PDA

Bekijk de volledige versie : Levertijden online winkels



Mikeymo
28-01-2003, 08:44
Mocht je ervaring hebben met het online aanschaffen en info kunnen verstrekken over de levertijden van de winkels, gelieve dat dan hier te posten.

Play.com: Levert gemiddeld 8 dagen nadat de bestelling online

SplashDVD.com: Ongeveer 2 weken na melding dat de order verwerkt is.

Free Record Shop: Erg divers, wanneer je een mail krijgt dat de bestelling de volgende dag na 12:00 uur af te halen is kan het soms nog 2 weken duren voordat de bestelling daadwerkelijk in de winkel aanwezig is.

Vanleest: Weinig ervaring mee, enkele keer dat ik daar besteld heb kreeg ik wel de melding dat m'n bestelling dat hij binnen was. Hij bleek echter beschadigd te zijn en niet meer leverbaar.

Mark de Jong
28-01-2003, 09:47
Free Record Shop:[/B] Erg divers, wanneer je een mail krijgt dat de bestelling de volgende dag na 12:00 uur af te halen is kan het soms nog 2 weken duren voordat de bestelling daadwerkelijk in de winkel aanwezig is.

Vanleest: Weinig ervaring mee, enkele keer dat ik daar besteld heb kreeg ik wel de melding dat m'n bestelling dat hij binnen was. Hij bleek echter beschadigd te zijn en niet meer leverbaar.

Dat bij de FRS heb ik nog nooit meegemaakt. Het is wel een keer voorgekomen dat ie nog ergens in het magazijn (zelfde gebouw) lag en dat ie nog niet naar de winkel gebracht was. Maar de bestelling was wel aanwezig; de ene keer in seal en de andere keer zonder (beschadigd en uit de winkel gehaald).

Bij VanLeest geven ze aan dat de bestelling is verzonden en krijgen ze meestal de volgende dag, rond de middag, binnen. Maar ze bellen wel even op wanneer de bestelling er is. Krijg de DVD's bij hun altijd zonder seal en beschadigd (of stickerafdrukken e.d.).

DVD Outlet: Goede service en er wordt altijd geleverd binnen de aangegeven tijden. Alleen met pre-orders (hangt ervan af) kan het soms wat langer duren dan aangegeven.

jokey
28-01-2003, 18:59
Aanvulling:

Ezydvd: levering duurt meestal 1 tot 2 weken (na bericht "order shipped"). Dvd's meestal gesealed, verzonden in kartonnen doosje of kartonnen enveloppe. (zgn. Tough Bag)

DeVoteD: levering duurt meestal 1 tot 2 weken (na bericht "order shipped"). Dvd's meestal gesealed, manier van verzenden zelf aan te geven.

Dvdzone2: heb ik zelf nog maar 1 keer iets besteld; toen na 2 dagen binnen (na bericht "bestelling verzonden"). Dvd's allemaal (5 stuks) gesealed, verzonden in een kartonnen doosje.

Mikeymo
28-01-2003, 21:08
Thnx voor de replies, iemand ervaring met DVDsoon en DVDboxoffice.com?

kruspe
28-03-2003, 08:18
Hoe lang duurt het bij Play als je daar een regio 1 titel besteld?
Er staat namelijk dat die rechtstreeks vanuit Amerika worden verzonden...

Dennis Veldhuizen
28-03-2003, 18:32
DVD Boxoffice - sinds paar maanden (en mijn laatste 12 DVD's).. hebben ze nieuw beleid... heb alles binnen 6!! dagen binnen

sharky
28-03-2003, 19:59
bij amazone.com duurt het ook ongeveer 2 weken
na bevesteging van order shipped

Charley Baak
29-03-2003, 23:10
Aanvulling:DeVoteD: levering duurt meestal 1 tot 2 weken (na bericht "order shipped"). Dvd's meestal gesealed, manier van verzenden zelf aan te geven.
De laatste tijd is dit verslechterd. Soms duurt het eerder 3 a vier weken voor je iets binnen hebt. (om maar niet te spreken over de tijd dat een order als Back-order kan blijven staan)

Niels Simons
30-03-2003, 08:35
DVDSOON: sinds kort een extra leveringsconditie,klote want:

1.Standard 3,98

2.Expedited 4,98

3.Courrier 25,98

meer dvds,dan gaan de verzendkosten minder snel omhoog.

normaal hadden ze alleen optie 1 en 3,en was de bestelling binnen 7 dagen binnen,soms zelfs minder.

echter,als je NU optie 1 pakt,dus 4 can dollar,duurt t leveren 7 tot 28 dagen! ik ben op zon 8 dvds al een week of 2,5 aan t wachten,enorm irritant...

tis wel de goedkoopste site die ik ken voor regio 1.

niels