PDA

Bekijk de volledige versie : welke reciever bij jmlab?



vmax-1200
23-12-2002, 21:36
welke reciever bij jmlab "sib&cub" speakers ik denk aan denon avr1803 of een yamaha rx-v630rds.
heeft iemand een optie / ervaring?

tnx

Johan van den D.
23-12-2002, 21:46
ik heb wel ervaring met de yamaha 630 maar niet in combinatie met de door jou aangegeven speakers
de receiver opzich ben ik heel erg tevreden over en heb daar zeker geen spijt van
levert prima kwaliteit en mogelijkheden voor een toch uiterst betaalbare prijs
maar denon is opzich ook niet verkeerd
http://www.handykult.de/plaudersmilies.de/xmas/wbaum4.gif

Major Woody
24-12-2002, 06:06
welke reciever bij jmlab "sib&cub" speakers
tnx

Ik heb geen optie en geen ervaring, maar ik zou zeggen ga naar een goede hifi winkel, laat je voorlichten en ga vooral luisteren!!

Erikro
24-12-2002, 17:42
Yamaha is wel erg scherp en gaat op den duur irriteren. Ik ga nu dan ook voor Denon. Bovendien is hun service erg slecht en zijn ze onbetrouwbaar.

Johan van den D.
24-12-2002, 18:20
Yamaha is wel erg scherp en gaat op den duur irriteren. Ik ga nu dan ook voor Denon. Bovendien is hun service erg slecht en zijn ze onbetrouwbaar. vooral de oudere modellen van yamaha zijn vrij "scherp" maar met de nieuwe modellen val dit zeker mee
verder kan ik weinnig zeggen over de service maar ik hoor inderdaad her en der dat die niet geweldig zou zijn
wat betrouwbaarheid betref ben ik het niet met je eens
yamaha producten zijn dus gewoon betrouwbaar net als ieder ander normaal merk

dat het yamaha geluid gaat irriteren kan met muziek inderdaad kloppen maar voor film geluid is het gewoon goed en wordt het zeker niet irritant
desondanks denk ook ik dat denon de betere keuze is wat kwa klank
wanneer ik aan een andere receiver toe ben zal ik zeker verder kijken dan yamaha en daar hoor denon dan zeker ook bij (en dan met name de duurdere klasse )
maar schrijf de nieuwe modellen van yamaha zeker nog niet bij voorbaat af