PDA

Bekijk de volledige versie : Info over aantal titels



Swanski
14-01-2003, 17:58
Ik heb een aantal titels gezien voor redelijke prijzen die mij leuk leken (door bepaalde acteurs, verhalen of producers). Wie kan mij meer zeggen over deze titels:


Kiss of Death
Prizi's Honor
Natural Born killers
American History X
the Funeral
Vendetta
Revolution
Wag the Dog
Flawless

Stephen King:

The Golden Years
Cujo
The Night Flier
Maximum Overdrive



...ik weet dat er een aantal hele bekende titels bijzitten, maar ik ken ze niet dus graag wat reacties op deze films

Ludo Keeris
14-01-2003, 19:09
Wag the dog Kwam in de belangstelling door de Monica Lewinsky affaire van Bill Clinton. Deze film gaat over de president van de VS die een oorlog wil beginnen om zo de aandacht van z'n prive-affaires af te leiden. Een aardige film met Dustin Hoffman in een hoofdrol en mooie filmmuziek van Mark Knopfler

Prizzi's Honor Een boeiend drama met Jack Nicholson en Kathleen Turner. Twee huurmoordenaars worden verliefd op elkaar. De film kreeg een heleboel oscarnominaties, maar ik weet zo 123 niet of ze er ook gekregen hebben. Zeker de moeite waard, mede door de rol van Anjelica Huston.

Jaded
14-01-2003, 19:11
voor redelijke prijzen
Dat komt, voor een deel van die titels, omdat de releases op niet veel trekken.

Gabriel B.
14-01-2003, 19:30
Wag the dog is waarschijnlijk de beste satire van de laatste 10 jaar.

Swanski
14-01-2003, 20:44
Dat komt, voor een deel van die titels, omdat de releases op niet veel trekken.

jahhh daarom vraag ik het dus ook, want ik ken ze nie

Jaap22
14-01-2003, 20:50
Natural Born Killers: Tis een tijdje geleden dat ik deze film heb gezien, maar het gaat over een man en een vrouw, die erg triggerhappy zijn. Ik vond het zelf een erg goede film (je moet er echt van houden, maar dan is ie ook echt GOED) en voor dat geld zou ik hem zeker kopen (moet hem zelf ook nog hebben, maar stel het steeds uit, omdat play.com nog leuke aanbiedingen heeft)

American History X: Dit gaat over man die in het verleden een soort neo nazi was en ook bij een neo nazi clan zat. Na een tijdje in de bak te hebben gezeten komt hij nieuwgeboren terug en wil zijn broertje van de nazi's weghouden. De nazi's zijn hier niet al te vrolijk mee....
Goeie film. Sterk acteurwerk van Edward Norton. Ook goed aan te schaffen voor dat geld (film heb ik zelf).

Mark de Jong
14-01-2003, 22:59
American History X: Dit gaat over man die in het verleden een soort neo nazi was en ook bij een neo nazi clan zat. Na een tijdje in de bak te hebben gezeten komt hij nieuwgeboren terug en wil zijn broertje van de nazi's weghouden. De nazi's zijn hier niet al te vrolijk mee....
Goeie film. Sterk acteurwerk van Edward Norton. Ook goed aan te schaffen voor dat geld (film heb ik zelf).

Kan ik me alleen maar bij aansluiten :)

Martijntje
15-01-2003, 01:05
Kan ik me alleen maar bij aansluiten :)

En ik ook! Die paar €'s is ie echt waard!! (Y)

Flabmaster2000
15-01-2003, 02:38
Nederlandse versie vind ik een beetje zuigen,koop dan liever de Engelse of beter nog de Amerikaanse...

Swanski
15-01-2003, 12:23
Dus met andere woorden:

American History X
Natural Born Killers
Wag the Dog
Prizi's Honor

Geloof allen 10 Euro bij de FRS, zijn het geld zeker waard.

De Niro, Norton & Nicholson zijn allen acteurs die ik erg goed vind vandaar dat ik het vroeg en ook Harrelson heeft leuke films gemaakt en een leuke serie.......


En de rest van het lijstje GOED of SLECHT, of ertussen in.......

Kasper P.
15-01-2003, 20:24
Natural Born Killers staat heel hoog in mijn top 10! Een geweldige film!

Mich
15-01-2003, 20:25
Kan ik me alleen maar bij aansluiten :)

mag ik me bij deze ook aansluiten :)

Gabriel B.
15-01-2003, 23:02
Originally posted by Kasper Peters
[B]Natural Born Killers staat heel hoog in mijn top 10! Een geweldige film!

NBK kon me niet bekoren. Ik heb het "Stone heeft een knap Tarantino-script naar de knoppen geholpen"-gevoel.

Gabriel B.
15-01-2003, 23:07
Originally posted by Kasper Peters
[b]Natural Born Killers staat heel hoog in mijn top 10! Een geweldige film!

Als je de film leuk vond kan ik je zeker het boek Popcorn van Ben Elton aanraden, een satire op de hele media / geweld / NBK / Tarantino-hype.

Swanski
16-01-2003, 13:38
NBK kon me niet bekoren. Ik heb het "Stone heeft een knap Tarantino-script naar de knoppen geholpen"-gevoel.


"een knap Tarantino-script naar de knoppen geholpen", dus het script van Natural Born Killers is door Tarantino geschreven, kijk dat wist ik dus niet...........

Mike Philippens
16-01-2003, 13:58
Je kunt natuurlijk ook gewoon op de Internet Movie Database (http://www.imdb.com) kijken. Alle info over de film en recensies van 'gewone' mensen ipv betaalde recensenten.

Mike Philippens
16-01-2003, 14:01
Ik heb het "Stone heeft een knap Tarantino-
Het verhaal is van Tarantino, het script is van David Veloz,Richard Rutowski en Oliver Stone.
Beetje miereneuken, maar toch...;)

Gabriel B.
16-01-2003, 16:57
Is het niet "mierenneuken" ? ;)

Mike Philippens
16-01-2003, 18:11
Is het niet "mierenneuken" ? ;)
Ik weet het niet, maar het is wel lekker! ;) :D

Gabriel B.
16-01-2003, 19:22
Originally posted by Mike Philippens
[B]Ik weet het niet, maar het is wel lekker!

Laat mij de eerste zijn om te zeggen : "EEEEEEW !!!!"