PDA

Bekijk de volledige versie : star wars ep 4,5,6 transfer dvds.



maximus
31-12-2002, 17:27
Heeft iemand ervaring met de deze dvds van starwars die overgezet zijn van laserdisc naar dvd?
en dan heb ik het natuurlijk over de kwaliteit van het beeld en geluid.
;)

Ronald Dassen
31-12-2002, 17:30
Ikzelf heb hier nog geen ervaring mee, maar ik hoop wel dat er een paar positieve reacties op komen, want ik zit met smart te wachten op deze 3 dvd's.

Nick G
31-12-2002, 17:43
zijn ze ergens in nl te krijgen????
want kan alleen een engelse site vinden en heb het nooit zo op cc betalingen.

Harry B.
31-12-2002, 17:46
Weleens van Ebay en marktplaats.nl gehoord? :D

maximus
31-12-2002, 17:51
zijn ze ergens in nl te krijgen????
want kan alleen een engelse site vinden en heb het nooit zo op cc betalingen.


Ja dan kan je het beste op ebay kijken.
Maar kan iemand mij het vertellen of het het waard om ze te kopen of gewoon zeker nog 3 jaar te wachten op de echte release?

Nick G
31-12-2002, 17:52
op marktplaat 80 euro en op ebay niks ene 80 euro is veel te hoog in het buitenland kost hij rond de 35 dollar

Edwin vd Zwaard
31-12-2002, 17:58
Idd.. 35 euro is een prima prijs.. En de kwaliteit is volgens mij ook best goed te doen.. Als specificaties kwam ik tegen:

Star Wars Trilogy 3DVD (DVD 9)
Special Edition (5 Star Collection) NTSC Format. Widescreen. Sound: English Dolby 5.1 Surround/ DTS 5.1 Digital Surround. Digitally Remastered Audio Tracks and Image. Original Theatrical Trailer. Removable Subtitles

Met een prijsje van $35.99 incl verzenden..

Nick G
31-12-2002, 18:00
maarja hebbie wel een cc nodig ene keb er geen 1

Edwin vd Zwaard
31-12-2002, 18:03
dan heb je inderdaad een cc nodig.. Maar betaling gaat via CCnow, en das simpelweg gezegd gewoon veilig..

Dus vraag eens bij je vrienden/kennissenkring of iemand iets voor je wil bestellen..

maximus
31-12-2002, 18:03
maarja hebbie wel een cc nodig ene keb er geen 1


ja daar kunnen we je niet bij helpen.

Lex v/d Moolen
31-12-2002, 18:07
Ik heb deze ook al een tijdje in huis, besteld bij www.ezydvds.com. Redelijke kwaliteit van beeld, maar geen top. Maar beter dan VHS, zeker als je die zoals ik meer dan 10 jaar in je bezit heb. Een mooie overbrugging naar de officiele release in (2006??)

Niels Simons
31-12-2002, 18:13
ik vind ze van aardige kwaliteit,maar domweg geen tijd om ze te kijken. vandaar dat ik de mijne aan Ronald heb verkocht.

groeten,niels

Ronald Dassen
31-12-2002, 18:54
je geld is er nog nie,nog ff geduld:) )
groeten,niels

Boehoehoe.....de banken zullen ook wel last hebben van de kerstdrukte :( ;)

Ronald Dassen
31-12-2002, 18:59
Ik heb deze ook al een tijdje in huis, besteld bij www.ezydvds.com.

Is dat een beveiligde site ofzo?????

ik kom er niet op. er wordt gevraagd om gebruikersnaam en pasword??

Sorry, ff off-topic :o

Nick G
31-12-2002, 19:47
Is dat een beveiligde site ofzo?????

ik kom er niet op. er wordt gevraagd om gebruikersnaam en pasword??

Sorry, ff off-topic :o

Staat een punt achteraan de url haal die ff weg ;o)

Niels Simons
31-12-2002, 19:51
op die site kom je uit op 39 euro inc verzenden.
dus met een creditcard is dat idd interessant ja.

groeten,niels

Niels Simons
31-12-2002, 20:22
t zijn iig zeer leuke initiatieven ware t niet dat t allemaal een beetje illegaal is.

niels

maximus
01-01-2003, 10:08
bedankt voor jullie reacties ik heb ze gisteren avond nog besteld bij deze site (http://www.dvdexpress2u.com/)

(y) :bier:

Niels Simons
01-01-2003, 13:16
Thank you for visiting DVDExpress2u.com.

We are currently upgrading our server facilities.
Our site would be temporarily unavailable.


For support or order inquiries, please e-mail us

dan vind ik dat je veel mazzel hebt,hij is nu uit de lucht.kben zelf wel benieuwd hoeveel dat je er daar voor moet betalen?

groeten,niels

maximus
01-01-2003, 14:14
Thank you for visiting DVDExpress2u.com.

We are currently upgrading our server facilities.
Our site would be temporarily unavailable.


For support or order inquiries, please e-mail us

dan vind ik dat je veel mazzel hebt,hij is nu uit de lucht.kben zelf wel benieuwd hoeveel dat je er daar voor moet betalen?

er is nu 1 setje besteld,ik kijk ff hoe lang t duurt voordat k die heb,en daarna kunnen er altijd nog meer volgen.

groeten,niels


Ja ik zag het, maar hij komt vast wel weer online.

ik heb het volgende moeten betalen voor de starwars trilogy
Subtotal: $35.97
Shipping: $4.97

GRAND TOTAL: $40.94

dat vind ik zelf niet duur nou hopen dat het wat is.

Niels Simons
01-01-2003, 14:16
dat zijn amerikaanse dollars??

niels;)

maximus
01-01-2003, 14:24
dat zijn amerikaanse dollars??

want dan heb ik ze dus net iets goedkoper...

niels;)

yep (toch niet veel goedkoper he?:( )


he cool ik ben een Senior Member!! geworden dit is me 100ste post.

Niels Simons
01-01-2003, 14:27
duurt t lang denk je om te shippen?
zal toch al gauw 10 dagen zijn denk ik...

niels

maximus
01-01-2003, 14:34
scheelt maar 1 of 2 euro maximus:D

maar eh,volgende week krijg ik weer een set als t goed is,voor de beuker.

duurt t lang denk je om te shippen?
zal toch al gauw 10 dagen zijn denk ik...

niels

7 tot 20 dagen stond er, dus word denk ik tussen de 10 en 15 dagen.;)

Tossie
01-01-2003, 14:49
Maar hoe is de kwaliteit nu dan?
Is ie goed/matig/slecht?
Zeker voor wat betreft het geluid ben ik er wel erg benieuwd naar.
Dus iemand gebruikers ervaring?

Niels Simons
01-01-2003, 14:53
daar ben ik ook wel benieuwd naar:D

niels

Pepijn Wildbret
01-01-2003, 18:35
Hoeveel kosten ze bij jou dan niels? (inclusief verzenden)

Ben namenlijk misschien ookwel geintresseerd. Moet ik het voor een bepaalde datum zeggen? Of maakt dat niet uit?

Pepijn

Niels Simons
01-01-2003, 18:39
beuker is de laatste die ik heb kunnen matsen.

groeten,niels

Tossie
01-01-2003, 21:55
Is voor $41.96 te koop op het internet, inclusief verzenden.
Neem nou toch gewoon een CC, ben je van niemand meer afhankelijk om deze mooie box te kopen..

Pepijn Wildbret
01-01-2003, 22:00
Is voor .96 te koop op het internet, inclusief verzenden.
Neem nou toch gewoon een CC, ben je van niemand meer afhankelijk om deze mooie box te kopen..

Ik heb een CC, en bestel ook vaak dvd's op het net. Maar aangezien dit bootlegs zijn en dus niet via de "officiele sites" verkrijgbaar zijn, ben ik iets terughoudender. Als niels net zo duur zou zijn (of een a twee euro's duurder) zou ik ze toch liever via hem bestellen.

Zie alleen net dat Niels z'n post heeft aangepast, en ik dus toch de dvd's via een webshop moet bestellen.

Tossie
01-01-2003, 22:03
Zelf heb ik al eens besteld bij ww.ezydvds.com en ze zijn erg goed. Ik heb er The Fifth element SB besteld. De eerste keer was de disc defect en ik heb gewoon een nieuwe toegstuurd gekregen. Een toppie service. Echt waar!

Pepijn Wildbret
01-01-2003, 22:16
Zelf heb ik al eens besteld bij ww.ezydvds.com en ze zijn erg goed. Ik heb er The Fifth element SB besteld. De eerste keer was de disc defect en ik heb gewoon een nieuwe toegstuurd gekregen. Een toppie service. Echt waar!

Ok, Dan ga ik dat ook maar eens proberen.

The Scratcher
02-01-2003, 13:43
ik vind ze van aardige kwaliteit,maar domweg geen tijd om ze te kijken. vandaar dat ik de mijne aan Ronald heb verkocht.


Wel tijd om uuuren achter je pc te zitten? :D

Ronald Dassen
03-01-2003, 17:18
Vandaag de 3 delen ontvangen, en natuurlijk een eerste blik geworpen op deze schijfjes.

De kwaliteit van het beeld vind ik zeker heel erg meevallen. Het kan beter, en voor de beste beeldkwaliteit zullen we toch echt moeten wachten op de officiële release van deze dvd's.
Maar het is stukken beter dan VHS, en ik denk nog net iets beter dan VCD kwaliteit.

Met het geluid is iets vreemder aan de hand naar mijn mening. Er staat een DD 5.1 track op, en een DTS 5.1. (ook wel een DD 2.0, maar dat doet niet ter zake lijkt mij :D )

Het vreemde vind ik, dat ik de DD 5.1 track beter vind klinken, dan de DTS 5.1 track. Het totale geluidsbeeld zou denk ik wel beter kunnen, maar ook daar is het wachten op tot de officiële release, echter, het geluid is zeker niet slecht.

Ik denk, dat als mensen de films nu al op dvd willen hebben, en niet echt kunnen wachten op de officiële release, dit een leuke optie is.

Persoonlijk vind ik de dvd's goed zat, qua beeld én geluid. Toch maar mooi deze films bekijken op je dvd speler, met goed (maar geen perfect) beeld, en natuurlijk 5.1 surround geluid. ;) (y)

Eric van Ballegoie
03-01-2003, 17:24
Het vreemde vind ik, dat ik de DD 5.1 track beter vind klinken, dan de DTS 5.1 track. Het totale geluidsbeeld zou denk ik wel beter kunnen, maar ook daar is het wachten op tot de officiële release, echter, het geluid is zeker niet slecht. Dat komt omdat de DTS track is gemaakt van de DD 5.1 track, huis-tuin-en-keuken-prutsen dus. Op de LD staat geen DTS track en deze track hebben ze dus zelf gemaakt omdat DTS nu eenmaal een toverwoord is tegenwoordig. De DTS track is inderdaad zeer slecht.

Het beeld is trouwens ook erg slecht (al valt het op een TV wel mee), de DD 5.1 tracks zijn redelijk, maar niet geweldig.

PS: Handel in deze titels (en andere bootlegs) is op het DVD.nl Forum NIET toegestaan.

Ronald Dassen
03-01-2003, 17:27
Dat komt omdat de DTS track is gemaakt van de DD 5.1 track, huis-tuin-en-keuken-prutsen dus. Op de LD staat geen DTS track en deze track hebben ze dus zelf gemaakt omdat DTS nu eenmaal een toverwoord is tegenwoordig. De DTS track is inderdaad zeer slecht.

Het beeld is trouwens ook erg slecht (al valt het op een TV wel mee), de DD 5.1 track zijn redelijk, maar niet geweldig.

Ah, nu begrijp ik het van die DTS track. Maar ik vind het beeld toch wel reuze meevallen, op tv natuurlijk, want ik ben voorlopig nog geen trotse bezitter van een projector of plasma scherm. ;)

Lex v/d Moolen
03-01-2003, 17:43
Maar ik vind het beeld toch wel reuze meevallen, op tv natuurlijk En is altijd nog beter dan VHS;)

Oakey
03-01-2003, 18:21
Ik ben zelf geen SW-adept, maar als je niet aan de bootlegs wilt en je vhs'jes onkijkbaar geworden zijn, zijn de VCD's een goedkoop en legaal alternatief. Voor rond de €25 te krijgen in een leuke box en gewoon af te spelen op je dvd-speler. Natuurlijk wel gewoon fullscreen en stereo.

http://www.allvcd.com/images/Starwarstrilogy.jpg

michelvanduivenbode
03-01-2003, 22:14
dus iedereen heeft goede ervaringen met ezydvds????
daar zal ik dan toch eens wat proberen te bestellen
toch leuk die indiana jones en star wars dvd's gewoon voor de heb tot de orginele release daar is want de extra's zal ik dan toch ook weer graag zien
ook zeldzame dvd's als de disney treasures zitten in het assortiment leuk

Ronald Dassen
04-01-2003, 00:34
dus iedereen heeft goede ervaringen met ezydvds????
daar zal ik dan toch eens wat proberen te bestellen
toch leuk die indiana jones en star wars dvd's gewoon voor de heb tot de orginele release daar is want de extra's zal ik dan toch ook weer graag zien
ook zeldzame dvd's als de disney treasures zitten in het assortiment leuk

Ja, hallo, nu niet allemaal daar gaan kopen, dan blijven de titels niet zo heel erg origineel meer :D :D :D