PDA

Bekijk de volledige versie : Boondock Saints



Tom van den Hout
09-10-2001, 22:02
Ik heb een tijdje geleden de film Boondock Saints gehuurd. Ik verwachtte er niet veel van maar deze film zou ik graag in mijn DVD collectie willen hebben :D

Nou heb ik ondertussen heel het net afgezocht naar waar je deze DVD kan kopen (zal vast niet goed genoeg hebben gezocht) maar ik kan hem nergens vinden behalve bij AMAZON, en ik zou deze film liever op Regio 2 hebben (aangezien het accent waarmee ze praten)

Weet er iemand of deze DVD al ergens te koop is of wanneer ie komt????????

Ik ben hopeloos :(

Alvast bedankt

Tom

Ash
09-10-2001, 22:56
Hoi,

The Boondock Saints is uit op Regio 1 (Canadese versie) en op Regio 2 (Japanse versie)
De betere van de twee is de R2 versie, omdat die ook wat meer extra's bevat en wat extra beeldmateriaal als het goed is.

R2 JAP heb ik ook overal voor gezocht maar helaas no such luck.

MAAR de R1 CAN versie is nog verkrijgbaar bij www.dvdboxoffice.com voor rond de 35 gulden als ik het goed heb.

Check deze link maar effe:

http://www.dvdboxoffice.com/description.asp?pid=10046004&id=48B79429-CBAE-4C43-AD89-B3370391F11E&browser=IE4plus&country=nlg

Tom van den Hout
10-10-2001, 09:21
Hey,

Bedankt voor je informatie. Weet jij of er ondertitling op die DVD zit?? Nederlands zal wel niet maar Engels zou wel makkelijk zijn :D. Ik kan dat nie vinden op die site, of is Regio 1 altijd met Engelse ondertiteling?

Hij is wel lekker cheap :P

PS Hoe weet je dat in Jap al uit is, als je hem nergens kan vinden?

Ash
10-10-2001, 17:33
Bedankt voor je informatie.

Geen probleem!


Weet jij of er ondertitling op die DVD zit??

Nee, helaas weet ik dat zelf ook niet.


PS Hoe weet je dat in Jap al uit is, als je hem nergens kan vinden?

Als je naar www.imdb.com gaat en dan de naam The Boondock Saints intikt en dan de info en dergelijke over deze film leest, dan kom je er achter dat deze in Canada is uitgebracht en in Japan en je leest ook dat de Japanse versie uncut is.


Region 2 Japanese dvd is fully uncut, widescreen and english. It also features commentary and behind the scenes footage, plus a few other extras

kijk hier maar effe: http://us.imdb.com/AlternateVersions?0144117

Tom van den Hout
10-10-2001, 17:48
Laat maar,
ik heb hem vanmiddag maar op video gekocht bij de Makro voor 17,- :D

Toch bedankt voor je informatie :p

Cartman1974
05-11-2001, 20:06
Is er al iets bekend over de dvd release van de Boondock Saints. Ik heb werkelijkwaar in een breuk gelezen bij deze film en zou hem graag willen hebben.

XyCkO
06-11-2001, 00:48
Schijnt nog een tijd te duren voordat ie in Nederland uitkomt :mad: