PDA

Bekijk de volledige versie : What happened to Seinfeld?



Jeroen Klaassen
15-10-2001, 13:49
Wat ik me nou al een paar jaar afvraag.
We hebben 2 series die echt ONWIJS bekend zijn.
Zowel in Amerika als in Nederland.
Ik heb t dus over Friend en over Seinfeld.
Corrigeer me als ik het fout heb, maar waarom zijn er echt MILJOENEN banden en DVD's te koop cq. te huur terwijl er noooooiiiiiiiit een band/DVD is uitgebracht van Seinfeld?
Ik vind dit echt gewoon onwijs ***. Weet iemand hier misschien iets meer van? Ik baal echt verschrikkelijk, want ik vind die serie echt GEWELDIG! :)

Jeroen
What are you waiting for? Zee Germans? (Snatch)

Dennis Veldhuizen
16-10-2001, 22:47
over Seinfeld.... ja ik weet wat je bedoeld, ik kijk het nog steeds elke keer wanneer het op tv is en ook 2 tapes vol (ruim 16uur!!) vol met episodes gaat nog geregeld in de video :D

en tja over de friends reeks op DVD kan ik geen woord vuil maken, helemaal top dat het er is!!

er was eens een site (terwijl ik dit type heb ik nog niet gekeken of deze er nog is) die een actie voerde om Seinfeld op DVD te krijgen.. http://www.seinfeldondvd.com en/of http://www.seinfeldondvd.cjb.net

Laurens-Jan
16-10-2001, 23:05
Ik ben zelf ook een groot fan van Seinfeld, en ik weet dat er tenminste 1 DVD van Jerry is (dus niet vd serie, maar vd stand-up act).
De DVD heet "Jerry Seinfeld - I'm telling you for the last time" en is volgens mij alleen verkrijgbaar als R1 disc.
Hij duurt 75 minuten en de UPC-code is: 2635916672.

Een stukje over de inhoud:
Filmed live in New York at Broadway's Broadhurst Theater, "I'm Telling You For The Last Time" marks an historic occasion in the annals of comic history. Following the finale of his top-rated primetime comedy TV series, Jerry Seinfeld embarked on an international tour of the classic stand-up material that made his name, and a closing performance where it was performed for the very last time.
It's the last time you'll hear Jerry on old people driving : "What is the age that old people reach when they decide that when they back out of a driveway they're not going to look any more?"
The last time you'll hear Jerry on the perils of buying milk : "Ever have milk the day after the day... ? It scares the hell out of you."
The last time you'll hear Jerry on the joys of touring : "I like hotels, I enjoy tiny soap. I pretend that it's normal soap and my muscles are huge !"
Taxi drivers, airport security, supermarkets, drugstores, doctors, dry cleaners, TV infomercials and more - no one is safe, tonight! But after tonight it's over. Because the way Jerry tells it, as far as each and every joke is concerned ... "I'M TELLING YOU FOR THE LAST TIME !"

Jeroen Klaassen
18-10-2001, 19:04
Allebei bedankt voor jullie reactie.
Laurens-Jan, die DVD waar je t over had, die heb ik al op AUDIO CD. Die standup is echt zo vet van hem! Die man is echt zo geweldig. Ik vind dat hij de enige man is die het daadwerkelijk verdient om zoveel te verdienen! Want die man heeft echt een wereldshow opgezet! (de rest van de Seinfeld-crew is natuurlijk ook super!)

Please keep me posted alright?! Ik wil echt alles weten van de ontwikkeling van Seinfeld op DVD!

Jeroen

Michiel Offerman
31-10-2001, 14:01
Ik hoop al een paar jaar op Seinfeld op dvd, maar waarom dit nog steeds niet gebeurd is, is mij een raadsel. Waarschijnlijk heeft het iets met de auteursrechten te maken (ooit waren er video's te vinden op ebay en dergelijke sites met blooperreels. Tussenkomst van CastleRock en Columbia hebben hier snel een einde aan gemaakt).

Voordat de Simpsons op dvd kwamen waren er overigens ook hier en daar van die polls te vinden. Dat heeft toch resultaat opgeleverd.En aangezien de Seinfeld polls er ook nog zijn...
Misschien dat Columbia ooit het licht nog ziet en denkt: wat Fox kan, kunnen wij ook. Zeker gezien de populariteit van Seinfeld

Het heeft me desalniettemin toch een paar jaar gekost om alle 9 seizoenen te tapen. Dus ik ben wel nagenoeg compleet. Hoewel de beeldkwaliteit te wensen overlaat.

De Broadwayshow van Jerry 'I'm telling you for the last time' is geweldig, maar natuurlijk lang niet genoeg.

VdB
14-05-2003, 14:47
Het lijkt alsof het wachten stillaan voorbij is, want er zouden plannen zijn voor een DVD-release van Seinfeld. :D :D :D
Het beste DVD-nieuws in maanden stond hier:

http://www.comingsoon.net/cgi-bin/archive/fullnews.cgi?newsid1052868686,1025,

raymond koene
14-05-2003, 14:58
:D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D

Mark de Jong
14-05-2003, 15:02
Ik mag het alleen maar hopen, maar dan nog zal het maanden duren voordat de eerste release plaatsvindt en jaren voordat alles is uitgebracht.

Maar toch wel zeer goed nieuws, ik kan niet wachten (y) :)

mark9534
14-05-2003, 15:17
FOX verdient voorlopig nog genoeg aan de herhalingen (syndication) dus wachten ze nog met de DVD's uit te brengen, die zullen toch wel over de toonbank vliegen.
Er zijn inderdaad 2 delen met bloopers uitgebracht op VHS :(
Ik heb ze op VCD (slechte kwaliteit :( )
Hoop dat ze snel komen met een mooie box maar zal nog wel even duren ben ik bang :x

Mobie
14-05-2003, 16:16
Eindelijk komt het er misschien van. Hoop wel snel. Men dvd's van friends zijn toe aan een rustperiode . :P

Shadow010
15-05-2003, 18:15
KRAMER!!!

Peedeepee
11-07-2004, 21:23
In november komt ie dan eindelijk R1 uit!!!!

Werd tijd mensen!!!! Dit is echt een van de weinig shows die ik MOET hebben op dvd... MY ALLTIME FAVOURITE!!!!

Mark de Jong
11-07-2004, 21:25
In oktober op R4.

Ingo Deswert
12-07-2004, 10:51
Seinfeld op hetzelfde niveau plaatsen als Friends? I don't think so!

Friends? Put a fork in them and turn them over, they're done! (Finally!)

Btw: Als je echt van stand up comedy houdt: Bill Hicks, de ultieme stand up comedy.

Shadow010
12-07-2004, 11:03
Seinfeld op hetzelfde niveau plaatsen als Friends? I don't think so!

Friends? Put a fork in them and turn them over, they're done! (Finally!)

Btw: Als je echt van stand up comedy houdt: Bill Hicks, de ultieme stand up comedy.

Nee, Seinfeld is niet hetzelfde niveau als Friends. Het staat er HEEL ERG VER boven. De dialogen zijn gewoon briljant! Friends vind ik best wel leuk maar Seinfeld is gewoon dynamite.

chimera01
12-07-2004, 11:10
Sorry hoor Friends met Seinfeld vergelijken is zoiets als appels en peren vergelijken.

Beiden zijn toppers in hun genre en absoluut geen concurrentie voor elkaar.

Ik mag beiden graag zien.

raymond koene
12-07-2004, 11:23
Sorry hoor Friends met Seinfeld vergelijken is zoiets als appels en peren vergelijken.

Beiden zijn toppers in hun genre en absoluut geen concurrentie voor elkaar.

Ik mag beiden graag zien.

Ik vind Friends toch wel een aantal niveautjes onder Seinfeld staan, maar goed dat is mijn persoonlijke mening....Ik vind Friends dan ook zeker geen topper.....

Mark de Jong
12-07-2004, 12:51
Seinfeld op hetzelfde niveau plaatsen als Friends? I don't think so!

Friends? Put a fork in them and turn them over, they're done! (Finally!)

Btw: Als je echt van stand up comedy houdt: Bill Hicks, de ultieme stand up comedy.

Heb eergisteren wat afleveringen bekeken en het is een aardige serie (over Friends heb ik het natuurlijk he). Er zit wel wat leuke humor in, maar die haalt het nooit bij het niveau van Seinfeld. Bovendien kan je ze inderdaad niet echt vergelijken. Beide series zijn leuk op hun eigen manier, alleen geef ikzelf liever de voorkeur aan Seinfeld.

Markys
12-07-2004, 13:49
In oktober op R4.

Hij komt eindejaar rond okt./nov. ook in NL uit!!!

Mark de Jong
12-07-2004, 15:44
In oktober op R4.

Hij komt eindejaar rond okt./nov. ook in NL uit!!!

Waar heb je die info vandaan ? Want het komt niet vaak voor dat Nederland sneller is dan Amerika ;)

Markys
12-07-2004, 17:21
In oktober op R4.

Hij komt eindejaar rond okt./nov. ook in NL uit!!!

Waar heb je die info vandaan ? Want het komt niet vaak voor dat Nederland sneller is dan Amerika ;)

Staat in de najaars line-up van Columbia NL.

Dennis Veldhuizen
12-07-2004, 18:19
In oktober op R4.

Hij komt eindejaar rond okt./nov. ook in NL uit!!!

Waar heb je die info vandaan ? Want het komt niet vaak voor dat Nederland sneller is dan Amerika ;)

nou ja dit is met buffy, friends en angel ook zo... die zijn/waren ook eerder in NL dan in USA :)

Zaltman
30-10-2004, 22:36
5 November op dvd...klopt dit wel?? Staat zo vermeld bij frs.nl. Ik ben benieuwd...