PDA

Bekijk de volledige versie : Haley 's beste Film ?



Cenobite
12-10-2001, 16:17
We all love Haley Joel Osment :D , maar wat is zijn beste film en waarom ? :D

A.J
12-10-2001, 16:43
Ik heb the sixth sense gekozen want dat is de enige film die ik van hem gezien heb.

Jason Bourne
12-10-2001, 17:43
Ik ga ook voor de sixth sense

Marco
12-10-2001, 19:45
Mijn keuze Sixth Sense. Waarom? A.I. heb ik nog niet gezien (koop ik wel op DVD) en Pay It Forward (heb ik wel op DVD) moet ik nog kijken.

Opvallend bij deze poll. Geen vermelding van Forest Gump?

Cenobite
13-10-2001, 00:14
Haley speelt maar een klein minimaal rolletje in Forrest Gump.

Tip !! : Op de Collectors Edition van Forrest Gump zit bij de Bonus Materials een casting session met Haley.... erg cute :D :D

Nathan Strik
13-10-2001, 00:29
Ik ga 100% voor A.I.: Artificial Intelligence, met The Sixth Sense als goede tweede.
Waarom?!? Jongens... kijk toch eens naar A.I.!!! Hoe hij daar speelt met emotie is gewoon geniaal. Ik zal niks verklappen, maar die scène waarin Monica de gebruiksaanwijzing leest is gewoon geniaal en supergoed ge-acteerd. Ook in de rest van de film zien we een volle reeks van emoties bij Haley.

Tipje voor iedereen die hem goed vond in The Sixth Sense. Je zult helemaal smullen van A.I.!!

Oh ja en Marco, ik raad je aan om toch een tripje naar de bios te maken, want als je op de DVD moet wachten (eind januari/februari uit in Amerika op zijn vroegst) ben je nog wel even bezig...

Cenobite
15-10-2001, 23:36
Wilde ik A.I. in Eindhoven in de Pathe gaan kijken , omdat hij in Tilburg in zo'n klein ***zaaltje draait gooit de NS weer roet in het eten. Geen treinen ... @%$!!&*()&^%$

Geen A.I. :mad: , geen Haley :mad: , me very sad now... :(

aetjansen
16-10-2001, 14:51
A.I. en Bogus heb ik neit gezien, dus ik ga voor de 6th sense. Ja, waarom? Gewoon omdat ik em steengoed vind....

Nathan Strik
16-10-2001, 18:32
Hmm, volgens mij heeft 90% van alle mensen die op The Sixth Sense hebben gestemd A.I. niet gezien. Wordt wel een heel oneerlijke poll zo.
Nu weet ik weer waarom ik onderzoeken niet vertrouw...

Geloof me mensen, jullie moeten A.I. allemaal gaan kijken. Je weet niet wat je mist. Ik wel, je mist de beste rol uit Haley´s carrière tot nu toe als je deze film niet gaat kijken.

ZIEN DIE HAP!!! :D

Nathan Strik
16-10-2001, 18:33
Ps. Ja, ik ben dus die ene eikel die op A.I. had gestemd... :D :D :D

Cenobite
16-10-2001, 20:58
Ps. Ja, ik ben dus die ene eikel die op A.I. had gestemd... :D :D :D


Ja hallo Nathan , ga nog een beetje lekker zitten maken :( . Ik ben die Eikel die A.I. nog steeds niet gezien heeft omdat die @%$#^&*&^%$# N.S. weer eens niet reed dit weekend. :(

Ik wilde lekker in Eindhoven in de Pathe gaan kijken.

Ik wil mijn Super Special Ultimate Collectors Edition van A.I. nu !!!!!! :D :D

Nathan Strik
17-10-2001, 17:12
Hehe, een beetje schuimbekken mag wel.
Hier is vast de cover om je lekker te maken: A.I. DVD (http://www.geocities.com/strikkieus/aidvd.html)


Ik wil mijn Super Special Ultimate Collectors Edition van A.I. nu !!!!!! :D :D

SpaceWolve
17-10-2001, 17:18
impressive, ik had hem alleen in het wit verwacht (DvD cover), maarja, ik heb ook op A.I. gestemd want na the Sixth Sense kunnen je acteerprestaties toch niet in 1 keer tot nul gekeerd zijn?? en slechter dan Jake LLoyd kan toch niet:D

Cenobite
17-10-2001, 20:08
Thanx , maar ik was de cover ook al tegen gekomen op internet.

De nieuwe cover van Apocalypse Now : Redux is ook wel vetjes :D

Heeft iemand al iets gehoord van de nieuwe projecten van onze jonge helden :D :D

Haley Joel Osment in "Edges of the Lord" ( 2002 )

Spencer Treat Clarke in "Minority Report" ( 2002)

Emperor
18-10-2001, 00:48
Iedereen vind die Haley zooOO goed *KOTS* *DWEIL*:p

ik moet zeggen wat ik van 'm gezien heb vond ik ook goed maar of hij ook veelzijdig is kan ik niet zeggen aangezien hij volgens mij alleen nog maar rollen heeft gespeeld waar hij de zielige :rolleyes: jongen uit moet hangen.
Verder hebben we nog niet veel van 'm gezien.


HANDIG DIE EDIT FUNCTIE:D :D

Alex van den Berg
18-10-2001, 02:21
*KOTS*En wie mag het weer opruimen?! :eek: :)

Cenobite
18-10-2001, 09:09
En wie mag het weer opruimen?! :eek: :)

It's a dirty job , but somebody has to do it ... :D

Nathan Strik
18-10-2001, 18:06
Je hebt zeker A.I. nog niet gezien?!? Nee? Dacht ik al.....


of hij ook veelzijdig is kan ik niet zeggen aangezien hij volgens mij alleen nog maar rollen heeft gespeeld waar hij de zielige :rolleyes: jongen uit moet hangen.

Cenobite
18-10-2001, 20:04
[QUOTE]Originally posted by Emperor
[B]Iedereen vind die Haley zooOO goed *KOTS* *DWEIL*:p

ik moet zeggen wat ik van 'm gezien heb vond ik ook goed maar of hij ook veelzijdig is kan ik niet zeggen aangezien hij volgens mij alleen nog maar rollen heeft gespeeld waar hij de zielige :rolleyes: jongen uit moet hangen.

Zoiets noemen wij "Dramatische Diepgang" , daar kunnen de meeste acteurs alleen maar van dromen :mad: :mad:

In "Pay It Forward" is hij bepaald niet zielig . Hij toont zich een sterk karakter dat ondanks een alcoholistische moeder , toch het initiatief neemt om de wereld te verbeteren.

het soort negatieve opmerkingen als boven vind ik pas zielig :mad: , ben je soms jaloers op zijn succes ? ;)

mjlfadriaans
24-10-2001, 18:42
Moeilijke, omdat de films Sixth sense en Pay it forward zo van elkander verschillen. In beiden zet hij een wereldrol neer (de laatste wordt overigens flink verpest door iemand wiens muziek ik de beste ter wereld acht, maar zijn acteerwerk is om te huilen zo slecht .... ook de reden dat U-571 verpest is .... kan iemand die knakker even zeggen of te stoppen of in B-films te blijven spelen) .... Sizth Sense is een sfeerfilm en een verhaal dat alleen een genie kan verzinnen .... deze film vind ik zelf de beste ooit gemaakt (op Labyrinth na), dus ik zou willen zeggen Sixth Sense, maar het is moeilijk. AI heb ik nog niet gezien, ikzelf vind het wel leuk as de films die ik goed vind ondergewaardeerd worden, mijn smaak is allesbehalve eentje die met de massa meegaat. Ook qua muziek .... Bon Jovi staat dan op nummer 1, kan ik niets aan doen, maar wie kent er Robby Valentine? King's X (nieuwe CD uit .... errug strak weer en toch weer lekker anders)? Saga? .... dat zijn mijn favoriete bands.

Ik ben het wel eens met het feit dat er te weinig muziek DVDs uit zijn .... ik heb er zelf 4 .... 2x Bon Jovi, Dream Theater Metropolis 2001 en Evening with Sarah Brightman (mooiste vrouwelijke stem
ooit) .... ik ga denk ik de live KISS DVD ook nog kopen en Pearl Jam .... alleen de laatste wel voor een leukere prijs dan ik tot nu toe gezien heb .... de KISS DVD is erg goedkoop. Ikzelf zit ook niet op clips te wachten, behalve BJ, die mogen alles weer op DVD zetten. Ze brengen ook altijd wel speciale editie's uit op videoband. Evening With BJ mag ook wel eens komen en ik hoorde dat er eentje van hun laatste concert deze tour in NY aankomt. Jammer dat ze de covers altijd weg laten, de enige band die het voor elkaar krijgt hele goede covers te maken.

Greetz,

Marco

SpaceWolve
24-10-2001, 18:46
hoi, mag ik effe zeggen dat ik compleet moeite heb om jou te volgen, ik snap je zinsopbouw totaal niet en je loopt 2 verschillende verhalen door elkaar te vertellen, eerst nadenken voordat je wat typt (niet om je neer te halen maar om mijn koppijn te verkleinen);)

R. Schaap
26-08-2002, 10:47
Ik twijfel tussen The Sixth Sense en A.I.

Ik kies toch A.I. omdat hij daarin een veel betere acteerprestatie neerzet. Hij laat op een verbluffende wijze zien hoe een robotmens werkt. Echt schitterend!

En mensen, vergeet niet dat hij ook speelde in de schitterende Forrest Gump!!

Jeroen Driessen
26-08-2002, 11:44
Ik twijfel tussen The Sixth Sense en A.I.

Ik kies toch A.I. omdat hij daarin een veel betere acteerprestatie neerzet. Hij laat op een verbluffende wijze zien hoe een robotmens werkt. Echt schitterend!Ik heb The Sixth Sence té lang geleden te zien, maar denk dat de rol in A.I. veel complexer was. Toch weet hij me volleidg te overtuigen en is A.I. de winnaar!

Buscemi
29-08-2002, 17:13
In A.I. is ie onevenaarbaar. Dus voor mij is dit de beste film met Haley.... Sixth Sense op 2 natuurlijk!(y)

Buscemi
29-08-2002, 18:28
ik moet zeggen wat ik van 'm gezien heb vond ik ook goed maar of hij ook veelzijdig is kan ik niet zeggen aangezien hij volgens mij alleen nog maar rollen heeft gespeeld waar hij de zielige jongen uit moet hangen.
Verder hebben we nog niet veel van 'm gezien.

We hadden voor The Sixth Sense toch al iets van hem gezien al waren dat maar kleinere rollen in films en TV-series.
In films natuurlijk als de jonge "Forrest Gump" en in een prachtige film van regisseur Bob Clark (regisseur van bv. Porky's, en Turk 182 met Timothy Hutton) genaamd "I'll Remember April" waarin Haley een van de vier jongens speelt die gedurende WOII een gestrande Japanse zeeman vinden en ze worstelen met het vraagstuk of ze hem moeten aangeven of niet. Van TV-series kennen we hem in Nederland waarschijnlijk alleen van zijn rol als Avery Brown in de serie Murphy Brown.;)

lieshout84
29-08-2002, 18:34
Ik weet niet wie hij is maar als hij in de sixht sense heeft meegespeeld dan ga ik daarvoor omdat het een goede film is.

Pietje
29-08-2002, 18:41
Toen de Sixth Sense uit kwam wastie te gast bij David Letterman. En het is echt een verschrikkelijk jochie! Echt zo'n Amerikaans kindsterretje. Jochie van 10 dat lult alsoftie 40 is. Natuurlijk heeft dat niks met z'n acteerprestaties te maken, maar toch....het deed mijn waardering voor em niet veel goed ;)

lieshout84
29-08-2002, 18:44
aha.....dus het is dat jongentje ja dat is idd zijn beste film ja:D

Buscemi
29-08-2002, 18:52
En het is echt een verschrikkelijk jochie! Echt zo'n Amerikaans kindsterretje. Jochie van 10 dat lult alsoftie 40 is. Natuurlijk heeft dat niks met z'n acteerprestaties te maken, maar toch....het deed mijn waardering voor em niet veel goed ;)

Hij praat inderdaad al alsof hij alle (film)wijsheid in pacht heeft. Kijk maar naar de extra's op de DVD A.I. Walgelijk afentoe, zoals hij lult...
Toch blijk ik hem een klasse acteur vinden en ik denk dat we nog heel veel van hem mogen verwachten !