PDA

Bekijk de volledige versie : Friends Box Doos ..



King Dingeling
09-01-2003, 19:12
Ik lees dit op DVD-Home


Onderstaand een stukje over de Friends Superbox. Maar inmiddels is DVD-Home door een Friends Fan op de hoogte gebracht van het feit dat de Friends cast en crew hebben besloten om nog een seizoen te gaan maken. Vraag is dan natuurlijk meteen, pas die in de box die in februari 2003 uitkomt. Het antwoord is: Nee. Maar in maart komt er een Friends verzameldoos (dus alleen de doos) waarin wel de ruimte is vrijgehouden voor seizoen 9 en 10.

Weet iemand hoe die losse doos waar seizoen 9 & 10 bij kunnen er uit gaat zien ??

hetzelfde als de andere superbox waar maar t/m 9 in kan ??
of juist helemaal anders?

Niels Simons
09-01-2003, 19:14
die doos ga ik dus zeker kopen he!

mazzel,niels

Lesley
10-01-2003, 10:57
dan kunnen ze net zo goed nu nog even snel overtime maken en zorgen dat die nieuwe doos op 12 feb klaar is en gewoon de winkel in kan, en tegelijkertijd ook los verkopen...

Ik ga die box zeker halen! want ik zit al de hele tijd op zo'n aanbieding te wachten!! (heb nog steeds geen ene friends dvd gekocht...:o)

M Balje
10-01-2003, 12:09
Ik lees dit op DVD-Home



Weet iemand hoe die losse doos waar seizoen 9 & 10 bij kunnen er uit gaat zien ??

hetzelfde als de andere superbox waar maar t/m 9 in kan ??
of juist helemaal anders?

In deze thread vind je meer informatie over de box.

http://www.dvd.nl/forum/showthread.php?s=&threadid=15971&highlight=Friends

Ronald Dassen
10-01-2003, 17:21
Inderdaad net gelezen op dvd-home.

Ook ik ga zeker die losse doos aanschaffen. :bier:

Sicco
11-01-2003, 00:51
Wow, dit is voor mij de kans om ze allemaal te kopen! Beetje jammer alleen dat ik net m'n vakantie heb geboekt en dus niet ineens ruim 250 euro kan uitgeven.... (ook omdat ik dan helemaal geen andere dvdkes meer kan kopen..... :( )

Iemand enig idee of deze box erg limited is of over een tijd ook nog wel verkrijgbaar is?

RomeoX
11-01-2003, 01:52
Ik zit er ook hard aan te denken om deze box aan te gaan schaffen...

Hanna
11-01-2003, 02:10
Vind het toch wel erg veel uurtjes werk om voor uit te geven..:(!

johnno
13-01-2003, 18:34
Weet er al iemand wat die lege doos moet gaan kosten?????