PDA

Bekijk de volledige versie : Iemand ooit van deze site gehoord?



tjiko
05-01-2003, 15:05
Ik zit te zoeken naar wat goedkopere boxen en toen kwam ik op deze (http://www.fritsvanhethout.be/fvvhbox.htm) site. Het lijken me wel aardige boxen (en niet duur) wat vinden jullie er van?

thijs colpa
05-01-2003, 15:38
Ik ben er wel eens geweest, het bedrijfje is gevestigd in een soort garage (loods). Ze hebben voornamelijk Magnat speakers, over het algemeen zijn ze goedkoper geprijsd. Ik heb begrepen dat de speakers van beurzen worden opgekocht (demo modellen).

bryan
05-01-2003, 15:52
ik ken die site niet maar de vintage luidsprekers spreken mij meer aan dan de andere.Ik heb ook een keer een review gelezen over de needle(in een RAF krantje) waar ze zeer over te spreken waren.Zo gaf hij een accuraat laag weer en het midden en hoog was ook goed.
De vintage was ook een zeer goede luidspreker maarja dat is weer van wat soort geluid hou je.Je zou ze even moeten gaan beluisteren.
Over de motion kan ik helemaal weinig zeggen want dat merk kan ik niet.

Peedeepee
05-01-2003, 15:55
Kun je beter doorrijden net over de grens bij venlo in duitsland, naar audiovisonshop.de. Daar heb ik mijn Magnats Vintage 450, 410 en center4 gehaald voor nog minder en ze zijn nog splintertje nieuw ook...en ze zijn zwaar relaxed!

:D :D