PDA

Bekijk de volledige versie : DVD met PHILIPS BBTV problemen



edward
28-12-2002, 22:14
Hallo,

Ik heb voor een leuk prijsje een PHILIPS 32PW6515 kunnen kopen. Ben er op zich tevreden mee. Alleen heb ik een raar probleem. Als ik DVD aan het kijken ben en ik ga van de ene scène naar een andere dan zie ik zeer kortstondig een soort van strepen door het beeld. Ik weet niet zeker of het strepen zijn. Het ziet er wit uit. Lijkt wel een soort van storing. Ook bijvoorbeeld bij explosies in een film komt dit beeld naar boven. DE TV is een 50hz en bij het kijken naar de TV heb ik er geen last van. De DVD player is het ook niet, omdat deze het op een andere TV wel goed doet. Iemand enig idee.


EDward

scorpion69
28-12-2002, 22:32
Ik heb weinig verstand van TV's maar ik hoor op dit forum mensen regelmatig zeggen dat je alle technische snufjes uit moet zetten. Schijnt weleens te helpen..

Suc7! ;)

edward
28-12-2002, 22:40
Het is een 50HZ zover als ik weet zitten er geen DIGITALE snufjes in. Met name de eerste 15 minuten van STAR WARS II zie ik wel 10 maal die storing tussen de scene overgangen. Misschien nog andere mensen die een 32PW6515 hebben en dit zouden kunnen proberen voor mij ??

scorpion69
28-12-2002, 23:01
Dan weet ik het ook niet. Toch maar ff wachten tot morgen dan (slik, het is al zondag :D) op de experts. :)