PDA

Bekijk de volledige versie : Lilo & Stitch



rkrijger
16-01-2003, 20:29
Volgende week ligt hij in de schappen. Ik vind het een erg leuke film. Het beloofd toch weer wel wat te worden...

Review dvdinfo.be (http://www.dvdinfo.be/bespreking.cfm?reviewnr=801)

Johan van den D.
16-01-2003, 20:48
Zekers
Ik kijk er dan ook al naar uit;)

Remco Out
16-01-2003, 20:55
Volgende week ligt hij in de schappen. Hoort eigenlijk niet bij filmdiscussies, maar toch meld ik het maar even, ik moest daarnet werken bij AH, en daar is ie al te koop. Maar verder, ben ik zeer benieuwd wat mensen van deze film vinden, want heb Lilo & Stitch namelijk nog niet gezien.

Jelger
16-01-2003, 21:03
Hoort eigenlijk niet bij filmdiscussies, maar toch meld ik het maar even, ik moest daarnet werken bij AH, en daar is ie al te koop.

Wat kost ie daar?

Daan de G.
16-01-2003, 21:15
hmm geweldige film , een van de beste disney's in jaren!!ik kan nie wachten :D

Rochan
16-01-2003, 21:26
heb de film in de bioscoop gezien. Leuke film. En niet te vergeten, leuke muziek:o :) Ga ik zker aanschaffen. En zker een aanrader voor de Elvis fans:D

Johan van den D.
16-01-2003, 21:27
Wat kost ie daar? Inderdaad, wat kost ie daar?
Kan morgen best wel eens druk worden bij de AH:D

Remco Out
16-01-2003, 21:52
Inderdaad, wat kost ie daar?
Kan morgen best wel eens druk worden bij de AH:D De DVD werd inderdaad behoorlijk verkocht, maar voornamelijk door mensen die geen idee hebben hoeveel DVD's bij normale zaken kosten, want de DVD kost 29,99 en ik denk dat ie wel goedkoper te vinden is bij andere winkels.

Johan van den D.
16-01-2003, 22:08
want de DVD kost 29,99 en ik denk dat ie wel goedkoper te vinden is bij andere winkels. Laten we het hopen, maar ik vrees het ergste:(

Glenn
16-01-2003, 22:13
Ik heb hem goedkoper zien liggen voor 23,95 euro

Michael Lems
16-01-2003, 22:20
Ik heb m ook goedkoper. Bart Smit verkoopt m voor 23,95
Trouwens een zeer goede film met veel leuke extra's.

Top release van Disney

Johan van den D.
16-01-2003, 22:37
Bart Smit verkoopt m voor 23,95
Dat lijkt er al meer op;)

Mycroft
17-01-2003, 11:22
Mijn kinderen vonden de trailer al doodeng, dus deze slaan we maar over. (misschien als ze wat ouder zijn)

GiLa
17-01-2003, 11:55
Heb hem in de bios net gemist :-( . Maar ga hem c-ker kopen volgende week.

Johan van den D.
17-01-2003, 17:35
Mijn kinderen vonden de trailer al doodeng, dus deze slaan we maar over. (misschien als ze wat ouder zijn) Hoe oud zijn ze dan??

Hanna
17-01-2003, 17:51
dacht dat deze film niet zo'n succes is geworden?!

is deze film echt de moeite waard?
(heb de review wel gelezen maar wil het toch van wat andere mensen horen;))

rkrijger
17-01-2003, 19:42
dacht dat deze film niet zo'n succes is geworden?!

is deze film echt de moeite waard?
(heb de review wel gelezen maar wil het toch van wat andere mensen horen;))

Ik ken absoluut leukere Disneys. Maar hij is zeker de moeite waard.
Leukere Disneys zijn: Tarzan, Kuzco, Monsters Inc., de Toy Storys.

Hij is mooi cartonesk en heeft wel hele mooie passende muziek.

Bartjess
17-01-2003, 20:58
Ik vond em de eerste keer dat ik hem zag prachtig, maar de tweede keer vond ik em toch een stuk minder... tuurlijk leuk dat Elvis erbij betrokken is en grappige figuurtjes, maar de tweede keer is de film gewoon een stuk minder goed (wordt ie saai).

Advies is dus, keertje huren, genieten, en dat was het...

Mycroft
20-01-2003, 11:14
Hoe oud zijn ze dan??

3 en 4 jaar. Ze snappen ook niet hoe het beestje van vorm kan veranderen e.d.

Johan van den D.
20-01-2003, 16:08
3 en 4 jaar. Ze snappen ook niet hoe het beestje van vorm kan veranderen e.d. Oke
De oudste van mij is ook 4 en die is er helemaal weg van
Maar goed
Net zoals wij zijn ook kinderen niet allemaal hetzelfde toch
Ikzelf vind het ook een hele leuke film trouwens

Daan de G.
20-01-2003, 16:19
dacht dat deze film niet zo'n succes is geworden?!

is deze film echt de moeite waard?
(heb de review wel gelezen maar wil het toch van wat andere mensen horen;))

deze film is echt de moeite waard voor volwassenen, geen liedjes goeie humor heerlijke knipogen en prachtige muziek :D

GiLa
20-01-2003, 17:40
Jah het is c-ker de moeite waard, ik heb hem vandaag gehaald en ik vind hem Supa

SE7ENid
20-01-2003, 18:48
Ik vond hem geweldig! :D Is gewoon een leuke film met humor en gelukkig geen (irritante) liedjes erin. :)

rkrijger
21-01-2003, 18:34
Al dvd.nl-ers die 'em gekocht hebben en zich een mening hebben gevormd?

Peedeepee
08-02-2003, 11:18
Ik heb hem gisteren bij AH gehaald i.c.m. metd e airmiles, maar dit terzijde:

Ik vond hem niet de beste, maar ZEKER niet de slechtste. Leuke humor...leuke details van de 'moderne' tijd.

Alleen 1 minpuntje en dat betreft de cover. Elke Disney DVD cover hierbij lopen de kleuren van de afbeelding voorop door tot op de zijkant/titelrand... bij Lilo & Stitch niet, hier is ie wit. Vind ik wel weer jammer, maarja...ik zal wel een zeikertje zijn wat dit betreft, maar het viel me gewoon op toen ie na het kijken tussen de rest van mijn disney's belandde....


Iemand anders?

:D

Rochan
08-02-2003, 12:16
Edit
Ik vond hem niet de beste, maar ZEKER niet de slechtste. Leuke humor...leuke details van de 'moderne' tijd.

Alleen 1 minpuntje en dat betreft de cover. Elke Disney DVD cover hierbij lopen de kleuren van de afbeelding voorop door tot op de zijkant/titelrand... bij Lilo & Stitch niet, hier is ie wit. Vind ik wel weer jammer, maarja...ik zal wel een zeikertje zijn wat dit betreft, maar het viel me gewoon op toen ie na het kijken tussen de rest van mijn disney's belandde....


Iemand anders?

:D

Heb nu ook de cover bekeken en idd, de kleuren van de voorkant lopen niet door naar de titel/zijrand. Misschien nieuwe opzet van Buena Vista:D Maar ik echt veel stoor ik me niet aan:D

Richard B.
08-02-2003, 13:33
Heb nu ook de cover bekeken en idd, de kleuren van de voorkant lopen niet door naar de titel/zijrand. Misschien nieuwe opzet van Buena Vista:D Maar ik echt veel stoor ik me niet aan:D

Zolang die kleine 'icoon' onderaan blijft staan vind ik het allang best. Dat blijft toch wel een geinig detail: een van de leuke kleine dingen aan het verzamelen van Disney's..

Bambi
08-02-2003, 13:54
Zolang die kleine 'icoon' onderaan blijft staan vind ik het allang best. Dat blijft toch wel een geinig detail: een van de leuke kleine dingen aan het verzamelen van Disney's..

Dat is inderdaad een geinig detail.... maar bij Beauty & The Beast mist-ie....

Verder moet je het dan ook houden bij de benelux uitgaven, want in de UK doen ze het niet.

Marcel 'Bambi' Versteeg

Richard B.
08-02-2003, 14:10
Dat is inderdaad een geinig detail.... maar bij Beauty & The Beast mist-ie....

Niet bij de 1-disc (die ik heb). Ik heb als regel dat ik altijd de 'gewone' versies koop en niet de 'vette' SE's, dus ik heb de mijne alle 21 met een icoontje op de rug netjes op een rijtje staan. :D




Verder moet je het dan ook houden bij de benelux uitgaven, want in de UK doen ze het niet.


Oh, dat wist ik eigenlijk niet dat ze dat alleen in de Benelux doen. Grappig dat ze dan aan dat soort dingen aandacht besteden.

Nathan Strik
09-02-2003, 18:15
Al dvd.nl-ers die 'em gekocht hebben en zich een mening hebben gevormd? Ik heb hem vanmiddag bekeken en me helemaal een stuip gelachen, wat een ontzettend leuke film! :D
Echt een super-Disney en weer eens wat anders dan we gewend zijn van "The House of the Mouse".

Oh ja, iedereen zegt dat dit een heerlijk ouderwets geanimeerde film is, maar er zit nog best een flinke stoot computeranimatie in hoor. Alleen heel knap geïntegreerd in het handgetekende spul. Maar om de film "traditioneel" te noemen vind ik wat overdreven.

Kopen deze film!!! Verplichte massage voor je lachspieren en de beeld- en geluidskwaliteit zijn 100% in orde.

rkrijger
09-02-2003, 18:32
Kopen deze film!!! Verplichte massage voor je lachspieren en de beeld- en geluidskwaliteit zijn 100% in orde.

Waar blijft de review eigenlijk?

Bambi
09-02-2003, 18:32
Oh ja, iedereen zegt dat dit een heerlijk ouderwets geanimeerde film is, maar er zit nog best een flinke stoot computeranimatie in hoor. Alleen heel knap geïntegreerd in het handgetekende spul. Maar om de film "traditioneel" te noemen vind ik wat overdreven.

Hier kan ik wel in meegaan. Ongeveer de laatste 5 films heeft Disney laten zien dat ze in staat is computer animatie bijzonder goed te integreren in traditionele animatie. De computer-gegenereerde animatie lijkt met de hand getekend.... Verbluffend!

Wat betreft de "ouderwetsheid": de gehele film drijft op waterfverf achtergronden. Een techniek die al jaren eigenlijk uit de gratie was.

Marcel 'Bambi' Versteeg

Alex van den Berg
09-02-2003, 18:47
Ik heb hem vanmiddag bekeken en me helemaal een stuip gelachen, wat een ontzettend leuke film! :D
Echt een super-Disney en weer eens wat anders dan we gewend zijn van "The House of the Mouse".Ik heb 'm vorige week "blind" gekocht en hem vrijdagnacht gekeken... Behalve dat het over een klein meisje en een buitenaardswezentje ging, wist ik absoluut niet wat ik moest verwachten...
Absoluut een heerlijke kaakkramp film die ik zeker nog vaker zal bekijken! :D
Het figuurtje Stitch is zeker één van mijn favo animatiefiguurtjes geworden en ik verheug me nu al op het vervolg van deze film, waarin (volgens de trailer) nog 625 zusjes en broertjes van Stitch aan bod komen... :D

Peedeepee
09-02-2003, 20:12
:D *lol* Ja hij is ckerz de moeite waard....

en ja,. idd...review?!?! Crew?!?! *LOL* Weet zeker dat er aan gewerkt wordt!

Nathan Strik
09-02-2003, 21:48
en ja,. idd...review?!?! Crew?!?! *LOL* Weet zeker dat er aan gewerkt wordt! Tsja, wat moet ik zeggen, we hebben hem niet binnengekregen in ieder geval. :(

Wat natuurlijk niet wegneemt dat we hem eventueel uit eigen collectie gaan reviewen. ;) Ik zal eens overleggen...

Luther Hartog
09-02-2003, 23:18
Ik heb hem vandaag bekeken en ik vond hem enigzins tegenvallen. Ik had heel erg het gevoel van "been there, done that". Ik vond hem ook niet erg spannend, maar hij was wel aardig hoor, maar ik hoef hem niet in mijn collectie:)

Edwin V
10-02-2003, 06:30
Ik vind het een heel leuke film. Ik heb 'm nu 5 keer op DVD gekeken. Het is leuk getekend, alles past goed bij elkaar en de kleuren zijn ook goed gekozen. De hoela-dans is ook heel mooi gedaan. Echt een sfeervolle hartverwarmende film.:)

Gabriel B.
17-02-2003, 18:57
Ik heb hem vandaag bekeken en ik vond hem enigzins tegenvallen. Ik had heel erg het gevoel van "been there, done that". Ik vond hem ook niet erg spannend, maar hij was wel aardig hoor, maar ik hoef hem niet in mijn collectie:)
Komt heel dicht in de buurt van mijn mening. Wel gelachen maar toch komt hij lang niet in de buurt van mijn favoriete "Neo-Disney" aller tijden : The Emperor's New Groove .

Coen P.
18-02-2003, 19:21
ik vond hem geweldig,

een alien die swingt in een Elvis glitterpakkie met op de achtergrond de muziek van the King! hoe verzinnen ze het!

gr. Coen

Rochan
18-02-2003, 22:16
Edit

een alien die swingt in een Elvis glitterpakkie met op de achtergrond de muziek van the King! hoe verzinnen ze het!

gr. Coen

Maar het blijft toch wel lekker, om de Elvisnummers te horen :D

Art
18-02-2003, 22:20
Maar het blijft toch wel lekker, om de Elvisnummers te horen :D
Zeker, de hele film swingt :D

Edwin V
19-02-2003, 07:10
Zeker, de hele film swingt :D Ik vind de twee Hawaii liedjes ook prachtig en sfeervol. Ook de Hoela swingt geweldig.(y).

Gabriel B.
19-02-2003, 09:33
Maar het blijft toch wel lekker, om de Elvisnummers te horen :D
Tuurlijk, anderzijds vond ik het gebruik van Elvis een gemakkelijke oplossing, zeker met de recente revival.

Wesley
19-02-2003, 21:12
Ik vind de twee Hawaii liedjes ook prachtig en sfeervol. Ook de Hoela swingt geweldig.(y). Ik heb "He Mele No Lilo" echt 1 miljoen keer gedraaid hier.
Het (bijna) hysterische Lilo, en de onuitputtende Stitch echt een super duo. En het grapje van Roswell op het eind is wel goed verzonnen. Alleen vond ik dat de zus, Nani, een beetje rare benen had :p... tsja, dat viel mij nou eenmaal op, hahaha

Art
20-02-2003, 00:51
Ik vind de twee Hawaii liedjes ook prachtig en sfeervol. Ook de Hoela swingt geweldig.(y).
Inderdaad, alles is in een prima nieuw jasje gestoken en alles is gewoon geweldig :)

michelvanduivenbode
20-02-2003, 12:02
geweldige film snelheid humor en leuke muziek

rkrijger
20-02-2003, 12:51
Komt heel dicht in de buurt van mijn mening. Wel gelachen maar toch komt hij lang niet in de buurt van mijn favoriete "Neo-Disney" aller tijden : The Emperor's New Groove .

Kijk, en daar ben ik het nu *ook* helemaal mee eens!!!

garialdo
24-02-2003, 11:21
Leuke film. Zoals anderen al zeiden: De film swingt.

Sander Dubbeldam
24-02-2003, 11:30
vond het een leuke film. alleen staan de subs weer zo irritant hoog! dus heb ze maar uitgezet.

begin was ook wel grappig dat de aarde door de aliens Area 51 wordt genoemd :lol:

Jaded
24-02-2003, 16:42
Ik vind de film eigenlijk niet zo grappig ...
Ik heb al verhalen gehoord dat mensen van het begin tot het einde kaakkrampen hadden, maar dat heb ik dus totaal niet.
Hooguit wat glimlachen hier en daar, meer niet.

De film is in mijn ogen wel ontroerend en zelfs zo ontroerend goed dat ik hem het standaard Disney einde vergeef. Stitch is werkelijk een ongelofelijk karakter, je voelt serieus met hem mee ... althans dat had ik toch.

Soms had ik wel een Futurama of Ren & Stimpy gevoel ... das wel spijtig.

De film scoort bij mij een 6 à 7 op 10.
Indien er nog meer humor in zat zou het wel een 8 à 9 zijn geweest, maar ja ...
Hopelijk biedt de nieuwe Stitch film meer van hetzelfde, maar vooral meer humor.

Milan
25-02-2003, 22:14
Ik heb de film eerst geleend van een vriend. Ik ben blij dat ik dat gedaan heb en hem niet blind heb gekocht.

Er zitten een paar grappige dingen in, bijvoorbeeld 'San Fransisco' en Stitch is op zich wel schattig, maar daar houdt het ook wel bij op. Keizer Kuzco vind ik qua humor stukken beter.

Gr. Milan

rkrijger
22-10-2004, 19:08
Er zitten een paar grappige dingen in, bijvoorbeeld 'San Fransisco' en Stitch is op zich wel schattig, maar daar houdt het ook wel bij op. Keizer Kuzco vind ik qua humor stukken beter.

San Fransisco?!? Bedoel je dat Stitch dat vernietigt?!? Wat is daar grappig aan?!?