PDA

Bekijk de volledige versie : Welke film heb je nog nooit bekeken?



Roberto van Rooijen
12-01-2003, 23:04
Gisteren heb ik voor de zoveelste keer Grease gekeken, en met veel plezier (jeugdsentiment), maar het lukt me (nog) steeds niet om Grease 2 te gaan huren of eventueel te kopen en dan lekker onderuit gezakt deze te bekijken.
Misschien hebben jullie ook wel films die je nog nooit hebt bekeken.

Mijn vraag is simpel: Welke film heb je nog nooit bekeken en waarom?
Aan de hand van jouw mening kan iemand anders misschien vertellen dat die film helemaal niet zo slecht is en toch wel de moeite van het bekijken waard is.

Ik heb me in het begin laten meeslepen met de media omtrent "Godzilla", deze film is letterlijk de grond in geboord.Ik heb uiteindelijk van deze film genoten.

andrebin
13-01-2003, 09:48
Debby does Dallas :;-)

Hanna
13-01-2003, 10:01
The Two Towers...;)
alhoewel dat gewoon komt omdat het er nog steeds gewoon niet van gekomen is.. nu verwacht ik dus mega-veel posters die mij gaan vertellen waarom ik er WEL naartoe moet gaan?!!!;)

Oakey
13-01-2003, 10:09
Hm, dit is een beetje een rare thread. Voor iedereen geldt dat er meer films zijn die je niet bekeken hebt dan films die je wel hebt gezien. Je bedoelt waarschijnlijk films die de grond in geboord zijn, maar toch leuk zijn, maar die thread bestaat al elders op het forum (hier bijvoorbeeld (http://www.dvd.nl/forum/showthread.php?s=&threadid=7646)).

Jeroen Driessen
13-01-2003, 11:26
Hm, dit is een beetje een rare thread. Voor iedereen geldt dat er meer films zijn die je niet bekeken hebt dan films die je wel hebt gezien. Ik denk dat deze bedoeld is voor films die je om een of andere reden toch wel wilt zien, maar het is er nooit van gekomen. Misschien durf je het niet aan een film te kopen, maar huren doe je ook niet. Of als je huurt heb je altijd nét weer een andere film gezien, waardoor een bepaalde film steeds blijft liggen etc.

Glenn Smits
13-01-2003, 12:17
The Godfather 3, Alien (3en4)

Joey Lindeman
13-01-2003, 12:41
Echt veel te veel om op te noemen!

Roberto van Rooijen
13-01-2003, 12:56
Hm, dit is een beetje een rare thread. Voor iedereen geldt dat er meer films zijn die je niet bekeken hebt dan films die je wel hebt gezien. Je bedoelt waarschijnlijk films die de grond in geboord zijn, maar toch leuk zijn, maar die thread bestaat al elders op het forum (hier bijvoorbeeld (http://www.dvd.nl/forum/showthread.php?s=&threadid=7646)).

Het is voor mij een normale vraag.
Ik ben van mening dat er genoeg mensen zijn die niet weten of die bepaalde film wel aan de grote verwachting voldoet.
Het blijft natuurlijk ieders eigen smaak om een film leuk te vinden of niet.
DVD.nl geeft toch ook een eigen mening over films, waarom dan niet over films waar twijfels over bestaan.
Een film die ik ook graag wil zien maar laag op mijn lijstje staat is Speed 2, misschien is de film retegoed maar uit de recencies heb ik andere verhalen gehoord, misschien kan iemand mij vertellen dat de film juist wel leuk is, maar dat je er misschien minder van moet verwachten. Ik wacht het af.

Oakey
13-01-2003, 14:22
Ok, ik snap wat je bedoelt (het valt denk ik wel onder Filmdiscussies).
Nog niet gezien wegens slechte/matige recensies:
- Amistad
- The color purple
- The sheltering sky

Gabriel B.
13-01-2003, 20:02
Om God weet welke reden slaag ik er in de videotheek nooit in om Men Of Honor uit de rekken te halen.

Lex v/d Moolen
13-01-2003, 20:07
Citizen Kane is een film die ik nog nooit heb gezien (maar nog zeker wil zien).

Ludo Keeris
13-01-2003, 20:24
Citizen Kane is een film die ik nog nooit heb gezien (maar nog zeker wil zien).

En dan zul je er achter komen dat het een van de beste films is die je ooit gezien hebt (het is echt waar!!)

-------------------------------

Zo heb ik nog nooit Ben Hur en Lawrence of Arabia gezien.

Lex v/d Moolen
13-01-2003, 20:29
En dan zul je er achter komen dat het een van de beste films is die je ooit gezien hebt (het is echt waar!!)
Ik heb er nog zo veel te zien eigenlijk, maar CK staat hoog op mijn lijstje. Maar het zal dan wel de R1 worden, want die schijnt een betere uitvoering te hebben.

Niels Simons
13-01-2003, 20:39
als ik hierover na ga denken wordt ik helemaal gek.

er zijn nl zo al honderden films die ik alleen al door recensies en ideeen van anderen zou willen zien.

dit blijft altijd zo,niks aan te doen....

iedere filmliefhebber zit hier nu eenmaal mee...

veel van mijn favorieten heb ik wel staan inmiddels...

niels

ik moet nog alle aliens zien,vele oosterse films,maar dit alles zal nog lang gaan duren...

Fox
01-08-2003, 19:54
Titanic
Lord Of The Rings 1 en 2
Harry Potter 1 en 2
Pearl Harbour

EN geen spijt van...

Hier wel van:
Usual Suspects
Magnolia

seven of nine
01-08-2003, 20:03
om even met Grease te beginnen...Ik ben ook een echte Grease fan * mijn jeugd waar is mijn jeugd gebleven* :oops: maar Grease II was echt een afknapper. Even als stille hint.

Ik als star trek fan heb nog niet Nemesis gezien :oops: