PDA

Bekijk de volledige versie : Splitsing Hard- & Software in TKA/TKG forum



disone
26-01-2003, 11:52
Eigenlijk in alle "handels" forums, maar 1 specifieke voor Hardware lijkt me voldoende.

Jaded
26-01-2003, 11:59
In principe ben ik ervoor, maar ik denk dat er daarvoor te weinig intresse is.
Er wordt nog te weinig handel gedaan in hardware, volgens mijn gevoel, om er een aparte rubriek van te maken.

Luther Hartog
26-01-2003, 13:00
In principe ben ik ervoor, maar ik denk dat er daarvoor te weinig intresse is.
Er wordt nog te weinig handel gedaan in hardware, volgens mijn gevoel, om er een aparte rubriek van te maken. Dat komt misschien doordat er geen aparte thread voor is.

Jaded
26-01-2003, 13:05
Dat komt misschien doordat er geen aparte thread voor is. Die bedenking had ik me ook al gemaakt.
Ik ging nu eerder af op het feit dat er in de andere threads weinig aanbiedingen of vragen zijn.

Een dergelijke rubriek zou wel toekomst hebben, op lange termijn waarschijnlijk.

Maar ik denk dat de crew de kat uit de boom gaat kijken i.v.m. genoeg animo ervoor.
Ook denk ik dat de crew het niet direct zou invoeren omdat het de duidelijkheid van het forum naar beneden zou helpen (m.a.w. te uitgebreid), wat ze in het verleden al eens hebben aangekaart.

Maar het is in ieder geval dus wachten op een reactie van een crewlid (al dan niet in de naam van het beleid).

R. Schaap
26-01-2003, 14:49
Voor de duidelijkheid: Ik ben niet van de crew, ik loop hier dus mijn eigen mening te verkondigen.

Ik ben namelijk voor de afsplitsing. Ik denk niet dat het forum minder overzichtelijk wordt. Ik vind het een goede bevordering van de handel in hardware. Je ziet steeds vaker dat mensen hun dvdspelers, boxen, receivers en zelfs crt projectors aabieden tussen de dvd's door.

Het stimuleren van de 2e hands hardware handel is in mijn ogen een goede zaak, want iedereen is er gebaat bij als hij of zij goedkoper aan zijn of haar hardware kan komen. En via dit forum vind ik veel betrouwbaarder dan via ebay om maar iets te noemen.

Over of er animo voor is: Ik denk dat dat nu misschien nog meevalt, maar het wordt meer. 3 Maanden geleden was er nog helemaal niets te vinden over hardware in tka/tra. Nu al wel, er zit dus gewoon een stijgende lijn in die in mijn ogen alleen maar bevordert dient te worden.

Jaded
26-01-2003, 17:08
Rein, in grote lijnen ben ik het met je eens.

Zoals ik al zei ben ik er in principe voor, al denk/dacht ik niet dat de crew er voor zou gaan.

PM
26-01-2003, 20:41
Helemaal voor! Er mag best meer in Hardware gehandeld worden, en dit lijkt me een goede manier om dit te bevorderen!

R. Schaap
30-01-2003, 22:58
Eric?

Eric van Ballegoie
31-01-2003, 11:40
Ik maak een extra hardware-forum aan, maar als er onvoldoende animo blijkt te zijn dan voegen we de handelsfora gewoon weer samen, accoord?

R. Schaap
31-01-2003, 11:55
Zekers!!

Alexander de Mol
31-01-2003, 11:57
Inmiddels ben ik de hardware TKA/TRA threads van de laatste weken aan het verplaatsen.
Hierbij wel tevens het verzoek om wel gebruik te maken van de aanduidingen "TKA:" en "TRA:"! Bedankt.

René Groen
31-01-2003, 14:07
Goede zaak!! :)

Jaded
31-01-2003, 14:08
Blij dat ik verkeerd zat met mijn 'voorgevoel'.

R. Schaap
31-01-2003, 14:55
Inmiddels ben ik de hardware TKA/TRA threads van de laatste weken aan het verplaatsen.
Hierbij wel tevens het verzoek om wel gebruik te maken van de aanduidingen "TKA:" en "TRA:"! Bedankt.
Ik heb reeds ongeveer 20 (van de 80) blz gehad uit de tka. Het overzetten gaat dus voorspoedig.

Hoever ben jij al?:)

Edit: Alexander, volgens mij waren we zojuist tegelijk aan het verplaatsen, want ik kreeg meerdere keren de opmerking dat de thread al in Hardware was en dat je niet kan verplaatsen naar hetzelfde forum. LOL

ps. sorry voor de offtopic.

Steven Maas
02-02-2003, 15:30
Toch even een vraagje over dat nieuwe hardware gedeelte.

Is het hardware gedeelte alleen bedoeld voor DVD gerelateerde hardware of ook andere Hardware?
Ik zie bijvoorbeeld dat er nu ook caraudio word aangeboden.
Persoonlijk heb ik er niks op tegen, maar voorheen werd hier nog wel eens moeilijk over gedaan.

Eric van Ballegoie
02-02-2003, 15:44
Het hardware gedeelte is alleen voor Home Theater en Home Theater PC apparatuur, niet voor zaken als car-audio.

Johan van den D.
02-02-2003, 19:34
Over of er animo voor is: Ik denk dat dat nu misschien nog meevalt, maar het wordt meer. 3 Maanden geleden was er nog helemaal niets te vinden over hardware in tka/tra. Nu al wel, er zit dus gewoon een stijgende lijn in die in mijn ogen alleen maar bevordert dient te worden. Helemaal mee eens
Dit moet zeker bevordert worden ja en dus ook alle medewerking krijgen om dat tot een goed resultaat te brengen
Ik denk toch dat er heel veel behoefde aan is
http://www.smilies.org/basesmilies/death.gif

Erikro
03-02-2003, 00:10
Blij om te zien dat er gesplitst wordt.
Vroeger keek ik soms even in te koop op zoek naar leuke naar hardware, maar ik zocht me zo'n een ongeluk tussen de honderden dvd's dat ik altijd meteen weer stopte.

Johan van den D.
08-02-2003, 09:38
Al met al vind ik het nu al een sucses die splitsing:o
Zo werkt het gewoon vele malen beter dan de oude situatie

Eric van Ballegoie
08-02-2003, 12:57
Inderdaad, de splitsing maakt het veel duidelijker wat er aan hardware aangeboden wordt, wat een goede zaak is. Het is wat mij betreft dan ook duidelijk dat we deze splitsing niet terug zullen draaien.

Johan van den D.
09-02-2003, 10:36
Het is wat mij betreft dan ook duidelijk dat we deze splitsing niet terug zullen draaien. Kijk, dat is nog eens fijn om te horen:D
Al met al is het dus veel overzichtelijker geworden zo, klasse;)

disone
08-03-2003, 18:17
Na mijn eerste post en een nieuw gedeelte van het forum (wat vrij statisch is :( ) even een rename voorstel:
DVD Hardware Te Koop Gevraagd/Aangeboden
Of het vermeldien in de stick dat het of alleen voor DVD hardware is of voor alles (zoals koelkasten, processors,Radeons etc)
Dus wel:TV's, HCS's, DVD-ROM/RAM/+RW/-RW, Hollywood+, Spelers: VHS, CD, DVD, LD etc.

Voorkomen we weer wat "gezeur".

Cheers

typo

R. Schaap
08-03-2003, 19:37
daar heeft disone een goed punt. Er worden nu namelijk ook laptops en koelkasten aangeboden en whatever allemaal wel niet meer.....

Eric?