PDA

Bekijk de volledige versie : Friends Series 7 Easter Egg?



Tim Weisselberger
04-01-2003, 20:50
Kwam laatst iets merkwaardig tegen, dit met Niels Simons besproken, en wegens dit mysterie waar wij niet uit kwamen, een thread gestart.

Op de dvd hoezen van friends staan op de achterzijde aan de onderkant de credits van alle afleveringen.
Maar bij de 2e dvd (9-16) staan er in plaats van 8 aflveringen, 9.
Aflevering 9 de ontbrekende special "The Stuff You've Never Seen" staat hier op de hoes.

Nu heb ik deze niet kunnen vinden op geen van deze DVD's, dus het wordt tijd om een grootschalige zoekactie op te starten.
bij deze roep ik alle dvd.nl forumleden op om jacht te gaan naar deze ontbrekende special.

De hoofdprijs: eeuwige roem op DVD.NL

mvg. Tim

Niels Simons
04-01-2003, 20:52
wij danken jullie bij voorbaat,2 extreem zware friends verslaafden.

mazzel,

niels

Steven Maas
04-01-2003, 21:57
Maar bij de 2e dvd (9-16) staan er in plaats van 8 aflveringen, 9.
Aflevering 9 de ontbrekende special "The Stuff You've Never Seen" staat hier op de hoes.Ze hebben bij serie1 dvd 1 (UK) ook al eens een 'extended' aflevering ingevoegd. Je kunt de aflevering niet direct selecteren vanuit een menu, maar je moet gewoon vanaf het begin alles kijken middels 'Play all'.
Nou lijkt het mij dat dit hier ook wel eens het geval zou kunnen zijn.

Niels Simons
04-01-2003, 21:59
is dat wel mogelijk? dat er dan ineens een hidden chapter zou zijn,volgens mij kan dat technisch helemaal niet

op serie 1,dat zal ook wel alleen bij uk zijn,niet op de r2nl denk ik?

mazzel,niels

Tim Weisselberger
05-01-2003, 15:01
helaas nog niets kunnen vinden (ook niet op dvd 1 van serie 1)

Niels Simons
05-01-2003, 15:04
ook ik tast nog in het duister...

iemand die ons de gouden tip kan verschaffen(aantoonbaar) krijgt van mij een dvd uit het volgende rijtje:

a price above rubies
under hellgate bridge
the crossing
anna kournikova trainingsdvd(haha)

groeten,niels

Steven Maas
05-01-2003, 17:55
helaas nog niets kunnen vinden (ook niet op dvd 1 van serie 1) Ach, het was toch het proberen waard, of niet?

Tim Weisselberger
03-04-2003, 13:58
en hebben mensen 'm al kunnen vinden? :lol:

Obiman
03-04-2003, 14:22
is dat wel mogelijk? dat er dan ineens een hidden chapter zou zijn,volgens mij kan dat technisch helemaal niet

op serie 1,dat zal ook wel alleen bij uk zijn,niet op de r2nl denk ik?

mazzel,niels

Dit is technisch zeker mogelijk. Je kunt aan elk knopje een aparte playlist koppelen, zodoende kan je met play all zeker een aflevering tussen voegen.

René Groen
03-04-2003, 14:30
Is het niet iets dat op de PC wel beter te vinden is?

Tim Weisselberger
03-04-2003, 14:34
vrees dat we het zonder moeten stellen... :(

Anne Bijlsma
03-04-2003, 14:42
Ik kan wel ff kijken als ik weer thuis ben, met " play all " is er in ieder geval niets extra's te zien...

Wat me wel altijd opvalt als ik kijk, is dat aflevering 4 van elke dvd altijd chapter 6 is, terwijl afleveringen 1 t/m 3 wel gewoon chapter 1 t/m 3 zijn...

Ik laat het wel weten, ik verwacht het niet eigenlijk...

Tim Weisselberger
03-04-2003, 15:56
dan vraag je je toch af waarom mensen dat op de hoes zouden zetten.. :|

Obiman
03-04-2003, 16:05
Ik zal vanavond de dvd 's rippen en op file niveau alle filmpjes s bekijken. Het is namelijk met Pinnacle Instant Copy mogelijk om de hele dvd "uit elkaar" te halen. Ik kan dan elk filmpje dat op de dvd staat bekijken. Zels alle privacy en FBI warnings zijn op die manier te bekijken (en uiteraard uit de dvd te rippen :) )

Tim Weisselberger
03-04-2003, 18:35
we'll see.. maar ik ben dus gelukkig niet de enige die het op de hoes ziet staan :)

Anne Bijlsma
03-04-2003, 18:54
maar ik ben dus gelukkig niet de enige die het op de hoes ziet staan :)

eeeuuhhmmm, ik zie het ook niet op de hoes staan.... ;)

Kon ook niets vinden op de dvd, heb zowel op m'n dvd-speler als op m'n computer gekeken...

't zal wel niets zijn...

RobW
03-04-2003, 19:01
Met je afstandsbediening met je gewoon alle ''Titles'' afgaan(en goed onthouden welk nummer elke aflevering heeft, als eenzelfde aflevering dan een andere ''title'' heeft is het misschien een extended cut...) Succes!

Obiman
04-04-2003, 09:28
Ik zag het inderdaad ook niet staan op de hoes..maar heb toch nog even op de dvd gekeken. Ik heb allebei de kanten geript en dit kwam er uit:

Op kant A en B staat per kant 6 video files, te weten:

1. Aflevering. - ongeveer 20 a 21 minuten.
2. Aflevering. - ongeveer 20 a 21 minuten.
3. Aflevering. - ongeveer 20 a 21 minuten.
4. Warner Bros (logo) filmpje. 12 sec.
5. Warner Bros (logo) filmpje. 12 sec.
6. Aflevering. - ongeveer 20 a 21 minuten.

Meer staat er helaas niet op, ik moet jullie dus teleurstellen Tim...en Niels.

Tim Weisselberger
04-04-2003, 10:23
mmm het staat er hier toch echt op... DVD Z9 21712 Series 7 Episodes 9-16

Helaas heb ik geen scanner maar het staat bij de credits, onder de dvd informatie heb je een tekstblok van 9 regels, bij het laatste stukje van regel 6 en begin regel 7 staat hetvolgende:

the one where they all turn thirty teleplay by Sharry Bilsing & Ellen Plummer story by Vanesssa McCarthy directed Ben Weiss the stuff you've never seen written David Crane & Marta Kauffman directed by Kevin S. Bright

ps. vanesssa staat op de hoes met drie S'en (niet mijn typo dus) :roll:

dus ik snap het niet.. :? zou het dan toch echt de stuff we've never seen blijven?

Obiman
04-04-2003, 10:40
mmm het staat er hier toch echt op... DVD Z9 21712 Series 7 Episodes 9-16

Helaas heb ik geen scanner maar het staat bij de credits, onder de dvd informatie heb je een tekstblok van 9 regels, bij het laatste stukje van regel 6 en begin regel 7 staat hetvolgende:

the one where they all turn thirty teleplay by Sharry Bilsing & Ellen Plummer story by Vanesssa McCarthy directed Ben Weiss the stuff you've never seen written David Crane & Marta Kauffman directed by Kevin S. Bright

ps. vanesssa staat op de hoes met drie S'en (niet mijn typo dus) :roll:

dus ik snap het niet.. :? zou het dan toch echt de stuff we've never seen blijven?


Ik denk persoonlijk dat ze de dvd-rom content bedoelen. Als je de dvd in je pc plaatst en je installeert pc friendly (bah!) kan je de stuff you've never seen before bekijken volgens mij.

Sicco
04-04-2003, 10:44
ik heb eens gekeken op www.eeggs.com maar kon daar ook nix vinden.... :roll:

Tim Weisselberger
04-04-2003, 11:13
jah ... maar wat ik me nog steeds af vraag.. ben ik de enige die het op de hoes heeft staan?

lijkt me zeer stug namelijk..

maar ik offer mijzelf zometeen wel ff op door PC Friendly te installeren maar ik betwijfel het. :wink:

ik weet dat er toendertijd een special van ongeveer 18 minuten was, met allerlei Friendsbloopers van de laatste jaren gepresenteerd door Conan O'Brien (van 1 van de late night shows op NBC)

ps hier het script (http://thecfsi.com/season7/outtakes.htm) let op de url, season 7 ;)

Sicco
04-04-2003, 11:27
hier (http://www.friendsforever.co.za/news.htm) hebben ze het er ook over, maar er wordt alleen geen oplossing opgegeven.... :(

Frederica
18-04-2003, 22:14
schopje

maximus
18-04-2003, 22:43
kan dit het niet zijn?

als je episode kiest kom je na de aflevering terug naar het menu.

maar als je play doet en de eerste aflevering is afgelopen komt automatisch de tweede aflevering en zo verder zou na de laatste aflevering niet mischien de easter egg beginnen?

Ronald Stiebolt
18-04-2003, 22:47
Tsja, als ik nou zeg dat ik 'm op VCD heb.... :twisted:

JaapM
18-04-2003, 23:03
jah ... maar wat ik me nog steeds af vraag.. ben ik de enige die het op de hoes heeft staan?

lijkt me zeer stug namelijk..


ik zie het ook

Ronald Stiebolt
19-04-2003, 08:08
Tsja, als ik nou zeg dat ik 'm op VCD heb.... :twisted:

Maarre, zonder gekheid: als er forummers die echt niet zonder kunnen dan wil ik 'm wel op cd voor je zetten....

Het is een 170Mb MPEG-bestand, duurt ca. 18 minuten en voor Eur 2,50 (incl. CD en verzenden) wil ik 't met plezier voor je regelen.

Oh ja, de kwaliteit is niet echt om over naar huis te schrijven maar e.e.a. is prima te volgen...

Tim Weisselberger
19-04-2003, 12:11
Tsja, als ik nou zeg dat ik 'm op VCD heb.... :twisted:

Maarre, zonder gekheid: als er forummers die echt niet zonder kunnen dan wil ik 'm wel op cd voor je zetten....

Het is een 170Mb MPEG-bestand, duurt ca. 18 minuten en voor Eur 2,50 (incl. CD en verzenden) wil ik 't met plezier voor je regelen.

Oh ja, de kwaliteit is niet echt om over naar huis te schrijven maar e.e.a. is prima te volgen...

Ik heb deze aflevering inmiddels van het net weten te plukken, alleen vraag ik me nog steeds af waarom ze de Credits op de dvd gezet hebben.