PDA

Bekijk de volledige versie : Sarah brightman - Luna DTS of geen dts?



Kamps
14-01-2003, 17:02
Hallo,
Weet iemand toevallig of de dvd Sarah brightman Luna bij play24 wel of geen DTS heeft? Het staat nl niet bij de specs.

Als ik dan op andere sites kijk heeft de dvd wel dts..?

De mensen van die engelse webshop weten het zelf ook niet!

Alvast bedankt!

Herjan
15-01-2003, 16:21
Volgens mij is er van deze DVD nooit een versie uitgekomen zonder DTS soundtrack. Maar als je 100% zeker wilt zijn, koop je hem toch ergens anders? Wat scheelt die ene euro nou? Fantastische DVD trouwens! Ik heb het live gezien in Ahoy en moet zeggen: die DVD brengt de sfeer prima over!

Isis
15-01-2003, 16:23
Hallo,
Weet iemand toevallig of de dvd Sarah brightman Luna bij play24 wel of geen DTS heeft? Het staat nl niet bij de specs.

Als ik dan op andere sites kijk heeft de dvd wel dts..?

De mensen van die engelse webshop weten het zelf ook niet!




Ik heb 'm al een tijdje thuisliggen en hij heeft wel zeker DTS...'t hangt van je smaak af natuurlijk, maar ik vind 't echt een heerlijke dvd met prachtig geluid!!(y)

Kamps
15-01-2003, 16:43
Isis,

Ik heb gewoon even doorgevraagd bij play, en wat blijkt ze zeggen dat hij dts heeft. Nou meteen besteld dus :)

Ik heb enkele cd's van haar gedownload, en vind het goede muziek! Ik heb zowiezo een brede smaak, en Brightman in dts lijkt me echt super!

Isis
15-01-2003, 17:10
Isis,

Ik heb gewoon even doorgevraagd bij play, en wat blijkt ze zeggen dat hij dts heeft. Nou meteen besteld dus :)

Ik heb enkele cd's van haar gedownload, en vind het goede muziek! Ik heb zowiezo een brede smaak, en Brightman in dts lijkt me echt super!

Ik heb ook nog een andere van 'r: "In concert", maar die vind ik een stuk minder...:(
Laat me even weten als je 'm binnen hebt, hoe je 'm vind!;)

Kamps
15-01-2003, 17:21
Ja, ik kan me nog herinneren dat er "goede" en "slechte" dvd's waren van brightman. Geloof dat de blauwe (luna) de beste/betere was.

Laat weten wanneer play hem hier heeft lante bezorgen ;)

Herjan
16-01-2003, 14:12
Ook het concert van de "Eden" tour is mooi. "In Concert" is inderdaad een stuk minder. Ik hoop dat er ook een soort single-collection komt met ouder werk, zoals van Fly & Dive.

Kamps, post nog even of je de DVD goed vind of niet!

Isis
16-01-2003, 14:29
Ook het concert van de "Eden" tour is mooi.




Is dat die met die rode hoes?!

Herjan
16-01-2003, 14:45
Ja. Opgenomen tijdens de tour in Zuid-Afrika.

Kamps
16-01-2003, 16:11
Ik zal zeker laten weten hoe de dvd me bevalt, maar als ik haar albums hoor, dan kan dat bijna niet tegenvallen :)


Ik zie dat de dvd "One night in eden" wel dolby 2.0 heeft. Had liever een goede dts 5.1 track gehad.... Of een pcm track.