PDA

Bekijk de volledige versie : Roger Peterson uit Idols gezet



Chris Howitt
03-01-2003, 20:22
Zojuist gelezen op TeleTekst:

Roger Peterson EEN van de finalisten van het programma Idols, is eruit gezet door producent HMH. Roger wilde geen contract tekenen, omdat hij eigen songs wil zingen. Zosja neemt zijn plaats in

Wat een f*****g bullshit, zeg. Mag je jezelf niet zijn tegenwoordig. Man ó man in de ronde hiervoor mocht men wel zijn eigen nummers zingen en nu opeens niet meer.

Het gaat toch om een nieuwe popidol en niet een coveridol......

Harry B.
03-01-2003, 20:41
Het gaat toch om een nieuwe popidol en niet een coveridol......
Wie daarin gelooft moet vooral niet naar idols kijken, want uiteindelijk heeft dit programma toch maar 1 doel: Zoveel mogelijk geld verdienen met de uiteindelijke winnaar. Creativiteit is toch helemaal niet interessant, het gaat hier puur om de vertoning an sich. Daarbij ben ik van mening dat als je echt creatief bent je zelf wel een bandje op kunt richten en dat hele kl*te-programma niet nodig hebt.

Richard B.
03-01-2003, 21:41
Wie daarin gelooft moet vooral niet naar idols kijken, want uiteindelijk heeft dit programma toch maar 1 doel: Zoveel mogelijk geld verdienen met de uiteindelijke winnaar. Creativiteit is toch helemaal niet interessant, het gaat hier puur om de vertoning an sich. Daarbij ben ik van mening dat als je echt creatief bent je zelf wel een bandje op kunt richten en dat hele kl*te-programma niet nodig hebt.

Het is gewoon moderne slavernij dat hele Idols. Net zoals bijna al die andere boy-bands en meidengroepen. Daar is niets creatiefs aan: is allemaal puur geld verdienen... voor de bedenkers dan ja.

Ik zit trouwens ff op de site te kijken (wat een lelijk RTL-gedrocht is dat trouwens) en daar is het nieuws nog niet te vinden. Ben benieuwd hoe ze dat gaan uitleggen...

Alexander de Mol
03-01-2003, 22:22
[b]Roger Peterson EEN van de finalisten van het programma Idols, is eruit gezet door producent HMH.Is dat die kleine kale met dat baardje?

Richard B.
03-01-2003, 22:36
Is dat die kleine kale met dat baardje?

Yep.

Jelger
03-01-2003, 23:22
Balen man, Stefan Petterson was altijd een van mijn favoriete voetballers:o

Richard B.
03-01-2003, 23:39
Balen man, Stefan Petterson was altijd een van mijn favoriete voetballers:o

Het is vast familie van elkaar ja. :)

starbuck
04-01-2003, 09:27
Originally posted by Chris Howitt
Man ó man in de ronde hiervoor mocht men wel zijn eigen nummers zingen en nu opeens niet meer.

Het gaat toch om een nieuwe popidol en niet een coveridol......

Idols heeft er nooit een geheim van gemaakt dat het een "idol" zoekt, iemand die verkoopt in de doelgroep 9-18 jarigen en waarvan de posters boven de bedden komen te hangen, bij dit concept hoort nu eenmaal de eenheidsmuziek die deze doegroep nou eenmaal leuk vind, als Roger het contract niet wil tekenen om deze muziek ook te zingen dan hoort hij niet in dit concept thuis.

Nogmaals, idols is geen songfestival , men zoekt een idool die commercieel moet gaan scoren, dat is van te voren aan alle kandidaten duidelijk gemaakt, ook de geliefde jury heeft dit vaak als wegstuur argument gebruikt.

Gabriel B.
04-01-2003, 11:03
Mijn concept voor Idols :

Elke deelnemer krijgt een kristal in de handpalm ingeplant, stijl Logan's Run.
Na drie foute noten begint dat ding te flikkeren en dan weet je wel. ;)
Het zou dan ineens ook een korter seizoen worden

Maxster4th
04-01-2003, 19:05
Hij had zichzelf kunnen afvragen voordat hij hier aan begon of hij zichzelf wel als "popidool" zag. En in die naam zit POP en geen andere soorten/stijlen (rock, classic, country :rolleyes: etc.).

Hij had het kunnen verwachten, want er wordt gewoon K-otic achtige muziek voor hem geschreven. Anders heeft Jurylid eric van thijn daar ook niks te zoeken.......hij schrijft immers alleen maar pop.

Harry B.
04-01-2003, 19:50
Hij had het kunnen verwachten, want er wordt gewoon K-otic achtige muziek voor hem geschreven. .
Noem je dat muziek (6) ?

Martin de Goeij
04-01-2003, 19:58
Betekent dat er nu geen mensen meer worden afgebekt? (6) Zal wel moelijk worden dan voor "citroen"-gezicht Jerney Khttp://www.smilies.nl/evillaugh3.gif

M Balje
04-01-2003, 22:40
Zosja is er voor in de plaatst gekomen.
Ze zou toch wel die kaart gekregen hebben en die kan nu weer naar een ander gaan van de 20 andere kanidaten.

9 Finalisten
1 weg
20 andere

Richard B.
04-01-2003, 23:05
Beetje flauw trouwens hoe ze de vervanging op de site aangekondigt hebben:


Roger, die op dezelfde avond tweede werd, heeft namelijk aangegeven dat – als hij zover komt – hij geen gebruik wil maken van de hoofdprijs, (onder andere) een op maat gemaakt, driejarig platencontract.

Ik betwijfel of ie veel keus had (als je niet akoord gaat met het contract dan lig je er gewoon uit) dus een beetje achterbaks vind ik dit.

Niels Simons
05-01-2003, 15:51
twas alleen leuk toen die gasten bij de audities zich zelf voor gek zetten,de rest vond ik al niet bijzonder meer...

en was al lang duidelijk dat t die troep zou worden.

denk dat fagat jim wel zal gaan winnen...

mazzel,niels

de enige originele hebben ze er nu dus uitgelazerd...

trouwens iemand deutschland sucht ein popidol gezien?

daar zit een vage in joh,ene daniel K of zo.
piepstemmetje,echt zeer apart.

kaptein Pikaard
05-01-2003, 16:39
Ik vind die Idols zo'n CRAP he, man wat een wanproduct van RTL4, dit is echt zo'n show voor die puisterige puberale meisjes van 13 met een break out naast het bed.

Ziek word ik er van......:(

skin
05-01-2003, 17:19
twas alleen leuk toen die gasten bij de audities zich zelf voor gek zetten,de rest vond ik al niet bijzonder meer...

denk dat fagat jim wel zal gaan winnen...



trouwens iemand deutschland sucht ein popidol gezien?

.

Dat was idd hilarisch

vrees ik ook, geef mij maar Dewi

gezien, zelfs diegenen die door waren zijn tenenkrommend slecht


Die Roger had (volgens mij) vanaf het begin dit zo in gedachten, hij zou nooooit het idool worden (klein kaal en best wel lelijk) dus moet hij op een andere manier opvallen, zo dus