PDA

Bekijk de volledige versie : Spiderman; probleempjes



Thijssie
21-12-2002, 19:51
Vroeg me af of jullie dit ook hadden.

De ondertiteling is niet goed, de gehele film door zijn verschillende delen van de ondertiteling niet wit.

Bij de laagwisseling stopt hij.

Deze problemen lagen ook al bij de huurversie.

:( :( :( :( :( :( :(

Harry B.
21-12-2002, 19:56
En ligt dat aan de spiderman DVD of aan je apparatuur?

Jaap22
21-12-2002, 20:14
Hee dit had ik ook toen ik de dvd van spiderman huurde.. delen van de ontertiteling waren niet wit, erg irritant.

Jaak
21-12-2002, 20:23
Ik had dit ook en bijkomend bleef het beeld regelmatig hangen.
Welk merk van speler hebben jullie? Ik heb een Philips.

Jaak

Jaap22
21-12-2002, 20:26
Ja, ik heb ook een philips... een 623..

Ondertiteling heeft ie alleen bij spiderman raar gedaan, maar ik heb soms wel dat ie een disc niet pakt en dan 2 uurtjes later wel ineens.. maar dit is heel soms.

Anonymous
21-12-2002, 21:52
Ik denk dat de freeze bij het wisselen van de laag eerder aan
je speler ligt dan aan de dvd.

Overigens heb ik geen last van kleurverschil bij ondertitels of
het freeze beeld bij de laagwisseling.Overigens moet ik wel
zeggen dat ik het beeld hier en daar niet altijd even goed
vond qua kwaliteit.

Thijssie
22-12-2002, 10:10
Ik heb een grundig, type GDV 110. Het probleem ligt dus niet alleen bij mij. Het rare is dat ik verder totaal geen problemen heb met dvd's, behalve deze Spiderman.
Volgens mij ligt dit toch aan de dvd.

Dennis
22-12-2002, 12:47
Voor zo ver ik weet heb ik geen problemen met de ondertiteling. Ik zal hem van de week nog een keer afspelen.

A.J
22-12-2002, 12:50
Ik heb de dvd nu 2 keer bekeken en ik heb geen problemen opgemerkt met de ondertiteling.

P.S ik heb een dvd speler van Sony.

Sander Dubbeldam
22-12-2002, 13:06
heb er ook totaal geen problemen mee. misschien is het net een bepaalde druk die blijft hangen? kheb een jvc speler

Slayerboy
22-12-2002, 13:24
bij mij kwamen laatste half uur allemaal strepen door het beeld.
en 1 keer viel ondertitels weg.

VdB
22-12-2002, 14:30
Dit probleem is niet enkel bij jou versie. Heb ondertussen al 4 verschillende versies van Spiderman getest en allemaal hadden ze dit probleem. Eerst heb ik hem gekocht bij ECI en daar ook 2 maal omgewisselt, maar telkens de gekende fout: ondertitels + vastlopen op hetzelfde punt. Bij de FreeRecordShop van dezelfde stad (Herentals-Belgiƫ) als waar ik hem bij ECI gekocht had, wisten ze af van dezelfde problemen.
Nu een week later heb ik het gedurft hem nogmaals te kopen, ver weg van de andere winkels, in de FRS van Brussel, en wat blijkt, DEZELFDE KLOTE PROBLEMEN. Een SCHANDE voor zo'n grote release !!!
Wat voor mij de enige verklaring hiervoor kan zijn is dat zowel de
FRS van Brussel als Herentals als ECI van dezelfde druk DVD's verkopen, waarbij een fout is gebeurt bij de produktie.
Zou mogelijk zijn omdat al deze winkels uit Nederland worden bevoorraad.
Maar ik blijf erbij, dit is een regelrechte schande. Hoeveel DVD's zullen er niet nog onder de kerstboom liggen met dezelfde fouten?! Ze hadden beter wat meer tijd gestoken in de kwaliteit van hun produkt dan in de promotie ervan.

Johan van den D.
22-12-2002, 14:38
heb er ook totaal geen problemen mee. ik heb er verders ook helemaal geen enkel probleem mee
niet met het beeld, geluid of ondertiteling of wat dan ook
tenzij ik met m,n ogen dicht heb gekeken maar ik heb niks kunne ontdekken
ben dus bang dat er gewoon een foute partij tussen zit, wat niet fijn is voor diegene die precies zo,n foute heefthttp://smiliez.de/img.php/2033.gif

Thijssie
22-12-2002, 21:00
Heb de dvd getest bij mijn vader. Hij heeft een lenco geval van de kijkshop. Gebeurde niets. Gewoon goede ondertiteling en geen vastloper.

Dus het ligt aan de dvd speler. Balen, koop je een dvd speler van zo'n 800 gulden. Krijg je nog problemen met dvd's.:(

GalO
22-12-2002, 21:16
ik moet wel mijn geluid veel harder zetten dan bij een andere film om hem op het goede geluidslevel te krijgen.... dit had ik ook met de Bad boys Collectors Edition.

GalO
22-12-2002, 21:27
bij mij kwamen laatste half uur allemaal strepen door het beeld.
en 1 keer viel ondertitels weg.

dat strpen had ik ook in het begin soms...

valt me echt tegen dat elke dvd van CTHE top is en deze film wat het hoogtepunt van het jar is van Columbia zo slecht is verzorgt

RaymonE
29-07-2003, 11:11
Vastloper Spider-man bij de R2/R4 Special edition (4 disc incl. soundtrack).

Bij scene 16 loopt hij vast (1.14 minuten) uit mijn hoofd vandaan.

Ik heb een JVC dvd speler waar ik normaal gesproken nooit problemen mee heb,... zijn er meer mensen die deze releas hebben en er problemen mee hebben?

Gr,

Ray

Gabriel B.
29-07-2003, 11:34
Heb niets speciaal gemerkt met de DVD... en ik bekijk hem op een PS2.

Wim S.
29-07-2003, 13:34
Vastloper Spider-man bij de R2/R4 Special edition (4 disc incl. soundtrack).

Bij scene 16 loopt hij vast (1.14 minuten) uit mijn hoofd vandaan.

Ik heb een JVC dvd speler waar ik normaal gesproken nooit problemen mee heb,... zijn er meer mensen die deze releas hebben en er problemen mee hebben?


Heb een Philips dvdspeler 963 SA geen problemen hiermee...

Sander Haarmans
29-07-2003, 21:12
Ik heb een Kenwood dvd speler en heb de film nu 2 x gezien, kan me niet herinneren dat er haperingen of ondertitel problemen waren.

Alexander V
29-07-2003, 22:19
Pioneer speler, nergens last mee.

Ik heb een standaard regio 2 NL versie (gewonnen bij een prijsvraag, anders had ik hem waarschijnlijk geeneens gehad)

pretorian22
31-07-2003, 09:16
ik heb ook nergens last mee ik heb een LG 5183