PDA

Bekijk de volledige versie : apparatuurgegevens bij user profile?



Marty vanluit
16-10-2001, 11:45
In het kader van: "wat hebben jullie zoal staan aan apparatuur":
het volgende voorstel:

Desgewenst de apparatuurgegevens van de members bij de user profile (persoonsgegevens) weergeven.

Misschien een tip voor DVD.nl?

Reageer dan op de poll!!

Marty :cool:

Laurens-Jan
16-10-2001, 11:50
Goed plan Marty!

Emperor
16-10-2001, 12:23
Zet je adres er dan ook bij
kan er op bestelling gejat worden:mad: :mad:

Ik zou het echt dus nooit invullen!

Niet dat ik zulke spannende apparatuur heb! Alles is economische al afgeschreven op mijn DVD-speler na, maar toch!

Olaf M.
16-10-2001, 12:58
Je kan het ook gewoon in je signature zetten. Dan zie je het meteen, hoef je niet naar profile te klikken.

aetjansen
16-10-2001, 13:07
Emperor,

Je HOEFT het ook niet in te vullen, maar het mag dan wel. Ik vind het wel een leuk idee, maar ik ben bang dat het een beetje opschepverhaal kan worden bij sommigen. Tot op het kabeltje neerzetten wat je hebt hoeft voor mij ook weer niet, maar het ljikt me wel een leuk idee.

Je ziet het ook wel op andere fora/forums zoals op madonion.com dat leden daar een graphic bouwen met hun gegevens erin, dat hoeft van mij dan weer niet, dan wordt het allemaal zo verschrikkelijk vol en duurt het lang om de pagina te laden...

Emperor
16-10-2001, 13:09
Originally posted by aetjansen
[B]Emperor,

Je HOEFT het ook niet in te vullen, maar het mag dan wel.

Maar er zijn altijd mensen die alles klakkeloos invullen wat er gevraagd wordt. en als dan bij deze mensen het huis leeggehaald wordt zijn ze nog verbaast ook.:eek: :eek:

Alex van den Berg
17-10-2001, 01:48
als dan bij deze mensen het huis leeggehaald wordt zijn ze nog verbaast ook.Wanneer je een beetje waardevolle apparatuur hebt staan, dan kan een beetje beveiliging er ook nog wel af.
Ik voel me in ieder geval een stuk rustiger sinds ik weet dat mijn spullen altijd door een aantal infra-rood oogjes in de gaten worden gehouden... :)

forzavado
17-10-2001, 12:17
Als je je niet meer veilig voelt door het posten van je apparatuur dan doe je het toch gewoon niet (dus waarom kiezen mensen dan die vierde optie in het poll). Volgens mij vult nu al bijna niemand alle velden in van het profile dus is het bij lange na niet verplicht. Weigeren mag. Maar geef de mensen die het intressant vinden wel de mogelijkheid

Als ik zie hoeveel mensen er op de oorspronkelijke thread reager(d)en dan lijkt me dit ook niet echt een struikelblok. Die reacties geven trouwens ook aan dat er wel degelijk intresse voor bestaat.

Het grote voordeel is van zo'n veldje in je profile is dat je gemakkelijk mensen vind met vergelijkbare apparatuur, zodat je ervaringen uit kunt wisselen. Lijkt me vooral handig als je voor een nieuwe aankoop staat, dan kun je mensen vragen die de apparatuur al in huis hebben. (daarom had ik het voorstel ook gedaan).

Misschien moeten we deze discussie op één plaats voeren, hij staat nu volgens mij al op drie plaatsen.