PDA

Bekijk de volledige versie : once upon a time in america



garrincha
11-10-2001, 11:28
once upon a time in america

is er in godsnaam iemand die weet wanneer dit
meesterwerk op dvd (r2) komt ?

ik denk dat de film vooral superinteressant voor dvd is, omdat
er vele verschillende en langere versies zijn gemaakt van dit epos
met o.a. glansrollen voor woods en de niro. de langste versie beslaat geloof ik 5 (!) uur !

Robby
14-10-2001, 12:39
Deze film is te koop bij www.interdvd.co.uk .
Dit is een Braziliaanse zone 0 en kan dus op elke speler
afgespeeld worden.
Het is een versie van 3u. 47 min. met verschillende extra's.

Je kunt kiezen uit een Engelse en een Portugese track in 5.1 en
eventueel Engelse ondertiteling.Het beeld is fullscreen zoals hij
volgens hen origineel gefilmd is.
Het is wel een Portugese kaft. Prijs : 30 pond

Richard B.
01-07-2002, 22:31
Nou, ik vindt het toch knap van mezelf dat het me gelukt is om zo'n oude thread te recyclen alleen maar om geen dubbele te hoeven posten. :D

Anyway, ik las in de nieuwsbrief van de speciaalzaak DVD Fanatic dat ze daar volgende week een UK-editie van Once Upon a Time in America binnenkrijgen. Ik kan nog nergens info vinden over zo'n release. Heeft iemand hier meer details over?

Richard

Frank
01-07-2002, 23:02
De nieuwsbrief van The Movie Store meldde dit ook al. Ik heb op internet gezocht naar meer informatie over deze titel, maar ik kan niets vinden. Een beetje vreemd.

Richard B.
01-07-2002, 23:10
Apart. Dit is een titel die al heel lang op de lijst met 'vermiste titels' staat en ik kan me niet voorstellen dat ie zomaar opeens opduikt zonder echte vooraankondiging. Ik heb inmiddels een mailtje naar DVD Fanatic gestuurd met een verzoek om verduidelijking over het 'hoe-en-waarom' van deze aankondiging.

Richard

garrincha
03-07-2002, 11:56
was ff afwezig, maar hier dan alsnog de
sherlock holmes-trofee !
knap stukje spit- en graafwerk ! ;)

Rogier Burghout
03-07-2002, 13:33
Nou volgens IMDB,com (http://us.imdb.com/Technical?0087843) is de film toch echt gefilmd in 1.85:1. het geluid klopt echter wel, dat het mono is. Maar het lijkt me een video transfer. Ikw acht leiever op een betere kwaliteit...

Mark_vdH
03-07-2002, 15:32
Even van een ander (Amerikaans) forum gelift....:


On a little bit of inside news, Once Upon A Time In America, previously only available in Brazil, has now also been released in Greece. Aware that it has been unavailable anywhere since before Cher discovered her plastic surgeon, it is now being offered accross Europe complete with an English cover and an English menu. Available across the net and at your local e-bay soon. Fullscreen and 2.0 for those interested. But don't allow yourself to be ripped off. It is going VERY cheap.

INFO from r2-dvd.org

I sure a few of you are interesting in picking this up.

Kon het bericht zelf niet vinden op r2-dvd, dus post ik het zo maar.....

Rogier Burghout
03-07-2002, 15:39
Dat lijkt verdomd veel op die andere versie die als R4 release aangeduid staat...

F. Philipsen
03-07-2002, 15:51
Die DVD is toch zo'n Laserdics ripoff....geen officiele release....dat heb ik tenminste ergens gelezen.

Richard B.
09-07-2002, 08:17
Hm.. Dat klinkt allemaal niet al te veelbelovend. Mijn dealer had het over een release van een kleine Engelse maatschappij, maar dat klonk veelbelovender dat het (waarschijnlijk) echt is. Nou ja: ik wacht het maar even af wat dit gaat worden.

Richard B.
09-07-2002, 10:49
Ok, ik kreeg onderstaand rijtje specs van mijn dealer die me enigzins geruststellen. De uitgever is nog steeds onbekend (zou wel die 'Griek' kunnen zijn) maar deze uitgaaf is tenminste 5.1 en widescreen. Zie hier:


specificaties:
Het betreft een éénmalige inlading van een import uit de E.E.G., maar niet uit de UK.

De hoes en menustructuur zijn Engelstalig. De DVD is regiovrij.

Geluid: Dolby 5.1

Extra's: Biografieen, filmografieen en Trailer.

beeld: 16/9 anamorfic widescreen

Taal: Engels

Ondertiteling: Engels, grieks, Portgees.

Mark_vdH
09-07-2002, 11:40
Klinkt goed, rnmboon.

Heb je misschien een verkoopadresje en een datum waarop die beschikbaar is :) ?

Ben trouwens ook benieuwd wanneer de 'echte', door warner geproduceerde dvd wordt uitgebracht:


According to an interview given by Sergio Leone's son in november 1998, Regency and Warner are planning to reconstruct and re-release Sergio Leone's original 250-minutes director's cut and have requested the missing footage from him.

Info:IMDB (FYI: Europese cut is 227 min.)

Richard B.
09-07-2002, 12:00
Klinkt goed, rnmboon.

Heb je misschien een verkoopadresje en een datum waarop die beschikbaar is :) ?


Ik heb 'm besteld bij DVD Fanatic te Zwolle en hij zou aan het eind van de week binnen moeten komen. DVD Fanatic is te bereiken via website http://www.dvdfanatic.nl/ en mailadres info@dvdfanatic.nl. Voor zover ik weet doen ze niet aan 'post-order'.

BTW: noem svp mijn naam en misschien krijg ik dan nog wel een leuke korting. :D

Richard (die de vlag uithangt vanwege zijn 200e posting)

Mark_vdH
09-07-2002, 16:24
Richard, bedankt voor de info :)


(die de vlag uithangt vanwege zijn 200e posting)
Ik zit ook 'al' precies op de honderd.....

Martin van Tuijl
10-07-2002, 16:50
Nou, ik vindt het toch knap van mezelf dat het me gelukt is om zo'n oude thread te recyclen alleen maar om geen dubbele te hoeven posten. :D
Erg knap inderdaad :D
Het was een derde geworden want er was al een thread over o-u-a-t-i-a namelijk hiero (http://www.dvd.nl/forum/showthread.php?s=&threadid=3271) ;)
Daar is trouwens ook nog bruikbare informatie te vinden.

Fafa
15-07-2002, 15:08
Heeft iemand deze DVD al binnen?

Bij Play is ie al te bestellen zag ik, maar ik twijfel toch over de kwaliteit van de DVD.

grzzz

Richard B.
15-07-2002, 19:10
Heeft iemand deze DVD al binnen?

Bij Play is ie al te bestellen zag ik, maar ik twijfel toch over de kwaliteit van de DVD.

grzzz

De discussie is min-of-meer vervolgt in deze thread: http://www.dvd.nl/forum/showthread.php?s=&threadid=9081

Reinbo
20-07-2002, 08:18
Ik heb gisteren nog eens naar mijn widescreen laserdisc (1:1,85) gekeken en ik kan iedereen aanraden te wachten op een widescreen versie van dit meesterwerk. De fotografie is namelijk briljant en het is een doodzonde om hier een pan en scan versie van uitte brengen.