PDA

Bekijk de volledige versie : Waar zal ik de KEF KHT 2005 gaan aanschaffen ?



Ernst.V
26-01-2003, 20:40
Hallo,
Ik heb volgens mij eens in een andere post gelezen dat deze set in Duitsland voor een veel zachter prijsje te krijgen is. Kan iemand dit bevestigen, of weet iemand een duitse internetshop waar ze deze verkopen ?

Alvast bedankt voor je reactie.

Ernst

Sjaak
26-01-2003, 20:52
Schijnt inderdaad nogal te schelen.
Hier voor €899. (http://www.audiovision-shop.de)
Probeer anders eens de zoekfunctie, volgens mij zijn er wel meer berichten van mensen die Kefjes in Duitsland hebben gekocht.

robin_32
27-01-2003, 07:22
gebruik het zoekprogramme www. guenstiger.de en het kan nog 100 Euro goedkoper.
GTZ Robin

Marcel Hoeve
28-01-2003, 21:04
Kijk ook eens op www.abetterprice.nl. Prijs: € 955

Frank J.
28-01-2003, 21:08
Euro-Hopper (http://home.wanadoo.nl/eurohopper/) verkoopt deze set voor rond de 950 euro, samen met een receiver kan hij tot een zeer aantrekkelijke "NEDERLANDSE" prijs komen....

GRtZ

Jeroen Driessen
29-01-2003, 08:48
Ik had ze bij http://www.mediacheckpoint.de/ gekocht, maar blijkbaar verkopen hun ze niet meer.... Daar waren ze wél lekker goedkoop. Weet iemand waarom ze die niet meer verkopen daaro??

Frank J.
29-01-2003, 14:03
Ik had ze bij http://www.mediacheckpoint.de/ gekocht, maar blijkbaar verkopen hun ze niet meer.... Daar waren ze wél lekker goedkoop. Weet iemand waarom ze die niet meer verkopen daaro?? ik zag het laatst ook, ze hadden de kef's daar voor ongeveer € 780,- dacht ik.... ze zullen ze niet meer op voorraad hebben. Ze kopen alles groot in om daarna goedkoop weer te verkopen denk ik....

GrtZ

Jeroen Driessen
29-01-2003, 16:00
ik zag het laatst ook, ze hadden de kef's daar voor ongeveer € 780,- dacht ik.... ze zullen ze niet meer op voorraad hebben. Ze kopen alles groot in om daarna goedkoop weer te verkopen denk ik....

GrtZ Dan moeten ze dat erbij zeggen, dat ze uitverkocht zijn... Nu lijkt het dus dat ze die niet meer verkopen.
Niet dat ik er mee zit, maar de threadstarter zou ze daar denk ik het goedkoopst kunnen krijgen...

Ernst.V
29-01-2003, 16:23
bedankt voor de reacties.

Ik wil ook een nieuwe versterker gaan aanschaffen, wellicht dat euroshopper.nl een leuk prijsje kan maken;)

Ernst

Frank J.
29-01-2003, 16:36
bedankt voor de reacties.

Ik wil ook een nieuwe versterker gaan aanschaffen, wellicht dat euroshopper.nl een leuk prijsje kan maken;)

Ernst ik denk zeker wel dat Euro-hopper een leuk prijsje kan maken, zelf wacht ik nog op mijn eigen set :( deze week binnen van de importeur en van het weekend in huis zij Bert, van Eurohopper......

gRTz

wga
03-02-2003, 14:01
Hoi,

Ik heb de KEF KHT 2005 op 10 december 2002 besteld bij media checkpoint en tot op heden niet ontvangen.

Ik had dese set besteld samen met een denon 3802.

De denon had ik met een dag of 10 in huis maar de KEF set (in het zwart) is op dit moment niet leverbaar. Ik heb net met hun gebeld en hun antwoord was dat het leek of de 'duitse' markt gesloten was voor kef. Hun aanbod was : een ander systeem uit te zoeken of de opdracht te annuleren.
Ik wacht het nog heel even af anders trek ik de opdracht weer in.

Ik kijk ondertussen wel rond in nl. 899 of 955 (euro hopper)scheelt nu ook weer niet zo heel veel !

wga

Peter Porrio
03-02-2003, 14:05
Bij stassen in Venlo is ie nu 925 Euro!

KEF setje (http://www.stassen.nl/html/7003.html)

wga
03-02-2003, 14:10
Nog een opmerking:

Verder geen kwaad woord over mediacheckpoint
(tot op heden) altijd zeer snel met antwoord en vriendelijke hulp.

Ik moet natuurlijk wel afwachten als ik het geld terug krijg als ik mijn opdracht annuleer!

wga

wga
03-02-2003, 14:13
Net even gekeken bij www.stassen.nl. maar daar hebben ze het over 150 watt sub en die is toch echt vervangen door een 250 watt model !

wga

Frank J.
03-02-2003, 14:48
Hoi,

Ik heb de KEF KHT 2005 op 10 december 2002 besteld bij media checkpoint en tot op heden niet ontvangen.

Ik had dese set besteld samen met een denon 3802.

De denon had ik met een dag of 10 in huis maar de KEF set (in het zwart) is op dit moment niet leverbaar. Ik heb net met hun gebeld en hun antwoord was dat het leek of de 'duitse' markt gesloten was voor kef. Hun aanbod was : een ander systeem uit te zoeken of de opdracht te annuleren.
Ik wacht het nog heel even af anders trek ik de opdracht weer in.

Ik kijk ondertussen wel rond in nl. 899 of 955 (euro hopper)scheelt nu ook weer niet zo heel veel !

wga \Volgens mij is eurohopper zelf nu 900 geworden, ik had de Denon 1803 + Kef voor € 1425

GrTZ

Frank J.
03-02-2003, 14:50
Net even gekeken bij www.stassen.nl. maar daar hebben ze het over 150 watt sub en die is toch echt vervangen door een 250 watt model !

wga Ik heb de 150 Watt sub bij Euro hopper gekregen en hij had m echt nieuw besteld uit Engeland. Ook zei hij dat de SE van kef wel een 250 Watt sub heeft....

GrTZ

wga
03-02-2003, 15:12
Ik heb de 150 Watt sub bij Euro hopper gekregen en hij had m echt nieuw besteld uit Engeland. Ook zei hij dat de SE van kef wel een 250 Watt sub heeft....

de SE ????? wat is een SE ???

wga

AMD
03-02-2003, 20:11
Volgens mij bedoelt hij de Special Edition; de verchroomde eitjes met de zwaardere PSW3000 sub. En een veel hogere set-prijs...

Ik snap 't ook niet helemaal, die SE heeft met die zwaardere sub namelijk 300W volgens de folder.

Arno

Frank J.
03-02-2003, 20:27
Volgens mij bedoelt hij de Special Edition; de verchroomde eitjes met de zwaardere PSW3000 sub. En een veel hogere set-prijs...

Ik snap 't ook niet helemaal, die SE heeft met die zwaardere sub namelijk 300W volgens de folder.

Arno jep daar heb ik het over, die man van Euro Hopper zei dat deze set wel met een sub werd geleverd met een hoger vermogen... Ach en aan de andere kant deze 150Watt maakt voor onze kamer nogsteeds een klere lawaai :D

GrTz

Erwin Meijerink
03-02-2003, 22:29
ik heb enige tijd geleden hier eens naar gevraagd bij Kef, deze gaven te verstaan dat alle psw2000subs met een 250W versterker de deur uitgingen en dit is toch zeker al 4 maand geleden. Misschien dat er nog wat bij een importeur blijft liggen of zo. Zie hieronder

Dear Sir,

All PSW2000 subwoofers now use the larger amp.

The Newer amp/sub uses a long letterbox style port.
The old model used two small circular ports.

Regards

KEF AUDIO (UK)




<meerw@hotmai
l.com> To: <support@kef.com>
cc:
05/08/02 Subject: Query
02:04 PM

wga
04-02-2003, 10:26
Ik heb dat ook nagevraagd bij transtec :
en hieronder een stukje uit hun antwoord !

Ik had hun die vraag ook gesteld omdat op hun website (www.transtec.nl) ook gesproken werd over 150 Watt
,nog steeds overigens.
>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>
Geachte heer .............,

Onze website loopt achter in deze. De eerste PSW 2000 die uitgeleverd werden waren 150W. Kef besloot al snel deze te vervangen door een 250w versie.

Met vriendelijke groet,


Iemand van transtec, (naam weggelaten)

__________________________________________________ _
TransTec bv € HiFi € professional AV & IT
__________________________________________________ __
general e-mail : transtec@transtec.nl
<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<

Dus volgens mij moet het echt een 250 watt ziin.

En nu begrijp ik wel dat een 150 watt ook veel lawaai zal maken, maar toch krijg ik dan het gevoel dat ik met een 'oud' model word 'afgescheept '.


wga

Frank J.
04-02-2003, 22:01
ik bel morgen kef wel even, want om nou weer helemaal terug te gaan naar Wijchen en m via hem misschien te laten omruilen is me teveel moeite. misschien dat ik naar kef zelf toe kan gaan, zit in Rotterdam als ik me niet vergis toch??

GrTZ

AMD
04-02-2003, 22:53
TransTec zit in Rotterdam. Correct. (uh, ja die óók...)

seetie
07-02-2003, 07:01
Ik zie dat de KEF set bij DSB http://www.dsb-computer.de/pi1281824270.htm?categoryId=3 € 795,- kost. Verzending naar NL kost in totaal € 60,- (2 pakketten aldus meneer Daniël van DSB). Maarrrr: ze willen vooruitbetaling! Als het geld op hun rekening is bijgeschreven verzenden zij de spullen. En hier hou ik dus niet van. Heeft iemand ervaring met deze toko? Want een totaalprijs van € 855,- is niet onaardig!

Frank J.
07-02-2003, 12:50
Ik zie dat de KEF set bij DSB http://www.dsb-computer.de/pi1281824270.htm?categoryId=3 € 795,- kost. Verzending naar NL kost in totaal € 60,- (2 pakketten aldus meneer Daniël van DSB). Maarrrr: ze willen vooruitbetaling! Als het geld op hun rekening is bijgeschreven verzenden zij de spullen. En hier hou ik dus niet van. Heeft iemand ervaring met deze toko? Want een totaalprijs van € 855,- is niet onaardig! voor € 60,- meer vertrouwen en aflevering persoonlijk en cash bij Euro-hopper :) ik denk dat je dat dan eerder kunt doen

GrTZ

seetie
07-02-2003, 13:32
voor € 60,- meer vertrouwen en aflevering persoonlijk en cash bij Euro-hopper :) ik denk dat je dat dan eerder kunt doen

GrTZ

Is een goeie! Alleen kom ik iets duurder uit: set à 955,- plus 15,- bezorgkosten maakt 970 euro! Scheelt toch 115 euro! Maar dan heb je ook wat...;)

MarcoV
07-02-2003, 16:20
ik heb enige tijd geleden hier eens naar gevraagd bij Kef, deze gaven te verstaan dat alle psw2000subs met een 250W versterker de deur uitgingen en dit is toch zeker al 4 maand geleden. Misschien dat er nog wat bij een importeur blijft liggen of zo. Zie hieronder

Dear Sir,

All PSW2000 subwoofers now use the larger amp.

The Newer amp/sub uses a long letterbox style port.
The old model used two small circular ports.



Een beetje late reactie van mijn kant; ik heb net 2 weken geleden ook een losse PSW2000 sub gekocht. Die heeft volgens het boekje dat erbij zit 200W vermogen, dus geen 150 of 250. Verder is de laagst mogelijke frequentie geen 40 (zoals op de website) maar 25. Ik heb hem nog niet thuis gehoord (subwoofer pre out op mijn 1 jaar oude Marantz SR5200 defect :( :( ), dus qua geluid kan ik het niet beoordelen, maar van die specs begrijp ik helemaal niets meer! Iemand anders wel?

O ja aan de onderkant zit een woofer met een 'letterbox style' poort.

Frank J.
09-02-2003, 10:40
Is een goeie! Alleen kom ik iets duurder uit: set à 955,- plus 15,- bezorgkosten maakt 970 euro! Scheelt toch 115 euro! Maar dan heb je ook wat...;)
Op de site staat dacht ik € 950 maar deze prijs ligt volgens mij lager, of de Denon 1803 kost € 475,- bij hem :confused: :)

GrTZ

VTec
28-04-2003, 12:43
Iemand toevallig 't setje al via http://www.mediacheckpoint.de/ bestelt ? Ik namelijk wel, maar lees nu hier dus dat ie daar moeilijk leverbaar zou zijn.

wga
28-04-2003, 21:39
Ik had hem ook via mediacheckpoint besteld en heb er 3 maand op moeten wachten. Het zwarte model. Toen heb ik de order geannuleerd.

Ze boden hem op dat moment ook niet meer aan via het net.
Ik zag de set er gisteren wel weer op staan dus zullen ze hem wel weer op voorraad hebben.

Ik heb trouwens mijn geld weer netjes terug gekregen, daar geen kwaad woord over.


groet wga

VTec
29-04-2003, 08:23
Ik heb wel gekozen voor cash on delevery, dus dat scheelt. Ach, ik wacht wel af. In iedergeval bedankt voor de info.

Net een email ontvangen van UPS: vrijdag wordt 't afgeleverd :)

rooijackers
29-04-2003, 18:20
voor € 60,- meer vertrouwen en aflevering persoonlijk en cash bij Euro-hopper :) ik denk dat je dat dan eerder kunt doen

GrTZ

Is een goeie! Alleen kom ik iets duurder uit: set à 955,- plus 15,- bezorgkosten maakt 970 euro! Scheelt toch 115 euro! Maar dan heb je ook wat...;)

Heb de set KHT 2005 in de winkel gekocht, wel icm de Pioneer 711, kreeg de KHT 2005 mee voor E925,-. Overigens heb ik hem zelf opgehaald, kon hem ook laten bezorgen voor nop, duurde mij alleen 1 dag te lang.

VTec
02-05-2003, 13:07
Ter info: afgelopen zaterdag dus de KEF bestelt bij Mediacheckpoint en vandaag door UPS afgeleverd.