PDA

Bekijk de volledige versie : Joepie, Unbreakable en T2-UE!!!



aetjansen
10-10-2001, 22:03
Joepie, vanmiddag Unbreakable en T2-UE gekocht. De menus van T2 zijn wel heel mooi gedaan vinnik! Alleen wordt het wel irritant na verloop van tijd als je veel tussen menus switched dat je steeds moet wachten tot de animatie afgelopen is.

En Unbreakable vinnik ook al zo'n heerlijke film... wie deelt die mening?

Laat die koude lange winteravonden maar komen, ik ben er klaar voor!

Just FYI (For Your Information),
Arno

Laurens-Jan
10-10-2001, 22:30
ik heb Unbreakable in de bios gezien, maar zo goed vond ik 'm niet.
Als ie 40 piek zou kosten, zou ik m wel op DVD willen hebben, maar ik heb geen 70 piek over voor deze film.
T2 idem dito, Terminator vind ik nou niet bepaald gaaf, eerder http://213.239.154.15/forum/s/pukey.gif
no offence dude :)

aetjansen
10-10-2001, 22:48
Hey Dude

None taken!
Ik moet ook eerlijk zijn over T2. Ik vind het ook geen bijster goeie film, maar sinds ik redelijk kort geleden ben begonnen met het hele DVD gebeuren vond ik het zo wijs om een mooie release te hebben. Die menus enzo. En verder is het wel een leuke film.

Unbreakable vind ik persoonlijk wel een goede film. 6th sense beter, maar dit vond ik een goede balans tussen "denkfilm" en "lekker ontspannen"...

anyway, ik kan weer effe vooruit... hoewel er zijn nog zoveeeell meeeerr leuke filmss...

Cya,
Arno

Nathan Strik
10-10-2001, 22:53
Dit is een wat minder toegankelijke film dan The Sixth Sense. Ik vond hem de tweede keer dat ik hem zag al een stuk beter. Nu is het een favorietje van me en ik heb hem al zeker 7 keer gezien...
Gewoon nog een keer huren zou ik zeggen.


ik heb Unbreakable in de bios gezien, maar zo goed vond ik 'm niet.

aetjansen
10-10-2001, 23:01
of kopen, 66 piek bij FRS en minder met de Colapas... maar dat hoort in de pricewatch... sorry

Het is inderdaad wel een film waar ik meer in zag toen ik em de 2e keer zag....

Cenobite
11-10-2001, 08:52
Unbreakable is een geweldige film. Ik krijg onmiddelijk weer kippenvel in mijn nek als ik er aan denk. Ik heb de Regio 2 DVD versie nog niet gezien , maar hij kan onmogelijk beter zijn als de Regio 1 "Vista Series" ( 2 DVD ) Package die ook nog eens THX certified is. Bruce Willis stijgt tot eenzame hoogtes met zijn ingetogen rol als uitgebluste vader die de weg kwijt is. Let ook op de ondergewaardeerde maar zeer goed acterende Spencer Treat Clarke ( o.a Gladiator ) als de zoon van Bruce Willis .

De Regio 1 "Vista Series" bevat een extra DVD vol met extra's .

Een van de grappigste vond ik "Night's First Home Video" een minifilm gemaakt met een camcorder door de regisseur , toen deze zelf nog een broekie was. :D

Jason Bourne
15-10-2001, 17:48
Unbreakable is gewoon een superfilm, maar toch, de sixth sense was beter. Maar het zijn beide toppers

aetjansen
15-10-2001, 18:00
Toch denk ik dat we ze niet moeten zien als een deel 1 en deel 2 uit eenzelfde serie. Ik vond zelf 6th sense spannender in de zin dat er meer "creepy" enge stukjes inzaten als dat jochie bijvoorbeeld in de zn hut zit en enge dingen ziet, terwijl ik unbreakable meer een denkfilm vond... persoonlijk...

Cenobite
15-10-2001, 18:29
Regio 1 treft voorbereidingen om in januari 2002 een 2 DVD "Vista Series" Ultimate Edition van "The Sixth Sense" uit te brengen... :D :D

Verder zijn er nog geen details bekend , maar hij wordt gegarandeerd supervet... :D :D