PDA

Bekijk de volledige versie : StarTrek 3 SE ??



martin
12-10-2001, 18:24
kreeg vandaag een mailtje annex nieuwsbrief van rodisc dat Star Trek 3 - SPECIAL LIMITED NUMBERED EDITION uit is.

is deze overal gewoon tekoop of is dit weer iets speciaals.
en is dit gewoon regio 2 uitgaven.

thankzz

Marco
12-10-2001, 19:29
Bij deze S.E. krijg je een CD-Rom bij (een game, maar welke?)
Hij komt uit de UK, maar als ik het goed heb (het is tenslotte Paramount) is deze wel NL ondertiteld.
Oh ja de cover is iets mooier.
http://home.hccnet.nl/cm.smidt/trash/startrek3ce.jpg

Alex van den Berg
14-10-2001, 01:32
Kwijl... kwijl... HEBBUH!! WAAR!?! :D

martin
14-10-2001, 09:59
Ro-disc kwam hier mee. ook krijg je 30% korting dan komt deze dvd neer op 79,95.

Marco
14-10-2001, 12:28
Ro-disc kwam hier mee. ook krijg je 30% korting dan komt deze dvd neer op 79,95.
Bij Blackstar (http://www.blackstar.co.uk/video/item/7000000065837) zijn ze iets goedkoper. Als ik me niet vergis komt daar 1,40 pond erbij. Zeg maar 20 pond das ongeveer 70 gulden.
(nee ik heb geen zin om alles uitterekenen, het is tenslotte zondag aka rustdag voor mijn brein ;) )

martin
14-10-2001, 13:24
voor dat tientje moet je wel weer een paar dagen wachten ;)

nee ik koop wel die gewone versie, spelletjes spelen doe ik wel met me vrouwtje ;)

fijne zondag verder.

Marco
14-10-2001, 23:42
voor dat tientje moet je wel weer een paar dagen wachten ;)
Elk voordeel heeft zijn nadeel

spelletjes spelen doe ik wel met me vrouwtje ;)
Beter :)


fijne zondag verder.
*zucht* die is nu (alweer) voorbij. Gelukkig voor mij het is een geslaagde zondag geworden en dat zonder DVD. I got a life...yes ;)

mjlfadriaans
24-10-2001, 18:29
Heeft iemand een idee waarom die lui ze in de verkeerde volgorde uitgeven? Normaal niet zo erg, maar in dit geval kunnen we sprken van een trilogie (2/3/4) die opgebroken en in de verkeerde volgorde uitgebracht wordt .... OK, ik zit ook te wachten op de SE van 1, het zal hier wel mee te maken hebben. Deel 4 kan evt. wel zonder de anderen gezien worden, deel 3 wordt toch moeilijker. Ik moet wel zeggen dan ik na het zien van 'resurrection' bijna van mijn standpunt afben dat Star Trek 6 de beste van de 9 is .... bijna .... ben ik overigens de enige die na het zien van de laatste DS9 een beetje 'Peppie-en-Kokkie-gevoel' had?, of misschien kan ik beter het woord anticlimax gebruiken, wat een slechte aflevering, dat hadden ze bij TNG beter gedaan, de laatste was meteen de beste.

Greetz,

Marco

martin
24-10-2001, 19:39
Hoi.

Ik heb aflevering NR 9 niet eens gekocht, wel toen gehuurd maar viel vies tegen.