PDA

Bekijk de volledige versie : Wie gaat er naar het IFFR?



JeroenDeluxe
20-01-2003, 11:48
wie gaat er naar het international film festival in rotterdam?
ik ga komende zaterdag in ieder geval naar rachida (http://us.imdb.com/Details?0318011) en el bonaerense (http://us.imdb.com/Details?0315850)...
joepie! :cool:

JayLunar
20-01-2003, 11:53
Ik niet :(

Ik had er erg graag heen gewild, want er draaien enorm veel goeie films. Ik moet maar 's gaan verhuizen ofzo ;)

JeroenDeluxe
20-01-2003, 12:53
Ik had er erg graag heen gewild, want er draaien enorm veel goeie films. Ik moet maar 's gaan verhuizen ofzo ;) tsja, harlingen is iets verder dan amsterdam! :eek:
helaas waren de 'grote' films trouwens al uitverkocht... :(

Rob P.
21-01-2003, 23:53
ik moet er werken dus..kan een aantal filmpies meepikken hoop ik.

Films die ik zelf zou willen zien zijn o.a.

- Dolls
- Divine Intervention
- City of God
- Deadly Outlaw:Rekka
- Hukkle

Spider, Punchdrunk Love en The Good Girl zijn natuurlijk ook interessant maar, die zullen na het festival ook nog wel in de bios komen en hebben dus geen prioriteit voor mij..

JeroenDeluxe
22-01-2003, 07:57
cidade de deus wilde ik ook erg graag zien, maar die was natuurlijk al heel snel uitverkocht... :(
heel veel plezier, ik hoop dat je ze kan zien!

Rob P.
22-01-2003, 13:19
Thx, Ik ga me best doen..:)

Art
22-01-2003, 13:42
ik moet er werken dus..kan een aantal filmpies meepikken hoop ik.

Films die ik zelf zou willen zien zijn o.a.

- Dolls
- Divine Intervention
- City of God
- Deadly Outlaw:Rekka
- Hukkle

Spider, Punchdrunk Love en The Good Girl zijn natuurlijk ook interessant maar, die zullen na het festival ook nog wel in de bios komen en hebben dus geen prioriteit voor mij..
Is een mooi lijstje (y) En inderdaad maar hopen of je wat kunt meepikken ;)

raampie
24-01-2003, 00:42
Na een aantal jaar bij de organisatie van het festival te hebben gewerkt is er nu bij mij de charme (helaas!) een beetje af. Maar wel leuk om weer oude bekenden te zien en toch een paar filmpjes mee te pikken.

Momenteel heb ik het erg druk, maar toen ik voor het IFFR werkte had ik ook niet echt veel tijd om films te zien. Uiteindelijk zag ik in die tijd niet veel meer dan ik nu in de planning heb. Maar toen zag ik nog wel eens wat in de persvoorstellingen voorafgaand aan het festival of nam ik wat op VHS mee naar huis. :D

Dit is mijn lijstje voor waar ik vanaf het weekend naar toe ga:
-A cold summer
-Two Days
-The good girl
-Defense d'aimer
-Planet B: The Antman
-Deadly Outlaw: Rekka

Tentoonstellingen (al gezien):
-Museum Boijmans van Beuningen
-Witte de With

Verder word er tijdens het festival in de Schouwburg een project gepresenteerd van degene voor wie ik tegenwoordig werk. Daar ben ik dan natuurlijk ook bij aanwezig.

Kasper P.
24-01-2003, 06:50
K ga liever naar de nacht van de wansmaak :D

raampie
24-01-2003, 08:25
Originally posted by Kasper Peters [B]K ga liever naar de nacht van de wansmaak :D Dat is ook een (inmiddels vast) onderdeel van het IFFR. Alleen na het festival in Rotterdam komt hij ook nog in andere steden.