PDA

Bekijk de volledige versie : Duitse (ja zij weer) dvd hoezen verkeerd om?!



Kasper P.
24-12-2002, 20:25
Ik heb zelf 2 duitse dvd's in mijn bezit (dus in Duistland gekocht) wat me opvalt is dat de Duitsers (ze moeten ook altijd wat hebben :D :( ) de zijkant van de hoes precies anders om hebben dan hier (en volgens mij waar dan ook) ik vindt dit echt heel storend. Wat zou hier de reden voor zijn?

jokey
24-12-2002, 20:28
Dit is ook zo bij een aantal cd's...is idd erg irritant.

Ik bedenk me nu trouwens dat de dvd van Rammstein dit ook heeft; ook een Duitse groep.

Kasper P.
24-12-2002, 20:31
Ik bedenk me nu trouwens dat de dvd van Rammstein dit ook heeft; ook een Duitse groep. Op rammstein na (k vindt ze super) is toch veel uit Duitsland slecht! Algemeene boycot op Duitsland zou ik zeggen

jokey
24-12-2002, 20:35
Op rammstein na (k vindt ze super) is toch veel uit Duitsland slecht! Algemeene boycot op Duitsland zou ik zeggen Nou...is wel het enige land waar je op sommige plaatsen nog zo hard mag rijden als je wilt (of als je auto toelaat ;)) en je kunt er ook audio/video kopen voor leuke prijzen!


Maar goed: nu weer on-topic!!! :rolleyes: :)

Hanna
25-12-2002, 16:37
paar in dl gemaakte dvd's van mij hebben dat ook ja,, belachelijk :(... moeten altijd weer apart zijn die mensen, en dat is niet positieg bedoeld!!


;)

Steven Maas
25-12-2002, 16:59
U2 Elevation 2001 (NL versie)
Full Metal Jacket (Franse versie)
The Green Mile (Franse versie)

Deze DVD's hebben dit probleem ook. (Ik vind het eigenlijk geen probleem, maar oké)

De enige twee duitse DVD's die ik heb (vooruit, op Rammstein na dan) hebben dit probleem niet. Dit zijn namelijk The Pelican Brief en Wild Wild West.

Zou het dan toch gewoon toeval zijn?

Kasper P.
25-12-2002, 19:48
Zou het dan toch gewoon toeval zijn? Zou best kunnen maar dat moet je niet te hard zeggen want t is gewoon leuk om de Duitsers weer eens ergend de schuld van te kunnen geven zeker zo met kerst lucht dat op! :D :)

paradroid
25-12-2002, 19:49
In frankrijk/wallonie is het ook zo . De redenering was iets van de leesrichting , en trilogieen en zo (weet niet precies meer , heb het es gelezen)

Thijs Gloger
25-12-2002, 22:12
Ik heb zelf ook een groot aantal Duitse DVD's, en wat opvalt is dat de releases van grotere distributeurs (Columbia en Fox bijvoorbeeld) de 'gewone' kant op staan, terwijl de uitgaven van kleinere bedrijven (zoals de DVD Das Experiment) verkeerd om staan! Regelmaat is zoek, maar het is niet bij alle releases zo.

Ben zelf ook voor meer dan de helft Duits en zou jullie beleefd willen vragen Duitsers van deze generatie niet zomaar af te kraken. Belgen uiteraard wel ;-)

Kasper P.
25-12-2002, 22:33
Universal in ieder geval wel lijkt me geen klein bedrijf!

Harry B.
25-12-2002, 22:50
Zou best kunnen maar dat moet je niet te hard zeggen want t is gewoon leuk om de Duitsers weer eens ergend de schuld van te kunnen geven zeker zo met kerst lucht dat op! :D :)

Lekker kortzichtig :rolleyes: :mad: :o :(

Gabriel B.
26-12-2002, 16:59
De grappigste hoes in dit geval : "How to irritate people."

Thijs Gloger
26-12-2002, 18:16
Universal in ieder geval wel lijkt me geen klein bedrijf!

Nee, maar in Duitsland is "Das Experiment" uitgebracht door EuroVideo, vergelijkbaar met Bridge.

netfox
26-12-2002, 18:32
Volgens mij kent de NL release van The Usual Suspects dit probleem ook.

Thijs Gloger
26-12-2002, 18:55
Yep. Hij is helemaal omgedraaid, van achter naar voren en ondersteboven. Bizar... Behalve als je de originele SE verpakking hebt, dat kartonnen hoesje staat wel de juiste kant op.

kruspe
28-12-2002, 18:41
Ik bedenk me nu trouwens dat de dvd van Rammstein dit ook heeft; ook een Duitse groep.

Ja klopt inderdaad,maar is toch alleen het geval bij Live Aus Berlin.
De andere DVD's van Rammstein hebben het weer niet....
Maar het blijft evengoed de beste band die er is.....;)

Olivier Laemont
28-12-2002, 18:45
Ik heb zelf ook een groot aantal Duitse DVD's, en wat opvalt is dat de releases van grotere distributeurs (Columbia en Fox bijvoorbeeld) de 'gewone' kant op staan, terwijl de uitgaven van kleinere bedrijven (zoals de DVD Das Experiment) verkeerd om staan! Regelmaat is zoek, maar het is niet bij alle releases zo.

Ben zelf ook voor meer dan de helft Duits en zou jullie beleefd willen vragen Duitsers van deze generatie niet zomaar af te kraken. Belgen uiteraard wel ;-)

Jij mag dat beleefd vragen als wij beleefd mogen weigeren! ;)

R. Schaap
28-12-2002, 18:51
Franse DVD's hebben het ook. Ik heb dat met de Pearl Harbor Antologies, jammer maar die staat dus mooi op de kop bij mij.