PDA

Bekijk de volledige versie : Poll: Stem hier op je idols-favouriet!!!



Marty vanluit
20-01-2003, 14:10
okee, okee, er bestaat al een idols- draadje, maar ik vond het wel zo overzichtelijk een poll te lanceren...(y)

Geef hier je top drie van de acht overgebleven idols-kandidaten en stem voor je nummer 1 in de poll.

Let op: stem voor degene die je de beste vind, dus niet voor die je denkt dat er gaat winnen.

succes!

Marty :cool:

Marty vanluit
20-01-2003, 14:14
Zelf zal ik beginnen:

top 3:
1. Hind
2. Jamai
3. Dewi



En ik hoop van ganzer harte dat Jim er de volgende keer uit gaat! (6)


marty :cool:

skin
20-01-2003, 14:27
mag ik ook 3 x voor Dewi stemmen ? nee?! oh, jammer

1 Dewi (kan heel veel met haar stem, = sympathiek, ziet er goed uit bla bla bla)
2 Hind (net iets minder, iets teveel een ''The Carpenters' gehalte voor mij)
3 Jamai (krijgt vast wel een talkshow of zoiets, jongste presentator enz enz.)

en idd, jim mag nog even oefenen, uiterlijk = goed, stem is zeer beperkt)

Tijntje
20-01-2003, 14:46
1. Hind
2. Jamai
3. Dewi

Na de 2 live shows die er nu geweest zijn EN alle voorgaande uitzendingen bij elkaar genomen is Hind naar mijn mening gewoon de meest constante van het stel. Ik denk ook dat ze gewoon het hele pakket bezit van zang/uitstraling/uiterlijk. Daarbij is zij de enige kandidaat waar ik kippevel bij krijg als ze zingt.
Jamai is enorm gegroeid en wordt nog steeds beter. Ik denk dat ie een hele goede 2e wordt.
Dewi is ook zeker niet slecht. Alleen vind ik 'r nog een beetje te onzeker en te wisselvallig. Ze heeft het zeker in zich om iets te bereiken in de muziekwereld, alleen moet ze daar zelf nog iets meer van overtuigd zijn :)

En Jim..... Tja het WAS mijn favoriet voor de overwinning. Maar ik moet toegeven dat zijn stem me toch wel heel erg eentonig begint te worden. Elk nummer dat hij zingt krijgt iets heel erg monotoon's (hoe schrijf je dat?). Maargoed hij is echt een "hunk" voor de bakvissen. Dus ik denk dat ie heel erg ver komt. En met een beetje begeleiding zou ie ook best wel verder kunnen komen in de muziek denk ik. Alleen ik vind hem NU nog niet een pop idool.

Daan de G.
20-01-2003, 14:58
geen?

Steven Maas
20-01-2003, 15:53
geen? Goed!... We gaan door voor de wasmachine. :D

M Balje
20-01-2003, 16:10
1. Hind
2. Dewi
3. Jamai/Bas
4. Bas/Jamai
5. David
6. Marieke
7. Joel
8. Jim

Chris Howitt
20-01-2003, 16:15
1. Jamai of Hind
2. Dewi
3. Bas
4. Marieke
5. David
6. ...........
7. ...........
8. ...........
9. ...........
and way down at the bottom.

100 > Joel & Jim (gatver de gat)

Ronald Dassen
20-01-2003, 16:34
[list=1]
Dewi
Hind
Jamai
[/list=1]

Deze 3 hebben mijn voorkeur.

Dewi, tja, wat moet ik daar nog over zeggen. Ziet er voor mij gewoon super uit, en heeft een geweldige stem. (de laatste uitzending deed het zanggeluid me sterk denken aan Christina Aguilera :D )

Heel jammer alleen dat Dewi (nog) niet haar zenuwen onder controle heeft.

Hind en Jamai hebben ook geweldige stemmen, en misschien vind ik zelfs de stem van Hind wel mooier als die van Dewi, maar Dewi heeft voor mij meer de X-Factor.

En Jamai vind ik ook zeker heel goed, maar het lijkt me meer een caberetier type :D

Ronald Dassen
20-01-2003, 16:55
Hmmmmmmmm....Dewi :D

http://www.rtl.nl/shows/idols/kandidaten/Gallery_Dewi.xml/view/shows/idols/workshop/images/gallery_Dewi_1.jpg

Jammer, plaatje is niet zichtbaar......ach, maar ff surfen naar www.idols.nl

Jelger
20-01-2003, 17:11
De poll stem nu voor je favoriete OH-threader lijkt me ook wel wat:)

Steven Maas
20-01-2003, 17:15
De poll stem nu voor je favoriete OH-threader lijkt me ook wel wat:) Even uit de ouwe doos. :D
Luther's grote DVD.nl verkiezing thread (http://www.dvd.nl/forum/showthread.php?s=&threadid=2864)

Lex v/d Moolen
20-01-2003, 19:22
Ik stem op Steven :)

Steven Maas
20-01-2003, 19:23
Ik stem op Steven :) Waarvoor mijn dank groot is. Moet ik nu ook naar Hilversum om een liedje in te zingen? http://users.skynet.be/gedi/emoticons4u/music/musik30.gif :D

Lex v/d Moolen
20-01-2003, 19:24
Waarvoor mijn dank groot is. Moet ik nu ook naar Hilversum om een liedje in te zingen? :o :D Ja!

Camille
20-01-2003, 20:30
Ik heb gestemd op Jamai, gewoon een ruige kerel(y)

Kasper P.
20-01-2003, 20:37
Jamai natuurlijk echt talent en enthousiast. Normaal kijk ik niet naar van die realityshit maar dit is toch wel leuk :) Joel en Jim zuigen enorm! :o

Hanna
20-01-2003, 20:43
Ben echt géén bakvis maar heb toch gekozen voor jim.
als tweede zou ik graag Hind zien winnen, als derde Jamai.
Ik weet zeker dat Jim heel veel kan met zijn stem.
hij is gewoon nog te jong en het zal hem allemaal wel overvallen.
luister nog maar eens naar zijn uitvoering van 'jessie',, daar kan je niet om hem heen!
ik geef hem dus het voordeel van de twijfel en ben erg benieuwd hoe alles verder ontwikkelt

Giacomo
20-01-2003, 21:15
Ik ga voor Jamai(y)...Jim vond ik in het begin wel goed, maar wordt inderdaad te eentonig.
Hind is goed voor de 2e plek en op 3 Dewi...

Roberto G
20-01-2003, 23:46
Mijn favourites zijn

1: Jamai
2: Hind
3: Dewi

Marty vanluit
21-01-2003, 07:57
Ben echt géén bakvis maar heb toch gekozen voor jim.
als tweede zou ik graag Hind zien winnen, als derde Jamai.
Ik weet zeker dat Jim heel veel kan met zijn stem.
hij is gewoon nog te jong en het zal hem allemaal wel overvallen.
luister nog maar eens naar zijn uitvoering van 'jessie',, daar kan je niet om hem heen!
ik geef hem dus het voordeel van de twijfel en ben erg benieuwd hoe alles verder ontwikkelt

Maar je moet toch met me eens zijn dat zijn stem ronduit saai is? Heel eentonig... "Jessie" is een mooi liedje, toevallig precies goed voor zijn eentonige stem. Had hij precies goed gekozen, anders had hij niet nij de laatste tien gezeten! Zeg nou zelf, die jongen kan in vergelijking met de anderen (misschien David daargelaten) gewoon niet goed zingen! Hij ziet er volgens de (jonge) dames goed uit en dat is precies de reden waarom er op hem wordt gestemd. Het is niet voor niets dat verder iedereen in deze thread Jim op de laatste plaats heeft staan?

Maargoed, ik vraas wel dat je gelijk krijgt, en dat Jim met de onverdiende eer gaat strijken... :(

We zien het wel! :D

Marty :cool:

starbuck
21-01-2003, 09:33
1 Jamai
2 Dewi
3 Hind

Hind zingt absoluut het beste maar heeft net niet de Idols uitstraling waar het hier om draait, het is immers geen songfestival maar een zoektocht naar een Idol.

Tijntje
21-01-2003, 10:35
Ben echt géén bakvis maar heb toch gekozen voor jim.
Ik weet zeker dat Jim heel veel kan met zijn stem.
hij is gewoon nog te jong en het zal hem allemaal wel overvallen.
luister nog maar eens naar zijn uitvoering van 'jessie',, daar kan je niet om hem heen!

Ik ga er gemakshalve maar even vanuit dat je op mijn post reageert :)
Ik moet toegeven dat ik een beetje heb gegeneraliseerd met mijn opmerking over "bakvissen". Komt vooral omdat ik me de afgelopen aflevering enorm heb zitten irriteren aan al die histerysche meisjes die al beginnen te gillen als ie alleen al een scheet laat :rolleyes: Maar zoals ik al zei, hij WAS mijn favoriet vanaf het begin en helemaal na zijn uitvoering van "Jessie" welke ik echt geweldig vond. Maar na het horen van andere nummers begon zijn stem me op een gegeven moment tegen te staan. Alles begon "Jessie-achtig" te klinken.
Ik denk ook dat ie best wat kan met z'n stem. Hij heeft alleen, zoals ik in m'n vorige post ook zei, tijd en begeleiding nodig. Dus in de basis zijn we het wel eens. ;)

Bob
21-01-2003, 10:43
1. David
2. Hind
3. Dewi

Waarom David? Omdat hij de enige is met de uitstraling van een Pop-idool.

Die Jamai is ook wel lachen, maar inderdaad meer als presentator of musicalachtig iets, een opvolger van Carlo Boshard ofzo..(niet dat we daarop zitten te wachten, maar toch)

Marty vanluit
21-01-2003, 11:04
1. David
2. Hind
3. Dewi

Waarom David? Omdat hij de enige is met de uitstraling van een Pop-idool.

Die Jamai is ook wel lachen, maar inderdaad meer als presentator of musicalachtig iets, een opvolger van Carlo Boshard ofzo..(niet dat we daarop zitten te wachten, maar toch)

Om heel eerlijk te zijn vond ik Davin afgelopen zaterdag de slechtste..... :rolleyes: Maargoed, ieder zijn mening!

Bob
21-01-2003, 11:55
Om heel eerlijk te zijn vond ik Davin afgelopen zaterdag de slechtste..... :rolleyes: Maargoed, ieder zijn mening!

Davin? Die heb ik niet gezien....:D

Luther Hartog
21-01-2003, 12:18
Ik heb vakantie en dus ff niks te doen, maar ik ga nu dus allemaal videotjes van de finalisten beluisteren:)

Marty vanluit
21-01-2003, 12:44
Davin? Die heb ik niet gezien....:D

Davin niet? op SBS-6?
Nee, dan DaviD, die gozer van Idols, weet je wel? Die zingt al beterrrr... :D :D :o

Zeer fout moment voor een typfout, is het niet? :D

Luther Hartog
21-01-2003, 13:07
Nou...ik heb ze allemaal beluisterd en bij sommige was het echt heel moeilijk om het nummer af te luisteren. Het zijn geen van allen mijn type zangers of zangeressen, maar als ik moet kiezen dan ga ik voor Jamai.

Hanna
21-01-2003, 14:27
Ben het idd wel met jullie eens allemaal.
ik irriteer me ook zwaar aan alle hysterische meisjes.. aan gastenboeken die vol staan met odes aan jim..:rolleyes:
van mij hoeft hij ook echt niet idols te winnen.
mij part gaat ie nog lekker zn school doen.. verder een opleiding afmaken en dan op zijn 20e terugkomen met een ijzersterk nummer..!

Marty vanluit
21-01-2003, 15:30
Ben het idd wel met jullie eens allemaal.
ik irriteer me ook zwaar aan alle hysterische meisjes.. aan gastenboeken die vol staan met odes aan jim..:rolleyes:
van mij hoeft hij ook echt niet idols te winnen.
mij part gaat ie nog lekker zn school doen.. verder een opleiding afmaken en dan op zijn 20e terugkomen met een ijzersterk nummer..!

jij bent (naast mijn viendin) de eerste vrouw die verstandige taal spreekt! Chapeau!! (y)

Hanna
21-01-2003, 17:18
jij bent (naast mijn viendin) de eerste vrouw die verstandige taal spreekt! Chapeau!! (y)


ikkeh... ben sprakeloos...;):)

Marty vanluit
27-01-2003, 07:58
Nu Joel de terechte afvaller is, blijven er nog 7 in de race.
Wat vonden jullie de beste afgelopen zaterdag?
Mijn persoonlijke top 3:
1. Jamai (inderdaad briljant)
2. Hind
3. Dewi

met eigenlijk nummers 2 en 3 in willekeurige volgorde, vond ze beiden even goed.
Voor de rest vond ik Bas deze keer ook briljant, misschien dat
het aan het nummer jag, zijn stem is precies die van Ronin Keatin. Al lopen de meningen hierover zwaar uiteen.
Elke keer zit ik weer te hopen dat die Jim er eens uitgaat, al weet ik bijna zeker dat dat niet zal gebeuren.... :(

geef jullie mening!

Marty :cool:

Bob
27-01-2003, 08:20
Bas denkt inderdaad dattie Ronin Keatin is...en das jammer want die hebben we er al één. Misschien kan Basje beter met de Soundmixshow van Hennie ' Horseman' Huisman meedoen?

Helaas heb ik David niet gezien, Dewi en Hind wel. De dames maken inderdaad een goede kans, maar ik blijf eigenwijs en 'hoop' nog steeds op David.

Ik vraag me nog steeds af wat iedereen toch in die Jim ziet. Ik vind het echt helemaal niets. Misschien val ik niet echt in de doelgroep (man, 29, bijna getrouwd ipv meisje, 12-15, verliefd op Jim) maar zelfs zijn stem is niet om aan te horen.

Emotionele top 3
1. David
2. Hind
3. Dewi

Rationele top 3
1. Hind
2. Dewi
3. Jamai

Wesley
27-01-2003, 19:29
Ik heb op Dewi gestemd... alhoewel ik vind dat Hind op d'r hielen zit... Maar Dewi heeft meer een "Idol" gehalte... dus zij is een nummer 1 voor mij... op de derde plaats is Jamai... want hij zingt niet zo eentonig als Jim... die mag er van mij wel uit!

Dus:
1. Dewi
2. Hind
3. Jamai

Glenn Smits
27-01-2003, 21:08
Jamai omdat ie een bril draagt ;) dan krijg je tenminste niet allemaal van die irritante gillende meiden enzo OH JAMAI IS ER WOOOOOOOOOEEEEEEEEEEE. Die Jim kan beter in de playgirl gaan staan, volgens mij telt het uiterlijk alleen mee bij die gozer.

skin
27-01-2003, 21:24
Ik heb op Dewi gestemd... alhoewel ik vind dat Hind op d'r hielen zit... Maar Dewi heeft meer een "Idol" gehalte... dus zij is een nummer 1 voor mij... op de derde plaats is Jamai... want hij zingt niet zo eentonig als Jim... die mag er van mij wel uit!

Dus:
1. Dewi
2. Hind
3. Jamai

mee eens, de muziek die dewi uitzoekt is ook wat meer "gedurft", hind speelt meer op "safe"
bla, bla, bla