PDA

Bekijk de volledige versie : scartkabel van 10 meter, gaat dat?



Nino van der Loo
10-10-2001, 08:08
Mijn TV (oude Philips) en nieuwe DVD (Philips 711) staan ongeveer 10 meter van elkaar. Weet iemand of een scartkabel van 10 meter nog kan, of een kabel van s-video naar scart? De receiver is een Philips FR965.
Ik zag op een site een platte scartkabel van 10 meter, volgens de site was die goed afgeschermd. Heeft iemand hier ervaring mee?

Paul Lammers
10-10-2001, 19:37
Hoi Nino,

Ja hoor een afstand van tien meter gaat prima!
Zelf heb ik een Philips DVD622 en een Philips receiver FR966.
Daartussen zit een scartkabel van tien meter lang. No problems.

Ik heb me laten vertellen dat 12,5 m de max. is. Maar aangezien de langste lengte (voor een scart-kabel) die je kan verkrijgen 10 m is, kom je daar niet eens aan. Je zou nog evt. met verloopstukjes tot 12,5 m (10 + 2,5) kunnen uitbouwen.

Groetjes,

Paul

Paul Lammers
10-10-2001, 19:39
Ik bedoel natuurlijk dat er een scartkabel tussen de DVD-speler en TV zit. Ik had het bij de voorgaande verkeerd vermeld.
Sorry!!

Marty vanluit
11-10-2001, 07:40
Je zal geen high-end kabel moeten kopen (als ze al bestaan van 10 meter lang, zo wel, dan zijn ze NIET te betalen), maar met een "gewone" zal je absoluut geen problemen hebben.
Misschien nog een optie: je hebt tegenwoordig een draadloos systeem... best duur, maar je hebt geen draad dwars door je kamer lopen... :D

Succes er mee!!

Marty :cool:

frankie
12-01-2007, 11:07
als ik er zelf een maak met afgeschermde kabel van ca 13 meter, hoeveel aders heb ik minimaal nodig om van de pioneer rcs-505h naar een mono-tv (boven) te gaan?

DVDProfilersFilmgek
13-01-2007, 15:59
als ik er zelf een maak met afgeschermde kabel van ca 13 meter, hoeveel aders heb ik minimaal nodig om van de pioneer rcs-505h naar een mono-tv (boven) te gaan?

Je hebt voor 20 euro een hele DVD speler, je kunt RW schijfjes gebruiken om eventueel je HDD schijf op DVD-RW te zetten, dan kun je op die mono TV met die 20 euro speler je dingen kijken. Lijkt mij ook simpeler met de bediening etc etc :idea: