PDA

Bekijk de volledige versie : Problemen met Stuart Little 2



HaNZ
04-01-2003, 20:42
Kan iemand even bevestigen dat de Nederlands gesproken soundtrack op de dvd van Stuart Little 2 niet "lipsync" is...

Voordat ik de dvd wil aanschaffen heb ik eerst eens een Nederlands gesproken svcd versie van deze film bekeken. Dit is een vrij goede dvd-rip met prima geluid en beeldkwaliteit. Echter is de spraak niet "lipsync" en is het heel storend als je de mensen ziet spreken terwijl de mond pas veel later of langer beweegd. In het begin gaat het heel aardig, maar halverwege en tegen het eind lach je niet alleen om de film maar ook om de synchronisatie :D

Heb ik gewoon een verkeerde versie bekeken, of is de Nederlands gesproken versie van de dvd ook niet "lipsync"? Ik wil dit wel graag weten, want anders schaf ik de dvd niet aan... zonde van het geld. :(

Johan van den D.
04-01-2003, 21:40
Ik wil dit wel graag weten, want anders schaf ik de dvd niet aan... zonde van het geld. :( Koop m maar gewoon ;)
Ik heb bij de film geen probleem kunnen ontdekken zoals jij beschrijf
Natuurlijk zit er wel eens een beetje verschil in ,maar over het geheel genomen is het geen probleem en al zeker niet storend
Gewoon de moeite waard dus
Leuke film trouwens

Niels Simons
04-01-2003, 21:44
leuke film?

hierover zijn de meningen sterk verdeeld denk ik(kzal deze film nooit kijken denk ik)

maar ontopic: koop em gewoon,en als ie niet naar je smaak is dan breng je em binnen 14 dagen terug,en je vraagt om je geld of een andere disc.

waar kan dit? uiteraard,bij Frs !

mazzel,niels

Thomas 32PW9527
05-01-2003, 17:46
Ik zou hem gewoon kopen, bij veel rips loopt het geluid niet helemaal gelijk met het beeld. Het zal op de DVD ook weleens gebeuren, maar niet zoals jij dat op de rip hebt gezien.

Johan van den D.
05-01-2003, 18:14
leuke film?

(kzal deze film nooit kijken denk ik)

Probeer eens een poging dan:D

Gabriel B.
05-01-2003, 18:30
Originally posted by Niels Simons
[B]maar ontopic: koop em gewoon,en als ie niet naar je smaak is dan breng je em binnen 14 dagen terug,en je vraagt om je geld of een andere disc.

waar kan dit? uiteraard,bij Frs !

Bedoel je dat theoretisch gezien FRS een alternatief voor de videotheek zou kunnen zijn ? ;)

Zaltman
08-01-2003, 10:34
Of huur hem gewoon eerst.

Yi-Long
08-01-2003, 10:42
Probeer eens een poging dan:D

Oei....verkeerd Nederlands...pas maar op :p

Johan van den D.
08-01-2003, 16:33
Oei....verkeerd Nederlands...pas maar op :p Nee hoor
Er is niks mis mee;)

rkrijger
12-12-2004, 07:51
Niks mis mee. Heb de film ook gezien thuis en mij is niets opgevallen...