal en manuren?

Hallo Werner,

Mijn vliegmaat is in Februari mee begonnen met bouwen en op 16 Juli jl heeft ie zijn eerste test vlucht gehad. ivm met extreme warmte liep de benzine motor niet helemaal lekker, kreeg slechte koeling waardoor de motor arm ging lopen. Dit is nu inmiddels hersteld.
Het totale kostenplaatje moet je denken tussen 4000 en de 5000 Euro.
De dingen die het zo duur maken is de 26cc motor de electronica en het mechniek die er in de heli zit. tevens is de romp van de Airwolf ook niet echt goedkoop. De Airwolf wordt op afstand gestart met een electrische start mechanisme die aangestuurd wordt door servo`s.
Mochten jullie geintereseerd zijn in zijn bouwverslag met foto`s laat het me maar ff weten. :wink:


Jij zit zeker op het modelbouwforum??
Waar heb je die Airwolf gekocht?

jack-5
28-08-2006, 15:32
moet je een kijken op www.airwolf.tv of http://airwolf.tv-series.com (en klik op main) daar hebben ze ook een airwolf gemaakt maar dan geen bouwmodel :lol: Maar een echte :P

http://i110.photobucket.com/albums/n81/Teknoman4/esairwolf02.jpg

http://i110.photobucket.com/albums/n81/Teknoman4/esairwolf03.jpg

Ultramorada
08-09-2006, 10:44
Gisteren seizoen 1 afgehaald. Ik heb hem nog niet gekeken, maar zag wel op de achterkant staan dat het geluid mono is :shock: :?

Spidey^
08-09-2006, 13:12
Ja hallo, het is een tv-serie uit de jaren '80. Kleine kans op stereo dacht ik zo :P

Ultramorada
08-09-2006, 14:28
Ja hallo, het is een tv-serie uit de jaren '80. Kleine kans op stereo dacht ik zo :P
Ja hallo, een mens kan niet alles weten hè :wink:

Spidey^
08-09-2006, 21:23
Ja hallo, het is een tv-serie uit de jaren '80. Kleine kans op stereo dacht ik zo :P
Ja hallo, een mens kan niet alles weten hè :wink:
Ok vooruit, het zij je vergeven ;)

We zijn veel te verwend met onze 7.1 DTS-ES audio in tv-series tegenwoordig :)

Werner
19-09-2006, 15:47
Airwolf seizoen 2 aangekondigd in regio 1!

Het tweede seizoen van Airwolf verschijnt op 26 december in regio 1!
http://www.tvshowsondvd.com/newsitem.cfm?NewsID=6428

Spidey^
19-09-2006, 16:59
Airwolf seizoen 2 aangekondigd in regio 1!

Het tweede seizoen van Airwolf verschijnt op 26 december in regio 1!
http://www.tvshowsondvd.com/newsitem.cfm?NewsID=6428

Werd tijd! Eindelijk! :D 8)

En zo te lezen maken ze er nu ineens weer een digipack van, ik begon eigenlijk al wel gewend te raken aan die slimlines. Voor de lange duur is het nog niet eens zo gek bekeken.

Dennis Kuijper
30-11-2006, 22:53
Nl Release Airwolf - Seizoen 2 (4 disc's) 26-04-2007

Chris W
30-11-2006, 23:01
Nl Release Airwolf - Seizoen 2 (4 disc's) 26-04-2007

lijkt mij sterk. Seizoen zijn 22 afleveringen. Zal heus geen 4 disc zijn. Tenzij t flippers worden :roll:

Werner
31-01-2007, 17:42
Airwolf seizoen 3 aangekondigd in regio 1!

Het derde seizoen van Airwolf verschijnt op 22 mei 2007 in regio 1!
http://www.tvshowsondvd.com/newsitem.cfm?NewsID=6864

Chris W
01-02-2007, 10:26
Lol, is een foute benaming. Dit moet The Final Season zijn :wink: 8)

Werner
01-02-2007, 15:51
Lol, is een foute benaming. Dit moet The Final Season zijn :wink: 8)

Ahaaaaah! Een kenner !!!! :lol:

EDIT: als ik ooit de kans krijg ga ik toch eens "seizoen 4" reviewen, maar je mag er nu al van uitgaan dat dat qua inhoud nooit een hoge score kan worden. Als ik een viewing te pakken krijg natuurlijk. Ik zou er geen cent aan geven. Aan S2 en S3, the Final Season, wel uiteraard.

Chris W
01-02-2007, 18:03
Lol, is een foute benaming. Dit moet The Final Season zijn :wink: 8)

Ahaaaaah! Een kenner !!!! :lol:

EDIT: als ik ooit de kans krijg ga ik toch eens "seizoen 4" reviewen, maar je mag er nu al van uitgaan dat dat qua inhoud nooit een hoge score kan worden. Als ik een viewing te pakken krijg natuurlijk. Ik zou er geen cent aan geven. Aan S2 en S3, the Final Season, wel uiteraard.

Ik wacht (on)geduldig op je review :wink:

Zucht, gaat hier waarschijnlijk toch weer 3-4 maanden na de US release duren voor ie in NL is :roll: k wil seizoen 2 en 3 :cry:

Daniël V.
01-02-2007, 18:42
Lol, is een foute benaming. Dit moet The Final Season zijn :wink: 8)
Ahaaaaah! Een kenner !!!! :lol:

EDIT: als ik ooit de kans krijg ga ik toch eens "seizoen 4" reviewen, maar je mag er nu al van uitgaan dat dat qua inhoud nooit een hoge score kan worden. Als ik een viewing te pakken krijg natuurlijk. Ik zou er geen cent aan geven. Aan S2 en S3, the Final Season, wel uiteraard.
Hehe, seizoen 4 ja... dat was me even een omslag toen. [spoiler:8e71ad5425]Zomaar even de hele reguliere cast eruit, en vervolgens met gerecyclede (!) beelden uit de 3 voorafgaande seizoenen (door erg klein budget) en een nieuw clubje (waaronder Barry van Dyke (uit Diagnosis Murder) als St.John Hawk) een compleet seizoen eruit gestampt.[/spoiler:8e71ad5425] De fans waren niet blij. Ik heb toen de hele reeks (inclusief 4) op TV gevolgd, en ik vond de omslag ook niet al te geweldig... Daarna was het ook afgelopen met de serie.

Werner
01-02-2007, 20:58
3 bevat ook nog enkele hele fijne afleveringen (Airwolf II en Where Have All The Children Gone?), alhoewel het hier toch al duidelijk te zien is dat JMV een drankprobleem heeft. In sommige afleveringen hangt één arm aan zijn lijf te bengelen omdat hij daar te hard mee op zijn vrouw heeft geslagen (authentiek!) De man is nu jammer genoeg een pathetisch wrak geworden :cry:

Werner
02-02-2007, 11:21
Artwork!
http://www.tvshowsondvd.com/graphics/news3/AirwolfS3.jpg

Smooth-J
02-02-2007, 11:25
Ik zit nog steeds te wachten op een compleet siezoensbox in helicopter uitvoering :wink:

Spidey^
02-02-2007, 14:34
3 bevat ook nog enkele hele fijne afleveringen (Airwolf II en Where Have All The Children Gone?), alhoewel het hier toch al duidelijk te zien is dat JMV een drankprobleem heeft. In sommige afleveringen hangt één arm aan zijn lijf te bengelen omdat hij daar te hard mee op zijn vrouw heeft geslagen (authentiek!) De man is nu jammer genoeg een pathetisch wrak geworden :cry:

Hij verschijnt nog wel hier en daar in gastrolletjes, weet niet of je Buffalo '66 ooit hebt gezien (geniale film) maar daar speelt hij wel de perfecte kleine bijrol van 'charismatische' bowlingcentrum eigenaar ;)

Mooi artwork van s3 btw, dit wordt voor mij ook het final season vrees ik.

Werner
02-02-2007, 23:39
Ik zit nog steeds te wachten op een compleet siezoensbox in helicopter uitvoering :wink:

Dat zal een héél lange wachttijd worden vrees ik...

Werner
02-03-2007, 22:08
En om toch nog even de puntjes op de i te zetten:
Why Airwolf season 4 sucks! (http://youtube.com/watch?v=Cq6oX9rNo7Y)

Why Airwolf season 4 even sucks more! (http://youtube.com/watch?v=C11kZFGK6F0)

Werner
14-04-2007, 17:35
lijkt mij sterk. Seizoen zijn 22 afleveringen. Zal heus geen 4 disc zijn. Tenzij t flippers worden :roll:

Als we op de UK-specs van Airwolf mogen afgaan, wordt het geen 4-disc maar een 6-disc. Wat me veel logischer lijkt gezien het aantal afleveringen.

http://www.play.com/DVD/DVD/4-/3272190/Airwolf_Season_2/Product.html

Werner
24-04-2007, 15:19
Zielige vertoning: Jan Michael Vincent bij Howard Stern na zijn auto-ongeluk:

http://www.youtube.com/watch?v=DmItw8St69Y

En dat was tien jaar geleden...

Chris W
26-04-2007, 13:08
Als we op de UK-specs van Airwolf mogen afgaan, wordt het geen 4-disc maar een 6-disc. Wat me veel logischer lijkt gezien het aantal afleveringen.

http://www.play.com/DVD/DVD/4-/3272190/Airwolf_Season_2/Product.html


En zoals we al zeiden ;) heb hem inmiddels gekocht (Music Store, 34,99). Het is inderdaad een 6 disc. Zelfde verpakking als voorheen. Dus een slipcase met slimcases (3 dus deze keer). Beetje het idee van de nieuwe Rambo box dus. Zometeen maar eens lekker voor zitten :-D

Chris W
02-05-2007, 22:55
Op de planning van dvd-home.nl staat er wat geplanned voor 13-09-2007

Namelijk deze:
http://www.tvshowsondvd.com/graphics/news3/AirwolfS3.jpg

:D

Werner
09-09-2007, 17:16
Heeft er eigenlijk iemand seizoen 3 (R2/NL) al in handen?

Ernst985
09-09-2007, 19:06
ik zit te wachten op de 13e eigenlijk :D

Werner
22-09-2007, 23:27
Ik heb 'm intussen twee dagen, heerlijk om de reeks compleet te hebben nu. Vooral die aflevering Airwolf II was een serieus gebrek in mijn tv-verzameling!

Lotman
25-01-2010, 09:36
Weet iemand de ondertitels bij de UK release van de drie seizoenen van Airwolf?

Blauwoogje
30-06-2010, 08:27
Kan iemand mij uitleggen op Dvd-home staat dat seizoen 4 word uitgebracht op 12-08-2010.

Maar op imdb staa dat Airwolf maar 3 seizoenen heeft voortgebracht?

arjan_ufo
30-06-2010, 11:57
Ik denk dat ze dat gedaan hebben omdat in seizoen 4 volgens mij de volledige cast vervangen is.

Werner
30-06-2010, 12:18
Het adominabele seizoen 4 is in elkaar gestoken door een andere maatschappij (het Canadese Atlantis), met een volledig andere cast én bovendien zonder helikopter - al wat je aan aerial scenes ziet is archiefmateriaal uit seizoenen 1-3, zelfs de mock-up binnen ziet er uit als geschoten op een keukentafel.

Leijo
09-08-2010, 16:56
Kan iemand mij uitleggen op Dvd-home staat dat seizoen 4 word uitgebracht op 12-08-2010.

Maar op imdb staa dat Airwolf maar 3 seizoenen heeft voortgebracht?

Op IMDb staat seizoen 4 inderdaad apart, onder de titel 'Airwolf II'.

We zijn volgens mij één van de eerste landen (of misschien wel het allereerste land?) waar seizoen 4 uitkomt. Ik heb hierover althans nog niks gezien of gelezen op Amerikaanse en Engelse sites.

Persoonlijk kan ik me seizoen 4 niet echt meer herinneren (maar dat kon ik met de eerste drie seizoenen eigenlijk ook niet, tot ik ze weer terugzag op DVD). Ik heb 'm wel besteld (ook om de reeks compleet te hebben), maar ik verwacht er dus niet al te veel van. Hopelijk valt 't me mee. :-P

Leijo
10-08-2010, 20:04
Plaatje:

http://static.bol.com/imgbase0/imagebase/large/FC/9/2/5/9/1002004010209529.jpg

Werner
10-08-2010, 21:26
na mijn weten speelde hij alleen maar in de eerste aflevering mee

... in een fragmentje van niks, want de arme man kan amper op zijn benen staan van dronkenschap. Jammer genoeg.:cry:

Leijo
12-08-2010, 19:52
Heb 'm binnen en de twee eerste afleveringen al gekeken, en ook even de eerste minuten van aflevering 3 t/m 5. 't Is inderdaad een stuk minder dan de eerste drie seizoenen, ook jammer dat goed te zien is dat de Airwolf die in de grot staat geen echte helikopter is.

Bij het opstarten van de discs moet je Frans of Nederlands selecteren. Ik heb uiteraard Nederlands geselecteerd. Als je Frans selecteert (toch even geprobeerd), krijg je Franse menu's en niet ondertitelde, Frans nagesynchroniseerde afleveringen (Franse audio is overigens niet vermeld op de verpakking).

Ondertitels aan- en uitzetten kan enkel in het (Nederlandse) menu, dus niet met de afstandsbediening tijdens het afspelen.

Aflevering 1 heeft volledig Engelse titels, in zwarte letters met een wit randje.

Vanaf aflevering 2 zijn het gele letters met een zwarte schaduw (zoals bijvoorbeeld bij Magnum, p.i.), maar hier hebben ze de mastertape met de Franse titel gebruikt, en daar staat dan (ZELFS als je de Nederlandse ondertitels uit hebt staan) een zwart vlak overheen, dat de Franse tekst afdekt, met daarin de locatie in het Nederlands ('Istanbul, Turkije') en daarna de Engelse titel ('Escape'). Als je het achteruit afspeelt (en ook als je Frans als taal selecteert bij het opstarten) zie je het oorspronkelijke beeld van de mastertape met daarop de Franse titel ('Évasion'). Daarna staat er ook 'Avec' voor de namen van de acteurs. Vreemd genoeg zijn alle andere locatie-aanduidingen in deze aflevering wel gewoon in het Engels (bijv. 'Istanbul Airport', 'Bulgarian Secret Police' en 'West Berlin, Germany'). Ook de eindtitels zijn in het Engels.

Aflevering 3 heeft ook een Franse titel ('Une Villa À Louer'), maar daar staat dan geen zwart vlak met de Engelse titel overheen, TENZIJ je de Nederlandse ondertitels aan hebt staan (vreemd genoeg dus anders dan bij aflevering 2). Volgens mij is het woord 'town' uit de Engelse titel 'A Town for Hire' trouwens 'ville' in het Frans en niet 'villa', maar goed... Ook hier trouwens weer Engelse eindtitels.

Aflevering 4 heeft dan gewoon weer de Engelse titels, waar dan overigens wél weer een Franse vertaling onder staat (de Franse titel voor 'Salvage' is 'Laurie'), zowel bij het afspelen in het Frans, als ook bij het afspelen in het Engels, zowel met de Nederlandse ondertitels aan als uit. Ik denk dus dat ze per aflevering de beste mastertape gebruikt hebben (of gewoon de eerste die ze konden vinden?).

Ook staat bij alle vijf de afleveringen, waarvan ik het begin gezien heb, onder de titel 'Airwolf' nog het woord 'Supercopter'. Nu weet ik niet of dat altijd is geweest bij seizoen 4, of dat dat ook iets is dat van de Franse mastertapes komt. Wel vreemd dan, want zoals ik al zei heeft aflevering 4 gewoon alle Engelse titels, maar staat er onder 'Airwolf' wel het woord 'Supercopter' in de intro). Is er iemand die weet of 'Supercopter' er altijd al onder heeft gestaan bij seizoen 4, ook op de originele, Engelse mastertapes?

En dan de verpakking... ook best een grote misser als je 't mij vraagt. Zaten de eerste drie seizoenen in kartonnen slipcases met daarin twee (seizoen 1) of drie (seizoen 2 en 3) slimline dubbel-DVD cases, seizoen 4 hebben ze in zo'n plastic gedrocht verpakt, waarin twee discs half over elkaar liggen in de voorkant, twee in de achterkant, en twee in een omklapbare tray. Heet zo'n ding niet een fatpack, of is dat weer iets anders? En op de zijkant staat niet alleen maar 'Airwolf - seizoen vier', maar er staat nu ook een plaatje van de helikopter, iets wat bij de vorige drie seizoenen ook niet het geval was. Erg jammer dat ze dit seizoen niet gewoon hetzelfde hebben verpakt als de vorige drie...