PDA

Bekijk de volledige versie : Donnie Darko DVD



Pagina's : [1] 2

Alexander L.
08-01-2003, 12:03
Hey,

Nou lees ik op de achterkant van deze DVD-hoes dat er bij de extra's een philosyphy of time travel book moet zitten. War zit deze dan want die heb ik er niet bij gekregen of is het een Easter Egg? Alvast bedankt,

Alexander.

Nathan Strik
08-01-2003, 14:08
Nou lees ik op de achterkant van deze DVD-hoes dat er bij de extra's een philosyphy of time travel book moet zitten. War zit deze dan Ik heb de Regio 1 en daar staat hij volgens mij gewoon bij de extra´s in het menu. Maar ik zal dat even checken.

Kan natuurlijk zijn dat ze het bij de Regio 2 versie óf vergeten zijn, óf als DVD-ROM extra op de schijf hebben staan. Mocht je interesse hebben in dit mini-boekje, dan heb ik hem volgens mij nog wel als Word document staan (ooit een keer overgetikt voor iemand, don´t ask...). Stuur me ff een PM of een mail nathan@dvd.nl als je interesse hebt.

Richard B.
08-01-2003, 20:46
Ik heb de regio 2 sinds vanmiddag ook maar hij staat er inderdaad niet op nee. Missen we iets zonder dat boek?

Nathan Strik
08-01-2003, 22:15
Ik heb de regio 2 sinds vanmiddag ook maar hij staat er inderdaad niet op nee. Missen we iets zonder dat boek? Oordeel zelf zou ik zeggen... ;)

The Philosophy of Time Travel (http://members.chello.nl/aa.pistoor/dvd/The Philosophy of Time Travel.zip)

Het maakt wel een paar dingen uit de film wat duidelijker. Dus ik dacht ik stel hem even beschikbaar voor al die arme mensen met de Regio 2 versie. ;)

Richard B.
08-01-2003, 22:24
Oordeel zelf zou ik zeggen... ;)

The Philosophy of Time Travel (http://members.chello.nl/aa.pistoor/dvd/The Philosophy of Time Travel.zip)

Het maakt wel een paar dingen uit de film wat duidelijker. Dus ik dacht ik stel hem even beschikbaar voor al die arme mensen met de Regio 2 versie. ;)

Hey, dank je wel! Ik ga hem eens doorlezen.

Alexander L.
09-01-2003, 13:45
Tof bedankt dat je hem te downloaden neer heb gezet.

Pepijn Wildbret
09-01-2003, 18:51
Ok,
Dan ga ik hier nog even door over het verschil tussen de R1 en R2. Nathan (Ik hoop dat je deze post ook leest, aangezien ik hierover in een andere thread ben begonnen :D) Je zei dat de beeldkwaliteit van de R1 veel beter was dan de R2.

Nou wil ik je natuurlijk best geloven :D, maar verschillende R1 reviews hebben het juist over het extreme doffe, kleurlose beeld van deze DVD (Beeld wordt echt afgekraakt). De R2 zou scherper en kleurrijker zijn.

Sommige recensenten vragen zich alleen af of de regisseur dit met opzet zou hebben gedaan (Dat doffe op de R1)

Any Ideas?

Theo B
09-01-2003, 18:53
Tof bedankt dat je hem te downloaden neer heb gezet.

Daar sluit ik me bij aan. Bedankt Nathan.

Heeft iemand de Cunning Visions al bekeken? Volgens Cinema.NL:

Aardig zijn ook de complete 'Cunning Visions'-infomercials, waarin new age-goeroe Jim Cunningham (Patrick Swayze) zijn helende theorietjes verkoopt. De filmpjes zijn vooral leuk om te kijken met het begeleidende commentaar door Cunning Visions-woordvoerster Linda Connie en regisseur Fabian van Patten. Duidelijk twee fictieve personages, die samen een ronduit melige parodie leveren op de standaard-commentaartracks zoals je die van dvd gewend bent.

Ik krijg daar echter alleen een vijftal tekeningen zonder geluid of bewegende beelden.

Theo B
09-01-2003, 18:54
oeps

Richard B.
09-01-2003, 20:56
Daar sluit ik me bij aan. Bedankt Nathan.

Heeft iemand de Cunning Visions al bekeken? Volgens Cinema.NL:

Aardig zijn ook de complete 'Cunning Visions'-infomercials, waarin new age-goeroe Jim Cunningham (Patrick Swayze) zijn helende theorietjes verkoopt. De filmpjes zijn vooral leuk om te kijken met het begeleidende commentaar door Cunning Visions-woordvoerster Linda Connie en regisseur Fabian van Patten. Duidelijk twee fictieve personages, die samen een ronduit melige parodie leveren op de standaard-commentaartracks zoals je die van dvd gewend bent.

Ik krijg daar echter alleen een vijftal tekeningen zonder geluid of bewegende beelden.

Ja hier idem. Heel vaag.

Mark de Jong
09-01-2003, 21:08
Oordeel zelf zou ik zeggen... ;)

The Philosophy of Time Travel (http://members.chello.nl/aa.pistoor/dvd/The Philosophy of Time Travel.zip)

Het maakt wel een paar dingen uit de film wat duidelijker. Dus ik dacht ik stel hem even beschikbaar voor al die arme mensen met de Regio 2 versie. ;)

Gelukkig niet veel gemist :)
Bedankt voor het uploaden (y)

Nathan Strik
09-01-2003, 22:17
Nou wil ik je natuurlijk best geloven :D, maar verschillende R1 reviews hebben het juist over het extreme doffe, kleurlose beeld van deze DVD (Beeld wordt echt afgekraakt). Ik heb ze allebei gezien en ik kan zeggen dat het beeld er qua kleur, scherpte, helderheid, filmvlekjes, etc... PRECIES hetzelfde uitziet.

Maar... doordat de R2 minder netjes is gecomprimeerd, komt het tijdens sommige donkere scènes voor (en dat zijn er nogal wat) dat er flink wat compressieproblemen opduiken. Ik geloof dat dit het ergste was op de R2 versie in die scène dat Donnie en Gretchen op het eind die kelder van Grandma Death (Roberta Sparrow) ingaan.

De R1 heeft hier nagenoeg geen last van, vandaar dat ik dus zei dat het beeld veel beter was.

Dat vage en doffe dat hoort trouwens zo, deze film is op speciaal filmmateriaal geschoten waarmee je kunt filmen bij hele lage lichtomstandigheden, vrijwel zonder filmgrain. (Dus die R1 review dudes hebben blijkbaar hun research niet goed gedaan...)

Dus zorg in ieder geval bij deze film dat je beeldscherm goed gecalibreerd is (met THX optimode test bijvoorbeeld), anders zie je echt geen ene moer. ;)

PvdS
09-01-2003, 22:44
Hmmm ... ik vind de berichten over de extraas op de Donnie Darko DVD niet echt bemoedigend ... krijg weer RCV visioenen ... terwijl dit toch van een andere organisatie af komt ... zijn er meer mensen die deze verhalen kunnen bevestigen of ontkennen

Nathan Strik
10-01-2003, 00:51
krijg weer RCV visioenen ... terwijl dit toch van een andere organisatie af komt ... Van Lukkien Digital Studios om precies te zijn, die geloof ik de effecten voor Minoes hebben gemaakt, maar kennelijk nog het één en ander te leren hebben over goede MPEG-encoding. ;)

Patrick Deckard
10-01-2003, 12:11
Misschien even een tip voor wie op punt staat DD regio 2 te kopen: de nl subs komen af en toe te vroeg, en zijn in een flits weer weg... je kunt ze dus amper (lees: niet) lezen.

Pepijn Wildbret
10-01-2003, 12:13
Ok, That's It!

Ik bestel gewoon lekker de R1

PvdS
10-01-2003, 17:51
Grrr ... klinkt allemaal lekker positief over de DVD ... en dit is zo'n beetje de enige DVD waar ik echt op zat te wachten ... maken ze er &#%$&$ weer potje van met deze release ... ik ga denk ik maar eens wachten op de R0 die er aan schijnt te komen ... of straks de UK release ...

Pepijn Wildbret
10-01-2003, 21:35
Ik heb de Regio 1...

Heh, Nu begrijp ik het even niet meer. Waar heb jij die dan besteld? Play geeft namenlijk aan dat deze film pas eind Januari op R1 zou uitkomen. Heb voor de rest niet alle winkels bekeken, maar kom hem ook niet zo snel ergens anders vinden.

PvdS
10-01-2003, 21:59
Ik heb een reactie van de schrijver van de recensie op cinema.nl gekregen. Het blijkt dat A-Film geen compleet product ter beoordeling kon leveren, dus heeft de schrijver het moeten doen met de huurversie en wat aanvullende informatie van A-Film over de extraas die op de schijf zouden komen ...

Steven Maas
10-01-2003, 22:08
Waar heb jij die dan besteld? Play geeft namenlijk aan dat deze film pas eind Januari op R1 zou uitkomen. Bij Amazon.com is hij anders gewoon te bestellen hoor. http://www.amazon.com/exec/obidos/search-handle-form/103-2413435-7538229 :confused:

Nathan Strik
10-01-2003, 23:53
Waar heb jij die dan besteld? Hier (http://www.dvdboxoffice.com/description.asp?id=E7871A45-1780-4E1E-9B82-C8A09698753E&Class=mvi&wh=MAIN&s=gg&rate=CAD+%2D+1%2E0000&pid=90015937) om precies te zijn.

40 Canadese Dollars, da´s om en nabij de 24 Euro... koopje voor een topfilm als deze.

Wim S.
12-01-2003, 12:17
De Dts Track van de r2 versie is ook niet goed heb zo'n 3 a 4 keer een tik gehoord,vergelijkbaar als de rcv versie van The Faculty.

Nathan Strik
12-01-2003, 17:01
Dave en ik hebben vanmiddag even de moeite genomen om zowel van de Nederlandse Donnie Darko, als van de Amerikaanse Donnie Darko DVD´s even wat vergelijkende screenshotjes te maken.

Op deze manier kun je precies zien wat zoal de verschillen zijn. En die zitten hem vooral in de posterization blokken in de achtergronden.

Bekijk de vergelijking HIER (http://members.chello.nl/aa.pistoor/donnie/darko.htm)

PvdS
12-01-2003, 17:11
Hmpf ... behoorlijke slechte kwaliteit vergeleken met de NTSC versie vinnik ... ik kan wel janken ...

Als de reden voor deze slechtere beeldkwaliteit de DTS track is geweest, dan hadden ze die er van mij af mogen laten ... dan was ik al tevreden geweest met 'alleen' een 5.1 track en beter beeld ...

Nathan Strik
12-01-2003, 17:16
Als de reden voor deze slechtere beeldkwaliteit de DTS track is geweest, dan hadden ze die er van mij af mogen laten... Dat zou kunnen. Als je het mij vraagt ligt het echter aan slordige MPEG-codering.

Jaded
12-01-2003, 17:19
Ik zie zelfs een serieus verschil in kwaliteit .... :(

Maar ach ja, ik kan toch alleen R2 afspelen.
Weinig keus dus.

Nathan Strik
12-01-2003, 17:29
Maar ach ja, ik kan toch alleen R2 afspelen.
Weinig keus dus. Kleine hoop: wacht op de UK versie. ;)

Als je een beetje geduld hebt... release op 19/05/2003 volgens Play.com.

Mark de Jong
12-01-2003, 19:47
Vind het eigenlijk wel meevallen met die kwaliteitsverschillen. Dat zijn toch dingen waar ik niet op let :p

Edwin V
12-01-2003, 20:19
Dave en ik hebben vanmiddag even de moeite genomen om zowel van de Nederlandse Donnie Darko, als van de Amerikaanse Donnie Darko DVD´s even wat vergelijkende screenshotjes te maken.

Op deze manier kun je precies zien wat zoal de verschillen zijn. En die zitten hem vooral in de posterization blokken in de achtergronden.

Bekijk de vergelijking HIER (http://members.chello.nl/aa.pistoor/donnie/darko.htm) Ik heb mijn regio 2 DVD nog eens bekeken op mijn Plasma TV en HK25. Het is lang niet zo slecht als in de voorbeelden. Mijn PAL beeld lijkt meer op het NTSC beeld in de voorbeelden. Kan het zo zijn dat sommige spelers wat tegen dit posterization effect kunnen doen?

Nathan Strik
12-01-2003, 23:11
Het kan wel zijn dat het posterization effect op bepaalde TV´s wat minder opvalt.

Dave
13-01-2003, 07:58
Tja op mijn TV valt het wel op maar misschien niet zo erg als op de PC shots die ik maakte ;) maar het is ook net of je er op let natuurlijk. en ja ik heb een goede tv :p (al zeg ik het zelf)

Het ligt er aan wat voor speler en TV je hebt en je eigen inzicht in heverre je dit allemaal ziet ;)

betere speler doet wonderen maarjazelf op de meest geavanceerde Spullen zou je dit moeten zien (helemaal bij een hi-res scherm...)

Ghast
13-01-2003, 09:05
De beeldkwaliteit van de huur versie R2 (zal ongetwijfeld zelfde als de R2 winkel versie zijn) is inderdaad om te janken.
Maar ja wat wil je ook als de hele film 2.5 GB groot is terwijl films met goed beeld en vergelijkbare tijdsduur toch vaak gauw 5 GB zijn.

De film komt erg XVID over !!!

Dave
13-01-2003, 09:23
De beeldkwaliteit van de huur versie R2 (zal ongetwijfeld zelfde als de R2 winkel versie zijn) is inderdaad om te janken.
Maar ja wat wil je ook als de hele film 2.5 GB groot is terwijl films met goed beeld en vergelijkbare tijdsduur toch vaak gauw 5 GB zijn.

De film komt erg XVID over !!!

Ja dat klopt het is inderdaad een DVD-5 en heeft veel weg van een rip indd. toch jammer dat ze dit doen vooral als je nagaat hoe erg ze altijd zeuren over rippen...

FrenkieB
13-01-2003, 12:30
Kleine hoop: wacht op de UK versie. ;)

Als je een beetje geduld hebt... release op 19/05/2003 volgens Play.com.

Maar bij Play worden de extras niet vermeld....wat zijn die voor de UK release dan?

Nathan Strik
13-01-2003, 12:45
Maar bij Play worden de extras niet vermeld....wat zijn die voor de UK release dan? Dat zal tegen die tijd wel bekend worden. Ik denk dat ze ongeveer gelijk zullen zijn aan de R1 versie.

En onze Donnie Darko is dus inderdaad een DVD-5 en die R1 die ik heb is DVD-9. Wat dus een enorm verschil in beschikbare bitrate met zich meebrengt.

FrenkieB
13-01-2003, 13:41
Dat zal tegen die tijd wel bekend worden. Ik denk dat ze ongeveer gelijk zullen zijn aan de R1 versie.

hmm..ik moet het wel zeker weten..ik wil hem heel graag zo snel mogelijk hebben..maar dan wel de leukste R2 versie.
Ik kon op het Internet zo snel info over de UK versie vinden. Heeft iemand anders nog info over de UK release?

Raskel
13-01-2003, 13:42
Ik heb hem gisteren gehuurd en het beeld was echt niet slecht, alleen wat donker..

Raskel
13-01-2003, 13:45
Dat zou kunnen. Als je het mij vraagt ligt het echter aan slordige MPEG-codering.

Op de huurversie stond toch echt geen DTS-track :(

Nathan Strik
13-01-2003, 17:17
Op de huurversie stond toch echt geen DTS-track :( Klopt, wat wil je daarmee zeggen?

Raskel
13-01-2003, 17:29
Als de reden voor deze slechtere beeldkwaliteit de DTS track is geweest, dan hadden ze die er van mij af mogen laten ... dan was ik al tevreden geweest met 'alleen' een 5.1 track en beter beeld ...

Dit was de juiste quote Nathan! Sorry :D

Nathan Strik
13-01-2003, 17:56
Dit was de juiste quote Nathan! Sorry :D Geeft niet. ;) Is trouwens goedkoper om voor een huurversie dezelfde transfer te gebruiken als de koopversie, dus ook al heeft de huurversie geen DTS, dan nog is het onwaarschijnlijk dat ze de extra schijfruimte ook daadwerkelijk gebruikt hebben...

Lesley
14-01-2003, 08:52
Ik heb ook de NL versie gehuurd, het was me op de tv niet opgevallen (is ook een oude tv)

Maar naar aanleiding van de screenshots zeg ik: kom op ZEG!!!
Van een (groot) Post-Production bedrijf als Lukkien mag je toch op z'n minst verwachten dat ze verstand hebben van compressie!!!

Ze hebben bij het controleren na het comprimeren toch ook wel gezien dat er iets niet goed zat?!?!?!

Maar aangezien ik het niet kan controleren op een tv, can ik ook niet goed een mening hierover vormen.

Luchtgordijn Bogey
14-01-2003, 09:20
Originally posted by Nathan Strik
Kleine hoop: wacht op de UK versie. ;)

Als je een beetje geduld hebt... release op 19/05/2003 volgens Play.com. Op Total DVD Online (zoek vervolgens op 'Donnie Darko') (http://www.totaldvd.net/reviews/discs/index.html) is een review te vinden over - zoals er staat - een R2-UK release:

Gegevens over release in recensie
DONNIE DARKO
Reviewed June 2002

Title DONNIE DARKO (2001)
Director RICHARD KELLY
Stars JAKE GYLLENHAAL, JENA MALONE, MARY MCDONNELL, DREW BARRYMORE, PATRICK SWAYZE
Supplier 20th Century Fox
Price £17.99 (approx price from retailer)
Region 2

Deze review is uit juni 2002, dus mogelijk is het een foutje en gaat het over de Region 1-release.

Raymond Vonk
15-01-2003, 11:55
Hmpf ... behoorlijke slechte kwaliteit vergeleken met de NTSC versie vinnik ... ik kan wel janken ...

Als de reden voor deze slechtere beeldkwaliteit de DTS track is geweest, dan hadden ze die er van mij af mogen laten ... dan was ik al tevreden geweest met 'alleen' een 5.1 track en beter beeld ...

Als het aan mij ligt zien ik niet echt een verschilletje, mierenneuken is ook een vak jongens...

Bas de Jong
15-01-2003, 15:05
Als het aan mij ligt zien ik niet echt een verschilletje, mierenneuken is ook een vak jongens...

Zie je geen verschil tussen de PAL en NTSC versie!? :confused: :confused:

Nathan Strik
15-01-2003, 15:17
Als het aan mij ligt zien ik niet echt een verschilletje, mierenneuken is ook een vak jongens... Kippig zijn ook trouwens. ;) :D

Raymond Vonk
15-01-2003, 16:33
Zie je geen verschil tussen de PAL en NTSC versie!? :confused: :confused:

nee wat moet ik zien dan???

kleurverschil? kartelrandjes? ik zie wel iets maar dat heb je toch alleen maar als je het via de pc bekijkt. stop maar eens een willekeurige rcv film in je dvd-rom en je heb precies hetzelfde gezeik.vb scream 3. als je deze film afspeelt in je dvd-stand alone dan heb je dat helemaal niet. tenminste IK niet.:o

Raskel
15-01-2003, 17:54
tenminste IK niet.:o

Vreemd dat jij het niet ziet met zo'n tv, of heb je die foto maar snel van internet geplukt?

BLACKENED
15-01-2003, 17:54
nee wat moet ik zien dan???

kleurverschil? kartelrandjes? ik zie wel iets maar dat heb je toch alleen maar als je het via de pc bekijkt. stop maar eens een willekeurige rcv film in je dvd-rom en je heb precies hetzelfde gezeik.vb scream 3. als je deze film afspeelt in je dvd-stand alone dan heb je dat helemaal niet. tenminste IK niet.:o


Hmm, als je dat verschil niet ziet moet je hier (http://www.pearle.nl) eens even een bezoekje brengen...

Tommy Brok
18-01-2003, 13:40
De Nederlandse versie van Donnie Darko is niet goed en wordt terug uit de winkels gehaald!

Ik wilde 'm net afrekenen bij de FRS maar kreeg 'm niet mee omdat er een feature niet op zou staan en de ondertiteling zou niet goed zijn of loopt niet synchroom met de film! Dus degene die hem al hebben aangeschaft, ik zou 'm terug brengen!

Over een paar weken zou de goeie versie uit moeten komen!

Tommy!

Patrick Deckard
18-01-2003, 13:45
De Nederlandse versie van Donnie Darko is niet goed en wordt terug uit de winkels gehaald!

Ik wilde 'm net afrekenen bij de FRS maar kreeg 'm niet mee omdat er een feature niet op zou staan en de ondertiteling zou niet goed zijn of loopt niet synchroom met de film! Dus degene die hem al hebben aangeschaft, ik zou 'm terug brengen!

Over een paar weken zou de goeie versie uit moeten komen!

Tommy!

Ik kan die mankementen bevestigen (zie eerdere posts). Verklaart meteen ook waarom de Donnie Darko DVD in de FRS in m'n stad nu aan 14.99 wordt verkocht. Ik ga in elk geval terug met mijn exemplaar.

Tommy Brok
18-01-2003, 13:49
Verklaart meteen ook waarom de Donnie Darko DVD in de FRS in m'n stad nu aan 14.99 wordt verkocht.Dat is wel een slechte zaak, ik vond het héél netjes dat ie het zei toen ik aan de toonbank stond!
Vind het wel jammer, heb veel goeie dingen gehoord over deze film en had zo'n zin om 'm vanavond te gaan kijken, maarja!:D

Tommy!

VdB
18-01-2003, 13:58
Is er al een exacte datum voor deze nieuwe, goede uitgave van Donnie Darko (in België) voor om te ruilen? Zit zelf ook met de slechte versie (te snel geweest, het is dan ook een prachtfilm).

Tommy Brok
18-01-2003, 14:00
Is er al een exacte datum voor deze nieuwe, goede uitgave van Donnie Darko (in België) voor om te ruilen? Zit zelf ook met de slechte versie (te snel geweest, het is dan ook een prachtfilm). Bij de FRS kon ie nog geen exacte datum geven, hij keek op een formulier wat ze binnen hadden gekregen en zei dat het een paar weken zou duren! Ik heb zojuist wat films op de site van FRS bestelt die ze niet in de winkel hadden, als ik die van de week op ga halen zal ik het nog wel eens vragen!

Tommy!

Mark de Jong
18-01-2003, 14:30
Hmm... als dat werkelijk zo is, ga ik er ook maar mee terug binnenkort... Maar moet ik uiteraard wel eerst weten wanneer ze de nieuwe versie hebben :)

Mark de Jong
18-01-2003, 15:21
Omdat ik toch vrij ongeduldig ben, ben ik er maar meteen mee terug gegaan :)

Van het probleem hadden ze gehoord en er komt inderdaad een nieuwe versie aan. Een exacte datum hadden ze helaas niet, maar het zou minimaal 2 weken duren.
Het volgende blijkt allemaal mis te zijn met de DVD (stond vermeld in een speciaal mapje):
Er bleken problemen te zijn met het geluid (bromt ontzettend op sommige momenten; nog nooit eerder voorgekomen bij mij (heb trouwens geen set)), beeld (kan wel kloppen, op een bepaald moment liep er bij mij een scène heel kort in slow-motion af) en ondertiteling (gaat soms te snel voorbij). Over een missende feature weet ik zelf nog niets (heb de extra's nog niet bekeken), maar heb er al wel verschillende mensen over horen praten dus dat zal ook wel kloppen.

Gelukkig had ik het bonnetje meegenomen want daar vroegen ze wel naar (uiteraard :)). Hadden ze opgeschreven dat ik 'em gewoon kon ruilen zodra de nieuwe versie binnen zou zijn. Geldt dus ook voor de andere mensen die 'em bij de FRS hebben gekocht.

Nette service dacht ik zo :)

Rochan
18-01-2003, 17:33
Bedankt voor de info, ga de film dan maar ook terugbrengen. alleen heb ik de bon niet meer. Nou maar hopen dat ze niet moeilijk gaan bij FRS.:o

Jelger
18-01-2003, 17:41
Goed dat ik nog even gewacht heb:D

Rochan
18-01-2003, 18:01
Goed dat ik nog even gewacht heb:D

Ja ik denk wel dat toch de beste manier is, gewoon wachten:D
Is toch klote dit. Begrijp ook niet dat ze niet van van te voren, een audit doen op de film:o

Art
18-01-2003, 18:08
Goed dat ik nog even gewacht heb:D
Precies :D Ik vond het al vreemd dat ik hem nergens kon kopen :)

Mark de Jong
18-01-2003, 18:09
Ben al blij dat ze er iets aan doen :)

Mark van Voorthuizen
18-01-2003, 18:21
Is het een idee om een goede logistieke omruil actie te houden, zoals bij Monsters Inc ?
Dan weten alle kopers van Donnie Darko het.
Misschien dat er iemand goede contacten heeft met A-Film ?

Rochan
18-01-2003, 18:21
Ben al blij dat ze er iets aan doen :)

Het is niet meer dan redelijk:o Maar kan je zien, dat er eigenlijk helemaal niet op kwaliteit wordt gekeken, bij sommige maatschappijen. Ze brengen maar brengen maar films uit. Ik denk dat de fout waarschijnlijk niet eens door hun zelf is ontdekt, maar door een consument en die dan gereageerd heeft. :o

Mark de Jong
18-01-2003, 18:54
Is het een idee om een goede logistieke omruil actie te houden, zoals bij Monsters Inc ?
Dan weten alle kopers van Donnie Darko het.
Misschien dat er iemand goede contacten heeft met A-Film ?

Ik denk niet dat dat nodig is. Ik neem aan dat iedere winkel 'em wel omruilt voor een werkende, zolang je maar het bonnetje hebt.

Mark de Jong
18-01-2003, 18:57
Het is niet meer dan redelijk:o Maar kan je zien, dat er eigenlijk helemaal niet op kwaliteit wordt gekeken, bij sommige maatschappijen. Ze brengen maar brengen maar films uit. Ik denk dat de fout waarschijnlijk niet eens door hun zelf is ontdekt, maar door een consument en die dan gereageerd heeft. :o

Het is inderdaad niet meer dan redelijk, maar helaas wordt dat niet bij elke film gedaan. Bij K-PAX gaat de ondertiteling soms ook te snel voorbij en ik betwijfel dat ze speciaal daarvoor een nieuwe uitgave gaan maken (neem tenminste aan dat er geen andere versie van is uitgebracht).
Vandaar dat ik al blij ben dat ze er iets aan doen. Het is dan ook wel een topfilm (y)

PvdS
18-01-2003, 20:03
Ik denk niet dat dat nodig is. Ik neem aan dat iedere winkel 'em wel omruilt voor een werkende, zolang je maar het bonnetje hebt.

Maar wat als je nou geen bonnetje hebt ... zoals ik dus ... eik vinnik het dan ook niet meer dan redelijk als ik ook mijn exemplaar kan omruilen ... ik bedoel: het is per slot van rekening een foutief product ...

Art
18-01-2003, 20:05
Maar wat als je nou geen bonnetje hebt ... zoals ik dus ... eik vinnik het dan ook niet meer dan redelijk als ik ook mijn exemplaar kan omruilen ... ik bedoel: het is per slot van rekening een foutief product ...
Anders probeer je het bij de maatschappij :) Die neemt hem echt wel terug, denk ik ;) Succes :)

Mark de Jong
18-01-2003, 20:33
Denk niet dat het ze een heel groot probleem ervan maken, aangezien het inderdaad om een foutief product gaat, maar enkele winkels zullen wel degelijk naar het bonnetje vragen.

En anders zou ik contact opnemen met de maatschappij, zoals Art al aangaf.

jopey
18-01-2003, 20:59
Hmmm... kvraag me af wat de Makro nu gaat doen.... ze liggen de komende week bij hun in de aanbieding voor 17,85 incl.
Aangezien het twee weken minimaal zou duren vordat die nieuwe persing in de winkels zou komen te liggen, zal dit ook wel de verkeerde zijn.
Balen als je d'r daar gewoon mee weggestuurd wordt (die lui aan de kassa verkopen daar vanalles, dus specifieke DVD info moet je er niet vragen )

Mark de Jong
18-01-2003, 21:08
Inderdaad, en ruilen bij de Makro is toch al zo lastig...

jopey
18-01-2003, 21:11
... jah... vandaar mijn reaktie :-)

Mark de Jong
18-01-2003, 21:25
... jah... vandaar mijn reaktie :-)

Ik dacht dat het ging over als je de DVD zou kopen, niet ruilen :)
Maar heb ik dan verkeerd begrepen :)

jopey
18-01-2003, 21:35
nee hoor, tging over beiden
:)

PvdS
18-01-2003, 21:36
Tis ook wel te hopen voor degene die 'm nog niet gekocht heeft maar 'm straks wel wil kopen dat ze duidelijk kunnen zien aan de hoes dat ze een goede versie in handen hebben ...

Mark de Jong
18-01-2003, 21:57
Dat zou inderdaad handig zijn, maar of het werkelijk gaat gebeuren ? Laten we het hopen :)

Lesley
19-01-2003, 00:02
Er bleken problemen te zijn met het geluid (bromt ontzettend op sommige momenten; nog nooit eerder voorgekomen bij mij (heb trouwens geen set)), beeld (kan wel kloppen, op een bepaald moment liep er bij mij een scène heel kort in slow-motion af) en ondertiteling (gaat soms te snel voorbij). Over een missende feature weet ik zelf nog niets (heb de extra's nog niet bekeken), maar heb er al wel verschillende mensen over horen praten dus dat zal ook wel kloppen.

Van dat slow motion is denk ik niet het probleem, ik denk dat je hier doelt op een bewust gekozen effect. Dit word volop gebruikt in de film

Bij het afspelen van de DTS track heb ik gemerkt dat er 3x in de film een hele harde "plop" in de rear kanalen zit! Dit is bij de Dolby Digital niet aanwezig.

Ik weet niet welke feature er niet op staat... Wat me alleen wel is opgevallen, is dat bij de gallery's de foto's niet op pauze gaan, dus alle foto's spelen razend snel achter elkaar door...

Ik heb A-Film ook een mail gestuurd, en ik hoop dat hun hier snel op reageren, en de eventuele klachten kunnen bevestigen...

Tommy Brok
19-01-2003, 09:09
Tis ook wel te hopen voor degene die 'm nog niet gekocht heeft maar 'm straks wel wil kopen dat ze duidelijk kunnen zien aan de hoes dat ze een goede versie in handen hebben ... Ik denk dat de winkels ze gewoon terug uit de schappen halen, daar zullen ze dan de goeie versie voor terug krijgen van de filmmaatschappij! Anders gaan we gewoon weer terug om 'm te ruilen,:D!

Tommy!

Mark de Jong
19-01-2003, 09:29
Van dat slow motion is denk ik niet het probleem, ik denk dat je hier doelt op een bewust gekozen effect. Dit word volop gebruikt in de film

Nee, ik begrijp wat je bedoelt, maar dit was niet zo'n zelfde effect (volgens mij wordt er geen slow-motion (behalve bij de crash) gebruikt in de film; alleen fast-forward).

Rochan
19-01-2003, 09:36
Ik denk dat de winkels ze gewoon terug uit de schappen halen, daar zullen ze dan de goeie versie voor terug krijgen van de filmmaatschappij! Anders gaan we gewoon weer terug om 'm te ruilen,:D!

Tommy!

Ik vraag me af of het wel in elke winkel bekend is. Bij MM in Rotterdam Centrum, liggen ze nog volop in de winkel.:o En ik heb gisteren nog een exemplaar bij FRS in Rotterdam gehaald:confused:

John
19-01-2003, 09:43
Bah ik ga v/d week ook maar eens langs de FRS. Gelukkig (?) kom ik er vaak dus kennen ze me wel.
Hopenlijk lossen ze het probleem op...

Tommy Brok
19-01-2003, 09:44
Ik vraag me af of het wel in elke winkel bekend is. Bij MM in Rotterdam Centrum, liggen ze nog volop in de winkel.:o En ik heb gisteren nog een exemplaar bij FRS in Rotterdam gehaald:confused: Gisteren lagen ze hier in FRS ook nog in de winkel, ik denk dat ze er net bericht van hadden gehad! Want toen ik bij de toonbank stond keek ie naar de titel van de film en ging toen een formulier pakken! Waar dus op stond dat ie niet goed zou zijn! Misschien duurt het een paar dagen voordat het bij iedereen bekend is, of ze vertikken 't gewoon om ze terug te halen! Denken dat niemand er iets vanaf weet dus verkopen die handel,:nono:

Tommy

Mark de Jong
19-01-2003, 10:10
Gisteren lagen ze hier in FRS ook nog in de winkel, ik denk dat ze er net bericht van hadden gehad! Want toen ik bij de toonbank stond keek ie naar de titel van de film en ging toen een formulier pakken! Waar dus op stond dat ie niet goed zou zijn! Misschien duurt het een paar dagen voordat het bij iedereen bekend is, of ze vertikken 't gewoon om ze terug te halen! Denken dat niemand er iets vanaf weet dus verkopen die handel,:nono:

Tommy

Ik heb er niet op gelet of er hier in Eindhoven nog lagen, maar het probleem was toch wel bekend. Zoals ik zei stonden de problemen in een speciale map. Denk dat elke FRS zo'n mapje gebruikt.

Lesley
19-01-2003, 13:04
Nee, ik begrijp wat je bedoelt, maar dit was niet zo'n zelfde effect (volgens mij wordt er geen slow-motion (behalve bij de crash) gebruikt in de film; alleen fast-forward).

Het komt wel vaker voor in de film, maar er schiet me nu maar 1 voorbeeld te binnen: als Donnie's pa met die gardenblower op z'n dochter mikt. Maar het komt nog vaker voor... Ik kan er alleen nog niet op komen... als ik hem vanmiddag gekeken heb, zal ik kijken of ik nog wat voorbeelden kan posten...

Mark de Jong
19-01-2003, 13:14
Het komt wel vaker voor in de film, maar er schiet me nu maar 1 voorbeeld te binnen: als Donnie's pa met die gardenblower op z'n dochter mikt. Maar het komt nog vaker voor... Ik kan er alleen nog niet op komen... als ik hem vanmiddag gekeken heb, zal ik kijken of ik nog wat voorbeelden kan posten...

Ja, nu je het zegt komt het inderdaad iets vaker voor.
Maar bij mij gebeurt de slow-motion scène als Donnie en Gretchen (dacht ik zo) over straat lopen. Waarom zouden ze die scène in slow-motion laten afspelen ? Deze scène liep dan ook iets anders dan de andere slow-motion shots dus het kan volgens mij wel degelijk een fout zijn. Misschien dat ik 'em binnenkort nog een keer ga kijken, maar ik wacht nu denk ik liever op de nieuwe release :)

Vince B
20-01-2003, 10:49
Ik heb even contact gehad met A-film:

Beste Vincent,

Het is ons bekend dat de DVD van Donnie Darko niet juist is. Daarom heeft A-Film besloten om alle DVD's terug te halen uit de markt om deze over een paar weken opnieuw uit kunnen brengen.
De Free Record Shop is ook op de hoogte, de DVD kan gewoon geretourneerd worden in de winkel.

Ik hoop u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd.

Zeer nette en snelle reactie van A-film dus (binnen 2 uur antwoord) ! En maar even wachten op de nieuwe versie lijkt me.

Mazzel !

Vince

Lesley
20-01-2003, 11:46
Hadden ze verder nog toelichting gegeven over de problemen die zich voordeden?

Al met al een zeer nette actie van A-Film, want ik weet zeker dat RCV ze gewoon in de winkel zou laten liggen... (Probleem bij The Others bijvoorbeeld...)

Mijn complimenten A-Film!!

Rochan
20-01-2003, 12:19
Ik heb even contact gehad met A-film:

Beste Vincent,

Het is ons bekend dat de DVD van Donnie Darko niet juist is. Daarom heeft A-Film besloten om alle DVD's terug te halen uit de markt om deze over een paar weken opnieuw uit kunnen brengen.
De Free Record Shop is ook op de hoogte, de DVD kan gewoon geretourneerd worden in de winkel.

Ik hoop u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd.

Zeer nette en snelle reactie van A-film dus (binnen 2 uur antwoord) ! En maar even wachten op de nieuwe versie lijkt me.

Mazzel !

Vince

Heb net naar MM Rotterdam Centrum gebeld, en bij hun was nog niks van bekend:confused: Zij zouden ook navraag gaan doen. :o

John
20-01-2003, 14:34
Ik heb ook net antwoord binnen van AFilm.
De dvd kan zonder problemen geruild worden bij de FRS (kneem voor de security toch maar ff de email mee... :) )

Raymond Vonk
20-01-2003, 14:35
Ik heb ook net antwoord binnen van AFilm.
De dvd kan zonder problemen geruild worden bij de FRS (kneem voor de security toch maar ff de email mee... :) )

ik ook maar ff ja heb net ook meel gehad van a-film

immz0r
20-01-2003, 14:54
Ik heb even contact gehad met A-film:

Beste Vincent,

Het is ons bekend dat de DVD van Donnie Darko niet juist is. Daarom heeft A-Film besloten om alle DVD's terug te halen uit de markt om deze over een paar weken opnieuw uit kunnen brengen.
De Free Record Shop is ook op de hoogte, de DVD kan gewoon geretourneerd worden in de winkel.

Ik hoop u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd.

Zeer nette en snelle reactie van A-film dus (binnen 2 uur antwoord) ! En maar even wachten op de nieuwe versie lijkt me.

Mazzel !

Vince


Gaat dit ook over de Donnie Darko: Special Edition (DTS) ? :)

John
20-01-2003, 14:56
Gaat dit ook over de Donnie Darko: Special Edition (DTS) ? :)


welkom op het forum.

maarreeeee..... er is maar 1 versie dacht ik ...... ;)

immz0r
20-01-2003, 15:14
welkom op het forum.

maarreeeee..... er is maar 1 versie dacht ik ...... ;)


- dank ;P

- geen idee eigenlijk, had gekund? Ik bedoel, anders zou er alleen een Special Edition (DTS) in Nederland zijn.. wat is er zo special als er niet eens een 'normale' versie van de DVD is ;)

maargoed, maar 1 versie dus.. ok thnx :] Dat wordt morgen ff langsgaan bij de FRS dus ;)

Mark de Jong
20-01-2003, 15:18
maargoed, maar 1 versie dus.. ok thnx :] Dat wordt morgen ff langsgaan bij de FRS dus ;)

Betwijfel dat je een nieuwe versie meekrijgt :D
Misschien moet je toch maar even de rest van de posts doornemen ;) Er wordt namelijk duidelijk vermeld dat er pas over enkele weken een nieuwe versie beschikbaar is.

Remy Mark
20-01-2003, 15:23
Kan iemand me helpen aan het e-mail adres van A-film, dan kan ik ze ook even mailen, want ik heb geen bonnetje meer van DD en zou toch graag willen weten of ik deze dan toch kan inwisselen.

immz0r
20-01-2003, 15:23
Betwijfel dat je een nieuwe versie meekrijgt :D
Misschien moet je toch maar even de rest van de posts doornemen ;) Er wordt namelijk duidelijk vermeld dat er pas over enkele weken een nieuwe versie beschikbaar is.

Had de hele zooi ook doorgelezen, denk/typfoutje ;)

ik bedoelde dus idd over 2 weken ;)

John
20-01-2003, 15:28
- dank ;P

- geen idee eigenlijk, had gekund? Ik bedoel, anders zou er alleen een Special Edition (DTS) in Nederland zijn.. wat is er zo special als er niet eens een 'normale' versie van de DVD is ;)

maargoed, maar 1 versie dus.. ok thnx :] Dat wordt morgen ff langsgaan bij de FRS dus ;)


sarcasm is my middle name, maar deze keer was het niet zo bedoeld :)
en ach, hoe vaak worden er geen DVD's uitgebracht als Special Edition, terwijl dat het niet eens waard is om zo genoemd te worden?
maar er is maar 1 versie, en die kan ingeruild worden...
en ik niet morgen gaan, weinig kans denk ik.
over een paar weken komt ie binnen en hij is te herkennen aan een (bah) transparante case.............. :(

Patrick Deckard
20-01-2003, 15:46
Nu zit ik toch wel te denken dat m'n DD versie eigenlijk wel een collector's item aan 't worden is: als iedereen zijn versie binnen brengt, blijk ik mooi met een aardig mutant DVD'tje ove te blijven, me dunkt:D

Mark van Voorthuizen
20-01-2003, 15:52
Nu zit ik toch wel te denken dat m'n DD versie eigenlijk wel een collector's item aan 't worden is: als iedereen zijn versie binnen brengt, blijk ik mooi met een aardig mutant DVD'tje ove te blijven, me dunkt:D
Lucky You !

Maar je moet er toch niet aan denken, dat A-Film met Lord of The Rings 4disc dit probleem had.:D :o :D :o

Lesley
20-01-2003, 15:55
Lucky You !

Maar je moet er toch niet aan denken, dat A-Film bij Lord of The Rings zo hebben suffen:o :D :o :D

Dan was het nog niet zo heel erg geweest, want ze nemen tenminste nog de moeite om het recht te zetten :D

Alleen wat extra slapeloze nachten ;)

immz0r
20-01-2003, 16:47
[...]

en ik niet morgen gaan, weinig kans denk ik.
over een paar weken komt ie binnen en hij is te herkennen aan een (bah) transparante case.............. :(

Transparante case, hmm dan kunnen ze gelijk ff aan de binnenkant alle chapters neerproppen, niet dat ik ze zo mis, maar vind et wel zo netjes ;)

Mark de Jong
20-01-2003, 16:49
Transparante case, hmm dan kunnen ze gelijk ff aan de binnenkant alle chapters neerproppen, niet dat ik ze zo mis, maar vind et wel zo netjes ;)

Inderdaad, is toch al zo kaal nu :)

BasH
20-01-2003, 17:18
Heb mijn exemplaar net teruggebracht naar FRS Hilversum en kreeg zonder morren mijn geld terug. Het feit dat ik geen bonnetje meer had, deden ze niet moeilijk over. Over wanneer de nieuwe versie binnen zou, konden ze me nog niets vertellen.

Groeten,

BasH

utmachine
20-01-2003, 17:58
Is ook de NL versie met DTS ook niet correct, zoals deze bij FRS wordt verkocht?

Nathan Strik
20-01-2003, 18:06
Is ook de NL versie met DTS ook niet correct, zoals deze bij FRS wordt verkocht? Er is maar 1 versie in Nederland en die is dus knudde.

DVD´s met alleen Dolby tracks zijn dus zeer waarschijnlijk ex-rentals en geen koopversies.

Mark de Jong
20-01-2003, 18:07
Is ook de NL versie met DTS ook niet correct, zoals deze bij FRS wordt verkocht?

Daar hebben we het, dacht ik zo, de hele tijd over :D

utmachine
20-01-2003, 18:37
Daar hebben we het, dacht ik zo, de hele tijd over :D

Oks, dan ik ga mijn versie terugbrengen :(

VdB
20-01-2003, 18:45
Bij Extrazone wisten ze nog niet af van het probleem, maar ze zouden ook zonder problemen omruilen.

Mark van Voorthuizen
20-01-2003, 20:24
Dan was het nog niet zo heel erg geweest, want ze nemen tenminste nog de moeite om het recht te zetten :D

Alleen wat extra slapeloze nachten ;)
Wel tof van A-Film dat ze de dvd omruilen, ze zagen zeker Stiebolt al aankomen.:D

Misschien dat DVD.NL (na contact met A-Film) een nieuwsbericht kan plaatsen, over de mogelijkheid tot omruilen van Donnie Darko.

FrenkieB
21-01-2003, 08:19
Misschien dat DVD.NL (na contact met A-Film) een nieuwsbericht kan plaatsen, over de mogelijkheid tot omruilen van Donnie Darko.

Ja...goed idee...

Gelukkig heb ik even gewacht met het kopen van DD na het lezen dat deze versie mischien niet okay zou zijn. Nu maar hopen dat ze snel met een nieuwe versie komen...

Maar moeten ze dan alles gaan herdrukken ofzo?...hoelang zou dat duren?

immz0r
21-01-2003, 09:58
Ja...goed idee...

Gelukkig heb ik even gewacht met het kopen van DD na het lezen dat deze versie mischien niet okay zou zijn. Nu maar hopen dat ze snel met een nieuwe versie komen...

Maar moeten ze dan alles gaan herdrukken ofzo?...hoelang zou dat duren?

Wel, als ze een compleet nieuwe DVD moeten uitbrengen moeten ze dus ook alles opnieuw authoren en drukken :) Tenzij ze het product al klaar hebben en alleen nog moeten persen... maar dat valt wel in 2 weken te doen, lmd! :)

Overigens: een nieuwsbericht over het aangekomen nieuwe DD zou inderdaad geweldig zijn, dan ga ik dezelfde dag nog langs de frs =)

Henk Heideveld
21-01-2003, 10:36
Bij het afspelen van de DTS track heb ik gemerkt dat er 3x in de film een hele harde "plop" in de rear kanalen zit! Dit is bij de Dolby Digital niet aanwezig.
Ik zag en hoorde zo veel effecten, dat ik ook dacht dat het allemaal mis zat. Maar de plotselinge versnellingen en vertragingen in de beeldjes hoort er dus echt in. Het slaat nergens op, maar het zit er bewust zo in, alhoewel het geen enkele functie heeft.
Die PLOP hoorde ik ook heel dudielijk, maar begrijp ook daar het nut niet van. Dus teruggespoeld en ik begrijp het nog steeds niet.
Gek dat jij 3 x zo'n plop in de film hoort, bij mij is het maar 1 x.
IK weet nog goed dat ik Swordfish terugbracht vanwege het gestoorde begin van de film. Dit bleek zo te horen. Voor mij mag dit soort onzin er uit blijven. Ik zie de toegevoegde waarde er niet van.

Lesley
21-01-2003, 11:11
De meerwaarde van die slow-mo effecten zie ik er wel van in (Slow-Mo vind ik zelf ook heel gaaf), maar het geeft de film ook een meer dromerige uitstraling.

Wat betreft de DTS track, hoop ik dus zeer zeker dat ze hem opnieuw mixen, want hij klink vele malen voller als de Dolby Digital track. Alleen hoor je (ik dacht 3, maar zal het nog eens controleren) harde click/pop's in de achterkanalen.
en verder hoor je ook een harde doffe knal (volgens mij bij dat stuk als Donnie na het ongeluk bij de bushalte staat, en die sigaret krijgt.)

Ik heb mijn Donnie Darko nog niet terug gebracht, want het lijkt mij ook zinvoller om het via een monster's Inc. manier te ruilen, als dat ik er nu al mee terug moet naar de winkel. Want dan kan ik hem tenminste nog een paar keer kijken :D

Bas de Jong
21-01-2003, 22:30
Ik heb mijn Donnie Darko DVD vandaag teruggebracht en zelfs nog bijna 2 Euro winst gemaakt! :D

Ik had die DVD bij de FRS met CJP korting gekocht en dus ging er 10% af ;) Maar ja, zonder bonnetje weet die gast dat natuurlijk niet (6)

immz0r
22-01-2003, 09:59
Ik heb mijn Donnie Darko DVD vandaag teruggebracht en zelfs nog bijna 2 Euro winst gemaakt! :D

Ik had die DVD bij de FRS met CJP korting gekocht en dus ging er 10% af ;) Maar ja, zonder bonnetje weet die gast dat natuurlijk niet (6)

heh, 'k heb em gehaald met zo'n eigen bon van FRS (paars bonnetje, 5 euro korting), zouden ze daar ook intrappen? ;P

Rochan
22-01-2003, 17:20
Heb mijn exemplaren van Donnie Darko geruild bij de FRS. Ingeruild voor The Gift, omdat ik de bon niet meer had, en de andere geld teruggekregen:) Maar ik blijf het nog steeds vreemd vinden dat MM de film nog steeds in de winkel heeft en verkoopt. Ze draaien de film zelf op de op grote scherm.:o Is het mogelijk dat alleen FRS een verkeerde editie heeft ontvangen????:confused:

Mark de Jong
22-01-2003, 17:23
Heb mijn exemplaren van Donnie Darko geruild bij de FRS. Eente geruild voor The Gift, omdat ik de bon niet meer had, en de andere geld teruggekregen:) Maar ik blijf het nog steeds vreemd vinden dat MM de film nog steeds in de winkel heeft en verkoopt. Ze draaien de film zelf op de op grote scherm.:o Is het mogelijk dat alleen FRS een verkeerde editie heeft ontvangen????:confused:

Dat lijkt me vrij sterk. Ik neem aan dat ze bij MM (ook) nog steeds de verkeerde verkopen. Maar daar komen ze dan wel achter na een tijdje :)

Bob Bakker
22-01-2003, 17:49
Ik heb 'm bij de MM gehaald en ik heb zeker niet de goede versie...

timbe
23-01-2003, 07:01
Ben gisterenavond nog even naar FRS in Leuven (Belgie) geweest, daar lag nog steeds de oude versie en ze wisten helemaal niets over de problemen.

VdB
23-01-2003, 11:40
Ikzelf heb eens naar A-film gemaild en dit was hun (snelle) reactie:

Beste VdB,
_
Op dit moment zijn wij bezig om iedereen op de hoogte te stellen van het feit dat alle DVD's van Donnie Darko gertourneerd kunnen worden.
Wij verwachten dat we over ongeveer 2 weken een nieuwe versie kunnen releasen in België en Nederland. Deze DVD zal een ander artikelnummer en barcode bevatten en het doosje zal transparant worden. Daardoor zal deze goed herkenbaar zijn voor de handel en consument.
_
Ik hoop je hiermee voldoende te hebben geïnformeerd.

Met vriendelijke groet,

A-Film Home Entertainment
Saskia van Balderen
Sales Coördinator
Meeuwenlaan 98-100
1021 JL Amsterdam
saskia@a-film.nl <mailto:saskia@a-film.nl>
Telnr. _+ 31 (0) 20 344 51 95
Faxnr. + 31 (0) 20 344 51 42
Mobiel. +31 (0) 6 15013423

Tim Weisselberger
23-01-2003, 11:42
A-Film rulez, :).

R. Schaap
23-01-2003, 11:53
Ja inderdaad. Supersnel geregeld dit.

En ik ben voor mezelf blij dat ik hem nog niet gekocht had, soms ik geldgebrek wel een voordeel.....

immz0r
23-01-2003, 12:25
Ja, dat viel me dus ook al op bij die DVD, DVD-profiler kon 'em niet vinden? Gewoon dat artikelnr ingevoerd, en geen enkele resultaten :(

Misschien dat dit wel meer gebeurt, zeker omdat het een Nederlandse DVD betreft, maar vond et wel apart.. elke DVD die ik tot nu toe op nummer had opgezocht stond er gewoon bij.

(then again, t waren er ook maar 4/5 die ik heb :P)

Mark de Jong
23-01-2003, 12:30
Transparant hoesje ? Weet niet of dat er wel bij past... Maar goed, beter dan niets ;)

Brian De Vore
23-01-2003, 14:55
Betekend deze nieuwe versie ook dat de infomercials (met de fictieve commentary's) erop komen, net als bij de Regio 1 DVD?

Want, zoals iemand al eerder zei, nu zijn het alleen nog maar 5 plaatjes uit de Jim Cunningham lesmethode.

Brian

Raymond Vonk
23-01-2003, 15:07
Ik kreeg deze e-mail van de free record shop, op de vraag of ik hem gewoon kon omruilen voor een nieuwe versie.

Beste Klant,

Er zijn inderdaad enkele mankementen aan deze versie. Er komt over ongeveer een week of 3 een betere versie van. Het is inprincipe een defect en dat staat los van het normale ruilen van produkten. Alhoewel een bon wel veel makkelijker zou zijn geweest. U kunt het het beste contact opnemen met de winkel waar het produkt gekocht is en met hen een oplossing zoeken. Het is geen goed idee om die 3 weken af te wachten en dan pas te gaan, want dan is het vooral zonder bon heel moeilijk. U kunt het beste deze versie bij de winkel ruilen tegen platenbonnen en die dan besteden aan de nieuwe versie.


Met vriendelijke groet,

FREE RECORD SHOP

is toch geen oplossing??

immz0r
23-01-2003, 15:47
Ik kreeg deze e-mail van de free record shop, op de vraag of ik hem gewoon kon omruilen voor een nieuwe versie.

Beste Klant,

Er zijn inderdaad enkele mankementen aan deze versie. Er komt over ongeveer een week of 3 een betere versie van. Het is inprincipe een defect en dat staat los van het normale ruilen van produkten. Alhoewel een bon wel veel makkelijker zou zijn geweest. U kunt het het beste contact opnemen met de winkel waar het produkt gekocht is en met hen een oplossing zoeken. Het is geen goed idee om die 3 weken af te wachten en dan pas te gaan, want dan is het vooral zonder bon heel moeilijk. U kunt het beste deze versie bij de winkel ruilen tegen platenbonnen en die dan besteden aan de nieuwe versie.


Met vriendelijke groet,

FREE RECORD SHOP

is toch geen oplossing??

Ik heb hier die bon nog wel (rood a4-tje met ordernummer en klantgegevens enzo), dus ik neem aan dat het dan niet zo moeilijk meer is? :)

Raymond Vonk
23-01-2003, 16:05
Ik heb hier die bon nog wel (rood a4-tje met ordernummer en klantgegevens enzo), dus ik neem aan dat het dan niet zo moeilijk meer is? :)

dan niet nee denk ik

Bas de Jong
23-01-2003, 21:28
Ik kreeg deze e-mail van de free record shop, op de vraag of ik hem gewoon kon omruilen voor een nieuwe versie.

Beste Klant,

Er zijn inderdaad enkele mankementen aan deze versie. Er komt over ongeveer een week of 3 een betere versie van. Het is inprincipe een defect en dat staat los van het normale ruilen van produkten. Alhoewel een bon wel veel makkelijker zou zijn geweest. U kunt het het beste contact opnemen met de winkel waar het produkt gekocht is en met hen een oplossing zoeken. Het is geen goed idee om die 3 weken af te wachten en dan pas te gaan, want dan is het vooral zonder bon heel moeilijk. U kunt het beste deze versie bij de winkel ruilen tegen platenbonnen en die dan besteden aan de nieuwe versie.


Met vriendelijke groet,

FREE RECORD SHOP

is toch geen oplossing??

Dat is toch een goede oplossing? Als je die DVD nu terugbrengt zullen ze niet zo gauw moeilijk doen (deden ze bij mij ook niet zonder bonnetje). Als je er echter zo lang mee wacht kan ik me echter wel voorstellen dat het wat moeilijker zal zijn.

Overigens mogen we blij zijn dat de FRS ze zonder bonnetje terug neemt want je kunt natuurlijk helemaal niet bewijzen dat je het ook daadwerkelijk bij de FRS hebt gekocht ;)

Raymond Vonk
24-01-2003, 16:42
Nou ik heb hem inderdaad gewoon kunnen terugbrengen zonder problemen hoor. Ze weten er van.

Bas de Jong
24-01-2003, 18:26
Nou ik heb hem inderdaad gewoon kunnen terugbrengen zonder problemen hoor. Ze weten er van.

Ok.... Maar omdat je zei dat je het geen oplossing vond.... :confused:

Luchtgordijn Bogey
24-01-2003, 20:49
Ik heb me verbaasd over de slechte informatievoorziening binnen de winkelketens. Tijdens een DVD-rondje vanavond in en rond Rdam Alexandrium varieerden de reacties van verbaasd en dankbaar tot lichtelijk ongeloof. Heb onderstaande zaken allemaal ingelicht over het authoring-probleem, de retour-actie van A-film en de nieuwe versie met doorzichtige hoes.

MovieMax: Men had 1 exemplaar in de verkoop-sectie liggen. Videotheekmedewerkster ingelicht.

MusicStore: men was niet op de hoogte van de retour-actie van A-film (lag nog gewoon in de winkel).

MediaMarkt: volop stapels in de winkel. De medewerker die ik erover vertelde vroeg me of ik van A-film was :D

Mark de Jong
24-01-2003, 21:28
De FRS verkoopt 'em ook nog steeds, ondanks dat ze weten dat ie defect is.

jopey
24-01-2003, 22:13
Goed hè??... tja, wat niet weet, dat niet deert, zullen ze vast denken....

immz0r
25-01-2003, 10:10
Goed hè??... tja, wat niet weet, dat niet deert, zullen ze vast denken....

maar wat -wij- weten deert wel! ;)

frankpeeters
27-01-2003, 10:05
ik heb afgelopen week donnie darko bij de mediamarkt in heerlen gekocht voor 17,99 euro. nu vond ik de fouten in de ontertiteling niet zo storend, maar aangezien ik komende week toch in de buurt van heerlen moet zijn denk ik erover om hem toch terug te brengen. Ik vroeg me alleen af of de nieuwe versie ook voor dezelfde prijs in de winkel komt te liggen of is de oude versie nu zo goedkoop omdat er fouten opzitten. Want in het geval we straks 25 euro of meer moeten gaan betalen voor de nieuwe versie is overweeg ik om de oude versie te behouden.

Mark de Jong
27-01-2003, 10:15
ik heb afgelopen week donnie darko bij de mediamarkt in heerlen gekocht voor 17,99 euro. nu vond ik de fouten in de ontertiteling niet zo storend, maar aangezien ik komende week toch in de buurt van heerlen moet zijn denk ik erover om hem toch terug te brengen. Ik vroeg me alleen af of de nieuwe versie ook voor dezelfde prijs in de winkel komt te liggen of is de oude versie nu zo goedkoop omdat er fouten opzitten. Want in het geval we straks 25 euro of meer moeten gaan betalen voor de nieuwe versie is overweeg ik om de oude versie te behouden.

Zal denk ik hetzelfde gaan kosten. Ik kan de mijne namelijk gewoon omruilen tegen de nieuwe zodra die er is :)

immz0r
27-01-2003, 10:25
... Ik vroeg me alleen af of de nieuwe versie ook voor dezelfde prijs in de winkel komt te liggen of is de oude versie nu zo goedkoop omdat er fouten opzitten. Want in het geval we straks 25 euro of meer moeten gaan betalen voor de nieuwe versie is overweeg ik om de oude versie te behouden.


Dat zou dr nog eens bij moeten komen, dat ik moet betalen voor hun fouten! ;)

Jeroen Groot
27-01-2003, 16:03
Mmm, vandaag deze DVD gekocht bij MM ArenA en nu pas zie ik deze thread :(

Ga hem vrijdag dus maar terugbrengen :(

Gerre666
28-01-2003, 10:45
Heb hem teruggebracht naar FRS in Antwerpen (keyserlei) waar ik hem gekocht had. Man achter de kassa wist van niks natuurlijk: "Ge zijt den eerste die da komt zeggen".

Maar hij wou hem wel wisselen voor een andere DVD, maar ik zei van nee kzou hem willen wisselen voor de "nieuwe" versie dan. Hij zei dan maar van goed als die er is breng je deze terug (ik mag mijn Donnie Darko DVD dus bijhouden tot de nieuwe er is). Hij heeft dan iets geschreven op mijn bonnetje en er een stempel opgezet. khoop nu maar dat het werkt binnen enkele weken.

Tommy Brok
28-01-2003, 15:34
WHAHAHAHAHAHAAAAAAAA, ik heb zojuist Donnie Darko binnen gekregen! Natuurlijk gratis via de site van Free Record Shop, moet alleen verzendkosten betalen maar er staat nergens een banknummer ofzo waar ik dat naartoe zou moeten storten! Ik wacht wel af!:D

Tommy

Pepijn Wildbret
28-01-2003, 16:53
WHAHAHAHAHAHAAAAAAAA, ik heb zojuist Donnie Darko binnen gekregen! Natuurlijk gratis via de site van Free Record Shop, moet alleen verzendkosten betalen maar er staat nergens een banknummer ofzo waar ik dat naartoe zou moeten storten! Ik wacht wel af!:D

Tommy

Hoezo "natuurlijk gratis" ? En aktie ofzo?

Tommy Brok
28-01-2003, 16:56
Hoezo "natuurlijk gratis" ? En aktie ofzo? Lees maar eens wat posts terug, dan begrijp je het wel!:D

Tommy!

Daniël van Zanten
28-01-2003, 17:03
WHAHAHAHAHAHAAAAAAAA, ik heb zojuist Donnie Darko binnen gekregen! Natuurlijk gratis via de site van Free Record Shop, moet alleen verzendkosten betalen maar er staat nergens een banknummer ofzo waar ik dat naartoe zou moeten storten! Ik wacht wel af!:D

Tommy

Dat is alvast 1!:D :D :D

Veel plezier ermee Tommy.

Ik ga donderdag effe langs bij de plaatselijke FRS.
Kijken of mijn 4 Donnie Darko's binnen zijn.;)

Daniël van Zanten
28-01-2003, 17:07
Lees maar eens wat posts terug, dan begrijp je het wel!:D

Tommy!

Niet in deze thread,maar in de Pricewatch thread van Donnie Darko.;)

Tommy Brok
28-01-2003, 17:12
Niet in deze thread,maar in de Pricewatch thread van Donnie Darko.;) Ooh sorry, dan heb ik dit in de verkeerde thread gezet! Dus Pepijn, het staat in de pricewatch thread!

Tommy

VdB
28-01-2003, 18:19
Ik heb mijn Donnie Darko vandaag binnengebracht. De nieuwe versie was nog niet binnen, dus heb ik maar tegen Lilo en Stitch geruild.

Heeft iemand de nieuwe versie al tegengekomen in de rekken (Belgische winkels)?

immz0r
28-01-2003, 18:49
Ik heb mijn Donnie Darko vandaag binnengebracht. De nieuwe versie was nog niet binnen, dus heb ik maar tegen Lilo en Stitch geruild.

Heeft iemand de nieuwe versie al tegengekomen in de rekken (Belgische winkels)?

ik geloof d...nee.. ik hoop dat er een newspost wordt gedaan op dvd.nl wanneer de nieuwe er liggen =)

VdB
28-01-2003, 19:37
Heeft iemand misschien een link naar de nieuwe hoes van de Donnie Darko DVD ?

Nathan Strik
28-01-2003, 21:22
Heeft iemand misschien een link naar de nieuwe hoes van de Donnie Darko DVD ? Zelfde als de oude lijkt me, maar dan met een transparante hoes i.p.v. een zwarte. Lijkt me makkelijk te onderscheiden toch?

Lesley
29-01-2003, 10:01
Had nog even toelichting gevraagd over wat ze precies gingen wijzigen bij de nieuwe versie:

Het klopt inderdaad dat er een nieuwe uitgave van Donnie Darko komt.
De reden daarvoor is dat er op de huidige uitgave een aantal extra's niet staan en dat het beeld niet is zoals het hoort te zijn.
Ik hoop je zo voldoende te hebben geinformeerd, mocht het niet zo zijn dan hoor ik het graag nog.

En ik heb ook gehoord dat de DTS track onder handen word genomen... Dus als alles mee zit hebben we over een paar weekjes een perfecte release!

FrenkieB
29-01-2003, 12:17
Had nog even toelichting gevraagd over wat ze precies gingen wijzigen bij de nieuwe versie:

Het klopt inderdaad dat er een nieuwe uitgave van Donnie Darko komt.
De reden daarvoor is dat er op de huidige uitgave een aantal extra's niet staan en dat het beeld niet is zoals het hoort te zijn.
Ik hoop je zo voldoende te hebben geinformeerd, mocht het niet zo zijn dan hoor ik het graag nog.


Whoohoo...hopelijk een die vergelijkbaar is met de R1 versie..

immz0r
29-01-2003, 13:35
Had nog even toelichting gevraagd over wat ze precies gingen wijzigen bij de nieuwe versie:

Het klopt inderdaad dat er een nieuwe uitgave van Donnie Darko komt.
De reden daarvoor is dat er op de huidige uitgave een aantal extra's niet staan en dat het beeld niet is zoals het hoort te zijn.
Ik hoop je zo voldoende te hebben geinformeerd, mocht het niet zo zijn dan hoor ik het graag nog.

En ik heb ook gehoord dat de DTS track onder handen word genomen... Dus als alles mee zit hebben we over een paar weekjes een perfecte release!

Oh beter, dus ze hebben ook door dat er macroblokken en mpeg fouten inzitten? Beterrrr, kan ik strax gewoon zonder ergernis de film weer bekijken :))

Tommy Brok
29-01-2003, 15:45
Ik heb zojuist de 2e DVD gratis binnen gekregen!:D
Heb gisteren de film gezien, maar vind hem niet zo geweldig! Ik heb niet het gevoel dat het ergens naartoe gaat, het overkomt 'm allemaal maar hij doet er eigenlijk niks mee, zo komt het op mij over! Ook kon ik me niet inleven in de hoofdpersoon, had er totaal geen connectie mee!
Na mijn ogen klopt het einde ook niet, maar goed!

Tommy!

Mark de Jong
29-01-2003, 16:10
Ik heb zojuist de 2e DVD gratis binnen gekregen!:D
Heb gisteren de film gezien, maar vind hem niet zo geweldig! Ik heb niet het gevoel dat het ergens naartoe gaat, het overkomt 'm allemaal maar hij doet er eigenlijk niks mee, zo komt het op mij over! Ook kon ik me niet inleven in de hoofdpersoon, had er totaal geen connectie mee!
Na mijn ogen klopt het einde ook niet, maar goed!

Tommy!

Nou Tommy... je hebt niet erg goed opgelet hoor ik wel. Geef voor straf maar 1 exemplaar aan mij :D :D

Tommy Brok
29-01-2003, 16:17
Nou Tommy... je hebt niet erg goed opgelet hoor ik wel. Geef voor straf maar 1 exemplaar aan mij :D :D Haha, ik wacht nog een paar weekjes! Morgen even vragen of ik een gesealde Donnie Darko kan inruilen zonder bonnetje bij de FRS! Als dat niet gaat en hoor niks meer van de FRS over de fout op hun site, dan zal ik 'm hier misschien wel gratis weg geven!:D!
Maar dat laat ik nog wel weten,:D!
Is toch een poepfilm,:p

Tommy

Tommy Brok
03-02-2003, 17:53
Haha, ik wacht nog een paar weekjes! Morgen even vragen of ik een gesealde Donnie Darko kan inruilen zonder bonnetje bij de FRS!Ik kan me 2 verkeerde versies gewoon inruilen bij FRS, morgen krijg ik als het goed is de goeie versie thuis gestuurd,:D!

Tommy

Tim Weisselberger
03-02-2003, 19:31
enig idee wanneer de "goeie" versie in de winkels ligt?

Tim.

Mark de Jong
03-02-2003, 19:35
Ik kan me 2 verkeerde versies gewoon inruilen bij FRS, morgen krijg ik als het goed is de goeie versie thuis gestuurd,:D!

Tommy

Heel mooi. Dan gaan we deze week maar weer even terug. Is trouwens de derde week al, dus ze moeten 'em nu onderhand wel hebben.

Tommy Brok
03-02-2003, 19:46
enig idee wanneer de "goeie" versie in de winkels ligt?

Tim. Ik heb vandaag een mailtje gekregen dat ik morgen Donnie Darko opgestuurd krijg, ik neem aan dat dat de nieuwe versie is! Want van te voren had ik een mailtje gekregen dat het wat langer zou duren omdat de versie niet goed was! Ik zou morgen even bellen als ik jou was! Laat het ons dan ook even weten,:D

Tommy

Luther Hartog
03-02-2003, 21:24
***, ik heb nog geen mailtje gehad:(

Ludo Keeris
03-02-2003, 22:14
enig idee wanneer de "goeie" versie in de winkels ligt?

Tim.

Ik kreeg vandaag te horen dat het 14 februari zal zijn... Duurt wel lang. Meldt maar als iemand 'm eerder krijgt/kan ophalen.

Tommy Brok
04-02-2003, 17:30
Ik heb vandaag een mailtje gekregen dat ik morgen Donnie Darko opgestuurd krijg, ik neem aan dat dat de nieuwe versie is!Helaas, wederom de verkeerde versie bij me afgegeven! Dat ze die nog steeds opsturen zeg, echt slecht! Nu moet ik er dus al 3 omwisselen!:(

Tommy

Mark de Jong
04-02-2003, 17:32
Helaas, wederom de verkeerde versie bij me afgegeven! Dat ze die nog steeds opsturen zeg, echt slecht! Nu moet ik er dus al 3 omwisselen!:(

Tommy

Ach, je vind er toch niets aan... :D

Tommy Brok
04-02-2003, 17:39
Ach, je vind er toch niets aan... :D Daarom ook,:D!

immz0r
05-02-2003, 09:53
Ik kreeg vandaag te horen dat het 14 februari zal zijn... Duurt wel lang. Meldt maar als iemand 'm eerder krijgt/kan ophalen.

Van welke zaak of van wie kreeg je dit te horen?

*edit*
Net naar free record shoppe geweest, daar hadden ze de nieuwe versie blijkbaar nog niet.

Patrick Deckard
08-02-2003, 16:27
Ik ben net de "slechte" versie van DD bij FRS gaan... tja, wilde typen "omwisselen", maar ze hadden de nieuwe nog niet. Mocht dus een andere DVD kiezen (geld teruggeven zat er niet in). Bovendien wisten ze nergens van: ik was de eerste die "problemen had met de DVD". En van een nieuwe versie wisten ze niks. Hopelijk komt de nieuwe versie met een stickertje erop, anders blijven we bezig (nietwaar, Tommy?...:D ) Als er een nieuwe versie komt (???)

Tommy Brok
08-02-2003, 16:30
Hopelijk komt de nieuwe versie met een stickertje erop, anders blijven we bezig (nietwaar, Tommy?...:D ) Als er een nieuwe versie komt (???) Jaja, die komt wel! En hij komt met een dooschijnende keepcase waar je hem dan dus aan kunt herkennen!:D

John
08-02-2003, 16:40
Ik ben net de "slechte" versie van DD bij FRS gaan... tja, wilde typen "omwisselen", maar ze hadden de nieuwe nog niet. Mocht dus een andere DVD kiezen (geld teruggeven zat er niet in). Bovendien wisten ze nergens van: ik was de eerste die "problemen had met de DVD". En van een nieuwe versie wisten ze niks. Hopelijk komt de nieuwe versie met een stickertje erop, anders blijven we bezig (nietwaar, Tommy?...:D ) Als er een nieuwe versie komt (???)


alle FRSs hebben een mailing gehad met de info over Donnie Darko. Jij had dus waarschijnlijk net met de allerdomste doos/nerd te doen in de winkel... :)

Patrick Deckard
08-02-2003, 16:43
alle FRSs hebben een mailing gehad met de info over Donnie Darko. Jij had dus waarschijnlijk net met de allerdomste doos/nerd te doen in de winkel... :)

Nou je het zegt: hij had wel een rare trek rond de mond:D

John
08-02-2003, 16:54
Nou je het zegt: hij had wel een rare trek rond de mond:D

hahaha
dat bedoel ik... :)

Sander Beekmans
10-02-2003, 22:09
ik heb hem gekocht op schiphol... ( bij een tax free shop)
kan ik hem dan nu ook ruilen bij de frs??

Apocalypse
10-02-2003, 22:17
Ik ben vandaag bij de media markt amsterdam geweest. Ik heb gewoon mijn geld terug gehad. Deden helemaal niet moeilijk. Alleen had die gozer achter de balie geen idee waar ik het over had, zat me een beetje wazig aan te kijken. Ze hebben hem overgens ook nog steeds niet uit de winkel gehaald.

Rochan
10-02-2003, 22:23
ik heb hem gekocht op schiphol... ( bij een tax free shop)
kan ik hem dan nu ook ruilen bij de frs??

Gewoon proberen en dan zeggen dat je de bon niet meer heb, dan kan je hem ruilen voor een andere dvd, of je wacht tot de goede versie uit is en dan ruil je hem om:rolleyes: Doen ze volgens mij niet moeilijk over:D

Bob Bakker
10-02-2003, 22:24
Ik ben vandaag bij de media markt amsterdam geweest. Ik heb gewoon mijn geld terug gehad. Deden helemaal niet moeilijk. Alleen had die gozer achter de balie geen idee waar ik het over had, zat me een beetje wazig aan te kijken. Ze hebben hem overgens ook nog steeds niet uit de winkel gehaald.

Hier bij de Mediamarkt in Groningen precies hetzelfde. Toch vreemd dat ze bij de FRS vrijwel direct op de hoogte waren terwijl ze bij de Mediamarkt van niks weten.

Tommy Brok
11-02-2003, 16:20
ik heb hem gekocht op schiphol... ( bij een tax free shop)
kan ik hem dan nu ook ruilen bij de frs?? Als dat niet kan kun je misschien kontakt opnemen met a-film (dat is de uitgever van de DVD geloof ik) om hem via hun om te ruilen! Zou gekkewerk zijn om het hele land te moeten doorkruisen om een DVD te ruilen,:D

Mark de Jong
13-02-2003, 21:06
Morgen is het zover... als het goed is... :)

Sander Beekmans
13-02-2003, 22:08
denk het niet..
Ik kreeg gisteren dit mailtje:

"Wij hebben uw e-mail over Donnie Darko ontvangen. Wellicht kunt u proberen of een lokale winkelier zou vriendelijk wil zijn om u te helpen. Mocht dat niet lukken kunt u het proberen bij de Free Record Shop. Zij zijn goed op de hoogte van de problemen en zijn misschien bereid om uw DVD om te ruilen voor de verbeterde versie die eind volgende week (naar alle waarschijnlijkheid) klaar is. "

Mark de Jong
13-02-2003, 22:20
denk het niet..
Ik kreeg gisteren dit mailtje:

"Wij hebben uw e-mail over Donnie Darko ontvangen. Wellicht kunt u proberen of een lokale winkelier zou vriendelijk wil zijn om u te helpen. Mocht dat niet lukken kunt u het proberen bij de Free Record Shop. Zij zijn goed op de hoogte van de problemen en zijn misschien bereid om uw DVD om te ruilen voor de verbeterde versie die eind volgende week (naar alle waarschijnlijkheid) klaar is. "

Hijs fijn. Dat schiet lekker op... Is inmiddels bijna 4 weken geleden...

immz0r
14-02-2003, 13:03
Hijs fijn. Dat schiet lekker op... Is inmiddels bijna 4 weken geleden...

Met mijn eeuwige pessimistme had ik et toch bijna goed, ik rekende op 3 weken meer dan A-film zelf aangaf.. (which is 5 weken dus :P)

:)

Ronald Dassen
14-02-2003, 15:41
Bij de Media Markt in Alexander heb ik vandaag de nieuwe uitvoering gehaald, dus hij is er al wel ;)

Pepijn Wildbret
14-02-2003, 15:42
Bij de Media Markt in Alexander heb ik vandaag de nieuwe uitvoering gehaald, dus hij is er al wel ;)

Hoe weet je zeker dat het de nieuwe versie is?

Ronald Dassen
14-02-2003, 16:48
Hoe weet je zeker dat het de nieuwe versie is?

Nou, ik DACHT het zeker te weten. Ik heb het hele verhaal voorgelegd, er is navraag naar gedaan, en konden me met zekerheid zeggen dat het de goede uitgave was.....dus ik denk, ik probeer het eventjes.....en natuurlijk is dit dus niet de goede versie. de special future "The Philosophy Of Time Travel Book" staat er dus niet op.

Nou, lekker....kan ik dus ook terug. Niet dat dat heel erg is, (vijf minuten rijden hiervandaan) maar toch.

Mark de Jong
14-02-2003, 17:10
Nou, ik DACHT het zeker te weten. Ik heb het hele verhaal voorgelegd, er is navraag naar gedaan, en konden me met zekerheid zeggen dat het de goede uitgave was.....dus ik denk, ik probeer het eventjes.....en natuurlijk is dit dus niet de goede versie. de special future "The Philosophy Of Time Travel Book" staat er dus niet op.

Nou, lekker....kan ik dus ook terug. Niet dat dat heel erg is, (vijf minuten rijden hiervandaan) maar toch.

Had je kunnen zien aan de nieuwe case ;) :)

Nathan Strik
14-02-2003, 17:20
Had je kunnen zien aan de nieuwe case ;) :) Yep, de nieuwe heeft een transparante...

Patrick Deckard
14-02-2003, 17:49
Yep, de nieuwe heeft een transparante...

Bedoel je dat alleen het doosje transparant is, en dat dus het hoesje hetzelfde is gebleven?...

Mark de Jong
14-02-2003, 17:54
Bedoel je dat alleen het doosje transparant is, en dat dus het hoesje hetzelfde is gebleven?...

Dat klopt.

Ronald Dassen
14-02-2003, 19:00
Had je kunnen zien aan de nieuwe case ;) :)

Inderdaad niet zo snugger van me.
Ik wist dat er een paar postjes terug iets over de case was verteld.
Nou ja, vanavond ff kijken, en dan gewoon omruilen.

PvdS
14-02-2003, 19:07
Wat ik nog zie gebeuren is dat je straks in de winkel met een leeg transparant hoesje bij de kassa verschijnt en dat ze er een oude versie DVD inproppen onder het mom van "Donnie Darko = Donnie Darko" ...

Tommy Brok
14-02-2003, 19:12
Wat ik nog zie gebeuren is dat je straks in de winkel met een leeg transparant hoesje bij de kassa verschijnt en dat ze er een oude versie DVD inproppen onder het mom van "Donnie Darko = Donnie Darko" ... Zou niet weten waarom, ze krijgen nieuwe versies van A-film dus zou geen reden zien waarom ze de oude er in zouden doen! Schieten ze toch niks mee op!

Mark de Jong
14-02-2003, 19:32
Wat ik nog zie gebeuren is dat je straks in de winkel met een leeg transparant hoesje bij de kassa verschijnt en dat ze er een oude versie DVD inproppen onder het mom van "Donnie Darko = Donnie Darko" ...

Denk niet dat dat zal gebeuren. Bij de FRS is ie al uit de schappen gehaald dus betwijfel dat ze die oude nog hebben liggen. Die hebben ze waarschijnlijk gewoon teruggestuurd naar de leverancier. Maar ja, helaas hebben niet alle winkels dat al gedaan.

PvdS
14-02-2003, 19:36
Denk niet dat dat zal gebeuren. Bij de FRS is ie al uit de schappen gehaald dus betwijfel dat ze die oude nog hebben liggen. Die hebben ze waarschijnlijk gewoon teruggestuurd naar de leverancier. Maar ja, helaas hebben niet alle winkels dat al gedaan.

Niet overal hoor ... hier nog van de week vrolijk tussen de andere DVD's zien staan bij het duimpje ... dat was dinsdag ...

Mark de Jong
21-02-2003, 09:02
Moet vandaag toch even langs de FRS om een DVD op te halen, dus dan vraag ik meteen maar eens of ze die nieuwe versie al binnen hebben...

FrenkieB
21-02-2003, 09:54
Moet vandaag toch even langs de FRS om een DVD op te halen, dus dan vraag ik meteen maar eens of ze die nieuwe versie al binnen hebben...

Ja...ik begin ongeduldig te worden!!!

Mark van Voorthuizen
21-02-2003, 11:28
Ik ben benieuwd.

Mark de Jong
21-02-2003, 12:40
Nou, heb het gevraagd en ze hadden geen idee... Sommige van de verkopers weten er zelfs nog niet eens vanaf. Ik schat dat het nog een weekje duurt.

Enzo
21-02-2003, 14:26
op de FRS site, hebben ze 'new version' er achter gezet....:o

;)

FrenkieB
22-02-2003, 23:08
op de FRS site, hebben ze 'new version' er achter gezet....:o

;)

tja..maar meer info staat er niet bij...behoorlijk vaag...ik zal deze week wel ff in de winkel kijken. Hij zou dus te herkennen zijn aan een doorzichtige hoes?

Lesley
23-02-2003, 14:07
Op de FRS site staat ook releasedatum: 03-02-2003

Rochan
23-02-2003, 14:57
op de FRS site, hebben ze 'new version' er achter gezet....:o

;)

Maar als je dan aanklikt, dan blijkt de film niet leverbaar te zijn :(

Rochan
23-02-2003, 15:16
op de FRS site, hebben ze 'new version' er achter gezet....:o

;)

tja..maar meer info staat er niet bij...behoorlijk vaag...ik zal deze week wel ff in de winkel kijken. Hij zou dus te herkennen zijn aan een doorzichtige hoes?

Ben benieuwd of de nieuwe versie dan idd al in de winkel ligt :roll:

John
24-02-2003, 15:53
Gek dat Luther al wel de nieuwe versie opgestuurd heeft gekregen...
Kga woensdag wel ff kijken.

Lesley
24-02-2003, 16:06
inderdaad.. ik had net nog even mijn dichtstbijzijnde FRS gebeld, maar daar hadden ze em nog niet...
Straks even een groter Filliaal proberen...

Mark de Jong
24-02-2003, 16:58
Gek dat Luther al wel de nieuwe versie opgestuurd heeft gekregen...
Kga woensdag wel ff kijken.

Zo te zien heeft Luther ook de verkeerde versie... 8)

John
24-02-2003, 16:59
Gek dat Luther al wel de nieuwe versie opgestuurd heeft gekregen...
Kga woensdag wel ff kijken.

Zo te zien heeft Luther ook de verkeerde versie... 8)

hmmmm
lekker slim dan van de FRS...

Luther Hartog
24-02-2003, 18:49
Gek dat Luther al wel de nieuwe versie opgestuurd heeft gekregen...
Kga woensdag wel ff kijken.

Zo te zien heeft Luther ook de verkeerde versie... 8)Ik heb even gekeken of die extra erop stond, en hij staat er idd niet op...ik ga dit in de veiling vermelden.

immz0r
25-02-2003, 17:11
dus nog niemand heeft de nieuwe al gespot? gahhh duurt lang :(

zeta
26-02-2003, 09:51
Ik heb DD 11 januari gekocht bij de FRS, en nog steeds niet bekeken i.v.m. NO TIME!!! :oops: Dat geeft verder niet, maar ik heb gister wel even gekeken of die extra mist. En hij zat er inderdaad niet bij. Nu ik deze thread helemaal heb gelezen heb ik maar eens met het filiaal gebeld waar ik 'em gekocht had (FRS in Assen). :roll:

De vriendelijke dame wist nergens van en haar collega ook niet. Ik heb het verhaal uitgelegd en ze zou het navragen bij het hoofdkantoor.

Toen ze mij net terugbelde had ze inderdaad in de computer gezien dat deze versie van DD niet goed is en het hoofdkantoor had gezegd dat er morgen een nieuwe versie binnen zou komen. :P
Ze kon nog niet met zekerheid zeggen dat ze hem morgen ook in de schappen hebben liggen, maar als het zover is bellen ze me weer. :D

Dat betekent hopelijk morgen omruilen!

Voor degenen die steeds ongeduldiger worden, zou ik gewoon maar eens bellen met het FRS-filiaal en vragen wanneer de nieuwe komt.

grz Arno

FrenkieB
26-02-2003, 11:19
Okay..hopelijk morgen dus. Maar er wordt hier gesproken dat je de nieuwe versie kan herkennen aan een extra item op de dvd...welke is dat dan?

zeta
26-02-2003, 11:30
Okay..hopelijk morgen dus. Maar er wordt hier gesproken dat je de nieuwe versie kan herkennen aan een extra item op de dvd...welke is dat dan?

"philosyphy of time travel book" :shock:

... daar waar dit forum om begonnen is :wink:

Mark de Jong
26-02-2003, 15:30
Voor degenen die steeds ongeduldiger worden, zou ik gewoon maar eens bellen met het FRS-filiaal en vragen wanneer de nieuwe komt.

grz Arno

Vraag ik elke keer als ik langskom, maar de ene keer weten ze er niets vanaf en de andere keer weten ze niet wanneer ie binnenkomt.
Dus schiet niet echt op... maar ga vrijdag nog maar even langs.

zeta
27-02-2003, 10:24
FRS heeft me net gebeld. Ze hadden de nieuwe van DD binnen. :D Ik kan 'em komen omruilen. Ik vroeg hem echter of de hoes transparrant was, en dat was ie niet. :?
Ben dus benieuwd of dit de goede is. Als het kan wil ik het in de winkel nog testen.

I'll keep you informed. :!:

Mark de Jong
27-02-2003, 12:20
FRS heeft me net gebeld. Ze hadden de nieuwe van DD binnen. :D Ik kan 'em komen omruilen. Ik vroeg hem echter of de hoes transparrant was, en dat was ie niet. :?
Ben dus benieuwd of dit de goede is. Als het kan wil ik het in de winkel nog testen.

I'll keep you informed. :!:

Ik hoop het wel, maar om eerlijk te zijn betwijfel ik het :)

Maar we zullen zien :D

Lesley
27-02-2003, 12:31
Als het inderdaad de goeie versie is, post dat dan ff snel :D dan kan ik na mijn werk nog net snel voor sluitingstijd langs de FRS gaan...

zeta
27-02-2003, 13:43
Zal niet gaan denk ik, want ik ga ook na werk tijd naar de FRS. :?

zeta
27-02-2003, 16:06
Als het inderdaad de goeie versie is, post dat dan ff snel :D dan kan ik na mijn werk nog net snel voor sluitingstijd langs de FRS gaan...

Ok Lesley.. ik weet niet hoe laat je vertrekt van je werk, maar ik ben er net weer en de dvd omgeruild.
Hij zat niet in een transparante hoes en van de buitenkant kon ik niet zien of het om de nieuwe versie ging.
Heb 'em net ff in m'n dvd-speler gehad en in het menu stond de extra van de philosophy of time travel er wel op. Ik ga er dus vanuit dat het om de nieuwe versie gaat, hoewel ik er wel huiverig voor ben, omdat het ik in deze thread lees dat de nieuwe versie in een transparante hoes zou zitten.

Binnenkort de film maar eens bekijken.

Trouwens FRS = top, kon 'em gewoon ruilen zonder bonnetje of wat ook. En ze hielden me goed op de hoogte!

Mark de Jong
27-02-2003, 16:27
Ook zojuist even langsgeweest om een DVD op te halen dus meteen gevraagd of de DD's die er nu lagen de nieuwe waren. Ze dachten van wel, en ik denk zelf ook wel dat het de nieuwe zijn, ondanks dat ze in een zwarte keepcase zitten. Een zwarte keepcase staat er trouwens ook beter bij :D

Morgen maar effe langsgaan om de oude om te ruilen.

Theo B
27-02-2003, 16:56
Ik heb de schijf ook net zonder problemen (of bon) kunnen omruilen. De keepcase is inderdaad gewoon zwart en niet transparant. De extra's zijn aangevuld en het beeld ziet er ook beter uit (al kan ik daar niet goed over oordelen met mijn low-fi apparatuur)

mhilberd
27-02-2003, 18:02
De nieuwe is inderdaad uit :D , net even snel naar de special features gekeken, de philosophy of time travel staat er op, (en hij doet 't, ook niet onbelangrijk). Wel een beetje slecht leesbaar, maar dan zal ik wel een 82 cm-TV moeten kopen...

Ik heb de oude versie nooit gehad, maar als ik me niet vergis stond ie er daar helemaal niet tussen bij de special features :?: .

O ja, die van mij zit ook gewoon in een zwart doosje.....

Mark de Jong
27-02-2003, 18:09
Wel een beetje slecht leesbaar, maar dan zal ik wel een 82 cm-TV moeten kopen...

Ik neem aan dat je toch gewoon kan inzoomen met de afstandsbediening... :D :D

zeta
27-02-2003, 19:15
Wel een beetje slecht leesbaar, maar dan zal ik wel een 82 cm-TV moeten kopen...

Ik neem aan dat je toch gewoon kan inzoomen met de afstandsbediening... :D :D

De philosophy is bij mij ook erg slecht leesbaar, zeg maar 'niet leesbaar'. Ik heb wel een 82 cm breedbeeld en ik kan inzoomen, maar niks helpt. Dat is dus wel weer een min-puntje :evil:

PvdS
27-02-2003, 20:59
Veel belangrijk dan het PoT book (vind ik): staan de Cunning Visions er nu ook op?

Nathan Strik
27-02-2003, 22:30
De slechte leesbaarheid van de "Philosophy of Time Travel" was op de R1 versie inderdaad ook al een probleem op gewone TV´s. Op PC-monitoren weinig problemen, maar het is uiteraard niet ideaal.
Geïnteresseerden kunnen nog steeds contact opnemen met mij voor een Word-bestand met de volledige tekst.

Luther Hartog
27-02-2003, 23:17
Jippie ik krijg net dit mailtje van de FRS:

Free Record Shop
ordernummer 016611803060033

Klantgegevens:
Luther Hartog
Grootzeil 17
Bunschoten 3751ZT
Nederland

Beste Luther,

In dit mailtje vind je de status van de bestelling die je op onze site hebt geplaatst:

article number artist title items ordered order status
576832 DVD Donnie Darko (new version) 1 Vandaag verzonden
576832 DVD Donnie Darko (new version) 1 Vandaag verzonden
576832 DVD Donnie Darko (new version) 1 Vandaag verzonden
576832 DVD Donnie Darko (new version) 1 Vandaag verzonden


ORDERSTATUS PER ARTIKEL:

Per order geven wij de exacte status van het bestelde artikel aan. De mogelijke status van een artikel is:

"Reeds geleverd": betekent dat het betreffende artikel reeds in een eerdere zending is verzonden.
"In bestelling, wordt nog geleverd": betekent dat het betreffende artikel is besteld bij onze leveranciers en binnen ongeveer een week verzonden wordt.
"Vandaag verzonden": betekent dat het betreffende artikel vandaag verzonden wordt.

Voor vragen over je bestelling kun je mailen naar: orderinfo@freerecordshop.nl. Je kunt ons natuurlijk ook gewoon even bellen op 010-2844770.

Wij wensen je nu alvast veel kijk-, lees-, speel- of luisterplezier met je bestelling.

Graag zien we je weer terug op onze website. Tot de volgende keer.

Met vriendelijke groet,
Het Free Record Shop team

bart1971
28-02-2003, 00:09
Ik ga de gok morgen ook wagen. Wel lastig hoor, dat je niet kunt zien of je nou met de nieuwe of oude versie te maken hebt. Heb de film overigens niet gezien maar ben wel geintrigeerd geraakt :o

Theo B
28-02-2003, 00:17
Veel belangrijk dan het PoT book (vind ik): staan de Cunning Visions er nu ook op?

Ja! Zowel met (fake) commentaar, als zonder.

Rochan
28-02-2003, 07:38
Jippie ik krijg net dit mailtje van de FRS:

Free Record Shop
ordernummer 016611803060033

Klantgegevens:
Luther Hartog
Grootzeil 17
Bunschoten 3751ZT
Nederland

Beste Luther,

In dit mailtje vind je de status van de bestelling die je op onze site hebt geplaatst:

article number artist title items ordered order status
576832 DVD Donnie Darko (new version) 1 Vandaag verzonden
576832 DVD Donnie Darko (new version) 1 Vandaag verzonden
576832 DVD Donnie Darko (new version) 1 Vandaag verzonden
576832 DVD Donnie Darko (new version) 1 Vandaag verzonden


Edit

Met vriendelijke groet,
Het Free Record Shop team

Wat heb jij er een hoop besteld zeg :confused: Vindt je het zo een goede film, dat je er maar gelijk een paar reserve exemplaren van heb besteld
:roll:

Brian De Vore
28-02-2003, 12:30
Veel belangrijk dan het PoT book (vind ik): staan de Cunning Visions er nu ook op?

Ja! Zowel met (fake) commentaar, als zonder.


Mooi dat Cunning Visions erop staat, hoe zit het met de videoclip van Mad World (Van Gary Jules), staat die er ook op? Die staat namelijk op de R1 DVD.

Groeten, Brian

Meanrat
28-02-2003, 14:16
Ha DD-fans

Ik kan het zo gauw nergens in deze thread vinden, maar heeft er iemand ook last van enorme vertragingen op de Donnie Darko DvD? Die van mij vertraagt echt iets van 10 keer tijdens de hele film op een manier waarbij het geluid even wegvalt maar het beeld door lijkt te gaan. Af en toe kan je op de speler zien dat ie aan het zoeken is.

Beetje irritant eigenlijk :(

MeanRat

Mark de Jong
28-02-2003, 14:21
In de verwijderde scene waar de ouders van Donnie in het hotel zitten (moeder zit bij het raam, vader ligt op bed) beweegt de mond van de vader bij een kort gedeelte, maar ik hoor geen geluid. Ben ik de enige die dat heeft of hoort dat gewoon zo ? Misschien heb ik het wel gedroomd :lol:

Meanrat
28-02-2003, 14:22
Misschien was ie daarom wel verwijderd :lol:

Lesley
28-02-2003, 14:35
Inderdaad, hier in Nijmegen ook gewoon in een Black Keep Case (heb ik trouwens liever als een transparante :D )

Ik vind het nog steeds een klasse actie van A-Film, want de DTS track is ook vernieuwd, en de "Cracks & Pops" die er eerst inzaten, zijn uit de nieuwe verdwenen...

Nathan, kun jij nagaan of de beeldkwaliteit ook is verbeterd? Want misschien kun je het even vergelijken met je artikel?

Ik vind dat de mensen van A-film wel een bedankje verdienen... Ga ze ff een mailtje sturen!

Nathan Strik
28-02-2003, 15:14
Nathan, kun jij nagaan of de beeldkwaliteit ook is verbeterd? Want misschien kun je het even vergelijken met je artikel? Zodra ik screenshotjes heb, zou ik dat kunnen doen ja. ;)

John
28-02-2003, 16:51
Jippie ik krijg net dit mailtje van de FRS:

Free Record Shop
ordernummer 016611803060033

Klantgegevens:
Luther Hartog
Grootzeil 17
Bunschoten 3751ZT
Nederland

Beste Luther,

In dit mailtje vind je de status van de bestelling die je op onze site hebt geplaatst:

article number artist title items ordered order status
576832 DVD Donnie Darko (new version) 1 Vandaag verzonden
576832 DVD Donnie Darko (new version) 1 Vandaag verzonden
576832 DVD Donnie Darko (new version) 1 Vandaag verzonden
576832 DVD Donnie Darko (new version) 1 Vandaag verzonden


Edit

Met vriendelijke groet,
Het Free Record Shop team

Wat heb jij er een hoop besteld zeg :confused: Vindt je het zo een goede film, dat je er maar gelijk een paar reserve exemplaren van heb besteld
:roll:

ach anders neem ik er wel 1 over als je ze kwijt moet, voor 10 euro :lol:

Theo B
28-02-2003, 17:30
In de verwijderde scene waar de ouders van Donnie in het hotel zitten (moeder zit bij het raam, vader ligt op bed) beweegt de mond van de vader bij een kort gedeelte, maar ik hoor geen geluid. Ben ik de enige die dat heeft of hoort dat gewoon zo ? Misschien heb ik het wel gedroomd :lol:

Dat wordt in het audiocommentaar uitgelegd

Mark de Jong
28-02-2003, 18:14
In de verwijderde scene waar de ouders van Donnie in het hotel zitten (moeder zit bij het raam, vader ligt op bed) beweegt de mond van de vader bij een kort gedeelte, maar ik hoor geen geluid. Ben ik de enige die dat heeft of hoort dat gewoon zo ? Misschien heb ik het wel gedroomd :lol:

Dat wordt in het audiocommentaar uitgelegd

Ah vandaar :D
Wilde ze eerst bekijken en beluisteren zonder commentaar :)

se7en
02-03-2003, 16:54
ik heb net bij FRS donnie dark (new version) dvd gezien .. en stond nie bij of dat R1 was of R2 ...
weet iemand dat wel ..??

en btw .. is er in FRS of MM de R1 versie ...??

Mark de Jong
02-03-2003, 17:34
ik heb net bij FRS donnie dark (new version) dvd gezien .. en stond nie bij of dat R1 was of R2 ...
weet iemand dat wel ..??

en btw .. is er in FRS of MM de R1 versie ...??

Bij de FRS liggen alleen R2 versies.

se7en
02-03-2003, 17:39
oke thnx ..
er is dus nergens in winkels R1 te krijgen zeker .?? :? :?

Lesley
02-03-2003, 19:06
Nee, niet bij FRS (mogen ze ook niet aanbieden)
Alleen sommige DVD speciaalzaken bieden af en toe nog wel eens een R1 DVD aan, maar als je R1 wilt, zul je het vooral toch met de Online Stores moeten doen...

se7en
02-03-2003, 19:28
thanks ...
toch maar wat bestelen van play.com :s

John
02-03-2003, 19:50
thanks ...
toch maar wat bestelen van play.com :s

dat lukt je niet - je zult écht moeten betalen...

ErikK
04-03-2003, 07:50
Is er iemand die iets kan zeggen over de beeldkwaliteit van de nieuwe versie? Is die veranderd (verbeterd)? Of zijn alleen audio en de extra's rechtgezet op de nieuwe versie? En als de beeldkwaliteit verbeterd is, is die dan nu vergelijkbaar met de R1 versie?

Mikkel
04-03-2003, 09:59
M'n eerste post en gelijk over een van de betere films van de afgelopen tijd.........Welkom op 't forum! Donnie Darko vanaf het begin gekocht bij FRS. Nadat de fouten bekend werden, gelijk gebeld of ik 'm kon ruilen. Was geen probleem (3 FRS gebeld), kon 'm zelfs ruilen zonder bon. Vorige week weer de zelfde 3 FRS gebeld, maar deden net of ze niets wisten van een foute print en van een nieuwe en/of betere versie. Ik denken: 'dan maar langsgaan'. Vrijdag gedaan (FRS Hoofddorp). Aangegeven dat m'n schijf het niet deed. Wat doet de verkoper.... Geen verdere vragen stellen (heb je de bon nog? of zo.....) Haalt m'n schijf uit de transparante keepcase en stopt er een andere schijf in (vanuit de papieren hoesjes achter de balie). Heb 't niet goed gezien, maar vermoed dat mijn 'kapotte' schijf gewoon de verkoop in is gegaan..... Thuis natuurlijk gelijk gecheckt, extra's (philosophy of timetravel en cunning visions). Heb nu dus de nieuwe versie in een transparante keepcase. In principe perfecte service natuurlijk, maar ook 'n beetje vreemd......

Mark de Jong
04-03-2003, 10:04
Haalt m'n schijf uit de transparante keepcase en stopt er een andere schijf in (vanuit de papieren hoesjes achter de balie). Heb 't niet goed gezien, maar vermoed dat mijn 'kapotte' schijf gewoon de verkoop in is gegaan.....

Waarom zouden ze dat doen ? Die sturen ze gewoon terug naar de leverancier (dat mag ik tenminste aannemen).
En een transparante keepcase ? Volgens mij zijn er alleen maar zwarte keepcases met Donnie Darko te koop :D

In ieder geval, welkom op het forum :)

Brian De Vore
04-03-2003, 16:10
Ik ben benieuwd of de beeldkwaliteit is verbeterd ten opzichte van de eerste versie, kan iemand me dat vertellen?

Bedankt, Brian

kruspe
04-03-2003, 19:01
Je kunt de nieuwe versie van Donnie Darko heel makkelijk herkennen in de winkel aan het artikelnummer achterop de keepcase.
Het nummer van de oude versie is:DS90115 en van de nieuwe versie is het:DS90115N.
:D

Mikey
04-03-2003, 22:48
Ik ben benieuwd of de beeldkwaliteit is verbeterd ten opzichte van de eerste versie, kan iemand me dat vertellen?

Bedankt, Brian

Ik heb de nieuwe versie vergeleken met deze screenshots R1 http://members.chello.nl/aa.pistoor/donnie/darko.htm
Nieuwe versie is gelijk met de R1 screenshots dus geen nare compressie fouten.

Lesley
05-03-2003, 08:21
Ik heb de nieuwe versie vergeleken met deze screenshots R1 http://members.chello.nl/aa.pistoor/donnie/darko.htm
Nieuwe versie is gelijk met de R1 screenshots dus geen nare compressie fouten.
Post maar wat screenshots als t kan... dan kunnen wij het ook zien :D

frankpeeters
05-03-2003, 18:25
Ik heb vandaag door iemand een dvd van donnie darko mee laten nemen bij de mediamarkt in heerlen, in de veronderstelling dat ze de oude versie uit de schappen hadden gehaald en ze alleen nog maar nieuwe versies verkopen. Blijkt dat even een misvatting te zijn. Nu ben ik weer opgezadeld met een foutieve oude versie. En dat nadat ik in januari al een oude slechte versie van donnie darko heb ingeruild bij de mediamarkt. Kan ik weer teruggaan. AAAAAAAAAAAAAAAAArrrgggg

Mikey
07-03-2003, 16:22
:wink: Aan degen die de nieuwe versie hebben: haal eens de cover uit de hoes...