PDA

Bekijk de volledige versie : Zomer 2005



Renny Collard
28-12-2002, 00:16
Variety schijnt te hebben onthuld dat in 2005 rond de zomermaanden een verwachtte release zou zijn van, Let op;
Jurassic Park 4
Indiana Jones 4 en Star Wars Episode 3!
Lijkt mij een drukke periode als dit waar mocht zijn. :D

Jelger
28-12-2002, 00:18
Jurassic Park 4


Het is niet waar, he?:(

Richard B.
28-12-2002, 00:24
Het is niet waar, he?:(

Ik wist dat ie in de planning was maar ik vraag me af wat een vierde deel in vredesnaam kan toevoegen aan het origineel en de twee (inferieure) vervolgdelen. Het gaat aardig rap de Jaws-richting uit met de JP-franchise. Gokje over de titel: Jurassic Park 3D: the Revenge! :D

JoeCool
28-12-2002, 00:31
Gokje over de titel: Jurassic Park 3D: the Revenge! :D

Of: They still not dead yet.

Alex van den Berg
28-12-2002, 00:34
Ik wist dat ie in de planning was maar ik vraag me af wat een vierde deel in vredesnaam kan toevoegen aan het origineel en de twee (inferieure) vervolgdelen. Het gaat aardig rap de Jaws-richting uit met de JP-franchise. Gokje over de titel: Jurassic Park 3D: the Revenge! :D Het grote verschil met Jaws....
Haaien zijn haaien... O.k.... Je hebt kleintjes, grote en hele grote... :D
Maar de Dino's... Die hebben toch zo'n 160 miljoen jaar op deze aardkloot rondgehuppelt in honderden diversiteiten.
Daarnaast vond ik JP3 al weer duidelijk beter dan de deel 2... Dus voorlopig geef ik JP4 het voordeel van de twijfel... ;)

Het viel met trouwens op dat je al snel JP$ typt, wanneer je de shifttoets iets te lang vasthoudt... :D ...Zou het dan misschien toch erg gaan tegenvallen, of zou het werkelijk "JP4: The Superkiller Strikes Again" worden...? :D

Jelger
28-12-2002, 00:37
Het grote verschil met Jaws....
Haaien zijn haaien... O.k.... Je hebt kleintjes, grote en hele grote... :D
Maar de Dino's... Die hebben toch zo'n 160 miljoen jaar op deze aardkloot rondgehuppelt in honderden diversiteiten.
Daarnaast vond ik JP3 al weer duidelijk beter dan de deel 2... Dus voorlopig geef ik JP4 het voordeel van de twijfel... ;)


Nou het zal wel:(

Ik moet ze allemaal weer gaan kopen om de serie compleet te houden:(

Alex van den Berg
28-12-2002, 00:39
Ik moet ze allemaal weer gaan kopen om de serie compleet te houden:( Tja... een hobby is leuk, maar verzamelen "omdat het moet" gaat wat ver... :D

Lex v/d Moolen
28-12-2002, 00:40
Allemaal JP. Die andere twee titels zijn veel interessanter.
Maar is Harrison niet te oud inmiddels om Indy te spelen?:)

Renny Collard
28-12-2002, 00:41
Ik hoop alleen dat Spielberg niet gaat regiseren, het zou hem niet goed doen. Hem kennende zal hij het wel aan een ander overlaten.

Jelger
28-12-2002, 00:42
Tja... een hobby is leuk, maar verzamelen "omdat het moet" gaat wat ver... :D

niks hobby, dit is pure ernst geworden!(6) Als er in een serie vier films zijn en ik heb er maar twee slaap ik geen nacht meer rustig zonder dat ik die andere ook heb!:eek:

Maar serieus: ik vond jp1 leuk, jp2 al minder en jp3 hoef ik niet eens te hebben. Van jp3 verwacht ik dan ook weinig.

Wat Indiana Jones betreft, dan vind ik het wel jammer als ze een mooie box met 3 films uitbrengen en dan later nog een vierde, maar ja ze zullen er wel weer geld in zien..:rolleyes:

Renny Collard
28-12-2002, 00:43
Tja... een hobby is leuk, maar verzamelen "omdat het moet" gaat wat ver... :D

Maar ja, als je al 1 t/m 3 hebt, moet je haast wel:( .

Richard B.
28-12-2002, 00:45
Nou het zal wel:(

Ik moet ze allemaal weer gaan kopen om de serie compleet te houden:(

Arme jij! ;)

Ik heb alleen deel 1 in mijn collectie zitten en meer delen zou ik ook niet willen bezitten. Btw, ik las net dat de reden waarom deel 3 zo vreemd afliep (en waarom de film relatief zo kort is) was omdat de producenten geen zin hadden om te betalen voor een nieuw extra-spectaculair einde. Als 4 met die insteek gemaakt wordt dan verwacht ik er heel weinig van. :(

Richard B.
28-12-2002, 00:52
<KNIP!>... en Star Wars Episode 3!

Ik moet eerlijk bekennen dat ik de dvd van episode 2 met enige tegenzin kocht. Nooit gedacht dat ik dat ooit met iets van Star Wars zou hebben (schande eigenlijk) maar ik heb hem ook maar een keer bekeken tot nu toe, dus dit was ook weer een beetje 'om de verzameling compleet te krijgen'. :(

Renny Collard
28-12-2002, 00:56
Ik moet eerlijk bekennen dat ik de dvd van episode 2 met enige tegenzin kocht. Nooit gedacht dat ik dat ooit met iets van Star Wars zou hebben (schande eigenlijk) maar ik heb hem ook maar een keer bekeken tot nu toe, dus dit was ook weer een beetje 'om de verzameling compleet te krijgen'. :(

Dat probleem heb ik gelukkig niet; ik heb er geen. Ben nl. geen Star Wars fan (6)

Gerry
28-12-2002, 00:56
Ik hoop alleen dat Spielberg niet gaat regiseren, het zou hem niet goed doen. Hem kennende zal hij het wel aan een ander overlaten.

hij zei vorig jaar dat hij het zelf wil doen en zelf met het 4e deel afmaakt. maar ja ik hoop dat er in de verre toekomst nog een deel komt. maar 1 blijft in mijn ogen wel een topper

Richard B.
28-12-2002, 01:11
Dat probleem heb ik gelukkig niet; ik heb er geen. Ben nl. geen Star Wars fan (6)

Ik steeds minder! LOTR begint bij mij meer en meer de plek van SW in te nemen: de oorspronkelijke bioscoop-release van de eerste drie SW-films heb ik trouwens niet eens bewust meegemaakt, dus zo raar is dat misschien niet eens.

Renny Collard
28-12-2002, 07:26
Ik steeds minder! LOTR begint bij mij meer en meer de plek van SW in te nemen: de oorspronkelijke bioscoop-release van de eerste drie SW-films heb ik trouwens niet eens bewust meegemaakt, dus zo raar is dat misschien niet eens.

...Ik wel. Ik heb de eerste 2 in de bios gezien. Het deed me in die tijd al niks en dat is in de loop der jaren niet veranderd:D

woltmide
28-12-2002, 08:21
Ik heb er persoonlijk niks op tegen hoor een deel 4 van jurassic park! Heb ergens gelezen dat dit een prequel zou gaan worden, dus dat hij zich af zou spelen in de tijd dat ze bezig waren met het klonen van de dino's. Tevens regisseert mr S. Spielberg hem zelf dit keer weer. Dus laat maar komen :)

grt,
woltmide

Rochan
28-12-2002, 08:33
Variety schijnt te hebben onthuld dat in 2005 rond de zomermaanden een verwachtte release zou zijn van, Let op;
Jurassic Park 4
Indiana Jones 4 en Star Wars Episode 3!
Lijkt mij een drukke periode als dit waar mocht zijn. :D

JP4 verwacht ik helemaal niets meer van. Ik vond 2 al een stuk minder en 3 helemaal een lachertje. Ze moeten echt met een goed verhaal komen voor 4.
Indiana Jones 4 ben ik ook wel een beetje sceptisch over, maar heb er toch wel vertrouwen in.
Star Wars Episode 3, zal een klapper worden.:o en zie echt naar uit
:D

Johan van den D.
28-12-2002, 08:50
Laat ze allemaal maar komen die films
Als blijk dat het niks is dan nemen we die toch gewoon niet in collectie
Hebben we in ieder geval wel iets om eens te bekijken en kunnen we weer een ordeel geven

Dus altijd leuk om te bekijken want zo erg zullen die films nu ook weer niet zijn
Of zoiets ook in je collectie moet komen is weer een hele andere vraag

Mike Philippens
28-12-2002, 09:21
Laat ze allemaal maar komen die films
Als blijk dat het niks is dan nemen we die toch gewoon niet in collectie
Ik ben het bijna met je eens... We zijn idd niet verplicht om ze te kijken/kopen. Ik vind het alleen zo teleustellend dat die grote jongens niet een keer iets origineels weten te bedenken. JP en IJ zit ik echt helemaal niet meer op te wachten en SW vond ik eigenlijk al na de eerste 3 delen (4,5 en 6) genoeg. SW1 vond ik rampzalig en 2 moet ik nog een keertje huren ofzo. Ik durf niet eens naar de bios uit angst dat ik halverwege wegloop.

M Balje
28-12-2002, 11:02
Het is niet normaal meer man.
2002,2003,2004 en 2005 veel goede (en slechte) films en veel vervolgen.

oa:

Zomer 2004 Harry Potter 3
Eind 2005 Harry Potter 4

En Die Another Day en Bond 21 zijn weer de pineut.

Het laaste gerucht is dat Bond 21 namelijk ook een Zomer release wordt om dat de opnames in Mei van 2004 van startgaan.

Jurassic Park 3 vond ik beter dan deel 2,alleen het einde..:(

Johan van den D.
28-12-2002, 12:01
Ik vind het alleen zo teleustellend dat die grote jongens niet een keer iets origineels weten te bedenken. En dit ben ik weer volledig met je eens

rveldhuizen
28-12-2002, 12:12
Wat commentaar van Sam Neil op Jurassic Park IV:

Sam Neill says that there's "a chance" he'll be in the next one, because "Steven [Spielberg] just blew me away with the story. … Something frightening is happening concerning those dinosaurs that doesn't necessarily bode well for us humans." In case that's not enough to get you excited, Neill also adds, "You know that feeling when you first saw the original film, and you were so in awe, and felt so swept away and mesmerized by the sheer majesty of it all? I believe this premise has the potential to elicit that same kind of response. Out of all the concepts that've been created for these movies, this is possibly my favorite." Strong words.

And commentaar van Spielberg:

I've pretty much decided to do a 'Jurassic IV'. Similar to the third Jurassic, I will not direct it. I would hope that I could get Joe Johnston to direct this one, too, but it's up to him. I'll certainly offer it to Joe before I offer it to anyone else. We actually have a wonderful story that I think is the best story since the very first movie. In fact, I wish it were the third story instead of the fourth one. It came late, but it is actually the best story I've heard for a dinosaur movie since the Michael Crichton book. And I'm not going to tell you anything about it. My lips are sealed."

Renny Collard
28-12-2002, 16:08
[QUOTE]Originally posted by woltmide
[B]Ik heb er persoonlijk niks op tegen hoor een deel 4 van jurassic park! Heb ergens gelezen dat dit een prequel zou gaan worden, dus dat hij zich af zou spelen in de tijd dat ze bezig waren met het klonen van de dino's. Tevens regisseert mr S. Spielberg hem zelf dit keer weer. Dus laat maar komen :)


Waar haal je dit vandaan?

Marco
28-12-2002, 16:23
Vind het al knap dat we nu al naar zomer 2005 kijken, we moeten nog de zomer van 2003 krijgen :D

Anyway waar ik naar uitkijk is Indy 4. Sinds 1996 is men al bezig om een deel 4 te maken. Maar ja Ford is niet meer de jongste meer (hij is al 60 jaar). Zolang het verhaal maar goed zit ;)
Ik hoop dat Sean Patrick Flanery en Sean Connery ook in deze film komen.

Goh 2005 lijkt zo ver weg....maar dat was ook ook het geval bij het jaar 2000 :D

Jaap Poot
28-12-2002, 16:44
Deel I was de mooiste en de origineelste omdat dit een nieuw type film was.
Er werd voor het eerst zeer mooie computercraphics toegepast. Deel II en deel III waren na deel I minder origineel maar meer gemaakt als aktiefilms. Wat is er nu op tegen om naar een prentieloze aktiefilm te kijken. Ik vond deel twee en drie leuke films om naar te kijken en ze stonden allebei garant voor een leuke filmavond. Dat deze films minder inhoud hebben als het eerste deel wil niet zeggen dat het slechte films waren en daarom kijk ik al uit naar deel vier.

Thomas 32PW9527
28-12-2002, 22:02
Ik denk dat Indy wel het meeste geld zal gaan opleveren. Star Wars 3 zal wel in de stijgende lijn van de vorige 2 delen zitten en JP4 kan twee kanten op gaan.

Lex v/d Moolen
28-12-2002, 22:12
Ik steeds minder! LOTR begint bij mij meer en meer de plek van SW in te nemen: de oorspronkelijke bioscoop-release van de eerste drie SW-films heb ik trouwens niet eens bewust meegemaakt, dus zo raar is dat misschien niet eens. Ik heb een beetje dezelfde gevoelens als jij, Richard. Maar ik heb Empire Strikes Back en Return of the Jedi destijds wel meegemaakt en later heb ik A New Hope op video gezien. Jarenlang hebben deze films onwrikbaar als de beste trilogie gestaan bij mij. Ook nog steeds na de special editions die een aantal jaren geleden in de bios werden vertoond. Maar na de teleurstellende Episode I en ondanks de wel iets betere Episode II is bij mij de aandacht verlegd naar LOTR. Ook ik had na het kijken van de AOTC DVD het gevoel van: Het is wel mooi allemaal, maar het doet me niet zo veel meer als vroeger. Dat komt door LOTR, maar ook door andere goede films die ik de laatste jaren heb bekeken. Ik ben veel meer veelzijdiger geworden met film kijken. Dankzij de DVD!:)

Mike Philippens
29-12-2002, 00:30
Het is wel mooi allemaal, maar het doet me niet zo veel meer als vroeger. Dat komt door LOTR, maar ook door andere goede films die ik de laatste jaren heb bekeken.
Let's face it: Star Wars 1,2 en waarschijnlijk ook 3 do suck big time! LOTR is tenminste een boeiend verhaal dat welliswaar met heel veel electrogadgets tot stand is gekomen, maar het boeit nog steeds. Star Wars is gewoon een reclamefilmpje voor de F/X jongens: kijk eens hoe knap we zijn! Het verhaal én de acteurs kunnen me echter totaal niet boeien. Misschien is 4,5 en 6 gewoon jeugdsentiment, maar ik kan ze nog tolereren. Als Luca$ ze op DVD uitbrengt, koop ik ze wel en gaan mijn Hong Kong exemplaren de vuilbak in...

Milan
29-12-2002, 01:39
Arme jij! ;)

Ik heb alleen deel 1 in mijn collectie zitten en meer delen zou ik ook niet willen bezitten. Btw, ik las net dat de reden waarom deel 3 zo vreemd afliep (en waarom de film relatief zo kort is) was omdat de producenten geen zin hadden om te betalen voor een nieuw extra-spectaculair einde. Als 4 met die insteek gemaakt wordt dan verwacht ik er heel weinig van. :(


In het 1e boek wordt Isla Nublar aan het einde platgebombardeerd....Voordat we idd het Jaws 3 effect gaan krijgen hoop ik dat ze dit aan het einde van deel 4 doen met allebei de eilanden (Nublar en Sorna - Site B).

Gr. Milan

Milan
29-12-2002, 01:41
Anyway waar ik naar uitkijk is Indy 4. Sinds 1996 is men al bezig om een deel 4 te maken. Maar ja Ford is niet meer de jongste meer (hij is al 60 jaar). Zolang het verhaal maar goed zit ;)
Ik hoop dat Sean Patrick Flanery en Sean Connery ook in deze film komen.

Hehe, er gings zelfs te ronde dat Kevin Costner het verloren stiefbroertje van Indy ging spelen :D Ben benieuwd in hoeverre dat waar is.....

Gr, Milan

Marco
29-12-2002, 01:57
Hehe, er gings zelfs te ronde dat Kevin Costner het verloren stiefbroertje van Indy ging spelen :D Ben benieuwd in hoeverre dat waar is.....Wie weet wat Connery allemaal heeft uit gespookt. Achter de vrouwtjes aan ipv ouwe relics opgraven :D Anyway het zou me niet verbazen als Costner nog opdaagt in Indy 4. Ford heeft nog wat te goed (denk ik). Tenslotte ging de rol van president in Air Force One naar Ford en niet naar Coster (die oorspronkelijk de rol zou nemen).

Marco
29-12-2002, 07:35
Las deze Variety (http://story.news.yahoo.com/news?tmpl=story&ncid=766&e=1&cid=765&u=/nm/20021227/people_nm/film_dates_dc) artikel, waarin een blik wordt gegund op de komende filmjaren 2004 en 2005.

Een aantal titels worden genoemd.
In 2004:

The Amazing Spider-Man
Tomorrow (nieuwe film van Roland Emmerich)
Van Helsing (nieuwe vampierenfilm van Stephen "The Mummy" Sommers)
Mission: Impossible 3 (David Fincher)

In 2005:
De 3 eerdere genoemde titels. SW3, Indy 4, JP 4
The Three Stooges (waarschijnlijk onder de hoede van de broers Bobby en Peter Farrelly, makers van Dumb & Dumber)
Cars (de aller, allernieuwste film van Pixar).

woltmide
29-12-2002, 09:42
[quote=woltmide]
Ik heb er persoonlijk niks op tegen hoor een deel 4 van jurassic park! Heb ergens gelezen dat dit een prequel zou gaan worden, dus dat hij zich af zou spelen in de tijd dat ze bezig waren met het klonen van de dino's. Tevens regisseert mr S. Spielberg hem zelf dit keer weer. Dus laat maar komen :)


Waar haal je dit vandaan?

Hmm...ja goede vraag, gezien het stukje van rveldhuizen klopt hier geen snars van :D.....Meende het ergens gelezen te hebben op mijn zoektocht door internet op jp4....maar klopt dan duidelijk niks van...nou ja het duurt nog even voordat het 2004 is dus afwachten maar! Heb er in elk geval wel zin in!

grt,
woltmide

Lex v/d Moolen
29-12-2002, 09:45
LOTR is tenminste een boeiend verhaal dat welliswaar met heel veel electrogadgets tot stand is gekomen, maar het boeit nog steeds. En toch valt het aantal F/X wel mee in vergelijking met SW. Maar in LOTR zijn de acteurs nog wel belangrijker dan de F/X, en dat is in de nieuwe SW's niet meer zo.

Elaine
30-12-2002, 10:40
Allemaal JP. Die andere twee titels zijn veel interessanter.
Maar is Harrison niet te oud inmiddels om Indy te spelen?:)

Welnee Lex hij heeft toch Ally McBeel om 'm jong te houden en een paar botoxjes hier en daar doen wonderen;) ;) ;)

Lex v/d Moolen
30-12-2002, 10:54
Welnee Lex hij heeft toch Ally McBeel om 'm jong te houden en een paar botoxjes hier en daar doen wonderen;) ;) ;) Ja, maar 60 jaar is toch al behoorlijk op leeftijd. Maar goed, Roger Moore deed ook op hoge leeftijd nog een James Bond. Zijn stunt-double had meer screentime dan hem geloof ik :D
Of het geloofwaardig is, is nog te discussieren. Misschien wordt het niet zo'n echte actie-Indy:)

Rob P.
30-12-2002, 11:00
Allemaal JP. Die andere twee titels zijn veel interessanter.
Maar is Harrison niet te oud inmiddels om Indy te spelen?:)

Daarom schijnt Ben Affleck de grootste kanshebber te zijn.. En dat hele Michael Night Shyamalan verhaal is toch inmiddels alweer gecancelled, of was het gewoon larie??

Lex v/d Moolen
30-12-2002, 11:11
Daarom schijnt Ben Affleck de grootste kanshebber te zijn.. En dat hele Michael Night Shyamalan verhaal is toch inmiddels alweer gecancelled, of was het gewoon larie?? Weet ik niet. Maar ik kan me Indy moeilijk voorstellen zonder het gezicht van Harrison. Misschien hadden ze beter nooit over deel IV moeten nadenken en zo het drieluik onaangetast goed hadden gehouden.

Tommy Brok
30-12-2002, 11:41
En toch valt het aantal F/X wel mee in vergelijking met SW. Maar in LOTR zijn de acteurs nog wel belangrijker dan de F/X, en dat is in de nieuwe SW's niet meer zo. Ben ik het helemaal mee eens, als ik naar Lord of the rings kijk denk ik niet aan special effects! Ik zie het niet als special effects en zo zou het moeten zijn, bij Star Wars is de hele film special effects en voel ik me ook helemal niet aangetrokken tot deze films!

Tommy!

Marco
30-12-2002, 12:39
En dat hele Michael Night Shyamalan verhaal is toch inmiddels alweer gecancelled, of was het gewoon larie?? Shyamalan heeft ooit een script voor Indy 4 geschreven. Was geen larie. En het klopt dat zijn script gecancelled werd.

Sinds Juli (2002) is (was?) Frank Darabont bezig om Indy 4 te schrijven. Frank is geen onbekende in Indy land. Hij heeft in het verleden diverse verhalen geschreven van Young Indy. Zowel voor The Young Indiana Jones Chronicles als voor The Adventures of Young Indiana Jones.

Marco
30-12-2002, 12:53
Daarom schijnt Ben Affleck de grootste kanshebber te zijn.. Ben je niet in de war met Jack Ryan?
Bennie als Indy zie ik niet zo zitten. Zijn rol in The Sum was totaal anders jonger en onervaren vergelijking met de Dord/Ryan karakter. Dat geintje kunnen ze echt niet (weer) maken. En als er een jongere versie van Indy zou moeten komen, dan kunnen ze net zo goed Flanery gaan inhuren. Hij was tenslotte Young Indiana Jones. Maar goed wie ben ik :rolleyes:

Anyway, Ford heeft nog toegezegd om Indy te spelen. Ford heeft wel in diverse interviews verteld dat Spielberg moet gaan opschieten, want Ford wordt er geen dag jonger op. Oorspronkelijk zou Spielberg na Minority Report de film Memoirs of a Geisha gaan regisseren. De Geisha project heeft hij laten vallen. Zijn (volledige) regie aandacht gaat naar de man met de zweep.

obiewankanobie
30-12-2002, 13:16
ik was vroeger helemaal gek van starwars deel 4,5,6. ik verzamelden toen ook alles ondanks ik toen een jaar of 10 was.
maar nu met deel 1-2 en in 2005 deel 3 vind ik het echt stukken slechter zijn geworden,het lijkt wel meer een kinder film,daarintegen de lort of the ring vind ik weer super maar het zijn ook geen delen,ze worden wel in 3 keer uitgebracht maar het is een lange film die in een keer is opgenomen,,indiana,jurassic,potter,rocky,jaws noem het maar op lopen iedere keer goed af,ondanks het kas sucses maken ze maar weer een nieuwe film,waardoor het jammer genoeg alleen maar slechter wordt.

The Scratcher
30-12-2002, 13:29
Star Wars Episode 3, zal een klapper worden.:o en zie echt naar uit
:D

Waar bazeer je dat op? Ik hoop niet dat je doelt op het feit dat je Darth Vader te zien krijgt, deze komt nl pas op het aller einde (laatstse 5 min.) in beeld :(

Tevens wil ik wel nog even kwijt dat ik JP3 helemaal niet zo slecht vond, er zat meer vaart en actie in dan deel 1 & 2 bijelkaar! Ik heb me iig prima geamuseerd in de bios. Als deel IV idd zo goed gaat worden al Spielberg en consorten beweren heb ik er geen probleem mee maar daarna moet het ook afgelopen zijn.

The Scratcher
30-12-2002, 13:34
het lijkt wel meer een kinder film

Je geeft het zelf al aan! Toen je de oorspronkelijke films zag was je ook nog een kind! Dus toen bekeek je die films ook heel anders dan nu. Vraag maar eens willekeurig kind naar de mening van de nieuwe trilogie en je zult zien dat ze even enthousiast zijn als wij toen waren!!!

Lex v/d Moolen
30-12-2002, 13:48
Je geeft het zelf al aan! Toen je de oorspronkelijke films zag was je ook nog een kind! Dus toen bekeek je die films ook heel anders dan nu. Vraag maar eens willekeurig kind naar de mening van de nieuwe trilogie en je zult zien dat ze even enthousiast zijn als wij toen waren!!! Misschien wel, maar ik kijk nog met veel plezier naar Eps 4,5 en 6.:)

Marco
30-12-2002, 13:57
Kijkend naar ep 4, 5 en 6 kan ik zeggen (ondanks de oudbollige SFX) dat de verhaallijn beter is dan ep 1 (en mindere mate ep 2). Ik hoop echt dat ep 3 een 2e Empire gaat worden. Empire is naar mening nooit overtroffen door de andere Star Wars delen. Het wordt tijd dat die vervelende en vewende Anakin de grootste schurk, sinds Sauron, van het Universum gaat worden :D

The Scratcher
30-12-2002, 13:59
Misschien wel, maar ik kijk nog met veel plezier naar Eps 4,5 en 6.:)

Ik ook! Maar dat was eigenlijk ook niet helemaal wat ik duidelijk wilde maken.

obiewankanobie
30-12-2002, 15:39
Vraag maar eens willekeurig kind naar de mening van de nieuwe trilogie en je zult zien dat ze even enthousiast zijn als wij toen waren!!!
ja dat ben ik ook wel met je eens,er zit ook wel zo'n 20 jaar tussen.ik ben ook geen fan van films uit de jaren 60

Patrick Deckard
31-01-2003, 09:54
Het ziet ernaar uit dat JP 4 cool kan worden:

12 years after the first movie, John Hammond's dinosaurs have apparently become urban legend. Most of the public has become skeptical they ever existed. Part of the plot involves the discovery of previously unidentified lizard-like animals showing up on mainland Costa Rica and conflicting with the locals (killing them?). To find out what the heck is going on, a team of experts chart an expedition to one of the off-shore islands. They find out the dinosaurs are thriving and breeding at an uncontrollable rate, so much so that it poses a threat to the nearby continent. They must find a way to curb the spread of the dinos or face an ecological disaster.

I want to make clear that is not the WHOLE story. There is apparently some top-secret aspect of the plot that they refused to even hint to me. They only said that Spielberg was "delighted" with it. In Michael Crichton's novel The Lost World it was discovered that the dinosaurs have been accidentally infected by a disease code-named DX by InGen. Expect this concept to be carried over to JPIV. They don't end up sending in the military to bomb the place, because in time, DX will prevent the dino's continued existence. This leads me to believe JPIV will probably be the last one.

Spielberg is indeed looking to get Sam Neill and Jeff Goldblum back on board as part of the "team of experts." I asked eveyone I could if they knew of Richard Attenborough's involvement, but nobody knew "at this stage." I got the impression that everyone is feeling JPIV will turn out to be something quite special, more an intelligent thriller in the vein of the original (which would REALLY be cool!)"

rkrijger
12-12-2004, 07:22
Variety schijnt te hebben onthuld dat in 2005 rond de zomermaanden een verwachtte release zou zijn van, Let op;
Jurassic Park 4
Indiana Jones 4 en Star Wars Episode 3!
Lijkt mij een drukke periode als dit waar mocht zijn. :D

Hmm, het lijkt inmiddels allemaal wel mee te vallen...

martini
12-12-2004, 09:52
Jurassic Park 4 komt pas in 2006, en ook Indiana Jones 4 kan nooit af zijn volgend jaar.

De enige release waar ik dus op zit te wachten is Star Wars Episode III.

B.O.B.B.Y.
12-12-2004, 10:28
En niet te vergeten "Fantastic Four". Ben zeer benieuwd hiernaar.

scary gollem
12-12-2004, 12:05
zullen toch een spielberg film te zien krijgen in zomer 2005 he
nl: War of the Worlds

daar zit ik dus wel degelijk op te wachten

B.O.B.B.Y.
12-12-2004, 14:09
O ja, en Batman Begins.

Mich
12-12-2004, 19:42
zullen toch een spielberg film te zien krijgen in zomer 2005 he
nl: War of the Worlds

daar zit ik dus wel degelijk op te wachten

ja dat is toch wel DE film waar ik voor de zomer op zit te wachten. Deze ga ik zeker in de cinema zien ... en Star wars ook hoor. Maar deze lijkt me echt big te gaan worden.

Hopelijk veel vernietiging, dood, zwartgalligheid, vleugje humor en Tom Cruise :)

Jaap22
19-12-2004, 10:13
edit, oops verkeerde thread :oops: