PDA

Bekijk de volledige versie : Poll fout!



Bas de Jong
26-12-2002, 18:24
Toen ik online kwam keek ik naar de poll en zag dat ik er kon stemmen. Ik wist echter dat ik dat al bij deze poll gedaan had. Ik stemde echter nog een keer om te kijken wat er gebeurde. Het stemmen ging toen goed.
Nu kom ik net echter weer online en zie dat ik weer kan stemmen!

Kan toch niet helemaal de bedoeling zijn ;)

Johan van den D.
26-12-2002, 19:42
Kan toch niet helemaal de bedoeling zijn ;) Wel als je je eigen mening/keuze het beste vind:D :D

Maar inderdaad, je kunt zoveel stemmen als jezelf wil
Dit zal dus waarschijnlijk geen eerlijke uitslag geven van zo,n poll
http://www.click-smilie.de/sammlung/weihnachten/weihnachten039.gif

Steven Maas
26-12-2002, 21:17
Kan toch niet helemaal de bedoeling zijn ;) Als je gestemd hebt wordt dat normaal gesproken opgeslagen in een cookie. Als jij geen gebruik maakt van koekjes (of je koekje wordt telkens verwijderd) kun je ook onbeperkt stemmen. Ik denk ook niet dat hier effectief iets tegen gedaan kan worden. Zelfs niet met kerstcookies.

Bas de Jong
26-12-2002, 22:39
De cookies werken wel dat is het probleem niet. Overal waar ik kom (ook DVD.nl) werken de cookies naar behoren. Alleen in het geval van de poll krijg ik nu opeens problemen. De hele week ging het goed en vandaag ineens niet meer.

Hanna
28-12-2002, 17:14
Hmm.. dat wordt dan denk ik toch een pm-etje sturen naar een
crew-member!
Ik denk dat die je het beste kunnen helpen in dit geval!
Succes(y)

Eric van Ballegoie
28-12-2002, 19:01
De cookies werken wel dat is het probleem niet. Overal waar ik kom (ook DVD.nl) werken de cookies naar behoren. Alleen in het geval van de poll krijg ik nu opeens problemen. De hele week ging het goed en vandaag ineens niet meer. De poll (op de voorpagina) werkt gewoon met een cookie dus op het moment dat de poll bij jou terug blijft komen duidt dat toch echt op een probleem met cookies op jouw PC. Bij mij werkt de poll in ieder geval zonder problemen.

Bas de Jong
28-12-2002, 22:28
De poll (op de voorpagina) werkt gewoon met een cookie dus op het moment dat de poll bij jou terug blijft komen duidt dat toch echt op een probleem met cookies op jouw PC. Bij mij werkt de poll in ieder geval zonder problemen.

Hij onthoudt ook de resolutie (1024x768) niet. Als ik het nu aan zet (en nu stem) werkt het gewoon goed. Na een tijdje (vraag me niet wanneer, zal ik morgen nog eens naar moeten kijken) is het dan weer alsof ik niet gestemd had of de resolutie had gewijzigd.

Was er al niet eens een probleem met die resolutie instelling?

jokey
28-12-2002, 23:15
Was er al niet eens een probleem met die resolutie instelling? Yep, en nog steeds...:( Ik laat 'm voortaan maar op 800x600 staan, werd echt crazy van dat overspringen telkens...(elke 10 min. ofzo)

Resolutie problemen thread (http://www.dvd.nl/forum/showthread.php?s=&threadid=580&highlight=resolutie)

Martin van Tuijl
28-12-2002, 23:15
Hij onthoudt ook de resolutie (1024x768) niet. Als ik het nu aan zet (en nu stem) werkt het gewoon goed. Na een tijdje (vraag me niet wanneer, zal ik morgen nog eens naar moeten kijken) is het dan weer alsof ik niet gestemd had of de resolutie had gewijzigd.

Was er al niet eens een probleem met die resolutie instelling? Of die er al was weet ik niet, maar ik moet ook regelmatig de resolutie weer veranderen. Zoals nu bv :( :D

jokey
28-12-2002, 23:17
Lees de betreffende thread er maar eens op na, het schijnt toch een fout te zijn aan onzer zijde. Heb alleen echt geen idee hoe of wat.

Martin van Tuijl
28-12-2002, 23:28
Lees de betreffende thread er maar eens op na, het schijnt toch een fout te zijn aan onzer zijde. Heb alleen echt geen idee hoe of wat. Ah, je kan ook niet alles bijhouden. Bedankt voor de tip!

Bas de Jong
28-12-2002, 23:28
Lees de betreffende thread er maar eens op na, het schijnt toch een fout te zijn aan onzer zijde. Heb alleen echt geen idee hoe of wat.

k... Deze thread kan wat mij betreft dan wel gesloten worden. Moet ik er toch zelf achter zien te komen :( (ben eigenwijs en geef lekker toch dvd.nl de schuld :P j/k) ;) Ik programmeer zelf in PHP en ik zat eigenlijk automatisch allemaal problemen te bedenken die in de source zouden kunnen zitten.

MattDVD
28-12-2002, 23:56
grappig heb hetzelfde probleem gehad en kon ook elke dag stemmen op elke DVD of poll als ik wou(bij dvd.nl)....terwijl de computer de rest wel deed onthouden met andere polls(van andere sites). Sinds ik sinds een paar weken Xp heb geinstalleerd heb ik hier geen last meer van en kan ik maar 1x per poll stemmen bij dvd.nl.