PDA

Bekijk de volledige versie : Rockbitch dvd



martin
29-12-2002, 10:01
Is die DVD nog wat van Rockbitch...heb hem al zien liggen voor 15€.

Wel lachen dat meiden groepje ;)

Steven Maas
29-12-2002, 10:07
http://www.rockbitch.com

:-)

Matt D
29-12-2002, 11:21
is wel redelijk geflipte band, gooiden vroeger tijdens optredens een gouden condoom in het publiek, de persoon die het kon vangen mocht na het optreden van bil gaan met 1 van de groepsleden lol

Jaap22
29-12-2002, 11:25
is wel redelijk geflipte band, gooiden vroeger tijdens optredens een gouden condoom in het publiek, de persoon die het kon vangen mocht na het optreden van bil gaan met 1 van de groepsleden lol

LOL!

John
29-12-2002, 11:29
is wel redelijk geflipte band, gooiden vroeger tijdens optredens een gouden condoom in het publiek, de persoon die het kon vangen mocht na het optreden van bil gaan met 1 van de groepsleden lol

..... en zo lesbies als 1+1 2 is...... :)

ooit nog een aflevering gezien van sex voor de buch waarbij een jongen een wens had om het met die meiden te mogen doen... wat een bende.... werd ie door alle meiden tegelijk genomen op het podium...

martin
29-12-2002, 12:14
is wel redelijk geflipte band, gooiden vroeger tijdens optredens een gouden condoom in het publiek, de persoon die het kon vangen mocht na het optreden van bil gaan met 1 van de groepsleden lol

Ja lachen man.
wel eens een programma gezien op TV over die wijfen, alleen maar beffen,vuisten en weet ik veel allemaal, ohja over het publiek heen plassen vinden ze ook kicken.....

heeft niemand die DVD ??

martin
29-12-2002, 12:17
hmm op kazaa is ook wel wat tevinden (filmpjes)....ff downen.

Jaded
29-12-2002, 13:23
X

martin
29-12-2002, 13:35
X

HUH ???
jaded, je gaat me toch niet vertellen dat je groot Fan bent he'? :)

Pietje
29-12-2002, 13:40
Ik heb nog 's een spreekbeurt over Rockbitch gehouden op de middelbare school, voor maatschappijleer :D

Ik wist niet dat die lui nu nog steeds bestaan.

Jaded
29-12-2002, 13:43
HUH ???
jaded, je gaat me toch niet vertellen dat je groot Fan bent he'? :)
Er stond oorspronkelijk:
Op hun site zie ik enkel iets staan over een video release. Ben je wel zeker dat er een dvd van bestaat?

Maar dan las ik jouw eerste post nog eens ... :)

Ik probeer er iets van binnen te halen ... maar het gaat weer eens niet, teveel voor mij, te traag, enz.

Heb jij al iets te horen gekregen? :)

kruspe
29-12-2002, 13:59
is wel redelijk geflipte band, gooiden vroeger tijdens optredens een gouden condoom in het publiek, de persoon die het kon vangen mocht na het optreden van bil gaan met 1 van de groepsleden lol

Ja,en laat ik nu net de gelukkige zijn geweest die hem had gevangen!!!!!!!:D

Hanna
29-12-2002, 14:05
Sorry.. Vinden jullie dit nou echt opwindend??
Volgens mij zit je van top tot teen onder de chlamydia
als je ze alleen maar áánkijkt...:eek:!!!:D

kruspe
29-12-2002, 14:07
Sorry.. Vinden jullie dit nou echt opwindend??
Volgens mij zit je van top tot teen onder de chlamydia
als je ze alleen maar áánkijkt...:eek:!!!:D

Ach....je moet alles een keer meegemaakt hebben he....;)

martin
29-12-2002, 14:09
Er stond oorspronkelijk:
Op hun site zie ik enkel iets staan over een video release. Ben je wel zeker dat er een dvd van bestaat?

Maar dan las ik jouw eerste post nog eens ... :)

Ik probeer er iets van binnen te halen ... maar het gaat weer eens niet, teveel voor mij, te graag, enz.

Heb jij al iets te horen gekregen? :)

Ik heb ze al in verschillende dvd-winkels zien liggen, maar ik weet niet of het wat is...ik denk dat alleen de show wel leuk is, kwa muziek of kwaliteit disc zal wel niet veel wezen.....

ik ben een filmpje aan het binnen halen genaamd fistf*ck van 66mb ik heb nu na 1 uur pas 9mb binnen gehaald dus gaat lang duren.

naja ik wacht wel af.

martin
29-12-2002, 14:13
Sorry.. Vinden jullie dit nou echt opwindend??
Volgens mij zit je van top tot teen onder de chlamydia
als je ze alleen maar áánkijkt...:eek:!!!:D

wat is chlamydia ??

Opwindend...nou nee niet echt, maar wel uniek.
uniek in de zin van dat een stel geile dames die een brei van geluid/muziek maken en zich laten gaan op het podium en er nog geld mee verdienen ook, want er zijn genoeg mensen die het graag willen meemaken zo'n show.

Mike Philippens
29-12-2002, 14:16
Sorry.. Vinden jullie dit nou echt opwindend??
Volgens mij zit je van top tot teen onder de chlamydia
als je ze alleen maar áánkijkt...:eek:!!!:D
Opwindend niet (hmmm...waarom klik ik dan deze thread aan...) maar het feit alleen dat deze band nogal losbandig is, wil nog niet zeggen dat ze achterlijk zijn. Als je even op hun site kijkt zul je zien dat het allemaal erger lijkt als het is. Onderling gaan ze nogal ver, maar met 'vreemden' nooit zonder veiligheidsmaatregelen. Wat Chlamydia betreft valt het dus best mee. Hoewel ik de motieven van zowel de band als de bezoekers niet kan plaatsen (vanuit mijn eigen beleving dan) heb ik geen problemen met dit fenomeen. Zolang ze het allemaal veilig en schoon doen kan ik meer respect voor hen opbrengen dat voor iemand die bereid is het 'zonder' te doen met een volledig vreemde.

Jeroen Driessen
29-12-2002, 14:29
Wist niet dat deze meiden nog steeds "rocken". Ben er paar jaar geleden eens heen geweest voor de gein, was nog student. Best lache, maar niet zo erg als ik verwacht had. Leuk om eens meegemaakt te hebben, maar ben geen fan geworden....sorry meiden ;)

Hanna
29-12-2002, 16:03
wat is chlamydia ??


dás nou een S....(seksueel) O....(overdraagbare) A....(aandoening)

(6):D

John
29-12-2002, 16:55
wat is chlamydia ??

Opwindend...nou nee niet echt, maar wel uniek.
uniek in de zin van dat een stel geile dames die een brei van geluid/muziek maken en zich laten gaan op het podium en er nog geld mee verdienen ook, want er zijn genoeg mensen die het graag willen meemaken zo'n show.

na "geile" heb ik niet meer doorgelezen........ :D

Jaded
01-01-2003, 11:55
naja ik wacht wel af.
Little update?

martin
01-01-2003, 12:06
Little update?

Ik heb wel wat filmpjes gedownload, maar of ik hiervan een dvd wil kopen???!!! weet ik nog niet.

Jaded
01-01-2003, 12:10
Zou je er een paar van willen doorsturen naar mij?
mail (jaded@pandora.be)

kruspe
02-01-2003, 16:06
Ik was toch wel nieuwsgierig geworden ondertussen dus heb ik hem vandaag toch maar gekocht:p
Meteen gekeken natuurlijk,en inderdaad qua beeld en geluidskwaliteit is het dus helemaal niks!!!Echt slecht!!
Muzikaal gezien valt het eigenlijk allemaal nog wel mee vind ik,er zitten zelfs een paar leuke nummers tussen. Met mijn complimenten voor de drumster!!!Ze is de enigste die ik geen fout heb horen maken.De gitarist kan er eigenlijk ook wel aardig wat van.
Tja....en dan de show he:D
Het is dus een grote gore bedoening,er wordt wat af gefistfuckt!!!
En dan nog zo'n joker uit het publiek met een dildo op zijn hoofd die de gitariste staat te .......!!!! hahaha ja tis wel lachen allemaal eigenlijk.Heel leuk om een keer te zien,maar ik zal er verder maar niet meer over zeggen,voor diegene die de show graag een keer willen zien,kan ik zeggen dat het het aanschaffen van deze DVD best wel waard is,voor die prijs.
En eerlijk gezegd vind ik het muzikaal allemaal zo slecht nog niet...;)

martin
02-01-2003, 16:12
Bedankt voor de info...als ik eens een keer echt niet weet wat ik moet kopen dan neem ik hem wel mee...

Jaded
05-01-2003, 11:46
SCHEUR
Je verkoopt hem toevallig niet? ;)

kruspe
05-01-2003, 11:49
Je verkoopt hem toevallig niet? ;)

Zolang ik nog vrijgezel ben niet denk ik.....:D :D :D
Ja....je moet toch wat he?;)

Jaded
05-01-2003, 11:59
Bück dich...
das Gesicht interessiert mich nicht
Dein Gesicht is mir egal
Bück dich
Nog einmal

Ik heb nooit Duits gehad op school ... maar dat is wel duidelijk zeker? ;)
Anyway ... goed lied! :)

kruspe
05-01-2003, 12:05
Dein Gesicht is mir egal
Bück dich
Nog einmal

Ik heb nooit Duits gehad op school ... maar dat is wel duidelijk zeker? ;)
Anyway ... goed lied! :)

Misschien is het wel een goed idee om samen ook zo'n bandje als Rockbitch te beginnen,maar dan in het duits....;)

Jaded
05-01-2003, 14:48
Hahaha. :)

Stel u voor, dan worden onze dvd's ook enkel gekocht door mensen zoals wij ... ;)

Steven Maas
05-01-2003, 17:17
maar dan in het duits....;) En dan noem je het....
Rammbitch? :D

Niels Simons
05-01-2003, 17:26
of Fistbitch, of ga ik nu te ver...

anyway,ik ben ook wel benieuwd geworden naar die dvd...

niels

kruspe
05-01-2003, 20:19
En dan noem je het....
Rammbitch? :D

Heel goed idee!!!!
Enne....als iedereen op dit forum dan onze DVD koopt,is het nog niet zo slecht dacht ik zo....
Dussss...wanneer beginnen we met repeteren?:D ;)

Steven Maas
05-01-2003, 20:23
Dussss...wanneer beginnen we met repeteren?:D ;) Ik ben bang dat je meer mannelijke dan vrouwelijke artiesten krijgt als je het via dit forum probeert. :eek:
En dan kan ik met zekerheid zeggen dat ik de DVD NIET koop.

kruspe
05-01-2003, 20:26
Ik ben bang dat je meer mannelijke dan vrouwelijke artiesten krijgt als je het via dit forum probeert.

Nou, 4 zullen er toch wel te vinden zijn hoop ik???
Anders nemen we er wel een paar van die opblaasbare bij.....;)

Isis
05-01-2003, 20:35
Nou, 4 zullen er toch wel te vinden zijn hoop ik???
Anders nemen we er wel een paar van die opblaasbare bij.....;)

Succes met zoeken..bestel alvast maar 4 opblaasdames;)...enne...ik kijk met Steef de dvd wel; op z'n schoot!!!(6) (6)

kruspe
05-01-2003, 20:41
Succes met zoeken..bestel alvast maar 4 opblaasdames;)...enne...ik kijk met Steef de dvd wel; op z'n schoot!!!(6) (6)

Ik sta er dus weer eens alleen voor...
Ik ook altijd met mijn goede ideeen:(

Heb er intussen wel 4 besteld bij de Wehkamp,dus dinsdag kan ik beginnen!

Isis
05-01-2003, 20:47
Ik sta er dus weer eens alleen voor...
Ik ook altijd met mijn goede ideeen:(

Heb er intussen wel 4 besteld bij de Wehkamp,dus dinsdag kan ik beginnen!

Wat wil je nog meer...jij hebt er zometeen 4(!) op schoot..met open mond!!(6)(6)

kruspe
05-01-2003, 20:49
Wat wil je nog meer...jij hebt er zometeen 4(!) op schoot..met open mond!!(6)(6)

ja,maar nu moet ik ze nog aan het zingen zien te krijgen...:(

Steven Maas
05-01-2003, 20:51
ja,maar nu moet ik ze nog aan het zingen zien te krijgen...:( Ach, wie let er tegenwoordig nog op zangkunsten? Zie Idols. (6)

kruspe
05-01-2003, 20:53
Ik kan natuurlijk ook nog altijd een buikspreek act met ze gaan doen...:)

Isis
05-01-2003, 20:54
ja,maar nu moet ik ze nog aan het zingen zien te krijgen...:(

Troost je maar met de gedachte dat die meiden ook niet om die kwaliteit bij elkaar zijn gezet door hun platenmaatschappij...;)

Isis
05-01-2003, 20:55
Ik kan natuurlijk ook nog altijd een buikspreek act met ze gaan doen...:)

altijd leuk..(y) :rolleyes:
Dus als ik 't goed begrijp ontferm jij je zo'n beetje over de poppetjes?Als een soort pooier dus..(6)

Steven Maas
05-01-2003, 20:56
Ik kan natuurlijk ook nog altijd een buikspreek act met ze gaan doen...:) Moet je wel ervoor zorgen dat je de muziek en zangkunsten in DTS op de DVD zet. :o

kruspe
05-01-2003, 20:58
Moet je wel ervoor zorgen dat je de muziek en zangkunsten in DTS op de DVD zet. :o

En natuurlijk "the making of" is altijd leuk om te zien hoe ik ze zover heb kunnen krijgen dan natuurlijk....

Isis
05-01-2003, 21:00
Moet je wel ervoor zorgen dat je de muziek en zangkunsten in DTS op de DVD zet. :o

Je bedoelt dat 't dan extra aantrekkelijk voor onze good ol' Henk wordt?!(6)
(of heeft 't te maken met gescheiden kanalen oid.?! :confused: )

Isis
05-01-2003, 21:01
En natuurlijk "the making of" is altijd leuk om te zien hoe ik ze zover heb kunnen krijgen dan natuurlijk....

" 't Begon allemaal bij de Wehkamp....." (6)

kruspe
05-01-2003, 21:02
altijd leuk..(y) :rolleyes:
Dus als ik 't goed begrijp ontferm jij je zo'n beetje over de poppetjes?Als een soort pooier dus..(6)

nou pooier vind ik een beetje te ver gaan....ik denk niet dat ze uit zichzelf veel geld in het laadje brengen,en daar gaat het bij die mannen toch om dacht ik zo.

Isis
05-01-2003, 21:04
nou pooier vind ik een beetje te ver gaan....ik denk niet dat ze uit zichzelf veel geld in het laadje brengen,en daar gaat het bij die mannen toch om dacht ik zo.

Nou ja, je investeert in die miepjes om er uiteindelijk wat mee te verdienen, toch?!;)
O nee, je hebt ze voor jezelf op schoot gekocht...sorry!!:o (6)

Steven Maas
05-01-2003, 21:06
....ik denk niet dat ze uit zichzelf veel geld in het laadje brengen Een verhuurbedrijf beginnen voor opblaaspoppen vind ik ook weer zo'n uiterste.

kruspe
05-01-2003, 21:06
Nou ja, je investeert in die miepjes om er uiteindelijk wat mee te verdienen, toch?!;)
O nee, je hebt ze voor jezelf op schoot gekocht...sorry!!:o (6)

Ik doe het niet voor het geld,maar voor de lol he.
En voor op mijn schoot heb ik wel iets beters dan "rubbere Annie";)

Isis
05-01-2003, 21:08
Een verhuurbedrijf beginnen voor opblaaspoppen vind ik ook weer zo'n uiterste.

Brrr....een soort leasepop...:eek:

Isis
05-01-2003, 21:08
En voor op mijn schoot heb ik wel iets beters dan "rubbere Annie";)


Pfff....pak van m'n hart!!!(6)

kruspe
05-01-2003, 21:08
Een verhuurbedrijf beginnen voor opblaaspoppen vind ik ook weer zo'n uiterste.

En wat dacht je wat het wel niet gaat kosten om ze daarna weer schoon te laten maken?

Kasper P.
05-01-2003, 21:10
En wat dacht je wat het wel niet gaat kosten om ze daarna weer schoon te laten maken? Meer dan een nieuw pop kost :D

Isis
05-01-2003, 21:11
En wat dacht je wat het wel niet gaat kosten om ze daarna weer schoon te laten maken?

Steef spuit ze persoonlijk 1 voor 1 schoon...(6)

kruspe
05-01-2003, 21:13
Meer dan een nieuw pop kost :D

Je spreekt uit ervaring??
vertel me dan maar even wat de kosten voor zo'n schoonmaak operatie zijn:D

kruspe
05-01-2003, 21:16
Steef spuit ze persoonlijk 1 voor 1 schoon...(6)

Met een hogedruk spuit of met z'n............;)

Isis
05-01-2003, 21:18
Met een hogedruk spuit of met z'n............;)

Tja...voor jou een vraag, voor mij....eigenlijk ook!!!:confused: (6)

Steven Maas
05-01-2003, 21:20
Met een hogedruk spuit of met z'n............;) Met MIJN hogedrukspuit ja... Of is dat niet goed genoeg?

kruspe
05-01-2003, 21:22
Met MIJN hogedrukspuit ja... Of is dat niet goed genoeg?

Ik weet niet hoe ver ie rijkt om de binnenkant helemaal zuiver te spuiten;)

Steven Maas
05-01-2003, 21:23
Ik weet niet hoe ver ie rijkt om de binnenkant helemaal zuiver te spuiten;) Daar heb ik speciale opzetstukjes voor. :D

kruspe
05-01-2003, 21:24
Daar heb ik speciale opzetstukjes voor. :D

Kun je die ook bij de Wehkamp krijgen???

Isis
05-01-2003, 21:27
Ik weet niet hoe ver ie rijkt om de binnenkant helemaal zuiver te spuiten;)

Hij vertrouwde me net toe dat 'ie er af en toe over struikelt...:rolleyes:

Steven Maas
05-01-2003, 21:28
Kun je die ook bij de Wehkamp krijgen??? Ik weet niet of de Wehkamp Kärcher verkoopt. :D

kruspe
05-01-2003, 21:29
Hij vertrouwde me net toe dat 'ie er af en toe over struikelt...:rolleyes:

Maar dat komt omdat ie die opzetstukjes er vergeten af te halen was;)

Jaded
24-01-2003, 19:31
De beeldkwaliteit is uitermate slecht te noemen.
Haperingen, blokken in beeld en dergelijke.
Het beeld sloeg zelfs 2 keer vast voor een paar seconden, althans bij mijn exemplaar.
Waardoor de synchronisatie ook even helemaal naar de vaantjes was.

Sommige liedjes waren best ok, wat er van te verstaan was natuurlijk. :)

Het pose gehalte lag wel wat hoog vond ik, kwam nogal over als groot opgezet nummertje. Wat natuurlijk wel mag, maar het draagt niet echt bij tot 'het moment'. :)

Al bij al was het wel redelijk tot goed, zal wel in mijn collectie blijven.

Toch fucking spijtig dat het zo'n slechte release.