PDA

Bekijk de volledige versie : nieuwe site



dvd mstr
14-10-2001, 19:08
ik heb een mooie site gevonden die ik met jullie wil delen,
dvdpreview (http://www.dvdpreview.nl)

wat vinden jullie van de site ?? ik vind ´m best cool hoop dat ie goed up to date blijft.............

forzavado
15-10-2001, 12:45
Lijkt me een beetje een copie van deze site.

Henk Heideveld
15-10-2001, 13:06
Te veel van hetzelfde dus.
Eigenlijk gewoon na-apen dus.
Quasi-concurrentie die niemand nodig heeft.
Ik kan deze site al nauwelijks bijbenen, laat staan dat er meer van deze sites gaan ontstaan zonder enige toegevoegde waarde.
Voor mij hoeft het niet.

forzavado
15-10-2001, 13:21
Ook een forum, previews enz. enz. Ik hou het maar bij deze site

Cenobite
15-10-2001, 15:16
Weinig nieuws te beleven. Laatste nieuws posting is alweer van 11-10 . Een up to date DVD Site zou elke dag nieuws moeten hebben , er gebeurd genoeg ;)

Henk Heideveld
15-10-2001, 16:07
Ach, het is iedereen toegestaan om een kruidenierswinkel te beginnen naast Albert Heijn. Maar of het zinvol is en haalbaar blijft?

dvd mstr
15-10-2001, 16:14
mwa, ik weet het niet, ik denk dat het helemaal niet slecht is als er een goede site bijkomt, concurrentie is helemaal niet slecht en hoe meer info hoe beter.

ben het met je eens dat de site wel up to date moet worden gehouden

Henk Heideveld
15-10-2001, 16:24
Maar als het zo ongeveer aan elkaar gelijk is, schieten we er niet veel mee op. Dat zie je ook bij de benzineprijzen.
Ik zie te veel overeenkomsten en te weinig nieuwe toegevoegde waarde. Ik heb al moeite genoeg om alees op dez esite enigszins bij te houden.
Ik zit er eerlijk gezegd niet erg op te wachten.

Remco de Swart
17-10-2001, 20:47
Wegens tijdgebrek hou ik het ook bij één site, dat kost me al tijd genoeg.

dvd mstr
18-10-2001, 14:53
ja als je te weinig tijd hebt houdt het op he, persoonlijk vind ik dvdpreview een goede site

martin
18-10-2001, 15:41
ik zal eens kijken.

mwa het gaat. ;)

dvd mstr
18-10-2001, 17:00
eindelijk iemand die een goede site kan waarderen........het moet een site worden van en voor dvd liefhebbers

dus als je nog tips hebt................

Eric van Ballegoie
18-10-2001, 17:22
Beste dvd mstr

Eerst schrijf je:


"ik heb een mooie site gevonden die ik met jullie wil delen.."
En later:


"eindelijk iemand die een goede site kan waarderen........het moet een site worden van en voor dvd liefhebbers dus als je nog tips hebt................"

Is het toevallig je eigen site die je hier onder vreemde voorwenselen probeert te promoten?
Vreemde zaak, maar wat mij betreft het beste toegewenst!

martin
18-10-2001, 17:44
Ik vindt deze site mooier (http://dvdfreak.freehomepage.com)

dvd mstr
18-10-2001, 18:52
het is een site van en voor dvd liefhebbers, zoals ik!!!

ik vind het idee erachter erg goed en ben dus een voorstander die graag meewerkt aan een goed idee

vandaar ....


trouwens martin jouw site mag er ook wezen!!

Eric van Ballegoie
18-10-2001, 21:20
Jammer dat je er niet gewoon voor uitkomt dat het je eigen site is, maar goed. Ik zag dat je op het andere DVD forum ook al bezig was om de site op dubieuze wijze te pushen, het zij zo. Stop er aub mee op onze site. Als je reclame wilt maken voor je eigen site is dat tot op zekere hoogte geen probleem, maar wees er wel gewoon eerlijk over.

Nathan Strik
19-10-2001, 00:24
Ja, doe zoals ik. Zet hem onder je WWW-knop. Zo bereik je tenminste echt geïnteresseerden. Je inschrijven bij een startpagina wil ook wel eens helpen om de bezoekersstroom op gang te brengen. (Ikzelf sta ingeschreven bij animatie.pagina.nl en ik heb nog nooit zoveel bezoekers gehad).

Lijkt mij een veel constructievere oplossing dan links en rechts de boel vol te posten met nodeloze reclame.

Leuk geprobeerd!!! :D

Alex van den Berg
19-10-2001, 02:00
Jammer dat je er niet gewoon voor uitkomt dat het je eigen site is, maar goed. Ik zag dat je op het andere DVD forum ook al bezig was om de site op dubieuze wijze te pushenIk ben gek op dit soort leedvermaak!! Wat kan iemand toch heerlijk door de mand vallen... :D

dvd mstr
19-10-2001, 08:54
hehehehehehehe ho eens even ik weet niet waar jullie je ongegronde conclusies vandaan trekken??????????

maar dit is dus NIET mijn eigen site.....!!

en dit is nog steeds een vrij land, dus als ik van mening ben dat het een goede site is dan kom ik daar voor uit, waar en hoe dan ook, of gaan we ineens Afgaanse praktijken doorvoeren??

Henk Heideveld
19-10-2001, 09:44
Beste Eric,
Het kan best zijn dat DVD.MSTR voor eigen parochie preekt. Dat ruikt naar "misbruik" van deze site voor eigen doeleinden. No panic, kwaliteit bewijst zichzelf. Nieuwe sites die na-apen, zonder enige toegevoegde waarde zullen niet gauw aanleiding geven om naar de "concurrent" over te stappen.
Eigenlijk behoef je het ook niet als concurrentie te beschouwen. Het kan evengoed een nuttige kruisbestuiving worden.
DVD.NL site is prima op orde, dus nieuwe sites zullen hun toegevoegde waarde moeten bewijzen.
DVD.NL is een open site dus inbraak is eenvoudig. Stap niet in de valkuil waarbij op de je eigen site krtiek wordt geleverd ten gunste van andermans site. Als dat over en weer ontstaat wordt het voor beiden een neergaande spiraal.
Een goede tip: If you can't beat them, join them (dat geeft meer kans op een wederzijds opstuwende beweging.
Mijns inziens verzandt je nu in een zinloze discussie. Dit trekt onnodig negatieve aandacht, daar bereik je waarschijnlijk het tegenovergetselde mee van wat je bedoelt. Het stopt veel eerder wanneer je juist niet reageert, dan geef je het geen verdere voedingsbodem. Nu trekt het juist bijzondere aandacht.

dvd mstr
19-10-2001, 19:59
Beste Henk,
Ook al richte je je reply niet aan mij, toch denk ik dat je gelijk hebt, we zij allemaal dvd liefhebbers dus waarom delen we niet alle informatie?
Ik vind jouw idee van een kruisbestuiving erg goed en sta hier dan ook volldig achter.

Ik krijg het idee dat ik Eric gekwetst heb door mijn mening hier te posten, indien dit het geval dan wil ik hiervoor mijn excuses aanbieden.

Verder kan ik alleen zeggen dat dvd.nl net als dvdpreview.nl een goede website, waar ik veel informatie vandaan haal.

keep up the good work

Alex van den Berg
19-10-2001, 20:09
Beste dvd mstr,

Ik denk dat nu wel duidelijk is dat JIJ dvdpreview een prachtige site vindt. Op zich is er ook niets verkeerd mee, maar blijf niet steeds jezelf herhalen.

By the way... Aangezien de link naar die site al in het eerste bericht te vinden is, ben ik zo vrij geweest om de links in de andere posts in deze thread te verwijderen.
Mijn voorstel is dat je die link gewoon onder je WWW-knop of in je signature zet en dat ik vanaf nu iedere herhaling van je enthousiasme uit deze thread verwijder.
Veel plezier verder.

Henk Heideveld
22-10-2001, 10:51
Geen reactie meer van Eric????
Is het kwartje gevallen????
Well done, Eric.

Koen Crijns
22-10-2001, 13:21
Om het hier nog een beetje gezellig te houden, lijkt het me het verstandigst om deze thread te sluiten.