PDA

Bekijk de volledige versie : KISS DVD advies gewenst



Skidip
30-12-2002, 20:27
Luitjens,

Hopelijk zijn er meer fans van de oude (en de ge-revivalde) KISS op het forum...

Wat ik zoek is een DVD met een mooi concert erop van de tour van 96-97 (of rond die tijd) waar Gene, Paul, Ace en Eric acte de presence geven. (Een concert uit de oude tijd van deze 4 is ook ok)

Het enige wat te vinden is zijn DVD's met rockumentarys en andere dingen die je 1 keer wilt zien, met als bonus dan 3 of 4 live nummers erbij. En van die DVD's zijn er dan 4 verschillende....

Dank, groet en een fijn oudjaarsfeestje gewenst,

Skidip

Eddy
30-12-2002, 22:28
Zelf ben ik ook al een tijdje op zoek naar een mooie concertdvd van Kiss, maar ik heb ook nog niets kunnen vinden.
Er was ook al heel lang geleden sprake van een nieuwe live cd, getiteld Kiss Alive 4. Tegelijkertijd zou er dan ook een video/dvd uitgebracht worden van hetzelfde concert. De cd is er nooit gekomen en de video/dvd helaas ook niet. Er circuleert momenteel op internet wel een mpg-bestand met daarop beelden van het laatste concert van Kiss met Gene, Paul, Ace en Peter. Het lijkt dat dit concert afkomstig is van een pay-per-view uitzending.
Ik lees de laatste tijd op het internet geruchten over aantal 'afscheidsconcerten' dus misschien komen ze alsnog met een mooie concertdvd. De leden van Kiss zijn er denk ik wel commercieel genoeg voor om zoiets nog uit te gaan brengen. Voorlopig is het nog wel afwachten ben ik bang.

rwessel
31-12-2002, 19:38
De enige KISS-dvd met een heel concert er op die ik heb kunnen vinden is KISS Animalize. Dit is een braziliaanse dvd. Het lijkt erop of dit concert (MTV Detroit 1984) van een (japanse) VHS is overgezet. Het geluid is overigens wel een 5.1 mix.

Ik heb nog wel ergens de link naar die braziliaanse webshop. Laat maar weten als je interesse hebt.

Overigens staan op KISS Exposed en KISS Konfidential ook vele (hele) live-nummers uit de jaren 70, 80 en 90 !!

Grtz, Roland.

PS : Via de KISS Kollector fanclub is ook aan bootleg-vcd's van vele concerten te komen. Deze kunnen op sommige dvd-spelers gespeeld worden (niet de mijne overigens).

Skidip
01-01-2003, 21:58
Ik had al een beetje zo'n vermoeden, als er iets moois zou bestaan, dan waren we het al tegengekomen.

Qua commercialiteit schieten onze vrienden hierin even te kort, het zou een kaskraker in muziekdvds kunnen zijn om een mooi concert uit te brengen. Te typisch dat er wel 4 rockumentarys van ze zijn.

Wij wachten en hopen op de 'hottest band in the world!'

Groets en een megamooi nieuwjaar gewenst,

Skidip