PDA

Bekijk de volledige versie : Beste Jonge Acteurs



Cenobite
12-10-2001, 09:39
Wie zijn de beste Jonge Akteurs van dit moment ?


1 Haley Joel Osment "Sixth Sense" en "Artificial Intelligence"
2 Spencer Treat Clarke "Unbreakable" en "Gladiator"
3 Trevor Morgan "Jurrassic Parc III"
4 Noah Fleiss "Joe The King"
5 Jake LLoyd "The Phantom Menace"

aetjansen
12-10-2001, 12:30
Ja die Haley vind ik toch wel erg goed! Maar Spencer is voor mij ook een favorietje! Maar goed, iedereen kent natuurlijk Haley, hij is immers degene die met 4 woorden wereldberoemd "I see dead people"

De laatste die met 4 woorden bekend werd was JFK met "Ich bin ein Berliner (http://www.debateinfo.com/hall_of_fame/speeches/jfk2.html)" en dat was niet eens een jonge kerel... dus die Haley is wel een talent!! :) :cool: *whaha*

Marco
12-10-2001, 12:33
Haley Joel Osment, duidelijk. Zijn rol in The Sixth Sense is geweldig.

Nathan Strik
12-10-2001, 12:53
Haley Joel Osment

Maar Spencer Treat Clarke is een goede tweede, vooral zijn rol in Unbreakable was, tsja.... unbreakable!!! :)

DennisP
19-10-2001, 16:24
Haley Joel Osment met een straatlengte. En dan heb ik I'll remember April nog niet eens gezien....

helaas :mad:

Cenobite
19-10-2001, 20:04
Ik heb deze moeilijk verkrijgbare DVD ( Pioneer / Regio 1 ) dus wel , en hij is ZEEEEEEEEEEERRRRRRR de moeite waard !!!!
Met zowel Haley , alswel Trevor Morgan ( jurassic park 3 ) is het kwaliteit in het kwadraat... :D :D .

Deze film is een jaar voor Haley's grote doorbraak in "The Sixth Sense" gemaakt , en je ziet een jongere Haley met al heel veel potentie maar nog wat ongepolijst. Die geweldige potentie maakt hij steeds meer waar met iedere nieuwe rol die hij briljant en met veel diepgang neerzet :D :D .

Bob
19-10-2001, 20:08
Ik vondt die Mark Swail ook wel aardig in 'The Client' weet alleen niet wat zijn echte naam is...

DennisP
19-10-2001, 20:16
Je bedoelt waarschijnlijk Brad Renfro. Had ook een mooie rol in The Cure, samen met Joseph Mazzello. En nu we toch namen aan het noemen zijn: Kieran Culkin, broertje van...... ;)

Cenobite
19-10-2001, 21:15
Je bedoelt waarschijnlijk Brad Renfro. Had ook een mooie rol in The Cure, samen met Joseph Mazello. En nu we toch namen aan het noemen zijn: Kieran Culkin, broertje van...... ;)


Macauley ( Macauley Who ?? ) . Ik zag laatst een recente foto van Macauley Culkin , jezus wat was dat schrikken hij leek wel een opgewarmd lijk. Na het instorten van zijn carriere in 1994 ( niet zo verwonderlijk met alleen een lief koppie en geen inhoud of talent ) is hij in een gat gevallen van alcohol en drugs. Zijn ouders zijn met zijn geld aan de haal gegaan en nu is hij dus blut.

Joseph Mazzello , een ondergewaardeerd toptalent , zat ook in een andere geweldige film genaamd "Radio Flyer" met Elijah Wood. Waar is de DVD van deze film ?????

Ik heb Elijah Wood films "The Good Son" ( met Macauley gone bad ) , "Flipper" ( met Paul Hogan ) en "North" ( met John Ritter en Dan Aykroyd ) ook nog in geen enkele regio op DVD gezien .

DennisP
19-10-2001, 21:52
Wood schijnt een rol te hebben in de komende reeks van 'Lord of the Rings'. Mazzello is inderdaad een beetje ondergewaardeerd, maar dat geldt ook voor Kieran Culkin. Mooie rollen in The Cider House Rules en the Mighty.

Heb je een adres voor de R2 DVD van I'll remember April? :rolleyes:

Cenobite
19-10-2001, 21:59
Wood schijnt een rol te hebben in de komende reeks van 'Lord of the Rings'. Mazzello is inderdaad een beetje ondergewaardeerd, maar dat geldt ook voor Kieran Culkin. Mooie rollen in The Cider House Rules en the Mighty.

Heb je een adres voor de R2 DVD van I'll remember April? :rolleyes:


Oeps...Big Oeps... :(

Type foutje ... moest Regio 1 zijn .

Maar Euh .... de koffie staat klaar als hem een keer wilt komen kijken :D :D

Kieran Culkin is inderdaad een talent in de dop , en veel minder kapsones als Macauley :D

DennisP
19-10-2001, 22:15
Hmm, je zit me dus lekker te maken...... maar kom hem graag eens een keer kijken om te zien of hij de moeite waard is... :)

Heb overigens een Zweedse site gevonden die in Nederland levert: www.discshop.se Hun infoservice werkt in ieder geval perfect, heb vandaag een bestelling gedaan, hoop die volgende week binnen te krijgen.

Heb ook op een Deense site iets besteld: www.dvd4u.dk vorige week vrijdag besteld, vandaag binnen!! :D

rudeboy_01
24-10-2001, 15:17
Aanvulling op het lijstje,

Daniel Ratcliff - Harry Potter en gezien in volgens mij een tv bewerking van Great Expectations, was erg goed.

Tevens is de acteur die in The Mighty de gehandicapte jongentje speelde een groots acteur.

Van het lijstje is inderdaad Haley Joel Osment de meest aansprekende en volgens mij de beste actuer. In ieder geval valt Jack Loyd (Star Wars ep. I) af, ik heb me rot geergerd tijdens het herzien van deze film. Een houten pop heeft nog meer emotie.

That's all ...

Cenobite
24-10-2001, 16:51
Daniel Rathcliffe heeft indedaad veel potentieel . Ik heb hem o.a ook al gezien in "Feast At midnight" . ben erg benieuwd als Harry Potter in November in Premiere gaat in de bios. :D :D

Om zoveel mogelijk munt te slaan uit de "onschuldige" looks van Daniel wordt er onmiddelijk al een sequel geproduceerd . :D :D


Leuk detail : Steven Spielberg was de eerste keus als regisseur , maar wilde de film alleen maar maken als hij Haley Joel Osment voor de hoofdrol kreeg , en daar was de schijfster van de boeken het niet mee eens. Zij wilde perse een engels jongetje en geen amerikaan.

Daniel Rathcliffe is echter ook een goede keuze :D , hij heeft echt zo'n jong en onschuldig koppie en is zeker niet irritant :D

DennisP
24-10-2001, 17:03
De acteur die het gehandicapte jongetje in The Mighty speelde was Kieran Culkin, broertje van....... Need I say more?

Hij had overigens ook mooie rollen in The Cider House Rules en Amanda, een iets minder bekende en pretentieuze film.

Jeetje, ik begin nu wel te lijken op een fervent fan van Kieran :D

Cenobite
24-10-2001, 18:41
De acteur die het gehandicapte jongetje in The Mighty speelde was Kieran Culkin, broertje van....... Need I say more?

Hij had overigens ook mooie rollen in The Cider House Rules en Amanda, een iets minder bekende en pretentieuze film.

Jeetje, ik begin nu wel te lijken op een fervent fan van Kieran :D

Niks mis mee hoor :D , ik mag Kieran ook graag zien en heb "The Mighty" en "Amanda" op good 'ol VHS .

Hoe is "The Cider House Rules" ... is hij een beetje de moeite waard en heeft Kieran een grote of kleine rol ? :D

DennisP
24-10-2001, 18:58
Cider House Rules is een prima film met een grote rol voor Kieran. Een hele volwassen rol moet ik zeggen. De moeite waard.

Ik heb The Mighty en Amanda ook op good ol' video, Cider House Rules op DVD.

Is de koffie trouwens nog warm? :rolleyes: Kan ik misschien I'll remember April zien en jij the Cider House Rules.....

Ben benieuwd naar de rest van je collectie.... mail me eens (dennisxxx@wanadoo.nl) :D

A.J
24-10-2001, 20:25
Ik kies Haley, want Jake Loyd heeft star wars helemaal verpest :mad: :mad: :mad:
en de rest..... tja de rest van die acteurtjes ken ik niet.

Isis
25-10-2001, 01:41
Sinds ik de film A.I. heb gezien, vind ik H.J. Osment toch wel ietsje minder leuk: hij maakt te veel gebruik van z'n puppyogen!
Echt, na een uur ben je z'n droopyblik behoorlijk zat !!:eek: