PDA

Bekijk de volledige versie : Quentin is de heerser ...



StevenTD
03-01-2003, 11:19
Check: http://www.apple.com/trailers/miramax/kill_bill/

and you will know what's up!

Love,

ST.

Ronald Stiebolt
03-01-2003, 11:29
Ziet er wel stoer uit, maar niet echt Tarantino als je 't mij vraagt. Heeft meer iets weg van 'Big trouble in Little China' - the sequel....

Ik zal 'm zeker aanschaffen, de bioscoop sla ik maar een keertje over....

Marco
03-01-2003, 11:30
Volgens mij heeft QT (eum geen quicktime ;) ) teveel naar Game of Death gekeken :D

Lees trouwens hier (http://www.baader-kirchofer.net/tarantino/movie/killbill/killbill.htm) dat Kill Bill in Cannes 2003 wordt getoond. De echte USA première is pas 10 Oktober. En Nederland is uiteraard later aan de beurt.
RCV Film Distribution is de gelukkige om in Kill Bill in de Benelux te gaan distribueren in diverse Benelux bioscopen.

Waarschijnlijk zal deze film vooral tegen The Matrix Revolutions moeten gaan opboksen.

Oh ja, Samuel L. Jackson is (ook) weer van de partij :D

Johan van den D.
03-01-2003, 11:46
Ziet er wel stoer uit,Dit zeker en hij is denk ik het bekijken zeker wel waard

Patrick Deckard
03-01-2003, 12:05
Dat ziet er inderdaad heel goed uit. Helaas was QT vroeger degene die vernieuwde, en bepaalde wat er cool was. Aan de trailer te zien, lijkt hij nu vele anderen te volgen, en is het "gewoon" een zoveelste martial arts film... sorry.

Gabriel B.
03-01-2003, 12:17
Originally posted by Patrick Deckard
[B]en is het "gewoon" een zoveelste martial arts film...

Hetgeen me aan de trailer het meeste opvalt is het gebrek aan dialogen.
Als QT er in slaagt om dezelfde spitste dialogen als in zijn vorige films ook in deze te gebruiken, dan zou KILL BILL wel eens heel wat anders kunnen zijn dan de zoveelste martial arts film.
Afwachten maar.

mark t
03-01-2003, 13:02
Dat ziet er inderdaad heel goed uit. Helaas was QT vroeger degene die vernieuwde, en bepaalde wat er cool was. Aan de trailer te zien, lijkt hij nu vele anderen te volgen, en is het "gewoon" een zoveelste martial arts film... sorry. Het originele van Tarantino zit hem niet zo zeer in de vernieuwing, maar in de interessante hutspot die hij altijd maakt van invloeden uit allerlei cult- en andere obscure films (het is bij vlagen zelfs zo zeer 'gejat' dat het nauwelijks nog origineel genoemd kan worden). In dit geval heeft hij zich laten beïnvloeden door martial art-films. Ik ga er dus niet vanuit dat hij z'n touch kwijt is, maar dat hij nu voor andere invloeden heeft gekozen -in aanvulling op de invloeden die toch al terugkwamen in z'n films. Dit kan dus best weer een knaller worden.

Rochan
03-01-2003, 13:11
Check: http://www.apple.com/trailers/miramax/kill_bill/

and you will know what's up!

Love,

ST.

Ziet er allemaal heel coooool uit. (y) Kan niet wachten totttie uitkomt.:D

Timothy
03-01-2003, 13:25
Kill Bill gaat kont schoppen!!!

Zoals gezegd laat hij zich gewoon beinvloeden door andere stijlen (zoals eerder Jackie Brown > blaxploitation. toen dacht ook iedereen: wordt nix).

En bij de weg: Was dat Mr. Blonde????? Hier ga ik nog een klein jaar over dromen, ben ik bang. Het zou zo VET zijn als hij hierin is verwerkt (het is immers niet gezegd dat Kill Bill ná Reservoir Dogs afspeelt).

Damn, en je ziet nu al die heerlijke verwijzingen van Tarantino: Uma in de befaamde Bruce Lee motor-outfit (ook bekend van Tekken3).

Patrick Deckard
03-01-2003, 13:26
Het originele van Tarantino zit hem niet zo zeer in de vernieuwing, maar in de interessante hutspot die hij altijd maakt van invloeden uit allerlei cult- en andere obscure films (het is bij vlagen zelfs zo zeer 'gejat' dat het nauwelijks nog origineel genoemd kan worden). In dit geval heeft hij zich laten beïnvloeden door martial art-films. Ik ga er dus niet vanuit dat hij z'n touch kwijt is, maar dat hij nu voor andere invloeden heeft gekozen -in aanvulling op de invloeden die toch al terugkwamen in z'n films. Dit kan dus best weer een knaller worden.

Inderdaad: hij stal, kopieerde, nam over... maar uit die hutsepot emergeerde iets verfrissends, iets nieuws... Maar deze trailer doet mij denken aan de proliferatie die we hebben gekend na de Matrix film: elke film bezat ineens invloeden uit deze soort films (let op, matrix ging ook de mostard ergens anders halen: zelfs het verhaal is niet erg origineel). Wat ik wil zeggen is dit: QT liet zich vroeger inspireren door dingen die we wel herkenden, maar niet echt kenden... dit gevoel heb ik bij het bekijken van deze trailer niet. MAAR INDERDAAD: AFWACHTEN! KAN BEST LEUK WORDEN!!!

Jeroen Driessen
03-01-2003, 13:42
Ben hem aan het kijken en dit wordt écht geen doorsnee Martial Arts film. Hier zal ook wel weer een lekker apart verhaaltje inzitten in combinatie met de meest vreemde (=coole) types. Het muziekje is in ieder geval al een lekkere binnekomer. En Uma ziet er errug goed uit in dat gele pakje :D
Zeker zien en ik verwacht ook zeker de moeite waard om op DVD te halen. Hopelijk doen ze alleen nu eens níet zo moeilijk over meteen een fatsoenlijke release....

Mark de Jong
03-01-2003, 13:44
Ziet er geinig uit, maar of het een topper wordt... Om eerlijk te zijn, ik denk van niet. Vooral als je die ouwe knakker op dat zwaard ziet springen...

The Scratcher
03-01-2003, 13:51
Ik vind het nog ietwat te snel om na het zien van deze trailer al een oordeel te gaan vellen. Of hij nu "kont gaat schoppen" of een zeperd van jewelste is weet ik nu nog niet. Feit is wel dat ik in ieder geval niet zit te wachten op wéér een martial arts film daar dit een genre is waar ik sowieso niks aan vind. En zo te zien is voor de niet martial arts fan weinig leuks aan te beleven. Oops, geef ik toch nog een oordeel :D

M Balje
03-01-2003, 14:18
Waar is Checkie Chan ?
Het is is wat anders,normaal zou je hem verwachten en niet Urma (Austin Powers) Thurman.
Ik denk dat dit een tv film word voor mij over 3,5 jaar bij Sbs6 of zo.

mark t
03-01-2003, 14:19
En bij de weg: Was dat Mr. Blonde????? Hier ga ik nog een klein jaar over dromen, ben ik bang. Het zou zo VET zijn als hij hierin is verwerkt (het is immers niet gezegd dat Kill Bill ná Reservoir Dogs afspeelt).Denk je niet dat het gewoon een andere rol voor Michael Madsen is? Of zou Uma Thurman ook gewoon voor Mia Wallace spelen? ;)

mark t
03-01-2003, 14:20
Waar is Checkie Chan ?
Het is is wat anders,normaal zou je hem verwachten en niet Urma (Austin Powers) Thurman.
Ik denk dat dit een tv film word voor mij over 3,5 jaar bij Sbs6 of zo. Heeft Uma (zonder R) Thurman dan in Austin Powers meegespeeld? Da's nieuw voor me.

Mark de Jong
03-01-2003, 15:23
Waar is Checkie Chan ?
Het is is wat anders,normaal zou je hem verwachten en niet Urma (Austin Powers) Thurman.
Ik denk dat dit een tv film word voor mij over 3,5 jaar bij Sbs6 of zo.

Volgens mij ben je in de war met Elizabeth Hurley... :)

mark t
03-01-2003, 15:53
Volgens mij ben je in de war met Elizabeth Hurley... :) Of met de film The Avengers. Maar ik neem aan dat de gemiddelde liefhebber van Tarantino-films haar eerder uit Pulp Fiction kennen.

M Balje
03-01-2003, 16:41
Volgens mij ben je in de war met Elizabeth Hurley... :)

Oops ;)

Gabriel B.
03-01-2003, 16:43
Ik zou ook in de war zijn met Elizabeth Hurley. ;)

Kasper P.
03-01-2003, 20:09
Deze film wordt gewoon weer geweldig :) PUNT UIT!

Harry B.
03-01-2003, 20:57
Deze film wordt gewoon weer geweldig :) PUNT UIT!
Eerst zien dan geloven

Rochan
03-01-2003, 22:38
Deze film wordt gewoon weer geweldig :) PUNT UIT!

Ben ik helemaal mee eens:D (y)

Harry B.
03-01-2003, 22:42
Opvallend hoeveel mensen opgewonden van een film raken bij het zien van een trailertje en de naam van een regisseur :rolleyes:

FrenkieB
03-01-2003, 23:19
Oef!...mooie kleuren zeg..damn...en David Carradine(oa van de oude serie Kung Fu) als Bill...nu maar hopen dat QT zijn eigen touch aan de martial arts geeft.

DaniL
04-01-2003, 01:35
hmm, interessant. en dat mensen de film nu al zo slecht vinden vind ik onzin. het is tenslotte wel QT, die ons al mooie films heeft gebracht. het hele script staat trouwens op die site, en michael madsen speelt niet mister blond maar gewoon een of andere gozer, het heeft nix te maken met pulp fiction of res dogs of zow. volgens mij wordt hij wel leuk :)

Dave
04-01-2003, 07:41
Nou... IK KAN NIET WACHTEN !!!

Ziet er echt vet uit IMO (y)

gave kleueren
mooie actie's
en mijn held Mr Blonde (Michael Madson) :D

Harry B.
04-01-2003, 14:26
en dat mensen de film nu al zo slecht vinden vind ik onzin.
Waar staat dat?

Volgens mij kun je niks van een film vinden als je hem nog niet eens gezien hebt ;)