PDA

Bekijk de volledige versie : verkiezingen België, 18 mei 2002



Matt D
08-01-2003, 15:30
Voor de Belgen en de geïnteresseerden : de verkiezingen vinden dit jaar in België plaats op 18 mei. Dit werd vandaag aangekocht (de datum die vooraf werd vooropgesteld was 15 juni)

let the games begin :D

eevano
09-01-2003, 13:25
Ik haat die VERPLICHTE verkiezingen,en dan is het in Belgie nog eens op zondag ook,De meeste mensen hun vrije dag.
Ikzelf moet dit jaar dan s'nachts werken en kan er dan nog speciaal voor uit bed komen ook.
En als het er nu allemaal nog beter op zou worden? Maar dat is ook niet het geval.
Zo dat moest me even van het hart.

Matt D
09-01-2003, 14:34
leuk te zien dat er hier veel interesse is voor de verkiezingen lol

ik ben hier wellicht de enige die het spannend vindt :D ;)

Isis
09-01-2003, 14:48
ik ben hier wellicht de enige die het spannend vindt :D ;)

Voor jou is 't je broodwinning, voor de meeste mensen een noodzakelijk kwaad...(6)(6) No offence!!:p

Matt D
09-01-2003, 14:54
Voor jou is 't je broodwinning, voor de meeste mensen een noodzakelijk kwaad...(6)(6) No offence!!:p

hou het stil hou het stil :D :p (6)

Britte
09-01-2003, 15:54
Ik wil in ieder geval een nieuwe minister van Onderwijs!!!

Werner
09-01-2003, 16:53
Ik wil in ieder geval een nieuwe minister van Onderwijs!!!

Wie niet hè? ;)

Britte
09-01-2003, 17:09
Wie niet hè? ;)

euh... mensen die niet in het onderwijs staan misschien? :(

technocat
09-01-2003, 21:10
<sarcasme mode on>
Fantastisch, we hadden net dat weekend een weekendje centerparcs gepland met heel de familie. Dat betekent dus 2 keer 3 uur verplicht rijden om een bolleke te kleuren.

Dank u belgische politiek
<sarcasme mode off>

M Balje
10-01-2003, 14:04
Ik haat die VERPLICHTE verkiezingen,en dan is het in Belgie nog eens op zondag ook,De meeste mensen hun vrije dag.
Ikzelf moet dit jaar dan s'nachts werken en kan er dan nog speciaal voor uit bed komen ook.
En als het er nu allemaal nog beter op zou worden? Maar dat is ook niet het geval.
Zo dat moest me even van het hart.

Is het daar in Belgie verplicht,beetje raar.
Wat doen ze dan als je op je werkt zit en je thuis komt en je kan niet meer stemmen.

Krijg je dan een boete ?

Werner
10-01-2003, 14:54
Is het daar in Belgie verplicht,beetje raar.


België is inderdaad een land waar opkomstplicht is! Geen stemplicht, je mag ook een ventje tekenen - als je niet per computer moet stemmen natuurlijk. Apenland...

[b]

Wat doen ze dan als je op je werkt zit en je thuis komt en je kan niet meer stemmen.

Krijg je dan een boete ?

Verkiezingen zijn hier altijd op een zondag. Wie dan toch moet werken, kan eventueel een attest van de werkgever binnenbrengen en/of bij volmacht stemmen.

De boetes voor niet-opkomst zijn overigens niet mals.

Britte
23-01-2003, 16:45
Aangezien de Nederlanders nu al gestemd hebben.... halen we deze ff naar boven ;)

Matt D
24-01-2003, 10:32
en weten jullie al voor wie jullie gaan stemmen? ik veronderstel de meesten op cd&v en vld ?

Britte
24-01-2003, 13:38
en weten jullie al voor wie jullie gaan stemmen? ik veronderstel de meesten op cd&v en vld ?

Ik denk het niet....

Het onderwijsbeleid van de CD&V is goed als je in het katholiek onderwijs les geeft.... en wat de VLD betreft: ik ben het meestal absoluut oneens met de huidige minister van onderwijs dus....

Ik moet gewoon alle programma's nog eens doorlezen en dan kijk ik eerst wat ze schrijven over onderwijs en daarna natuurlijk ook de rest.

Jelger
24-01-2003, 13:39
Leuk zo'n kijkje achter de schermen bij de Belgische politiek:)

Matt D
24-01-2003, 14:55
Ik denk het niet....

Het onderwijsbeleid van de CD&V is goed als je in het katholiek onderwijs les geeft.... en wat de VLD betreft: ik ben het meestal absoluut oneens met de huidige minister van onderwijs dus....

Ik moet gewoon alle programma's nog eens doorlezen en dan kijk ik eerst wat ze schrijven over onderwijs en daarna natuurlijk ook de rest.

maar 1 oplossing stem voor de sp.a :)