PDA

Bekijk de volledige versie : Filmindustrie krijgt tegenvaller te verwerken in DVD-zaak.



Nathan Strik
06-01-2003, 18:35
Filmindustrie krijgt tegenvaller te verwerken in DVD-zaak.



Lees dit artikel (http://www.dvd.nl/nieuws.php?id=694)

appie1985
06-01-2003, 19:29
Sorry, maar ik vind de aanklacht ongegrond! Zijn bedoeling was om dvd's op linux af te spelen.
Toen de auto werd uitgevonden, werd de uitvinder toch ook niet aangeklaagd voor het schade brengen aan het milieu.

Of wel soms?

Erikro
06-01-2003, 21:45
Sorry, maar ik vind de aanklacht ongegrond! Zijn bedoeling was om dvd's op linux af te spelen.
Toen de auto werd uitgevonden, werd de uitvinder toch ook niet aangeklaagd voor het schade brengen aan het milieu.

Of wel soms?
Ja treurige zaak dat ze ongestraft iemand kapot kunnen maken. Blij dat ik niet in dat debiele land woon.

Mike Philippens
06-01-2003, 23:49
Sorry, maar ik vind de aanklacht ongegrond!
Gaat het er in de aanklacht niet om dat ie de boel heeft gereverse-engineered? In dat geval hebben ze natuurlijk gelijk, want dat mag niet.
Ach...dit soort dingen zijn natuurlijk te verwachten. Zou jij rustig gaan afwachten tot iemand met jouw werk ervandoor gaat? Ik denk het niet. Ze hebben $$$ genoeg, dus dan klaag je die gast toch gewoon aan. Een perfectly normale reactie. Niet dat het iets geholpen heeft, maar goed...ondertussen is ie toch de klos.
Sony is indertijd ook aangeklaagd door de filmindustrie omdat ze de videorecorder op de markt brachten. Natuurlijk verloor Hollywood dat, maar je weet maar nooit...

zerrax
07-01-2003, 20:12
ik dacht dat iemand de blue prints van de DVD code had laten liggen onder het kopieer apparaat......

iemand anders kwam de orginelen tegen...

en zodoende werd het heel makkelijk om te achterhalen hoe de code gekraakt kom worden