PDA

Bekijk de volledige versie : Pricewatch wordt een zooitje.



Olaf M.
14-10-2001, 19:40
Aan de crew :
Kan er iets gedaan worden aan threads die niet volgends 'de regels pricewatch' zijn geschreven.
Het was nl. de bedoeling om het overzichtelijk te houden, maar er staan nu al een aantal threads in die niet op een bepaalde titel zijn gemaakt.
Het is leuk om de pricewatch up-to-date te houden, maar als er mensen zijn die niet ff de regels lezen, wordt het erg onoverzichtelijk.

Misschien is het mogelijk om het via een pop up scherm de gegevens in te vullen? Ik zeg maar wat :D Wat gaan jullie er aan doen ?

Bob
14-10-2001, 21:05
Helemaal mee eens. Gaat er iemand een complete set beschrijven ofzo, met de vraag hoeveel het kost, etc.

Het lijkt me niet echt moeilijk om je een beetje aan de regels te houden, toch :D

maar misschien als we allemaal een beetje opletten en nadenken, dan kunnen we onze threads best wel op de juiste manier posten en kan de Crew zich met belangrijke zaken gaan/blijven bezighouden.

Alexander de Mol
14-10-2001, 22:05
Misschien is het mogelijk om het via een pop up scherm de gegevens in te vullen? Ik zeg maar wat :D Wat gaan jullie er aan doen ? Da's nog niet zo'n slecht idee! Een andere optie is dat de crew de threads aanmaakt zoals dat bij een ander DVD forum gebruikelijk is bij de commerciele pagina's.

Maar een beetje scherp forumbeheer kan ook wonderen doen!

Alexander

Koen Crijns
14-10-2001, 23:48
Ik heb er i.i.g. even voor gezorgd dat het reglement altijd bovenaan in het betreffende subforum is te vinden. Dit reglement kan dus niet meer wegebben, waardoor nieuwe gebruikers niet op de hoogte zijn.

We zullen vanuit de Crew proberen alles zo goed mogelijk in de gaten te houden. Uiteraard is hulp van jullie kant natuurlijk welkom om orde te handhaven in het pricewatch forum!

Eric van Ballegoie
15-10-2001, 08:12
Helemaal met Koen eens. Als er onder de forum bezoekers mensen zijn die dit forum willen modereren (de boel in de gaten houden en ingrijpen waar nodig) dan graag! Wij hebben niet de tijd om alles in de gaten te houden. Geinteresseerden kunnen me mailen op eric@dvd.nl

aetjansen
15-10-2001, 08:30
Beste mensen,

Ten eerste excuses voor mijn post over de aanbiedingen bij de Makro. Ik was er (min of meer) van op de hoogte dat de pricewatch voor DVD's was. Echter ik meende dat het wel een juiste plaats was om mijn post daar te plaatsen. Niet dus.

Excuses dus daarvoor!

Groeten,

Eric van Ballegoie
15-10-2001, 08:51
Geen probleem!

We hebben besloten om een nieuw subforum aan te maken waarin jullie ook meerdere aanbiedingen per winkel kunnen posten, dit dus naast de bestaande pricewatch waar het de bedoeling is om slechts 1 titel per thread the behandelen. Het nieuwe forum is hier (http://www.dvd.nl/forum/forumdisplay.php?s=&forumid=26) te vinden.

Olaf M.
15-10-2001, 12:58
Worden de oudere topics die over meerdere titels gaan, ook uit de pricewatch gevist ?

forzavado
15-10-2001, 13:38
maak je niet zo druk.
Ik kan prima de weg vinden op dit gedeelte van het forum.

Olaf M.
15-10-2001, 13:54
maak je niet zo druk.
Ik kan prima de weg vinden op dit gedeelte van het forum.

Iedereen waarschijnlijk wel .

:confused:
Het gaat om de overzichtelijkheid van de pricewatch.

Alexander de Mol
15-10-2001, 16:05
Worden de oudere topics die over meerdere titels gaan, ook uit de pricewatch gevist ? Zojuist van mijn recentelijk verkregen 'moderator-visacte' gebruik gemaakt en de threads, die over meerdere titels gaan, uit de Pricewatch gevist en die vervolgens verplaatst naar het nieuwe forum.

Alexander
(die niet louter commentaar wil leveren....)

Olaf M.
15-10-2001, 16:13
Gefeli met je mod functie. ;)
Beter dat er nu meer toezicht is.

Alex van den Berg
19-10-2001, 19:45
Mochten jullie over 1 van de andere forums op- en/of aanmerkingen hebben... laat mij dat dan even d.m.v. de PM-knop bij mijn berichten weten.

Als ik enigszins de tijd heb bekijk ik dagelijks (bijna) alle postings, en probeer daarbij vooral op te letten of een thread een beetje bij het onderwerp blijft. Mocht dit niet het geval zijn, dan kan ik ertoe besluiten om de zaak in 2 verschillende threads op te splitsen...

Berichten aanpassen of wissen zal ik NOOIT doen... tenzij er op de één of andere manier inbreuk wordt gemaakt op de regels van het forum, of wanneer er sprake is van a-sociale omgang.
Na iedere essentiele wijziging zal ik daarover in ieder geval een verklarende mededeling achterlaten.

Eric van Ballegoie
19-10-2001, 20:28
Voor alle duidelijkheid: Alexander de Mol en Alex van den Berg zijn inmidddels 'verheven' ;) tot moderator en zij houden een oogje in het zeil op het forum.