PDA

Bekijk de volledige versie : Keizer Kuzco (Disney) - Specificaties



Alexander de Mol
10-10-2001, 23:29
Op 21 november verschijnt Keizer Kuzco (The Emperor's New Groove). Dit zijn de specificaties:

Technische gegevens regio 2
Lengte: 75 minuten
Audio: Engels, Frans, Nederlands, Tjechish Dolby Digital 5.1 en Vlaams, Hongaars, Slowaaks Dolby Digital Surround 2.0
Beeldformaat: anamorfisch 1.66:1
Ondertitels: Nederlands, Frans, Engels

Extra’s
• Toegevoegde scène "Oefenen voor de vernietiging van Pacha's dorp"
• Muziekvideo "Walk the Llama Llama"
• Sting muziekvideo "My funny friend and me"
• Game "Red Kuzco": breng Kuzco terug naar het paleis
• Een kijkje achter de schermen: op onderzoek in Peru, speciale effecten, stemopname
• Begeleidend commentaar van regisseur en producent
• Bioscooptrailer

Helaas geen 2-disc maar echt kaal is ie ook niet!

Arnold van Oostrum
11-10-2001, 08:58
Hallo Alexander, leuk bericht. Bepaald niet Disney's sterkste film, maar heeft zo zijn grappige momenten.

Kleine opmerking: wil je de volgende keer bij de plaatsing van een dergelijk bericht ook de bron vermelden waar je het vandaan hebt (in dit geval misshien dvdinfo.be?)?

Alexander de Mol
11-10-2001, 13:23
Kleine opmerking: wil je de volgende keer bij de plaatsing van een dergelijk bericht ook de bron vermelden waar je het vandaan hebt (in dit geval misshien dvdinfo.be?)? Normaal gesproken laat ik een bronvermelding niet na....het zal wel aan het tijdstip van posten gelegen hebben. ;)
En inderdaad het was DVD Info.be (http://www.dvdinfo.be)!

(Disney)Tom Houben
11-10-2001, 13:55
Bepaald niet Disney's sterkste film, maar heeft zo zijn grappige momenten.


Dat ben ik niet met je eens! Ik heb hem 5 keer in de bioscoop gezien (jaja, ik ben gek:D) en ik kan gewoon niet wachten om hem op DVD te kopen! Ik heb echt elke keer dubbel gelegen bij de film!!!

SpaceWolve
15-10-2001, 19:15
Ben het helemaal met je eens, ik had dan wel de divX versie maar kon mijn lachen ook niet inhouden net als bij shrek trouwens:D

marcel
15-10-2001, 20:27
Wat ik nu weer niet begrijp is waarom er WEER geen SE is van Kuzco.
Ikheb de regio 1 dubbeldvd en daar staat zoveel meer en moois op voor disney liefhebbers of vindt men dat in nederland geen disney liefhebbers wonen en daarom een enkele dvd net zo goed is?

papagaai-2
14-11-2001, 18:20
Wie kan mij vertellen hoe de nieuwe DVD van Disney's
Keizer Kuzco. Heeft iemand hem al gezien. Zo ja, hoe is de beeld kwaliteit en het geluid en zijn de extra's de moeite waard?

Ik vraag dir omdat ik de DVD versies van Tarzan en Dinosaur heel goed vind. Is deze DVD van Keizer Kuzco ook de moeite waard.

Al vast bedank!:)

SpaceWolve
14-11-2001, 18:31
Ik weet niks van de DvD versie want deze doet het niet op mijn speler (een Pioneer 106S PcDvDspeler), maar ik kan je zeggen dat de film fantastisch is, zeker als je houdt van die stomme humor zoals in Hot Shots, ik kan je zeggen dat dit 1 van de leukste disneyfilms die uit is is. Maar huur hem wel van te voren om te kijken of deze op je speler werkt:mad: want zo ben ik ook genaait

STARGATE
15-11-2001, 00:10
Zo ja, hoe is de beeld kwaliteit en het geluid en zijn de extra's de moeite waard?Keizer Kuzco komt toch pas 21 November op DVD??!!

Nathan Strik
15-11-2001, 00:12
Er stond enige tijd geleden een review in DVD Review en die waren erg enthousiast over de beeldkwaliteit en de extra´s. Wel waren ze over de film zelf minder te spreken.
Maar ik heb alleen de trailer gezien en het lijkt me wel een geinige film. Is weer eens wat anders dan de standaard Disney. De humor sprak me wel aan...

papagaai-2
15-11-2001, 08:37
Ik weet niks van de DvD versie want deze doet het niet op mijn speler (een Pioneer 106S PcDvDspeler), maar ik kan je zeggen dat de film fantastisch is, zeker als je houdt van die stomme humor zoals in Hot Shots, ik kan je zeggen dat dit 1 van de leukste disneyfilms die uit is is. Maar huur hem wel van te voren om te kijken of deze op je speler werkt:mad: want zo ben ik ook genaait

He goeie tip bedank.
Ik zal hem eerst even huren. Ik heb zelf de 711 van philips. Ik hoop dat die het er wel op zal doen!;)

P.S. Disney rules

(Disney)Tom Houben
15-11-2001, 15:28
He goeie tip bedank.
Ik zal hem eerst even huren. Ik heb zelf de 711 van philips. Ik hoop dat die het er wel op zal doen!;)

P.S. Disney rules

Die heb ik ook en tot nu toe doen alle Disney's het erop...
En Keizer Kuzco MOET je gewoon kopen!!! Dat is zo'n supersjieke film!!!

SpaceWolve
15-11-2001, 19:55
Die heb ik ook en tot nu toe doen alle Disney's het erop...
En Keizer Kuzco MOET je gewoon kopen!!! Dat is zo'n supersjieke film!!!

Maar dan wel de Special Edition bij Play want die cover ziet er ook cool uit, weet iemand toevallig of de UK versie wel op een 106S past?

(Disney)Tom Houben
15-11-2001, 21:30
Maar dan wel de Special Edition bij Play want die cover ziet er ook cool uit, weet iemand toevallig of de UK versie wel op een 106S past?

Ik koop ze allebei, want ik wil en de SE en de Nederlandse stemmen, het is gewoon zo'n coole film:D

Raskel
15-11-2001, 21:43
Ik koop ze allebei, want ik wil en de SE en de Nederlandse stemmen, het is gewoon zo'n coole film:D

Je gaat me toch niet zeggen dat je de film in de Nederlandse versie kijkt??:confused: Tenzij je hem met je kinderen kijkt natuurlijk ;)

(Disney)Tom Houben
16-11-2001, 16:20
Je gaat me toch niet zeggen dat je de film in de Nederlandse versie kijkt??:confused: Tenzij je hem met je kinderen kijkt natuurlijk ;)

De Nederlandse versie van Kuzco is echt zo ontzettend goed!!! Ja, ik kijk dus de nederlandse (en dat zonder kinderen erbij, is dat niet gewaagd:D)

SpaceWolve
16-11-2001, 19:07
Ik koop ze allebei, want ik wil en de SE en de Nederlandse stemmen, het is gewoon zo'n coole film:D

De UK versie heeft ook NL taal, maar geen nl ondertiteling

Remco de Swart
16-11-2001, 19:19
In Australië, o.a. bij EzyDVD, is deluxe 2 disc verkrijgbaar. Deze werkt volgens MichaelDVD zowel op regio 2 als op regio 4. Echter deze versie bevat geen Ned. ondertiteling of soundtrack. Bij EzyDVD kost de DVD incl. verzendkosten ongeveer ƒ50,-

Deze versie heeft naast de extra zoals die in Nederland op de disc staan ook nog de volgende heerlijkheden.

Special features: DISC 2
**A fast paced behind the Scenes tour of how modern Disney animated film is made! You'll go where no outsider has ever ventured...beyond the walls of Disney's animation department!
**the developmental Process
**Story and Editorial
**Layouts and Backgrounds
**The Animation Process
**Putting it all together
**Music and sound
**Publicity

**character voices
**The research trip to Peru
**Creating computer generated images
**Theatrical trailer
**Audio Commentary with the film makers

Bron: EzyDVD & MichaelDVD

(Disney)Tom Houben
17-11-2001, 08:35
De UK versie heeft ook NL taal, maar geen nl ondertiteling

Dat is volgens mij weer een fout van die website. Dat had Deens moeten zijn!

SpaceWolve
17-11-2001, 13:09
Dat is volgens mij weer een fout van die website. Dat had Deens moeten zijn!

Languages Dutch ; Norwegian ; English - Dolby Digital (5.1)

Subtitles Danish ; Danish for the hearing impaired ; English ; English for the hearing impaired ; Norwegian ; Norwegian for the hearing impaired

Ik denk dat je gelijk hebt, op deze manier stond het bij Play aangekondigd. Jammer, maar dat maakt niks uit, de engelse soundtrack vindt ik beter. :)