PDA

Bekijk de volledige versie : Road To El Dorado, The [DVD]



Arnold van Oostrum
18-07-2001, 23:02
Road To El Dorado, The [DVD]



Lees dit artikel (http://www.dvd.nl/reviews.php?reviewid=110)

starbuck
23-10-2001, 12:41
Dit is inderdaad een topper, met buitengewoon leuke humor vind ik zelf. Ik had hem al een poosje ongezien op de plank liggen maar na deze recensie heb ik hem toch maar eens gekeken, en inderdaad een TOPPER.

jake h.
28-11-2001, 17:24
Niks kinderfilmpie ... kijken! Het is van begin tot einde een genot voor oog en oor. Disney kan hier wat van leren. De kleuren onwijs gaaf, het goud blinkt van je scherm af, de zee lijkt als gefilmd, de humor is scherp, geen flauw aftreksel van het originele engelse script. De nasynchronisatie vind ik persoonlijk beter dan de engelse stemmen. Kortom ... kopen ... afspelen ... genieten!!!

Luther Hartog
16-12-2001, 23:14
Niks kinderfilmpie ... kijken! Het is van begin tot einde een genot voor oog en oor. Disney kan hier wat van leren.

Dat ben ik niet met je eens, als je zou zeggen, ze hebben een hele goeie concurrent erbij, ok. Maar als je de Toy Story films en A Bugs Life bekijkt dan moet je toch bekennen dat Disney voor Dreamworks ook nog steeds een concurrent is.:o

Deathnote
04-04-2002, 13:09
Persoonlijk reken ik die Pixar films niet echt tot Disney.
Disney die met Atlantis gelukkig wel heeft laten zien dat ze nog wel degelijk goede animatiefilms kunnen maken.
Terug naar El Dorado: Dit is een zeer amuzante film met zoals eerder gezegd mooi beeld en goed geluid.

Nathan Strik
04-04-2002, 13:48
Persoonlijk reken ik die Pixar films niet echt tot Disney. Ik ook niet, naar mijn mening is dat merendeels werk van Pixar... dat Disney hier nu toevallig een vinger in de pap heeft maakt niks uit.
Hetzelfde vind ik van PDI en Dreamworks...

music_maniac1965
01-08-2002, 16:07
grafish gezien zitten er veel dingen bij die ik niet vaak zie in tekenfilms. ten eerste het water. dit lijkt op sommige momenten zo echt, dat ik een teiltje onder mijn tv hebt gezet. (ok, tarzan van disney heeft OOK fantastish water) de animatie is super. zoals ze de lompe bewegingen van grote karacters, en vrouwlijke karacters (chel annyone ?) hebben neergezet is gewoon super ! ten derde het verhaal. dat is gewoon zo goed uitgewerkt, en eindigt anders dan verwacht (althans, dat vind ik dan.)

mooie film, en leuk voor de kids ook nog.

tommz
05-07-2004, 10:15
ik vond het ook een leuke film
heb wel moeten lachen om dat paard :P

Henk Heideveld
07-07-2004, 11:54
Ik vond het de minste van al mijn animatiefilms, hij lag als eerste weer in de veiling.
Helaas :?

music_maniac1965
26-07-2004, 22:09
Ik vond het de minste van al mijn animatiefilms, hij lag als eerste weer in de veiling.
Helaas :?

gelukkig is het hebben van een andere mening geen crime :)

maar waarom vond u dan de film zo slecht ?

sailorgirl
28-12-2004, 21:13
Ik vind The Road To El Dorado een te gekke film :D

Frank
11-02-2005, 14:22
Vandaag geseald gekocht (voor € 5,- bij Bart Smit). Bij de DVD zit echter geen boekje meer (ondanks dat de cover wel de aanwezigheid hiervan vermeldt). Blijkbaar heeft Universal hierop bezuinigd, zonder de cover aan te passen.

Grim Creeper
28-05-2005, 12:43
Dit een verademing vergeleken by de DVDs van Disney,je kunt de kinderen meteen de film laten zien :) .By Disney moetje eerst voorby aan een X aantal trailers(spoel ze altyd wel door,maar 't blyft hoogst irretant). :evil:

Werner
28-05-2005, 12:57
Dit een verademing vergeleken by de DVDs van Disney,je kunt de kinderen meteen de film laten zien :) .By Disney moetje eerst voorby aan een X aantal trailers(spoel ze altyd wel door,maar 't blyft hoogst irretant). :evil:

Ik vind zeker dat enkele van die Dreamworks-films qua kwaliteit de recente Disneys kloppen (ik zei nadrukkelijk Disney en niet Pixar!). Deze hier, maar ook bijv. Prince of Egypt. Alleen heeft Dreamworks niet zo'n machtige propaganda-machine ter zijner beschikking.

rkrijger
29-05-2005, 21:18
Heb er inmiddels fragmenten van gezien. Klinkt als een hele leuke film! Ik post mijn bevindingen nog wel!

McReal
11-10-2005, 19:19
Tijdje terug deze film gekocht .
Nu wil ik deze film bekijken met m,n zoon zit er GEEN nl geproken of ondertitel bij terwijl dit wel op de achterkant staat ..

Deze dvd is gekocht bij blokker

Nog meer mensen ook dit euvel ??

rkrijger
11-10-2005, 19:24
Tijdje terug deze film gekocht .
Nu wil ik deze film bekijken met m,n zoon zit er GEEN nl geproken of ondertitel bij terwijl dit wel op de achterkant staat ..

Deze dvd is gekocht bij blokker

Nog meer mensen ook dit euvel ??

Nee, gewoon omruilen! Is wel een toffe film!