PDA

Bekijk de volledige versie : Help me kiezen, lcd projector



Reem
25-01-2003, 01:18
Okay, ik wil een budget lcd projector gaan kopen. Nu is de keuze tussen de Sanyo PLV Z1 en de Panasonic PT-L300u.

De Sanyo kan ik voor 2040 euro krijgen uit Duitsland met 3 jaar garantie. De Panasonic voor uiteindelijk zo'n 2165 euro uit de USA, met 1 jaar garantie.

De Panasonic is wat beter dan de Sanyo. Wat meer resolutie, minder screendoor en lamp-leven 5000 uur voor de pan. tegenover 3000 voor de sanyo. Panasonic ook wat betere zwart definitie.
Allebei zijn voor het geld wel de besten in hun klasse.

Met de Panasonic heb ik dan alleen een probleem als er iets mis mee is dan moet ik hem helemaal terugsturen naar de USA dus dat is een minpunt en de garantie is maar 1 jaar. De Sanyo is qua prestaties iets minder maar is dan ook wat goedkoper en daar heb ik 3 jaar garantie en Duitsland is makkelijker om naar te verzenden.

Weten jullie uit ervaring of er regelmatig defecten zijn bij (lcd) projectoren?
Wat is volgens jullie de beste keuze voor mij?

PM
25-01-2003, 20:27
Heb je ze gezien? Of koop je ze puur op specs? Dat zou ik dus niet doen.. specs zeggen niets..
Verder zou ik eerder een DLP kopen... maar dat is persoonlijk.
De LCD's die je noemt zijn ook leuke projectoren.. ben benieuwd waar je voor gaat..

Reem
24-02-2003, 14:28
Het is trouwens de Panasonic geworden. Maar dat heb je waarschijnlijk al op het htforum gelezen. :wink:

PM
24-02-2003, 14:53
yep... en je bent heel tevreden toch?