PDA

Bekijk de volledige versie : Samsung DVD-511



RobW
13-10-2001, 15:31
Ik heb de Samsung DVD-511 speler. Ik heb deze gekocht en wist dat het niet zo een hele geweldige was. Instapmodel heb ik ergens gelezen. Ik heb niet zo veel geld te makken, dat was de reden. Maar wat ik vragen wou: heeft iemand deze speler ook of gehad en wat vond die ervan?

StevenTD
13-10-2001, 16:33
Ik heb dezelfde speler. Nog geen problemen mee gehad, lijkt me best ok. Is perfect zone-vrij te maken en ziet er best leuk uit! Enig minpunt is dat ie geen mp3 en vcd kan afspelen.

Groentjes,
Steven.

Michael v.d. Loosdrecht
13-10-2001, 16:48
Gaarne de prijs even zeggen tegen mij

P.Loosdrecht@chello.nl

of misschien link geven :) bedankt alvast!

RobW
13-10-2001, 17:28
Die van mij kan slechts dvd, audiocd en videocd afspelen. Geen dolby surroud, slechts stereo.

mischa
14-10-2001, 08:28
Hij kreeg best aardige reviews hoor.

Verder is het volgens mij een prima speler. Ik heb hem een paar keer mogen uitproberen en had er weinig problemen mee. Wel las ik op E-pinions.com dat hij soms kan overslaan.

Joris Springer
07-11-2001, 08:03
Hij kan niet alleen overslaan, na een paar maanden normaal gebruik slaat hij soms hele hoofdstukken over. en tel daar nog eens een paar maanden (als hij 8 maanden oud is bijvoorbeeld) bovenop en hij kan het zelfs gaan vertikken om dvd's te lezen. Maar voor de prijs is het een echte topper.