PDA

Bekijk de volledige versie : RAMP? schijnt dat de B&W zijn inporteur weg gaat!



JCL
02-01-2003, 17:00
Hoi allemaal,

Vandaag ff naar de Expert geweest ( ff babbelen over onze 405 zie tread vraagje over de Sony DVP-NS405 bij DVD spelers) en toen aan de klets geraakt.

Ik ben ook nog steeds bezig om voor die vriend een HT samen te stellen (hij wacht op zijn audio meubel) en toen kwam B&W ter sprake. de jonge was ook zeer geintreseerd in B&W's maar vertelde mij dat de B&W inporteur weg was! hij zei dat als je nu nog B&W's kon krijgen je geluk had en ze straks niet meer aan te komen zijn in Nederland. Is niet een ramp voor de B&W liefhebber???

doei Sonyman

Donovan
02-01-2003, 17:05
Hey! Dat zijn geen grappen meer! :mad:

Christiaan Sauer
02-01-2003, 17:06
Het lijkt me dat dit niet zo'n vaart gaat lopen. Ik kan me niet voorstellen dat een merk als B&W weg zou gaan uit Nederland. Wat voor reden zouden ze ervoor hebben? Kan ik me echt niet voorstellen. Je leest vaak genoeg dat mensen B&W speakers hebben, dus het is ook niet zo dat ze geen afzet hebben.
Geef het wat tijd, en er is geen vuiltje meer aan de lucht:) (hoop ik dan maar, want over enkele jaren komen er toch echt genoemde speakers bij mij thuis te staan)

Ronald Dassen
02-01-2003, 17:21
Tja, als het wel zo is, dan vind ik het wel een probleem.
Want voordat ik alles bij elkaar heb gespaard voor een compleet nieuwe set, ben ik wel een jaartje verder :( En als ze dan niet meer te krijgen zijn, moet ik weer op zoek naar een ander merk :mad:

Christiaan Sauer
02-01-2003, 17:23
Tja, als het wel zo is, dan vind ik het wel een probleem.
Want voordat ik alles bij elkaar heb gespaard voor een compleet nieuwe set, ben ik wel een jaartje verder :( En als ze dan niet meer te krijgen zijn, moet ik weer op zoek naar een ander merk :mad:

gewoon in Duitsland bestellen?
Maar ik kan me niet voorstellen dat ze weggaan.

Harry B.
02-01-2003, 17:35
Hmmm, dit riekt nogal naar stemmingmakerij, volgens mij is dit weer een storm in een glas water ;)

Sander Dubbeldam
02-01-2003, 18:04
misschien kan er beter de vraag worden gesteld wie de importeur van b&w is. misschien is die wel weg, maar gaat een ander verder....

garmtz
02-01-2003, 18:24
Bowers and Wilkins Nederland is de importeur. Ik denk dat het een sterk verhaal is... Zij maken mega-winsten in Nederland en zullen er ECHT niet zomaar mee ophouden lijkt mij.

Wil je het echt weten, bel ze:

B&W Speakers Nederland
Brugwachter 9
3034 KD Rotterdam
Tel.: 010 4134422

Pieter
02-01-2003, 20:48
De importeur van B&W is Rotel (B&W/ Rotel), en dat ze weggaan uit Nederland is een grote onzin, mocht het ooit zo zijn in de toekomst dat deze importeur weg wil gaan staan er denk ik 300 andere te springen om het over te nemen, volgens mij weer een thread die nooit had hoeven te bestaan.

Harry B.
02-01-2003, 20:55
volgens mij weer een thread die nooit had hoeven te bestaan.
Zeker aangezien het niet eens op een concreet bericht is gebaseerd, maar op een gerucht (van een vriend gehoord :rolleyes: )

Zo ken ik er nog een paar: 'Weet je wat de melkboer vanmorgen vertelde..........'

Donovan
02-01-2003, 21:49
'Weet je wat de melkboer vanmorgen vertelde..........'

Je hebt je vader gesproken? :D (sorry)

Christiaan Sauer
02-01-2003, 21:59
Wat is nu een betere manier dan het ze zelf vragen? Juist :D
Ik hoop binnenkort antwoord te hebben. En dan hebben we het van de bron zelf. (denk wel dat ik snel antwoord heb, zeker als het niet zo is, dan willen ze dat wel snel de wereld uit hebben neem ik aan)

Harry B.
02-01-2003, 22:01
Je hebt je vader gesproken? :D (sorry)
Dat was jij toch :D

Patrick vdB
02-01-2003, 22:02
De importeur van B&W is Rotel (B&W/ Rotel)

Kleine correctie;) B&W Nederland is importeur van B&W, Rotel en Classe.

Verder geheel met je eens dat dit bericht absolute nonsense is.

Mvrgr

Patrick

Donovan
02-01-2003, 22:12
Dat was jij toch :D

Hmm, volgens mij was ik op m'n 6e nog niet geheel sexueel actief... (wordt nu wel heel erg offtopic BTW)

Harry B.
02-01-2003, 22:23
Hmm, volgens mij was ik op m'n 6e nog niet geheel sexueel actief... (wordt nu wel heel erg offtopic BTW)

En om het offtopic te houden: Wat heeft dit nou weer met een melkboer te maken???

Donovan
02-01-2003, 22:25
En om het offtopic te houden: Wat heeft dit nou weer met een melkboer te maken???

Melkboer -> je vader -> ik? -> kannie want ik ben maar 6 jaar ouder dan jij.

Je ziet, geheel en al logisch. :confused:


Ik voel een slotje aankomen :o

Harry B.
02-01-2003, 22:27
Melkboer -> je vader -> ik? -> kannie want ik ben maar 6 jaar ouder dan jij.
Je ziet, geheel en al logisch. :confused:

Ik voel een slotje aankomen :o

Snurk...., hoe had ik nou moeten weten dat jij 6 jaar ouder bent als ik:confused:

(Waar blijft dat slotje nou?)

Johan van den D.
03-01-2003, 00:02
misschien kan er beter de vraag worden gesteld wie de importeur van b&w is. misschien is die wel weg, maar gaat een ander verder.... Ik denk dat er dan genoeg zijn die het maar al te graag over willen nemen;)

Arnold van Oostrum
06-01-2003, 16:12
B&W Speakers Nederland
Brugwachter 9
3034 KD Rotterdam
Tel.: 010 4134422 Ik heb contact gehad met B&W/Rotel. Namens hun kan ik jullie melden dat B&W Speakers de importeur voor B&W en Rotel in Nederland is en blijft. Het gerucht is gewoon uit de lucht gegrepen. Het adres ter volledigheid nog even gequoted.

Voor de volledigheid nog een gezipt xls-bestandje toegevoegd met een overzicht van alle B&W / Rotel dealers in Nederland.

Tim Weisselberger
06-01-2003, 16:16
dit was dus weer larie"sony"man verhaaltje? :)

NicK Portier
06-01-2003, 22:19
Slotje?;)

StrayDog
07-01-2003, 23:37
Zal een hele opluchting zijn voor veel mensen.
Want stel je voor dat er geen B&W meer verkocht zou worden, dan moeten ze opeens verder gaan kijken dan hun neus lang is...
(Ja er zijn nog meer goede merken! ;) )

Johan van den D.
08-01-2003, 16:28
(Ja er zijn nog meer goede merken! ;) ) Tuurlijk
Maar noem er maar gelijk een paar als je wilt

Raskel
08-01-2003, 16:58
Want stel je voor dat er geen B&W meer verkocht zou worden, dan moeten ze opeens verder gaan kijken dan hun neus lang is...
(Ja er zijn nog meer goede merken! ;) )

Sony, Philips, JVC....;)

StrayDog
08-01-2003, 17:01
Sony, Philips, JVC....;)

Wat zie ik daar??

Kef, hoe kom je er op. Die ga je binnenkort toch zeker wel inruilen op B&W 's he ;)

Gelukkig wel al een B&W sub :D

Raskel
08-01-2003, 17:02
Wat zie ik daar??

Kef, hoe kom je er op. Die ga je binnenkort toch zeker wel inruilen op B&W 's he ;)

Gelukkig wel al een B&W sub :D

Grappig dat je het zegt, wilde ze ruilen voor de B&W CDM serie (6)

Erikro
08-01-2003, 18:35
Sony, Philips, JVC....;)
vergeet bose niet.http://www.kurts-smilies.de/kopfpatsch.gif