PDA

Bekijk de volledige versie : Wie kan mij helpen met een betaalbare complete set??!!



Jeroen Klaassen
10-10-2001, 14:03
Wie kan mij helpen met een juiste set te vinden?
Op dit moment bezit een nog Sony Dolby Pro Logic, maar wil natuurlijk erg graag over op Dolby Digital en DTS en heb een Pioneer DV-535 speler.
Een tijdje geleden zag ik een complete set van Harman/Kardon incl. Bose boxen voor 1000 gulden. Nu is deze actie niet meer.
:( Kunnen jullie mij helpen met een Dolby Digital/DTS receiver incl. een boxenset voor rond de 1000 gulden?

Alvast bedankt!

Jeroen

Leon Grave
10-10-2001, 16:57
Mijn set zit er ietsje overheen maar niet zo gek veel:

Reciever: Yamaha RX-V496-RDS 760,- gld
Speakerset: JBL scs-75 (passieve sub :( ) 400,- gld

reciever heb ik bij www.stassen.nl gekocht en de speakers bij
www.foka.nl

ik zie dat die reciever inmiddels niet meer verkocht wordt.
en de speakerset ook niet meer maar deze bedrijven hebben iig weleens leuke aanbiedingen.

Jeroen Klaassen
15-10-2001, 14:03
Mijn set zit er ietsje overheen maar niet zo gek veel

Heeft nog iemand suggesties voor een relaxed setje voor rond de 1000 piek?

aetjansen
16-10-2001, 14:47
Kijk in de foldertjes op je deurmat. Rond deze tijd beginnen we allemaal weer koopgek te worden en inmiddels zijn er verschillende "veel-in-1" sets te krijgen met een versterker en speler in 1 inclusief speakers. Meestal zijn dit designsets en vaak ook niet met flinke speakers, maar als je voor jou budget naar een complete set zoekt, zou ik ook niet op zoek gaan naar flinke speakers, want die zul je niet snel vinden in die prijsklasse. Hoewel er deze week bij de Makro wel een complete set voor 329 excl te koop is. Maar dit is geen pricewatch, dus ik zal er niet teveel over zeggen.

Emperor
16-10-2001, 14:57
Dit is wel een leuk setje

:D :D :D :D :D

http://www.stassen.nl/html/oct2001.html

Jeroen Klaassen
16-10-2001, 21:42
Ten 1e: bedankt Emperor voor je inzet! Als ik nou de 1000 piek betaal, dan betaal jij de rest ok? Dan los ik wel bij jou in termijnen af!

Ten 2: mn kamer heeft een oppervlakte van 16m2, dus de boxen hoeven ook niet superdeluxe te zijn. Wel gewoon goed geluid enzo, maar niet onwijze zuilen ofzo. Gewoon sattelite speakers of iets dergelijks.

Weer bedankt!

Jeroen